|
|
gladdeharry
|
|
|
Volgens een twitterbericht van Martijn Krabbendam heeft Fer een behoorlijke enkellessure opgelopen op de training. Hebben we vrijdag wel 11 man? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Wat mij betreft doen we het zonder hem. |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
En dan? Mokotjo erin zeker? Fer is op dit moment bijna onmisbaar. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ik denk dat je binnen een maand hem dan heel lang moet gaan missen hoor, wen maar aan het idee |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
Wat mij betreft ook. Ik had een rode kaart voorspelt in de wedstrijd tegen excelsior, maar nu is die er zeker een paar weken uit. Jammer Fer |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
Mokotjo zeker goeie vervanger, heeft ook betere passing, moet wel werken aan fysiek |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopelijk kunnen we 'm nog verkopen |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Hou toch op met die Mokotjo. Kan best een aardige speler worden op termijn maar is dat nu zeker nog niet. |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
quote: Ja en dan zo snel mogelijk, nu kost ie geld; geblesseerd en dus niet spelen, maar ook wegwillen Bye bye |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
Fer kan ook een aardige speler worden op termijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 12:41 schreef gladdeharry het volgende:Hou toch op met die Mokotjo. Kan best een aardige speler worden op termijn maar is dat nu zeker nog niet. Mokotjo hoort nu al in de basis te staan. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
hopen op een vlaar situatie, geblesseerd voor lange tijd, mooi verlening aanbieden en dan na een jaar de hoofdsom vangen |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
Die conjo gaat ech niet bijtekenen hoor, die zit volgend jaar echt in Enschede |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
komt door een Feyenoord supporter zeker? |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: dan hopen dat hij een jaar met spuitjes door kan spelen en na een jaar in elkaar zakt |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
quote: Nee door zijn eigen passie voor Feyenoord.... |
|
|
|
|
diesel
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
En nu moet Feyenoord m zeker weer oplappen zodat ie volgend jaar de sterren van de hemel speelt bij Twente..... Van Geel moet nu geen stoer verdrag vertonen, van 'wij laten niemand voor een appel en een ei gaan', dat moeten we wel doen, zo is de realiteit gewoon. |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
Bij ons gaan ze allemaal voor (bijna) niks de deur uit. Alleen met Drenthe hebben ze goed gecasht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha vrijdagavond excelsior tegen de 7 dwergen... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Kuyt was gelukkig ook zo'n koopje, tekende ook niet bij om meer op te leveren ;) |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
Ik zie het zonlicht schijnen,bling bling fer gaat als nog verdwijnen beter een jeugdspeler op die plaats die wel wil,dan zo,n lamzak die niet wil |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nelom linksback en Indy op de plaats van Fer wellicht een perfectie situatie om van die Fer af te komen zeg.. Ben blij als hij opgerot is en ik verlang ernaar om hem uit te fluiten als hij bij die Duitsers voetbald. |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
quote: Klopt noem er nog is 2 dan?
Te weinig gekregen : Van Persie Castaignos Wijnaldum ( had bij langer contract zeker meer op kunnen leveren) Fer ( in de toekomst)
Als ik dat vergelijk met die neuzen word ik helemaal triest |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 13:25 schreef Leon FR1908 het volgende:Nelom linksback en Indy op de plaats van Fer wellicht een perfectie situatie om van die Fer af te komen zeg.. Ben blij als hij opgerot is en ik verlang ernaar om hem uit te fluiten als hij bij die Duitsers voetbald. +10 |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote: kan hij lekker op kosten van Feyenoord revalideren |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 13:27 schreef FH1980 het volgende:[..] Klopt noem er nog is 2 dan? Te weinig gekregen : Van Persie Castaignos Wijnaldum ( had bij langer contract zeker meer op kunnen leveren) Fer ( in de toekomst) Als ik dat vergelijk met die neuzen word ik helemaal triest Ed de Goey. Was ook een mooie deal. Weet nog steeds niet of Gullit het Feyenoord gunde, of dat het echt een lousy onderhandelaar is. |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
hehehe die gaat ver terug. Ik gok op het laatste trouwens |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
Nog een uit de oude doos dan... Gullit zelf mischien? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: NEEEEEEEEE. Door ons voor 7 ton (gulden) aan PSV verkocht, en een jaar later door PSV voor 17 miljoen aan Ac Milan verkocht. Word er nu nog kwaad van. |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
I rest my case... maar goed het ging over Fer. Laten we hopen dat die beste gozer snel opknapt. Fer beterschap jonguh..... ( fucking positief) |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
Ik zit nu op de wc me huig leeg te kotsen dat positivisme is dus niks voor mij... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 13:45 schreef FH1980 het volgende:I rest my case... maar goed het ging over Fer. Laten we hopen dat die beste gozer snel opknapt. Fer beterschap jonguh..... ( fucking positief) fer was vorig seizoen de tiendallie op het middenveld,wegwezen met die gast. hij hangt nu ver boven de club met al die aandacht.... Nu vond hij dat spandoek weer verschrikkelijk!!Totaal geen zelfreflexie die gast.. Wegwezen met die luilebol |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik ben hartstikke positief, ik hoop dat Fer weggaat en daarmee Feyenoord de mogelijkheid biedt selectiespelers op te stellen die 90 minuten wakker zijn. |
|
|
|
|
Meangreen
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: +1
oh ja en "hahahahaha"
Nu is ie wel afgeprijsd denk ik, er zit doosschade aan.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Laten we Fer maar gewoon toejuichen t blijft een Feyenoorder. Zie net die nep Feyenoorder van een Kuit wel die joden helpen met een afscheids wedstrijd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 20:02 schreef aad 64 het volgende:Laten we Fer maar gewoon toejuichen t blijft een Feyenoorder. Zie net die nep Feyenoorder van een Kuit wel die joden helpen met een afscheids wedstrijd Dat is voor van de Sar. Das buiten categorie. Plus de hele opbrengst gaat naar goede doelen.
Dirk... Held |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 20:02 schreef aad 64 het volgende:Laten we Fer maar gewoon toejuichen t blijft een Feyenoorder. Zie net die nep Feyenoorder van een Kuit wel die joden helpen met een afscheids wedstrijd Je hebt ook geen idee waar je over praat hè? Kuyt een nep-Feyenoorder? |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
quote: +1 kuyt nepperd? wat een kontverhaal...de enige die nog wat voor de club gedaan heeft |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Het liefste valt hij zelf ergens langs de A1 richting Enschede van de vrachtwagen..... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja Fer blijft een goede voetballer,en het zou een gemis zijn een vrijdag.Alleen vandaag las ik de VI (vervuilde informatie) daar gaf hij weer een interview.Dan denk ik als je nu rust wil creëren en geen problemen meer wil hebben hou je snater dan even dicht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 20:02 schreef aad 64 het volgende:Laten we Fer maar gewoon toejuichen t blijft een Feyenoorder. Zie net die nep Feyenoorder van een Kuit wel die joden helpen met een afscheids wedstrijd Dat je daar nog naar durf te kijken dan hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 20:39 schreef piet de paler het volgende:Tja Fer blijft een goede voetballer,en het zou een gemis zijn een vrijdag.Alleen vandaag las ik de VI (vervuilde informatie) daar gaf hij weer een interview.Dan denk ik als je nu rust wil creëren en geen problemen meer wil hebben hou je snater dan even dicht. precies zijn pijn over dat spandoek,ps snater = snavel |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
haha ja kuyt is een nep feyenoordert en jij kijkt naar snavels united feestje???? |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Ik kijk naar Vaslui-Twente. Mochten die Duitsers de CL halen dan hebben zij de centjes voor Fer en halen wij Immers op in Den Haag. Lijkt mij een prima vervanger/deal hoor! Zie liever Immers met motivatie en drift dan Fer! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 20:02 schreef aad 64 het volgende:Laten we Fer maar gewoon toejuichen t blijft een Feyenoorder. Zie net die nep Feyenoorder van een Kuit wel die joden helpen met een afscheids wedstrijd ontzettend foute, domme, achterlijke, stomme, debiele, infantiele -en zo kan ik nog wel 5 pagina's doorgaan- reactie! |
|
|
|