|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Daarom perfect el Ahmadi vervangen.
Cissé of Cabral... Lastig, wil je iemand met een goeie actie die je doelpunten kost omdat ie weigert af te spelen Of een mindere voetballer die wel probeert medespelers te laten scoren....
Als Cabral zo blijft spelen dan gaat Fernandez zwerven om ballen te halen, dan krijg je hetzelfde als met Makaay destijds. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 12:36 schreef hotjumper het volgende:[..] Daarom perfect el Ahmadi vervangen. Cissé of Cabral... Lastig, wil je iemand met een goeie actie die je doelpunten kost omdat ie weigert af te spelen Of een mindere voetballer die wel probeert medespelers te laten scoren.... Als Cabral zo blijft spelen dan gaat Fernandez zwerven om ballen te halen, dan krijg je hetzelfde als met Makaay destijds. niet zo erg ingewikkeld, . . . 't is en blijft uiteindelijk een teamsport, dus . . . . . . |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Misschien krijgt ie wel op z'n kloten en ziet hij het licht.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Had de eerste wedstrijd iig goed voorspeld. Hopelijk heb ik het tegen Roda weer bij het rechte eind en wordt dat idd 2-1! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 19:32 schreef JanM het volgende:Had de eerste wedstrijd iig goed voorspeld. Hopelijk heb ik het tegen Roda weer bij het rechte eind en wordt dat idd 2-1! Hup Jan! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jan jan hij is de man. Hij kan alles wat niemand kan. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik was gelukkig niet de enige en ook 2-1 tegen Roda is geen unieke voorspelling, Het gaat mij erom dat dat zou betekenen dat we dan 6 punten hebben! |
|
|
|