BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Graafschap - AFC Ajax Zondag 7 augustus, 14:30 uur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
joduh
 joduh - zondag 07 augustus 2011 - 16:52   quote  deeplink  
jij heb een hekel aan janssen he?????????????????????
remco k
 remco k - zondag 07 augustus 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 16:52 schreef joduh het volgende:
hehe..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 07 augustus 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 16:52 schreef joduh het volgende:
Whahahahahahahahahahahaha Joduh jij bent echt onverbeterlijk...............geweldig pik
baco74
 baco74 - zondag 07 augustus 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 16:51 schreef remco k het volgende:
Ronduit slecht vandaag wat ik gezien heb

Vermeer oogde onzeker bij die tegengoal, die bal had voor hem moeten zijn.
Verdediging stond op v/d Wiel na te schutteren alsof het hun eerste wedstrijd was, Alder slecht, Blind matig en Boilesen dramatisch slecht. v/d Wiel speelde dus wel goed.

Het middenveld werd door het belachelijk slechte spel van Theo Janssen gewoon overlopen in de eerste 25 minuten, Theo staat gewoon niet op de juiste plek als controleur zijnde en ik durf wel te zeggen dat als dit niet gaat veranderen dat dit Ajax geen kampioen gaat worden, Theo moet of naast Eriksen spelen, of op de bank gaan zitten. Eriksen speelde redelijk al moet hij natuurlijk zeker 1 goal maken vandaag, nu maakt dat niet veel uit maar als je maar 2/3 kansen per wedstrijd krijgt dan moet hij wel een goal kunnen maken, de Jong ook zeer matig.

Sulejmani was de beste man aan de kant bij Ajax, en Boerrigter speelde ook vrij aardig al heb ik het gevoel dat hij nog wel erg moet wennen. Sigthorson had het zwaar vandaag maar liet wel een aantal goede dingen zien.

Het positiespel was vandaag zeer matig en dat komt door de plek waar Janssen staat ( dus niet door de voetballer Janssen voordat iedereen weer begint te zaniken dat ik een hekel aan Janssen heb) Ajax stond de tweede helft toen Janssen naast Eriksen ging spelen positioneel stukken beter.

Misschien allemaal wel wat kritisch want uiteindelijk maken we gewoon 4 goals, maar het zal stukken beter moeten komend seizoen willen we de titel prolongeren..

AMEN
Ben het wel met je eens.
Als het positie spel beter wordt moeten we de fysieke duels kunnen vermijden.
Mouwen opstropen is gewoon niet des Ajax al zullen we het wel moeten kunnen als team.
Voor als je bijvoorbeeld met een man minder komt te staan.
alibabba
 alibabba - zondag 07 augustus 2011 - 19:58   quote  deeplink  
Ik ben best tevreden over hetgeen ik vandaag gezien heb. De eerste 20 minuten deed de Graafschap het gewoon aardig en Ajax had moeite met het onverwachte goede spel van enkele spelers van de Superboeren. Bij die tegengoal moet Vermeer die bal hebben, maar ook de Jong moet natuurlijk meespringen. Ik vind Boerrigter echt een versterking en ik verwacht dat hij niet meer uit de basis gaat. Sulejmani deed het uitstekend en hij word steeds scherper, maar kan nog beter. Sightorsson is echt een goeie mensen en daar hebben we nog veel plezier van. Janssen moet zich nog meer profileren, maar ik ben niet ontevreden over 'm.

Als straks Vertonghen erbij is, is Ajax op zijn sterkst. Daarbij word Eriksen alleen nog maar beter. Je moet hem maar eens zien over een jaar of 2. Ik vind dat Anita in de basis hoort op de plek van Siem. In de 2e helft heb ik echt een goed Ajax gezien, waarin de ruimtes naar mekaar toe niet te lang waren. Anita houd het elftal beter in balans en Janssen is dan beter in zijn element. Voor de buitenplaatsen heb je straks ook nog Ozbiliz tot je beschikking, die ik een grote toekomst voorspel. Serero word een pareltje, dus ik zie het echt allemaal positief in mensen.
Oceanu
 Oceanu - zondag 07 augustus 2011 - 20:41   quote  deeplink  
Vooropgesteld: Ik heb alleen de samenvatting gezien. Maar wat mij opviel is dat Vermeer bij de tegengoal en later bij een andere spelhervatting zelf de eerste paal stond te dekken. Wanneer die bal dan bij de 2e wordt neergelegd, en dat is al snel, zeker als je niet al te groot bent, ben je als keeper altijd te laat, omdat je met de bal mee moet lopen. Je kan dan ook niks anders doen dan de bal "verlengen".
Pietje
 Pietje - zondag 07 augustus 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 20:41 schreef Oceanu het volgende:
Vooropgesteld: Ik heb alleen de samenvatting gezien. Maar wat mij opviel is dat Vermeer bij de tegengoal en later bij een andere spelhervatting zelf de eerste paal stond te dekken. Wanneer die bal dan bij de 2e wordt neergelegd, en dat is al snel, zeker als je niet al te groot bent, ben je als keeper altijd te laat, omdat je met de bal mee moet lopen. Je kan dan ook niks anders doen dan de bal "verlengen".
Eens!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 08 augustus 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 19:58 schreef alibabba het volgende:
Ik ben best tevreden over hetgeen ik vandaag gezien heb. De eerste 20 minuten deed de Graafschap het gewoon aardig en Ajax had moeite met het onverwachte goede spel van enkele spelers van de Superboeren. Bij die tegengoal moet Vermeer die bal hebben, maar ook de Jong moet natuurlijk meespringen. Ik vind Boerrigter echt een versterking en ik verwacht dat hij niet meer uit de basis gaat. Sulejmani deed het uitstekend en hij word steeds scherper, maar kan nog beter. Sightorsson is echt een goeie mensen en daar hebben we nog veel plezier van. Janssen moet zich nog meer profileren, maar ik ben niet ontevreden over 'm.

Als straks Vertonghen erbij is, is Ajax op zijn sterkst. Daarbij word Eriksen alleen nog maar beter. Je moet hem maar eens zien over een jaar of 2. Ik vind dat Anita in de basis hoort op de plek van Siem. In de 2e helft heb ik echt een goed Ajax gezien, waarin de ruimtes naar mekaar toe niet te lang waren. Anita houd het elftal beter in balans en Janssen is dan beter in zijn element. Voor de buitenplaatsen heb je straks ook nog Ozbiliz tot je beschikking, die ik een grote toekomst voorspel. Serero word een pareltje, dus ik zie het echt allemaal positief in mensen.
Ben het eens met Alibaba, alleen dan wel Anita als controleur en niet op de plek van Siem.

Ajax speelde slecht de eerste 20 minuten, maar daarna ging het wel beter. De Jong vond ik de slechtste vandaag, die moeten ze als 2de spits gaan gebruiken of als invaller op het middenveld, maar geen basisplaats meer voor hem. Ik zie liever Anita of Serrero (de Messi van Ajax) op het middenveld spelen, afhankelijk wie als controleur gaat spelen. Verder goede wissels van de Boer door Boilesen en Sighthorson te sparen ook al bloede het spel daardoor dood. Boerrigter gaat vaak in de basis starten dit seizoen. Dit wordt het jaar van Sulejmani, ik denk dat dit ook zijn laatste jaar bij Ajax is trouwens, mits zijn contract wordt verlengd?
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 08 augustus 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 20:41 schreef Oceanu het volgende:
Die tegengoal vind ik 80% de schuld van De Jong en 20% van Vermeer. Vermeer moet uitkomen bij dit soort ballen, maar juist de Jong mag zich nooit zo laten piepelen
Boilesen
 Boilesen - maandag 08 augustus 2011 - 12:29   quote  deeplink  
Ben ik de enige die vind dat het eerste doelpunt afgefloten had moeten worden? Die Boer springt met twee armen op de schouders van de Jong. Dit soort kopduels worden op het middenveld vaak gewoon bestraft.
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 12:29 schreef Boilesen het volgende:
Ben ik de enige die vind dat het eerste doelpunt afgefloten had moeten worden? Die Boer springt met twee armen op de schouders van de Jong. Dit soort kopduels worden op het middenveld vaak gewoon bestraft.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit niet gezien heb, maar het zal wel een goede reden zijn waarom de Jong absoluut niet van de grond kwam..
JohnnyH
 JohnnyH - maandag 08 augustus 2011 - 12:34   quote  deeplink  
Het middenveld moet veranderd worden.
Eriksen Janssen en Anita zal stukken beter zijn voor de balans.
In grote wedstrijden kan het huidige middenveld echt niet
freakie
 freakie - maandag 08 augustus 2011 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 12:02 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Die tegengoal vind ik 80% de schuld van De Jong en 20% van Vermeer. Vermeer moet uitkomen bij dit soort ballen, maar juist de Jong mag zich nooit zo laten piepelen
Dat slaat nergens op.. Als de Jong niet kan springen moet vermeer daar ook gewoon zijn om die bal weg te stompen..
Rogier
 Rogier - maandag 08 augustus 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
juist! Was een overtreding, maar dan nog laat De Jong zich te makkelijk wegzetten.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 08 augustus 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Ja dat klopt, dat was ook mijn eerste gedachtegang bij het doelpunt. Het leek of hij leunde, maar toch kon ik het niet met zekerheid zeggen. Hij sprong en Siem bleef staan, dan gaan zijn armen naar Siem zijn schouder en lijkt het of hij hem op de grond houdt. Ik blijf erbij dat de Jong hier meer zijn body naar achteren had moeten gebruiken, zijn timing was verkeerd en kon toen niet meer omhoog komen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 08 augustus 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 12:55 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op.. Als de Jong niet kan springen moet vermeer daar ook gewoon zijn om die bal weg te stompen..
Elke speler pakt een mannetje op in het strafschopgebied, zo ook Siem de jong. Vermeer moet zorgen dat hij een hoge bal uit de lucht kan pakken of weg kan stompen en als hij dan zijn doel uitkomt, dan moet hij de bal hebben. Siem mag nooit zo makkelijk de kopbal weggeven, het was zijn man, dus hij is de schuldige in mijn ogen. Vermeer had beter moeten opletten, maar er stonden mensen voor hem, hij had die weg moeten duwen en die bal moeten pakken, omdat ik uitga van je mannetje pakken en de keeper is extra, geeft ik Siem meer de schuld dan Vermeer. Stekelenburg had er ook een handje van om te blijven staan, heel irritant, ik hou ook meer van keepers die deze ballen gewoon uit de lucht plukken.
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2011 - 18:25   quote  deeplink  
Cillisen is een goede hoge ballen keeper.
joduh
 joduh - maandag 08 augustus 2011 - 20:35   quote  deeplink  
ik mis urby........
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 08 augustus 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 18:25 schreef remco k het volgende:
Cillisen is een goede hoge ballen keeper.
Ik hoop ook wel dat hij gaat komen, ben benieuwd, dat is iig een goede concurrent voor Vermeer, dat houdt hem ook scherp.
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 20:35 schreef joduh het volgende:
ik mis urby........
Start er een topic over jankerd..
joduh
 joduh - maandag 08 augustus 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 20:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Start er een topic over jankerd..
heb je niks beters te doen dan overal hetzelfde neer te typen grafkop?
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 20:48 schreef joduh het volgende:

[..]

heb je niks beters te doen dan overal hetzelfde neer te typen grafkop?
HAhahahahaha, dat moet jij nodig zeggen... Als je Urby zo mist, waarom verhuis je niet naar Milaan man, het weer schijnt er fantastisch te zijn, en er hang wel wat van Ajax rondom die club man....oja, ik ga wel een weekje met je mee man..
joduh
 joduh - maandag 08 augustus 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 20:52 schreef remco k het volgende:

[..]

HAhahahahaha, dat moet jij nodig zeggen... Als je Urby zo mist, waarom verhuis je niet naar Milaan man, het weer schijnt er fantastisch te zijn, en er hang wel wat van Ajax rondom die club man....oja, ik ga wel een weekje met je mee man..
durf niet te vliegen pik......
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 20:53 schreef joduh het volgende:

[..]

13 uurtjes met de auto pik, ik pik je wel op man, whahahaha.. Of durf je niet...:-)
Pietje
 Pietje - maandag 08 augustus 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 20:53 schreef joduh het volgende:

[..]

Heb jij vliegangst, joduh?
knowhow
 knowhow - dinsdag 09 augustus 2011 - 22:04   quote  deeplink  
Mooie analyse van de wedstrijd waarom Ajax het met vlagen zo moeilijk had.

http://voetbalanalyses.nl/?p=3156

Janssen treft geen blaam staat er.
joduh
 joduh - dinsdag 09 augustus 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 22:04 schreef knowhow het volgende:

ugh ugh...winnetoeeeeeeeeeeeeeeeee
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 22:04 schreef knowhow het volgende:

De mening van een persoon, of personen net zoals wij onze mening hebben, ik kan er niet zovee mee.
joduh
 joduh - dinsdag 09 augustus 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 22:33 schreef remco k het volgende:

[..]

De mening van een persoon, of personen net zoals wij onze mening hebben, ik kan er niet zovee mee.
jij ken zowiezo niet veel man.....
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 22:36 schreef joduh het volgende:

[..]

jij ken zowiezo niet veel man.....
doe eens even lief man..
joduh
 joduh - dinsdag 09 augustus 2011 - 22:43   quote  deeplink  
oke! kus!
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2011 - 22:44   quote  deeplink  
Ben jij weer aan de freddy's kerel??
nora
 nora - dinsdag 09 augustus 2011 - 23:46   quote  deeplink  
Jammer maar ik denk steeds meer dat ik gelijk ga krijgen over de Jong deze symphatieke speler gaat het niet redden bij Ajax wat ik al maanden verkondig dat wij met Anita achter Jansen en Eriksen sterker zijn,de Jong is gewoon te netjes en te traag voor Ajax.Ik weet dat er een aantal helemaal gaan flippen dat ik dat steeds over de Jong zeg maar zo vind ik het ook,en ik heb nog steeds mijn twijfels over Vermeer vooral hoge ballen,en ik denk dat de Boer ook niet zeker is en een concurent er bij wil halen voor Vermeer.
Dat zijn de enige 2 twijfelgevallen op dit moment in de Ajax selectie .
freakie
 freakie - woensdag 10 augustus 2011 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 23:46 schreef nora het volgende:
Jammer maar ik denk steeds meer dat ik gelijk ga krijgen over de Jong deze symphatieke speler gaat het niet redden bij Ajax wat ik al maanden verkondig dat wij met Anita achter Jansen en Eriksen sterker zijn,de Jong is gewoon te netjes en te traag voor Ajax.Ik weet dat er een aantal helemaal gaan flippen dat ik dat steeds over de Jong zeg maar zo vind ik het ook,en ik heb nog steeds mijn twijfels over Vermeer vooral hoge ballen,en ik denk dat de Boer ook niet zeker is en een concurent er bij wil halen voor Vermeer.
Kerel.. Remco had ook twijfels over de Jong op het middenveld.. Alleen de Jong kan echt geweldig op de spits staan als stand-in voor sightorsson.. Ik denk niet dat de Boer dat zal gaan veranderen.. Hij zou de Jong op het middenveld laten staan en af en toe wisselen.. Vermeer die is inderdaad een sierlijke keeper.. Ik vind het soms een beetje gevaarlijk.. Maar laten we deze eerste helft even kijken hoe het gaat..

En trouwens jij DENKT dat de Boer een 2e keeper wil? Heb je de wedstrijd tegen de graafschap niet gezien dan? Want daar gaf de Boer aan dat hij een 2e keeper moet hebben om concurrentie te krijgen..
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 10 augustus 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 23:46 schreef nora het volgende:
Nora, ik ben het met je eens, maar dat was ik al vanaf dag 1 toen we het hadden over De Jong. Ik zie hem meer als 2de spits of als invaller op het middenveld, zodat hij nog wat ballen kan wegkoppen als we 1-0 voor staan en we hebben een sterk iemand in de lucht nodig.

Concurrent komt er zeker wel voor vermeer..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2011 door Ajax we love you --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Graafschap - AFC Ajax Zondag 7 augustus, 14:30 uur

0.0092158