|
|
hotjumper
|
|
|
Laat dan eens een herhaling zien of cisse buitenspel was
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Leonfr1908
|
|
|
quote: Hahahaha nu bent ik het wel met met galaxy vanuit zeeland.aangemeld via met emaile maar ik wist niet hoe ik een hoofdletter moest maken? .nu zijn er 3 leonfr1908;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
"Gudde rot op" "Gudde maakt de club kapot"
Juist. |
|
|
|
|
ljl
|
|
|
Ben ik ook wel erg benieuwd naar idd!!
Ik vind Leerdam degelijk spelen, zoals hij, naar mijn mening, altijd doet.
Overigens heb ik Vlaar echt nog geen goeie bal zien geven! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 21:16 schreef Leonfr1908 het volgende:[..] Hahahaha nu bent ik het wel met met galaxy vanuit zeeland.aangemeld via met emaile maar ik wist niet hoe ik een hoofdletter moest maken? .nu zijn er 3 leonfr1908;) Oh hahah sorry vriend! Hoofdletter maak je met de 'shift' toets op je telefoon. Linksonder staat een pijltje, 1x aanraken en je hebt een hoofdletter, 2x en je CAPS staat aan. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Matige vertoning, en Fer is by Fer de beste van het veld.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 21:16 schreef Leonfr1908 het volgende:[..] Hahahaha nu bent ik het wel met met galaxy vanuit zeeland.aangemeld via met emaile maar ik wist niet hoe ik een hoofdletter moest maken? .nu zijn er 3 leonfr1908;) Nog gladde haaien binnengehaald? |
|
|
|
|
ljl
|
|
|
quote: Hij wilde toch weg als Miyaichi zou komen? Nu hoop ik daar dus nog meer op!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Die denkt wij hem weer lief vinden als hij scoort |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nou, daar gaan we. Schaken erin.
Edit: Gelijk mooie pass haha.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
ljl
|
|
|
Cisse weer geblesseerd en Schaken erin.... dacht dat het niveau niet lager kon! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
lijdensweg, wat een kutkeeper hebben we hè? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Daar is iets meer voor nodig. Bijtekenen en een verklaring dat hij het vechten moe was, er even doorheen zat en daarom allerlei stomme dingen had overwogen, Vertonghen door de midden schoppen en de 2-0 tegen Ajax binnentekken. Dan zijn we weer 'on speaking terms'. |
|
|
|
|
Leonfr1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 21:18 schreef Bosifyable het volgende:[..] Oh hahah sorry vriend! Hoofdletter maak je met de 'shift' toets op je telefoon. Linksonder staat een pijltje, 1x aanraken en je hebt een hoofdletter, 2x en je CAPS staat aan. Ik bent al blijkt dat ik dit eindelijk voor elkaar heb,straks thuis zoek wel even uit wat mijn goede wachtwoord is hahahaha @elsie nog geen gladde haaien maar wel veel krabben met spek gevangen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Kan er niet afgefloten worden. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
wat lopen ze toch te kutten! maak nou ff die 0-2! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
hahahaha! eerder moeten zeggen.. |
|
|
|
|
ljl
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 21:23 schreef Leonfr1908 het volgende:[..] Ik bent al blijkt dat ik dit eindelijk voor elkaar heb,straks thuis zoek wel even uit wat mijn goede wachtwoord is hahahaha @elsie nog geen gladde haaien maar wel veel krabben met spek gevangen Waar vis je? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
ljl
|
|
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
Mooi bal van Steensel !!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 21:23 schreef Leonfr1908 het volgende:[..] Ik bent al blijkt dat ik dit eindelijk voor elkaar heb,straks thuis zoek wel even uit wat mijn goede wachtwoord is hahahaha @elsie nog geen gladde haaien maar wel veel krabben met spek gevangen Ook gelijk even je woordvoorspelling in de gaten houden haha! Vis ze!
Leon op vakantie, oude krabvisser. Deadliest catch! |
|
|
|
|
Leonfr1908
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mokotjo erin, El Ahmadi eruit. Ben benieuwd! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
ljl
|
|
|
|
|
|
Leonfr1908
|
|
|
|
|
|
Leonfr1908
|
|
|
quote: Noord beveland,kamperland |
|
|
|
|
ljl
|
|
|
Cabral schoot de bal vanaf de achterlijn tegen Van Steensel aan, dus eigen goal Van Steensel |
|
|
|
|
Leonfr1908
|
|
|
quote: Heb je met tweelingert broer hahahaha |
|
|
|
|
ljl
|
|
|
quote: Ok, Ik heb vorige week op de Banjaard gevist. Vangsten niet bijzonder overigens, wel voor het eerst in m'n leven een kreeft gevangen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 21:31 schreef ljl het volgende:[..] Ok, Ik heb vorige week op de Banjaard gevist. Vangsten niet bijzonder overigens, wel voor het eerst in m'n leven een kreeft gevangen. Lobstermen! |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
Leonfr1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 21:31 schreef ljl het volgende:[..] Ok, Ik heb vorige week op de Banjaard gevist. Vangsten niet bijzonder overigens, wel voor het eerst in m'n leven een kreeft gevangen. Wij zitten op beachresort aan de andere zijde,daar heb ik altijd wel aardig gevangen.en de pieren haal je met laag tij uit het zand.allesj graties man. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Wat een mafketel die keeper van excelsior. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wat een achterlijke commentator is het ook. |
|
|
|
|
ljl
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 21:36 schreef Leonfr1908 het volgende:[..] Wij zitten op beachresort aan de andere zijde,daar heb ik altijd wel aardig gevangen.en de pieren haal je met laag tij uit het zand.allesj graties man. Ik heb daar gevist met iemand die paar minuten van Bruinisse woont, die is dus gaan steken. Kostte me dus ook nix...... en een mooie emmer mosselen meegekregen :) |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
jezus hoe slecht kan je het uitspelen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wat is dat het toch ook moeilijk om een fucking bal mee te nemen die aangespeeld wordt!! Is al de zoveelste keer deze wedstrijd!!!
FTID stijl :P |
|
|
|
|
ljl
|
|
|
Vlaar is echt drama deze wedstijd! Slechtste man v/h veld!! |
|
|