|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Zoektocht naar slachtoffers spandoekenbeleid (FR-Fanatic)
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jemig! Moeten we slachtofferhulp bellen? Giro 555 nood hulp?
Slachtoffers gaat wat Fer he. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
alsof het wat uit maakt ! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
die gasten hebben geweld gebruikt, hoezo slachtoffers? gewoon met je poten van iemand afblijven. Sneue oproep. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hehehehehehe............ik stel mijn rekeningnummer wel beschikbaar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goede oproep. Als ze het doek hadden laten hangen was er niks gebeurd. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Gewoon Ferwijderen dat doek! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zo is dat,straks word het evangelie nog verkondigt in de KUIP... Ik zie lijdensweg al staan op de middenstip met z`n armen wijd naar de hemel reikend.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zo is dat,straks word het evangelie nog verkondigt in de KUIP... Ik zie lijdensweg al staan op de middenstip met z`n armen wijd naar de hemel reikend.. i'm a believer!!! |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zo is dat,straks word het evangelie nog verkondigt in de KUIP... Ik zie lijdensweg al staan op de middenstip met z`n armen wijd naar de hemel reikend.. Andries knevel wordt opvolger Gudde denk ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja die kans word met de dag groter!!! |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
Om censuur tegen te gaan kunnen we ook gewoon een blanco spandoek ophangen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Zoektocht? laat ze hun tijd verspillen naar een zoektocht voor een spits! wel gratis of voor weinig... |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 21:56 schreef craven het volgende:Zoektocht? laat ze hun tijd verspillen naar een zoektocht voor een spits! wel gratis of voor weinig... alles draait om de goed nieuws show... Daar moet alles voor wijken. Elke mongool ziet dat we een spits nodig hebben, en wij komen met immers... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ben je er nog ? hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zo is dat,straks word het evangelie nog verkondigt in de KUIP... Ik zie lijdensweg al staan op de middenstip met z`n armen wijd naar de hemel reikend.. Hahahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: zit te wachten op een teken van Lijdensweg dat ik hem kan volgen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ik staar naar de lucht of daar iets is, rook mijn sigaret: misschien dat ik iets in de rook zie verschijnen. Staar naar de regendruppels: wie weet vormen ze een woord. Nog niets.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:47 schreef FR-Douwe het volgende:[..] ik staar naar de lucht of daar iets is, rook mijn sigaret: misschien dat ik iets in de rook zie verschijnen. Staar naar de regendruppels: wie weet vormen ze een woord. Nog niets.... hahahahaha ik ga ook ff naar buiten roken,misschien zie ik wat :) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: klote vergeten,ik ga nu haha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ik hoor het morgen wel van je hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 3 vliegtuigen horen stijgen,4 vliegtuigen die de landing inzette,een stuk of 5 die al op hoogte waren en 1 klote mug,verder geen bijzonderheden! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 23:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] 3 vliegtuigen horen stijgen,4 vliegtuigen die de landing inzette,een stuk of 5 die al op hoogte waren en 1 klote mug,verder geen bijzonderheden! en nu? dagje verder, geen teken? |
|
|
|