|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: nou inderdaad.... ronduit slecht |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
tot nu toe valt het me vies tegen. vind er eigenlijk niemand echt uitspringen |
|
|
|
|
ljl
|
|
|
Mja, vind het spel sowieso bagger. Het lijkt alsof ze willen counteren, maar per ongeluk teveel balbezit hebben.
En ik vrees elke aanval over rechts van Excelsior, Ramsteijn is speelt echt zwak. Al een aantal keer aan de binnenkant gepasseerd. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Je verliest direct weer een wedstrijd doordat fer niet scoortq |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ljl
|
|
|
quote: Vind ik te simpel, Cabral net?
En daarbij, hij loopt als enige uit de dekking! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: mwooaaaa, komt er nu 2 keer doorheen maar valt verder niet echt op. Mist ook nog eens. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ik ook, moet nog stofzuigen en afwassen voor de vrouw thuiskomt..... |
|
|
|
|
ljl
|
|
|
quote: Yup, echt drama! Maar aan de andere kant wie anders? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Achachbar in de spits met fernandez op plek cabral... |
|
|
|
|
ljl
|
|
|
quote: Heb ff gemist wie er op de bank zat, nam eigenlijk aan dat hij er niet bij zou zitten! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: zit ook niet op de bank maar is meer een wens... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De bal niet meenemen en een overtreding maken, hij is weer goed bezig die Cissé.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ljl
|
|
|
quote: Was ik al bang voor, traint ie uberhaupt wel mee met het 1e? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
ljl
|
|
|
pffff..... heb ik niet eens woorden voor.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Matige eerste helft, sterker, maar scoren blijft moeilijk.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waar zijn de positivo's ? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Is geen reden om positief te zijn.. Clasie heeft wel een echte werkdrift, mooi om te zien. Verder..? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 20:49 schreef Bosifyable het volgende:Is geen reden om positief te zijn.. Clasie heeft wel een echte werkdrift, mooi om te zien. Verder..? Fer |
|
|
|
|
ljl
|
|
|
Zou graag positief willen zijn, was ik ook na 2,5e minuut. Maar daarna had ik het idee dat ik een oefenwedstrijd aan het kijken was. |
|
|
|
|
gendt
|
|
|
Ze spelen wel fris voetbal, maken weinig gebruik van de ruimtes, hier liggen volop kansen. Er wordt hard gewerkt en het middenveld staat goed. |
|
|
|
|
ljl
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 20:52 schreef gendt het volgende:Ze spelen wel fris voetbal, maken weinig gebruik van de ruimtes, hier liggen volop kansen. Er wordt hard gewerkt en het middenveld staat goed. Klinkt als een leuke wedstrijd, welke zender? |
|
|
|
|
MelvinFR
|
|
|
quote: Ishoufi in de spits, Fernandez naar rechts. Of Schaken erin, die is ook niks, maar Cabral wil ik er niet meer in ! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Cissé is nog slechter. Die jongen weet van te voren niet wat hij gaat doen, loopt maar wat en ziet het wel.. Onbeholpen voetballer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
ljl
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 20:55 schreef MelvinFR het volgende:[..] Ishoufi in de spits, Fernandez naar rechts. Of Schaken erin, die is ook niks, maar Cabral wil ik er niet meer in ! Dan zie ik liever v. Haaren, misschien iets uit 2e lijn of een vrije trap mogelijk. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Als Koeman slim is, wisselt hij Cisse in de tweede helft. Verdediging staat goed, middenveld en aanval moeten het spel breder trekken. Daardoor ontstaat er opening door het midden. Links Fernandez, rechts cabral en Ishoufi in de spits. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Bosifyable