|
|
larsson1409
|
|
|
Wat denken en hopen jullie ?
Ikzelf :
-------------- Mulder-------------- Leerdam-- Vlaar-- de Vrij -- Ramsteijn ---Cabral---Fer---El Ahmadi---Clasie--- ------------Cisse----Fernandez------------- |
|
|
|
|
larsson1409
|
|
|
Uitslag 0-3 ( Cisse,Fernandez,Clasie) |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Mulder
Leerdam - De vrij - Vlaar - Ramsteijn Mokotjo Fer - El Ahmadi - Clasie Fernandez - Cisse |
|
|
|
|
larsson1409
|
|
|
Ja vond ik ook moeilijke keuze, Mokotjo of Cabral, maar dacht eerder aan Cabral, speler die er sneller overheen kan komen.. |
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
ik denk het volgende
mulder v leerdam - devrij - vlaar - nelom ----------------fer--------------- el-ahmadi------------------ cabral ---------------clasie------------- -------cisse---------fernandez----
lijkt me de logische opstelling v haaren weer in spits/vooruit spelende mid werkt niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door emerton73 -- |
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
fer en el ahmadi kunnen ook gewisseld worden |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
-------------------------Mulder------------------------- --Leerdam-----De Vrij-----Vlaar-----Nelom ------------El Ahmadi------Mokotjo------------ --Biseswar----------Clasie----------Cissé-- ----------------------Fernandez---------------------- |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Ik denk:
Mulder Leerdam-De Vrij-Vlaar-Rammstein Fer-Mokotjo-El Ahmadi Clasie Cisse-Fernandez
Ben er wel van overtuigd dat we winnen, maar ben ook bang dat het linker rijtje moeilijk gaat worden met twee non-spitsen in een 4-3-1-2 opstelling... |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:02 schreef larsson1409 het volgende:Ja vond ik ook moeilijke keuze, Mokotjo of Cabral, maar dacht eerder aan Cabral, speler die er sneller overheen kan komen.. Laat Cabral eerst maar ff de bank warm houden met ze grote muil. |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:15 schreef JanM het volgende:-------------------------Mulder------------------------- --Leerdam-----De Vrij-----Vlaar-----Nelom ------------El Ahmadi------Mokotjo------------ --Biseswar----------Clasie----------Cissé-- ----------------------Fernandez---------------------- +1 |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
missen gewoon een goede nr 10. Die dan achter fernandez en cisse kan spelen. Is fernandes de rechtsback al fit???? Dan kan Leerdam op t middenveld,die had wel die diepgang vorig seizoen |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:19 schreef KAA het volgende:missen gewoon een goede nr 10. Die dan achter fernandez en cisse kan spelen. Is fernandes de rechtsback al fit???? Dan kan Leerdam op t middenveld,die had wel die diepgang vorig seizoen Clasie heeft loopvermogen, inzicht, een steekbal en scorend vermogen. Ze kunnen hem als tien altijd voor de leeuwen gooien, misschien hebben we goud in handen. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:15 schreef JanM het volgende:-------------------------Mulder------------------------- --Leerdam-----De Vrij-----Vlaar-----Nelom ------------El Ahmadi------Mokotjo------------ --Biseswar----------Clasie----------Cissé-- ----------------------Fernandez---------------------- Is ook de opstelling die ik vrijdag het liefst zie alleen biseswar en nelom kunnen niet meedoen dus:
Mulder Leerdam-De Vrij-Vlaar-Ramsteijn El Ahmadi-Mokotjo Clasie Cabral-Fernandez-Cisse |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:15 schreef JanM het volgende:-------------------------Mulder------------------------- --Leerdam-----De Vrij-----Vlaar-----Nelom ------------El Ahmadi------Mokotjo------------ --Biseswar----------Clasie----------Cissé-- ----------------------Fernandez---------------------- Biseswar doet niet mee toch vrijdag?
Iig goede opstelling, vooral zonder Fer. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:24 schreef bjorn het volgende:[..] Is ook de opstelling die ik vrijdag het liefst zie alleen biseswar en nelom kunnen niet meedoen dus: Mulder Leerdam-De Vrij-Vlaar-Ramsteijn El Ahmadi-Mokotjo Clasie Cabral-Fernandez-Cisse Cabral vanaf rechts? |
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
@FH1980 biseswar is geblesseerd mist start competitie |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: Ja, met het idee dat ze telkens wisselen van positie om het de tegenstander lastig te maken dus dat je in het verloop van de wedstrijd af en toe dit hebt:
Fernandez-Cisse-Cabral
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door bjorn -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
________Cissé_________Fernandez__________________ _______________________________van Haaren________ _____________________Clasie______________________ ________________El Ahmadi___Fer__________________ Ramsteijn______Vlaar_______de Vrij____Leerdam____ ___________________________Mulder________________ |
|
|
|
|
feijnrd
|
|
|
Swerts/D.Fernandez moeten snel weer fit worden! Leerdam sorry die jongen doet elke wedstrijd stinkend zijn best maarja met hem word het ook helemaal niks rechts achter... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:15 schreef JanM het volgende:-------------------------Mulder------------------------- --Leerdam-----De Vrij-----Vlaar-----Nelom ------------El Ahmadi------Mokotjo------------ --Biseswar----------Clasie----------Cissé-- ----------------------Fernandez---------------------- Cissé eruit, Cabral erin en het is een +1 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:42 schreef feijnrd het volgende:Swerts/D.Fernandez moeten snel weer fit worden! Leerdam sorry die jongen doet elke wedstrijd stinkend zijn best maarja met hem word het ook helemaal niks rechts achter... Nee Swerts deed het lekker.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:15 schreef JanM het volgende:-------------------------Mulder------------------------- --Leerdam-----De Vrij-----Vlaar-----Nelom ------------El Ahmadi------Mokotjo------------ --Biseswar----------Clasie----------Cissé-- ----------------------Fernandez---------------------- Nelom eruit en Ramstein erin = +1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: D.Fernandez is fit he. Die deed aan de oefenwedstrijd niet mee omdat het niet binnen zn trainschema paste. |
|
|
|
|
zzzzzzzzzzzz
|
|
|
mulder
leerdam de vrij vlaar nelom
fer mokotjo el ahmadi
clasie
cisee fernandez |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ramsteijn is geen back
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:52 schreef Stylzz het volgende:[..] D.Fernandez is fit he. Die deed aan de oefenwedstrijd niet mee omdat het niet binnen zn trainschema paste. Mooi! Hoop dat hij weer op z'n oude niveau komt. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat is waar!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Met de opstellingen die ik hierboven zie, lijkt het net alsof we bang moeten zijn voor Excelsior. Dat gaan jullie toch niet menen. En nee, ik heb geen roze bril op maar we kunnen wel een meer vertrouwen uitsralen op het veld. Ik blijf gewoon bij 4-3-3 met de punt naar voren.
Fer afbranden heeft ook geen zin want ik zag hem tegen Malaga toch nog wel strijd leveren ondanks alle kritiek die hij krijgt. Als Feyenoord boven verwachting gaat spelen, zie ik hem nog wel met 1 jaar verlengen.
---------------- Mulder ---------------- ---------------------------------------- Leerdam -- De Vrij -- Vlaar -- Ramsteijn ---------------------------------------- - Clasie ------------------------ Fer -- -------------- El Ahmadi --------------- ---------------------------------------- ---Cabral ----------------- Cisse ------ -------------- Fernandez ---------------
We gaan de wedstrijd winnen met 1 - 4. Misverstand tussen De Vrij en Mulder zorgt voor een tegendoelpunt maar gewoon vertrouwen houden. Komt helemaal goed.
'32 0-1 Cisse '44 0-2 Fernandez '46 1-2 Oost '69 1-3 Vlaar '88 1-4 Fernandez |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Heel simpel 10 veldspelers en mulder in de goal en hopen dat ze willen voetballen Ik denk een matige 1-2 maar wel moeilijk |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 12:09 schreef D@@N het volgende:Heel simpel 10 veldspelers en mulder in de goal en hopen dat ze willen voetballen Ik denk een matige 1-2 maar wel moeilijk hahahaha, daar komt het wel op neer ja... |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
-------------------Cisé----------------------- -----Fernandez-------------Biseswar----------- ---cabral-----el amhadi----fer---mokotjo------ ----Leerdam----------Vlaar---------de Vrij---- --------------------Lamprou-------------------(testen tegen Excelsior moet kunnen dacht ik) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
-------------- Mulder-------------- Leerdam-- Vlaar-- de Vrij -- Ramsteijn ---Mokotjo---El Ahmadi---Clasie--- ----Cisse----Fernandez----Cabral |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Ik zou sowieso Mulder eruit halen. Heeft wel genoeg kansen gehad. Ik zeg lamprou een kans geven inderdaad. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 12:39 schreef kuipje het volgende:Ik zou sowieso Mulder eruit halen. Heeft wel genoeg kansen gehad. Ik zeg lamprou een kans geven inderdaad. +111111 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Fijn dat je het met jezelf eens bent. |
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 12:39 schreef kuipje het volgende:Ik zou sowieso Mulder eruit halen. Heeft wel genoeg kansen gehad. Ik zeg lamprou een kans geven inderdaad. jij snapt het |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 12:24 schreef cc-tje het volgende:-------------------Cisé----------------------- -----Fernandez-------------Biseswar----------- ---cabral-----el amhadi----fer---mokotjo------ ----Leerdam----------Vlaar---------de Vrij---- --------------------Lamprou-------------------(testen tegen Excelsior moet kunnen dacht ik) Wat een dramatische opstelling, tering.. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: heb er een goede kijk op.. |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
Ik zou mulder er ook uithalen...En dan een nog minder ervaren keeper daar neer zetten.... Euh not!!!
Testen doe je in de voorbereiding niet in de competitie |
|
|
|
|
vakkie w
|
|
|
Wat ik hoop! ----------Tyton--------- ---Fernandez-de Vrij-Vlaar-Indy--- -El Ahmadi-Clasie-Immers-Drenthe- -----Arnoutovitch---Cisse----- |
|
|
|
|
feyenoordster!
|
|
|
Is Dani Fernandez nog geblesseerd of niet fit genoeg? Omdat niemand die op de back heeft, die wil ik wel graag zien spelen daar. Verder hoop ik snel op de komst van bijvoorbeeld Immers, hopelijk zijn ze allemaal minder gespannen als afgelopen zondag en verassen ze ons! Strijdlust daar begint het mee, en niet in het veld lopen van ach, makkelijk geld verdienen, laat maar is zien waarom je in dat mooie shirt mag spelen! Ik ben benieuwd, en we houden hoop! Zag zondag ook goede dingen helaas ontbreekt die belangrijke spits en creëren ze te weinig kansen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
-------------Mulder-------------
--- De vrij - Vlaar - Ramsteijn-- -----Leerdam--------El ahmadi---- ----Clasie--Indy----Mokotjo------ ---Fernandez--------Cissè--------
Verdediging moet nu maar eens hun klasse tonen,en de opstelling moet nu maar eens met lef neer gezet worden.Wij zijn Feyenoord en gaan tegen Excelsior voor de aanval en winst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 13:35 schreef Leon FR1908 het volgende:-------------Mulder------------- --- De vrij - Vlaar - Ramsteijn-- -----Leerdam--------El ahmadi---- ----Clasie--Indy----Mokotjo------ ---Fernandez--------Cissè-------- Verdediging moet nu maar eens hun klasse tonen,en de opstelling moet nu maar eens met lef neer gezet worden.Wij zijn Feyenoord en gaan tegen Excelsior voor de aanval en winst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je kunt in het midden zo doorlopen naar vlaar hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vlaar kan door het midden zo doorlopen naar voren.. Alle Feyenoorders denken dus achterwaarts? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 13:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vlaar kan door het midden zo doorlopen naar voren.. Alle Feyenoorders denken dus achterwaarts? vrees van wel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ikke niet met leerdam en el ahmadi voor de verdediging. eigenlijk zou van haaren in plaats van indy moeten spelen. dan krijg je met clasie van haren en mokotjo tikkie tikkie op het middenveld.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 13:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ikke niet met leerdam en el ahmadi voor de verdediging. eigenlijk zou van haaren in plaats van indy moeten spelen. dan krijg je met clasie van haren en mokotjo tikkie tikkie op het middenveld.... tikkie tikkie als ze over hun hoofden heenlopen ja... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: -------------Mulder-------------
--- vlaar - de vrij - Ramsteijn-- --------Leerdam--El ahmadi------- --Van Haaren--Clasie----Mokotjo-- ---Fernandez--------Cissè--------
deze opstelling is goed voor 0-5 schijterd hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|