|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Heb je gisteren de keeper van AZ gezien.Dan is Mulder zo slecht nog niet. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Die is toch spoorloos? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Klopt, idd een rare vogel! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee gisteren stond de 2e keeper in het goal ,en die was nog slechter |
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
iedere keeper maakt wel eens een foutje,bij mulder is het structueel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2011 door bollebeer -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zin in! Helaas niet in het stadion aanwezig..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: je bedoelt die mulder die de fout van de vrij tegen malaga goedmaakte? |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: wanneer heb je hem dan sinds twente een fout zien maken?
Hij heeft meer punten gered dan darley in zn hele carriere bij feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2011 door DY -- |
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:47 schreef DY het volgende:[..] wanneer heb je hem dan sinds twente een fout zien maken? Hij heeft meer punten gered dan darley in zn hele carriere bij feyenoord. ga eens langs bij hans anders |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Je bent er bekend? Das dan geen reclame voor ze. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Bron: Feyenoord nieuws
04 aug Koeman: 'Instelling moet nog veel beter bij Feyenoord'
Ronald Koeman, die pas aan zijn tweede werkweek in De Kuip bezig is, benadrukte dat er geen ontwikkelingen zijn rond Lex Immers. De voetballer staat in de belangstelling van Feyenoord.
De smaakmaker van ADO Den Haag liet donderdag in het Algemeen Dagblad optekenen graag naar Feyenoord over te stappen. "Nou, dat is tenminste één", glimlachte Koeman, die eerder al zijn interesse in Immers uitsprak.
"Mijn mening is bekend. Ik zeg verder niets meer over hem. Ik richt mij op de spelers die ik heb. Die zijn over het algemeen jong en nog onervaren. Daardoor zijn ze ook nog te lief voor elkaar. Als je zelf alles geeft, mag je ook het maximale van de anderen verwachten. Die instelling moet nog veel beter bij Feyenoord."
Koeman wil eerste koploper Eredivisie zijn De kans is 'heel groot' dat Feyenoord de eerste koploper is van het nieuwe seizoen in de Eredivisie. Dat beaamde de nieuwe trainer Ronald Koeman desgevraagd.
Koeman bereidt zich met Feyenoord voor op de seizoensouverture tegen stadsgenoot Excelsior, vrijdagavond op Woudestein. "Het gaat tenslotte maar om één wedstrijd", grinnikte hij.
Koeman waakte evenwel voor onderschatting. Hij kende de uitslag van de vorige uitwedstrijd van Feyenoord tegen de satellietclub (3-2 verlies) maar al te goed. "Nee, dat duel ben ik zeker niet vergeten. Ik hoop mijn spelers ook niet."
In dat duel, ook in augustus, scoorde Guyon Fernandez twee keer voor Excelsior. Vrijdag leidt hij de aanvalslinie van Feyenoord. "Een speler met veel mogelijkheden en veel snelheid", analyseerde Koeman. "Hij is nog niet balvast genoeg. Daar werken we hard aan. Hij is heel leergierig, er zit veel rek in hem. Ik laat hem naar zijn kwaliteiten spelen."
Met Sekou Cissé en Jerson Cabral vormt Fernandez op Woudestein de driemansaanval van Feyenoord. |
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 00:05 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nooit door jou. Zo'n dom aanhangsel als jij heb ik nog nooit mee gemaakt op dit forum. En dat zegt dan genoeg. Jij bent zo ontzettend dom dat ik ineens heel veel meelijden krijg met je moeder....
De lijdensweg is jouw hele leven voor je ouders.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2011 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 16:05 schreef Pietje1 het volgende:[..] Jij bent zo ontzettend dom dat ik ineens heel veel meelijden krijg met je moeder.... De lijdensweg is jouw hele leven voor je ouders. Jongens een forum een legioen ,stoppen met ruzie maken : Probeer dit eens :Sorry mede fan laten we ons team steunen. Of Wil je een biertje kameraad (weet je wel van hand in hand) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 16:05 schreef Pietje1 het volgende:[..] Jij bent zo ontzettend dom dat ik ineens heel veel meelijden krijg met je moeder.... De lijdensweg is jouw hele leven voor je ouders. Ach, vriendje van obiku010? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Jan Joost van Gangelen begint al dramatisch.
"Wat zal er dit seizoen gebeuren? Zie die koppies op de tribune, die weten het ook niet.." Inclusief drama op de achtergrond. Commerciële troep. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
goddank gaan we bijna beginnen! heb er zin in. |
|
|
|
|
mikebrouwer1
|
|
|
prescies bolle beer mulder is facking slecht doe dan darley ofzo |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Woop woop, nog ff reclame en dan gaan we er (tegen)aan!
Kampioenuh! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
In ieder geval wel een moderne 3D-opstellings weergave van Eredivisie Live. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ze sneden er anders wel even flink doorheen.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
door de feyenoord verdediging..... maar verder idd zzzzzzzzzzzzzzz binnenkort maar even op corners trainen hahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Afmaken kannie nog steeds niet |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
zou je hebben gejuicht? voor hem dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper