BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Graafschap - AFC Ajax Zondag 7 augustus, 14:30 uur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2011 - 10:43   quote  deeplink  
De Graafschap - AFC Ajax
logo_header.gif Ajax_logo1.jpg

Het serieuze werk kan beginnen.

Zo, eindelijk staat de competitie op het punt van beginnen, en voor ons Ajax begint die competitie met een uitwedstrijd bij de Graafschap.

Na alle waarschijnlijkheid missen we onze twee beste spelers van het afgelopen seizoen in deze eerste wedstrijd, Vertonghen schijnt nog te veel last te hebben van zijn lies terwijl de beste keeper van NL ons gaat verlaten voor AS Roma. Vermeer zal dus zo goed als zeker onze goal verdedigen en naar alle waarschijnlijkheid zal Daley Blind de plek van Vertonghen innemen, dit deed Daley afgelopen weekend tegen Twente trouwens met verve, en tegen de Graafschap mag dat toch niet voor veel problemen zorgen.

Afgelopen seizoen wonnen we deze wedstrijd met maar liefst 5-0 mede door 3 goals van onze vertrokken godenzoon Suarez die met het winnen van de Copa America maar weer eens heeft laten zien hoe goed hij wel niet is.
De andere doelpuntenmakers destijds waren Urby Emanuelson en Cristian Eriksen.

Als je de opstelling van destijds ziet, dan is er niet heel veel meer over van het Ajax van toen.

Opstelling Ajax afgelopen seizoen.

Maarten Stekelenburg, Gregory van der Wiel, Toby Alderweireld, Jan Vertonghen, Vurnon Anita, Eyong Enoh, Demy de Zeeuw, Urby Emanuelson, Siem de Jong, Mounir El Hamdaoui, Luis Suárez

Vermoedelijke opstelling as zondag
Vermeer, V/D Wiel, Alderwereld, Blind, Boilesen, Janssen, De Jong, Erikssen, Sulejmani, Sigthorson, Ebecilio.

Zoals je kan zien zijn er slechts 4 basisspelers over ten opzichte van afgelopen seizoen, jammer dat een aantal spelers vertrokken zijn, en verder is duidelijk de hand van de Boer te zien.

Ik verwacht zondag een kleine overwinning van 0-3 met twee goals van Sigthorson.

ps: hebben alle mensen die geaccepteerd zijn door joduh zijn of haar sportpooler subpoule ingevuld??.
En ik verwacht natuurlijk net als de afgelopen seizoenen nog een utgebreide voorbeschouwing op deze wedtsrijd van ALIBABBA..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door remco k --
freakie
 freakie - woensdag 03 augustus 2011 - 11:17   quote  deeplink  
Aijaaiiii! Nice remco eindelijk kan het beginnen jonge.. Ik kan niet wachten.. Ik verwacht een 0-4 met in ieder geval 2 voor sigthorsson enik denk 1 van onze eriksen(gaat er meer scoren dit seizoen) en 1 voor de Jong..

Misschien niet relevant maar ik had feyenoord laten verliezen haha:P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door freakie --
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 03 augustus 2011 - 11:27   quote  deeplink  
Moeizame 1-2.
joduh
 joduh - woensdag 03 augustus 2011 - 11:33   quote  deeplink  
dit word een mooie wetstrijd
freakie
 freakie - woensdag 03 augustus 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 11:33 schreef joduh het volgende:
dit word een mooie wetstrijd
Dat zowiezo..
freakie
 freakie - woensdag 03 augustus 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 11:27 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Moeizame 1-2.
Nou ik dacht een moeizame 0-4.. Hahaha
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 03 augustus 2011 - 14:40   quote  deeplink  
De Ridder is weg bij de Graafschap, dus dat wordt denk ik 0-3
Ben wel weer toe aan het nieuwe seizoen. Eindelijk weer echt voetbal.
joduh
 joduh - woensdag 03 augustus 2011 - 17:17   quote  deeplink  
hahaah vorige post van mij heeft mijn dochter gepost zien ik man....hahahahha slimme rakker is het al.....maar mooi stukkie remco!!!!!en met de uitslag ga ik met je mee ook godverdomme!!!!!!;-)
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 17:17 schreef joduh het volgende:
hahaah vorige post van mij heeft mijn dochter gepost zien ik man....hahahahha slimme rakker is het al.....maar mooi stukkie remco!!!!!en met de uitslag ga ik met je mee ook godverdomme!!!!!!;-)
Met nieuwe frisse moed het seizoen in toch...
joduh
 joduh - woensdag 03 augustus 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 17:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Met nieuwe frisse moed het seizoen in toch...
yep,ben er aan toe man.....dat gelul over randzaken.......voetballuh godverre!!!!!
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2011 - 17:55   quote  deeplink  
wat joduh zegt...
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - woensdag 03 augustus 2011 - 18:54   quote  deeplink  
de graafschap word totaal weggespeelt! ik denk een 5-1 overwining en die ene goal van de graafschap is een foutje van de verdediging en een net niet hebben van vermeer...
joey
 joey - donderdag 04 augustus 2011 - 00:18   quote  deeplink  
Ik ben het eens met die moeizame 2-1 overwinning!
Scorend is ajax er nog niet! tegendoelpunt.. is het niet opletten van de verdedigers. Heb er zin in!! aar hopen dat ik fout zit en we er gewoon overheen walsen! Opstelling..? Vind het moeilijk.. Ik ben heel erg gechaqrmeerd van Eriksen maar daar is Serero bijgekomen beide in de basis is ook wel overdreven.. Moeilijk!
Loetje
 Loetje - donderdag 04 augustus 2011 - 04:12   quote  deeplink  
prechtig stukje remko! doet me een genoegen om het te lezen!
over het algemeen winnen we vrij ruim van de graafschap
0-5 , 1-8. 0-6 en 0-5 geloof ik de laatste edities, al zegt dat nu uiteraard niets!
wel vind ik de graafschap er niet sterker op geworden en ajax voeltbalt vrij aardig! dus ik denk dat we hier toch wel met 3 a 4-0 gaan winnen! ook onze bank vind ik sterk dit jaar!
ashols
 ashols - donderdag 04 augustus 2011 - 11:21   quote  deeplink  
onder andere op basis van wat ik gisteren heb gezien hoop ik op Boerrigter in de basis.
Helaas tegen beter weten in denk ik.
freakie
 freakie - donderdag 04 augustus 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 11:21 schreef ashols het volgende:
onder andere op basis van wat ik gisteren heb gezien hoop ik op Boerrigter in de basis.
Helaas tegen beter weten in denk ik.
Gistere? Als er 1 wedstrijd niet gespeeld word op tactische dingen is het deze.. Bij deze wedstrijd kan je toch niet zeggen of iemand goed is?
Ajx
 Ajx - donderdag 04 augustus 2011 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 11:17 schreef freakie het volgende:
Aijaaiiii! Nice remco eindelijk kan het beginnen jonge.. Ik kan niet wachten.. Ik verwacht een 0-4 met in ieder geval 2 voor sigthorsson enik denk 1 van onze eriksen(gaat er meer scoren dit seizoen) en 1 voor de Jong..

Misschien niet relevant maar ik had feyenoord laten verliezen haha:P
Heb je eriksen(wat ook ik nog steeds een fantastische voetballer vind hoor) gezien tegen twente? Ook toen was hij nou niet bepaald de 'doelpuntendief' zoals in het verleden bv. Litmanen dit deedt! Dat s eigenlijk best wel jammer, want hij creert veel voor zichzelf.. Ik denk dat dit werk is voor Bergkamp!
Ajx
 Ajx - donderdag 04 augustus 2011 - 14:50   quote  deeplink  
Ik denk dat Ajax daar ook ruim gaat winnen, tegen twente voetbalden we ook vrij aardig tot goed, en gezien de geschiedenis kan het wel eens een leuke wedstrijd worden!! Serero is me trouwens ook goed bevallen in de afscheidswedstrijd van v/d Sar, is misschien ook een optie?
remco k
 remco k - donderdag 04 augustus 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 00:18 schreef joey het volgende:
Ik ben het eens met die moeizame 2-1 overwinning!
Scorend is ajax er nog niet! tegendoelpunt.. is het niet opletten van de verdedigers. Heb er zin in!! aar hopen dat ik fout zit en we er gewoon overheen walsen! Opstelling..? Vind het moeilijk.. Ik ben heel erg gechaqrmeerd van Eriksen maar daar is Serero bijgekomen beide in de basis is ook wel overdreven.. Moeilijk!
Ik weet dat jij die twijfel hebt, maar de Boer niet hoor, Eriksen zal alles spelen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 04 augustus 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 14:47 schreef Ajx het volgende:

[..]

Heb je eriksen(wat ook ik nog steeds een fantastische voetballer vind hoor) gezien tegen twente? Ook toen was hij nou niet bepaald de 'doelpuntendief' zoals in het verleden bv. Litmanen dit deedt! Dat s eigenlijk best wel jammer, want hij creert veel voor zichzelf.. Ik denk dat dit werk is voor Bergkamp!
Ik denk wel dat Bergkamp hem heel veel kan leren op dat gebied idd. Toch denk ik wel dat hij meer gaat scoren dit seizoen.
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - donderdag 04 augustus 2011 - 17:22   quote  deeplink  
toch hoop ik niet dat ajax wint
Pjettr
 Pjettr - donderdag 04 augustus 2011 - 17:38   quote  deeplink  
ga je paardenstal uitkuisen..
remco k
 remco k - donderdag 04 augustus 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 17:22 schreef FCTwente Raalte het volgende:
FC Twente komt uit Enschede..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 04 augustus 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 18:15 schreef remco k het volgende:

[..]

FC Twente komt uit Enschede..
Hehehehehehehe
baco74
 baco74 - donderdag 04 augustus 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
toch moet je oprotten
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 04 augustus 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 18:19 schreef baco74 het volgende:

[..]

toch moet je oprotten
Precies.......naar zijn ponyneukers open dag cluppie
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - donderdag 04 augustus 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Voetbalt zeker bij ROHDA Raalte?? Dat betekent toch Recht Op Het Doel Af? Whahaha, ga je paardenstal mesten nietsnut....
ashols
 ashols - donderdag 04 augustus 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 11:27 schreef freakie het volgende:

[..]

Gistere? Als er 1 wedstrijd niet gespeeld word op tactische dingen is het deze.. Bij deze wedstrijd kan je toch niet zeggen of iemand goed is?
Hoezo niet? Alsof er een tactisch plan nodig is om goed te kunnen spelen...
Ebecilio faalt elke wedstrijd, tactisch plan of niet.
alibabba
 alibabba - donderdag 04 augustus 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:43 schreef remco k het volgende:
De Graafschap - AFC Ajax
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Zo, eindelijk staat de competitie op het punt van beginnen, en voor ons Ajax begint die competitie met een uitwedstrijd bij de Graafschap.

Na alle waarschijnlijkheid missen we onze twee beste spelers van het afgelopen seizoen in deze eerste wedstrijd, Vertonghen schijnt nog te veel last te hebben van zijn lies terwijl de beste keeper van NL ons gaat verlaten voor AS Roma. Vermeer zal dus zo goed als zeker onze goal verdedigen en naar alle waarschijnlijkheid zal Daley Blind de plek van Vertonghen innemen, dit deed Daley afgelopen weekend tegen Twente trouwens met verve, en tegen de Graafschap mag dat toch niet voor veel problemen zorgen.

Afgelopen seizoen wonnen we deze wedstrijd met maar liefst 5-0 mede door 3 goals van onze vertrokken godenzoon Suarez die met het winnen van de Copa America maar weer eens heeft laten zien hoe goed hij wel niet is.

Als je de opstelling van destijds ziet, dan is er niet heel veel meer over van het Ajax van toen.

Maarten Stekelenburg, Gregory van der Wiel, Toby Alderweireld, Jan Vertonghen, Vurnon Anita, Eyong Enoh, Demy de Zeeuw, Urby Emanuelson, Siem de Jong, Mounir El Hamdaoui, Luis Suárez

Vermeer, V/D Wiel, Alderwereld, Blind, Boilesen, Janssen, De Jong, Erikssen, Sulejmani, Sigthorson, Ebecilio.

Zoals je kan zien zijn er slechts 4 basisspelers over ten opzichte van afgelopen seizoen, jammer dat een aantal spelers vertrokken zijn, en verder is duidelijk de hand van de Boer te zien.

Ik verwacht zondag een kleine overwinning van 0-3 met twee goals van Sigthorson.

ps: hebben alle mensen die geaccepteerd zijn door joduh zijn of haar sportpooler subpoule ingevuld??.
En ik verwacht natuurlijk net als de afgelopen seizoenen nog een utgebreide voorbeschouwing op deze wedtsrijd van ALIBABBA..

Komt uiteraard in orde Remco!
remco k
 remco k - donderdag 04 augustus 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 19:32 schreef alibabba het volgende:

[..]

Komt uiteraard in orde Remco!
Ik had ook niet anders verwacht blabla..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 04 augustus 2011 - 20:29   quote  deeplink  
Wat mij betreft mag het al zondag half drie zijn!! Ik ben toe aan het echte werk! Geen gelul meer qua oefenwedstrijden, maar knallen!! Gelijk laten zien wat onze doelstelling is komend seizoen, dus knallen!!!!

Wat wel kut is, is die klote oefeninterland van woensdag 10 augustus. Lekker onzinnig om zo'n wedstrijd kort na de start van het seizoen te plannen!
Pietje
 Pietje - donderdag 04 augustus 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:43 schreef remco k het volgende:
De Graafschap - AFC Ajax
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Mooi werk Remco!
Tja, ik denk dat elke voetballiefhebber, van welke club dan ook, weer zin heeft in het nieuwe seizoen. Ik ben er klaar voor.
Ik verwacht zondagmiddag een super gemotiveerd Ajax, die het dit komende seizoen nou eens niet tot de allerlaatste wedstrijddag spannend laat, maar de competitie al eerder gaat beslissen. Ik verwacht er veel van, maar ja... dat deed ik eigenlijk ieder seizoen. Ik reken op een regelmatige overwinning voor onze helden. 0-4 !!
alibabba
 alibabba - donderdag 04 augustus 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 19:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik had ook niet anders verwacht blabla..
:)
teriele
 teriele - donderdag 04 augustus 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 18:31 schreef ThomasAjacied het volgende:

[..]

Voetbalt zeker bij ROHDA Raalte?? Dat betekent toch Recht Op Het Doel Af? Whahaha, ga je paardenstal mesten nietsnut....
Ja wat is er mis met rohda raalte? Ik heb zelf ook 8 jaar bij gevoetbalt,
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 04 augustus 2011 - 23:19   quote  deeplink  
Remco, hoop dat dit de opstelling van as zondag wordt.

-Vermeer-
V/D Wiel-Alderwereld-Blind-Boilesen
-Janssen-
-De Jong-Erikssen-
-Ozbiliz-Sigthorsson- Boerrigter

Heb Sulejmani buiten de ploeg gehouden, ik vind dat hij nog niet veel heeft laten zien. Misschien wordt hij opdeze manier weer scherp, vindt hem vaak veel te makkelijk en lui. Boerrigter heeft al meer laten zioen dan Ebecilio dus staat wat mij betreft nu al een stuk hoger in de pikorde dan Ebecilio.
Serero zit dicht een een basisplaats aan, Eriksen en De jong zullen flink aan de bak moeten anders moet 1 van hun het veld ruimen.
1-3 met deze stand mag je blij zijn bij die superboeren!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 04 augustus 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 23:16 schreef teriele het volgende:

[..]

Ja wat is er mis met rohda raalte? Ik heb zelf ook 8 jaar bij gevoetbalt,
Gefeliciteerd en nu???
remco k
 remco k - donderdag 04 augustus 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 23:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

-Vermeer-
-Janssen-
-De Jong-Erikssen-

Heb Sulejmani buiten de ploeg gehouden, ik vind dat hij nog niet veel heeft laten zien. Misschien wordt hij opdeze manier weer scherp, vindt hem vaak veel te makkelijk en lui. Boerrigter heeft al meer laten zioen dan Ebecilio dus staat wat mij betreft nu al een stuk hoger in de pikorde dan Ebecilio.
Serero zit dicht een een basisplaats aan, Eriksen en De jong zullen flink aan de bak moeten anders moet 1 van hun het veld ruimen.
Sorry kerel echt volledig oneens met je Sulejmani verhaal, ik vind dat het de beste aanvaller is van de voorbereiding, en hij was ook dreigend in de JC schaal. Ebecilio eraf om Boerrigter aan het werk te zien lijkt me wel een goed idee..
remco k
 remco k - donderdag 04 augustus 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 23:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

-Vermeer-
-Janssen-
-De Jong-Erikssen-

En Erikssen gaat echt niet uit de basis, nu al de beste middenvelder van de selectie..
alibabba
 alibabba - zaterdag 06 augustus 2011 - 10:49   quote  deeplink  
Eindelijk is het zover, de Eredivisie gaat weer van start! Ajax begint morgen aan een reeks van 34 competitieduels waarin de felbegeerde landstitel zal moeten worden verdedigd. De Graafschap is de eerste tegenstander op weg naar het 31e landskampioenschap. In stadion de Vijverberg zal om 14.30 uur worden afgetrapt.

Nog effe dan...het slot van vorig seizoen met op het eind het beslissende doelpunt van Siem de Jong;

Opvallend is dat AJAX het van 1973 t/m 1977, de eerste periode van de Graafschap in de Eredivisie, bijzonder moeilijk had. In die tijd won Ajax geen enkel competitieduel in Doetinchem. In de tijden daarna waren er nog enkele gelijke spelen te noteren, maar over het algemeen werden er gemakkelijke zeges geboekt. Totaalbalans van de 19 tot dusverre gespeelde competitieduels in de Achterhoek; 10x winst, 7x gelijk en 2x verlies. De doelcijfers zijn met 50-12 verreweg in ONS voordeel.

Dick Schoenaker heeft bij zowel de Graafschaop als Ajax gespeeld en hij was één van de doelpuntenmakers op 06-03-1982. Dick scoorde voor Ajax de 1-3. Bij rust stond Ajax overigens achter met 1-0. Het tij keerde door Kieft, Ling, Schoenaker en Lerby. Eindstand 1-4.

Bij de Graafschap hebben best veel oud-Ajacieden gespeeld zoals Turpijn, Schulp en Arno Splinter, maar ook John vd.Brom, Siem de Jong en Klaas-Jan Huntelaar hebben een Graafschap verleden. In de wedstrijd op 01-02-2001 stonden Rody Turpijn en John vd.Brom in de basis bij de Superboeren, maar zij konden een 1-3 nederlaag niet verhinderen. Arveladze, Machlas en vd.Vaart tekenden voor de treffers.

Maar liefst 2x werd een 1-8 overwinning geboekt. Aan het eind van het seizoen 97'98 was Benni McCarthy trefzeker met 3 goals. Litmanen nam er 2 voor zijn rekening, Peter Hoekstra en Ronald de Boer 1. Mis je nog 1 doelpunt en die kwam op naam van de onlangs geeerde keeper, ONS ijskoning EDWIN VD SAR. Hij tekende voor de laatste AJAX-treffer uit een strafschop. Oud-Ajacied Olaf Lindenbergh verdedigde overigens die dag het blauw-wit.

De 1-8 van 19-08-2007 met het competitiedebuut van Luis Suarez voor Ajax. Het was de eerste wedstrijd van het seizoen 07'08;

Tegen de Graafschap kan FRANK DE BOER niet beschikken over Jan Vertonghen. "Zoals het er nu uitziet wordt hij klaargestoomd voor sc Heerenveen", doelt hij op het competitieduel die op 14 augustus in de Amsterdam ArenA plaats zal vinden. Ook Aras Özbiliz is geblesseerd en niet inzetbaar. Daarnaast heeft Nicolás Lodeiro nog vakantie, omdat hij met Uruguay afgelopen maand actief was tijdens de Copa America. "Maar verder is iedereen fit genoeg om negentig minuten te spelen", aldus de oefenmeester tijdens het persmoment.

Mijn voorspelling voor dit seizoen is heel duidelijk; AJAX word kampioen, omdat ik vind dat Ajax het beste spelersmateriaal heeft. Het is in de breedte flink vooruitgegaan en mede door de klasse van enkele spelers moet het goedkomen. Ik wens iedereen een geweldig voetbalseizoen toe!!!!!! Groet alibabba ;)
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2011 - 10:54   quote  deeplink  
Alibabba waar is je voorspelling voor morgen...

Verder weer een heerlijk stukje om te lezen vriend...
baco74
 baco74 - zaterdag 06 augustus 2011 - 11:15   quote  deeplink  
Remco, mooi topic man: HULDE!
Ali ook aan jou HULDE!, voor je mooie bijdrage.
Ik hou het op 0-3 voor onze Godenzonen.
alibabba
 alibabba - zaterdag 06 augustus 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 10:54 schreef remco k het volgende:
Alibabba waar is je voorspelling voor morgen...

Verder weer een heerlijk stukje om te lezen vriend...
Ik ga voor een 0-3 overwinning!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 06 augustus 2011 - 11:23   quote  deeplink  
Geweldige bijdrage weer alibabba. Blijf dat voortzetten man. Werkelijk elke keer een verademing om dit te lezen!!
alibabba
 alibabba - zaterdag 06 augustus 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 11:23 schreef amsterdammer113 het volgende:
Geweldige bijdrage weer alibabba. Blijf dat voortzetten man. Werkelijk elke keer een verademing om dit te lezen!!
Thanks buddy!!!
joduh
 joduh - zaterdag 06 augustus 2011 - 11:49   quote  deeplink  
alibabba////hero
alibabba
 alibabba - zaterdag 06 augustus 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 11:49 schreef joduh het volgende:
alibabba////hero
En jij bent een held :)
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2011 - 12:24   quote  deeplink  
HET HEADLINER FORUM "waar helden worden geboren.....:-0
teriele
 teriele - zaterdag 06 augustus 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 23:23 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd en nu???
Gewoon wou het even kwijt. :p
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 06 augustus 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 19:15 schreef teriele het volgende:

[..]

Gewoon wou het even kwijt. :p
Nou bedankt voor je bijdrage in deze. Echt een goede binnenkomer. Ga nu maar weer gauw terug je bedje in voordat papa of mama merkt dat je op internet zit! ;-)
lereeeen
 lereeeen - zaterdag 06 augustus 2011 - 20:28   quote  deeplink  
6-1 voor ajax

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Graafschap - AFC Ajax Zondag 7 augustus, 14:30 uur

0.0220389