BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ben ik nu echt de enige die Immers geen versterking vind?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 03 augustus 2011 - 22:27   quote  deeplink  
Ik vraag me toch af naar de voetbalkennis van menigeen hier! Door nu al Lex Immers te bestempelen als "de aankoop" van het seizoen 2011-2012...
Deze jongen heeft in geen enkel vertegenwoordigend team gespeeld de afgelopen jaren, heeft vorig seizoen goed gepresteerd door 10 x te scoren. Wat mede te danken was aan bliksemafleiders als bulykin en verhoek. Maar dit zou echt een drama zijn en tevens afbreuk naar eigen opleiding als zo'n jongen naar Feyenoord zou komen, waar de vrienden van Feyenoord en de directie over moeten vergaderen???!!
Op deze manier kom je inderdaad nooit uit de rode cijfers... Maar goed 80% van de supporters zien hem als toegevoegde waarde in het team, dus zal ik het verkeerd zien waarschijnlijk!
craven
 craven - woensdag 03 augustus 2011 - 22:28   quote  deeplink  
Dude er zijn al 2 immers topics, on: nee
kuipje
 kuipje - woensdag 03 augustus 2011 - 22:29   quote  deeplink  
Nope. Ben het helemaal met je eens.

Maar ik Zit er niet op dus zal het wel niet weten.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 03 augustus 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:28 schreef craven het volgende:
Dude er zijn al 2 immers topics, on: nee
Zijn positieve lex immers topics....
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 03 augustus 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:27 schreef El Jardinero het volgende:
Ik vraag me toch af naar de voetbalkennis van menigeen hier! Door nu al Lex Immers te bestempelen als "de aankoop" van het seizoen 2011-2012...
Deze jongen heeft in geen enkel vertegenwoordigend team gespeeld de afgelopen jaren, heeft vorig seizoen goed gepresteerd door 10 x te scoren. Wat mede te danken was aan bliksemafleiders als bulykin en verhoek. Maar dit zou echt een drama zijn en tevens afbreuk naar eigen opleiding als zo'n jongen naar Feyenoord zou komen, waar de vrienden van Feyenoord en de directie over moeten vergaderen???!!
Op deze manier kom je inderdaad nooit uit de rode cijfers... Maar goed 80% van de supporters zien hem als toegevoegde waarde in het team, dus zal ik het verkeerd zien waarschijnlijk!
Je ziet het inderdaad helemaal verkeerd man. Kuttopic ook. Immers//Held/nieuwe kuyt.
FH1980
 FH1980 - woensdag 03 augustus 2011 - 22:31   quote  deeplink  
Tuinman YOU ARE SO FUCKING RIGHT!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 augustus 2011 - 22:31   quote  deeplink  
Van mij mag ie komen, maar alleen voor graties
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 augustus 2011 - 22:33   quote  deeplink  
GiovanniLunger20111202.jpg
dit is de zoon van een ouwe buurtmaatje en deze moeten ze gewoon selecteren..
hij komt net over van Sparta en als hij de mentaliteit van z`n Pa heeft vreet tie ook het gras op....Ik weet niet of Pa dan wel mag kijken want ik weet niet of zijn SV al opgeheven is!!!
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 03 augustus 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:30 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Je ziet het inderdaad helemaal verkeerd man. Kuttopic ook. Immers//Held/nieuwe kuyt.
Ja dat is je nu al aangepraat!! Die jongen is een leuke voetballer, maar niet iemand die een wedstrijd kan beslissen.Echt niet meer!!!
Lijkt wel of men geindoctrineerd wordt!
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 03 augustus 2011 - 22:35   quote  deeplink  
Jullie zien het zo verkeerd. Onbegrijpelijk. Kijken jullie wel eens voetbal? Immers is een speler die elk jaar beter word. Iemand die net het juiste signaal naar het publiek af kan geven waae nu juist zo een behoeft aan is. Iemand die voorop gaat in de strijd en multifuntioneel is. Als je zijn cijfers bekijkt zie je een duidelijke stijgende lijn. Zeker ook in zijn doelpuntenproductie. Als hij die lijn doortrekt legt ie er gewoon minimaal 15 in.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 03 augustus 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:31 schreef FH1980 het volgende:
Tuinman YOU ARE SO FUCKING RIGHT!!!
Gelukkig niet bij iedereen is het indoctrinatie proces doorgedrongen!
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 03 augustus 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:35 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Gelukkig niet bij iedereen is het indoctrinatie proces doorgedrongen!
Lijkt er meer op dat jullie voetbalinzicht eindelijk boven komt drijven. Waardeloos dus
FH1980
 FH1980 - woensdag 03 augustus 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:35 schreef Gyan010 het volgende:
Jullie zien het zo verkeerd. Onbegrijpelijk. Kijken jullie wel eens voetbal? Immers is een speler die elk jaar beter word. Iemand die net het juiste signaal naar het publiek af kan geven waae nu juist zo een behoeft aan is. Iemand die voorop gaat in de strijd en multifuntioneel is. Als je zijn cijfers bekijkt zie je een duidelijke stijgende lijn. Zeker ook in zijn doelpuntenproductie. Als hij die lijn doortrekt legt ie er gewoon minimaal 15 in.
Als ik mijn lijn doortrek ben ik ook unstoppable hehehe. Ik vind t maar een doorsnee voetballer en daarbij.... We hebben een spits nodig. Ook wel een 10 maar meer een spits denk ik
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 augustus 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:37 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Lijkt er meer op dat jullie voetbalinzicht eindelijk boven komt drijven. Waardeloos dus
hahahahahaha
Suijltje
 Suijltje - woensdag 03 augustus 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:27 schreef El Jardinero het volgende:
Ik vraag me toch af naar de voetbalkennis van menigeen hier! Door nu al Lex Immers te bestempelen als "de aankoop" van het seizoen 2011-2012...
Deze jongen heeft in geen enkel vertegenwoordigend team gespeeld de afgelopen jaren, heeft vorig seizoen goed gepresteerd door 10 x te scoren. Wat mede te danken was aan bliksemafleiders als bulykin en verhoek. Maar dit zou echt een drama zijn en tevens afbreuk naar eigen opleiding als zo'n jongen naar Feyenoord zou komen, waar de vrienden van Feyenoord en de directie over moeten vergaderen???!!
Op deze manier kom je inderdaad nooit uit de rode cijfers... Maar goed 80% van de supporters zien hem als toegevoegde waarde in het team, dus zal ik het verkeerd zien waarschijnlijk!
Het gaat er niet zo zeer om, of Lex een échte verbetering voor ons is, maar, wat denk je?
Als Fer straks tóch naar Twente verhuist, is Immers toch een goede vervanger?
Is wel mijn mening hoor!(wellicht béter!)
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 03 augustus 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:35 schreef Gyan010 het volgende:
Jullie zien het zo verkeerd. Onbegrijpelijk. Kijken jullie wel eens voetbal? Immers is een speler die elk jaar beter word. Iemand die net het juiste signaal naar het publiek af kan geven waae nu juist zo een behoeft aan is. Iemand die voorop gaat in de strijd en multifuntioneel is. Als je zijn cijfers bekijkt zie je een duidelijke stijgende lijn. Zeker ook in zijn doelpuntenproductie. Als hij die lijn doortrekt legt ie er gewoon minimaal 15 in.
Allereerst ik kijk zeker voetbal!! maar een speler die het publiek opzweept hebben we niet nodig. voorop in de strijd en multifunctioneel geloof ik wel allemaal, doe ik ook elke dag!!
doelpunten productie is van 10 naar 1 naar 4 en nu weer 10 gegaan in 4 jaar. Ik zie geen stijgende lijn maar meer de AEX index van de afgelopen jaar.. Deze jongen heeft geprofiteerd van de extra dekking bij verhoek en bulykin niet meer en niet minder!! ik durf te wedden dat ie nog niet 20 x de bal hoog kan houden met links en rechts...
Sabau
 Sabau - woensdag 03 augustus 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:35 schreef Gyan010 het volgende:
Jullie zien het zo verkeerd. Onbegrijpelijk. Kijken jullie wel eens voetbal? Immers is een speler die elk jaar beter word. Iemand die net het juiste signaal naar het publiek af kan geven waae nu juist zo een behoeft aan is. Iemand die voorop gaat in de strijd en multifuntioneel is. Als je zijn cijfers bekijkt zie je een duidelijke stijgende lijn. Zeker ook in zijn doelpuntenproductie. Als hij die lijn doortrekt legt ie er gewoon minimaal 15 in.
En als tie die lijn niet doortrekt ? Veels teveel om voor die gast een paar miljoen te betalen, zonde van de poet. Elftal kopen lukt niet zonder sjeik of russische oliebaron. Ik zet in op de jeugopleiding...scouts, accomodatie en daarbij contacten leggen met de grote clubs als kraamkamer en dat ze bijv als eerste recht hebben op jeugdtalenten tegen redelijke vergoedingen cq voorwaarden ipv wat er tot op heden met uitzondering van Drenthe steeds weer gebeurd....
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 03 augustus 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:39 schreef FH1980 het volgende:

[..]

Als ik mijn lijn doortrek ben ik ook unstoppable hehehe. Ik vind t maar een doorsnee voetballer en daarbij.... We hebben een spits nodig. Ook wel een 10 maar meer een spits denk ik
Immers is onze toekomstige spits. Daarbij komt dat hij zelden 10 heeft gespeeld. Meer vanaf de zijkanten middeveld of centrumspits.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 03 augustus 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:40 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Het gaat er niet zo zeer om, of Lex een échte verbetering voor ons is, maar, wat denk je?
Als Fer straks tóch naar Twente verhuist, is Immers toch een goede vervanger?
Is wel mijn mening hoor!(wellicht béter!)
immers zou dan gehaald worden voor de 10 positie of de spits positie en naar mijn mening is Fer een verdedigende middenvelder die zelden met de bal over de middenlijn kwam. Alleen bij vrije trappen en corners!! Van een type immers heb je er echt 10 in een dozijn...
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 03 augustus 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:40 schreef Sabau het volgende:

[..]

En als tie die lijn niet doortrekt ? Veels teveel om voor die gast een paar miljoen te betalen, zonde van de poet. Elftal kopen lukt niet zonder sjeik of russische oliebaron. Ik zet in op de jeugopleiding...scouts, accomodatie en daarbij contacten leggen met de grote clubs als kraamkamer en dat ze bijv als eerste recht hebben op jeugdtalenten tegen redelijke vergoedingen cq voorwaarden ipv wat er tot op heden met uitzondering van Drenthe steeds weer gebeurd....
Mooie naam trouwens!! en ik deel je mening hierin....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 augustus 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:42 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

immers zou dan gehaald worden voor de 10 positie of de spits positie en naar mijn mening is Fer een verdedigende middenvelder die zelden met de bal over de middenlijn kwam. Alleen bij vrije trappen en corners!! Van een type immers heb je er echt 10 in een dozijn...
Das best bijzondere.. 10 in een dozijn.
FH1980
 FH1980 - woensdag 03 augustus 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:42 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Immers is onze toekomstige spits. Daarbij komt dat hij zelden 10 heeft gespeeld. Meer vanaf de zijkanten middeveld of centrumspits.
Meer vanaf de zijkanten wist ik niet.... Dan hebben we hem dus helemaal niet nodig want die zijn redelijk bezet. 10 doelpunten dan is tie niks beter dan Fernandes
Suijltje
 Suijltje - woensdag 03 augustus 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:42 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

immers zou dan gehaald worden voor de 10 positie of de spits positie en naar mijn mening is Fer een verdedigende middenvelder die zelden met de bal over de middenlijn kwam. Alleen bij vrije trappen en corners!! Van een type immers heb je er echt 10 in een dozijn...
Maar Immers is wél een kuitenbijter, dat kun je van m.n. Fer echt niet zeggen, maar goed...........we zullen het meemaken. (of niet)
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 03 augustus 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:40 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

doelpunten productie is van 10 naar 1 naar 4 en nu weer 10 gegaan in 4 jaar. Deze jongen heeft geprofiteerd van de extra dekking bij verhoek en bulykin niet meer en niet minder!! ik durf te wedden dat ie nog niet 20 x de bal hoog kan houden met links en rechts...
Je zal nog versteld staan van zijn techniek. Zegt al genoeg die opmerking over 20 x hooghouden.Domdom. Immers heeft een prima controle...maar ja als je schrijft over dingen die je niet of nooit heb gezien... Verhoek en Bulykin hebben juist van hem geprofiteerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door Gyan010 --
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 03 augustus 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:43 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Mooie naam trouwens!! en ik deel je mening hierin....
Dubbel account?
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 03 augustus 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Das best bijzondere.. 10 in een dozijn.
Hahahah
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 03 augustus 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:45 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Maar Immers is wél een kuitenbijter, dat kun je van m.n. Fer echt niet zeggen, maar goed...........we zullen het meemaken. (of niet)
Kuitenbijters hebben we genoeg gehad.. Clemens Zwijnenberg was ook zo'n kuitenbijter! Maar goed kan best zijn dat ie gaat verrassen! Alleen mijn mening is niet positief over hem.. een leuke voetballer voor Den Haag, Utrecht enz. maar niet voor Feyenoord!! Wij willen alleen het beste van het beste.
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 03 augustus 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:44 schreef FH1980 het volgende:

[..]

Meer vanaf de zijkanten wist ik niet.... Dan hebben we hem dus helemaal niet nodig want die zijn redelijk bezet. 10 doelpunten dan is tie niks beter dan Fernandes
Zijkanten middeveld man...je zit me te fucken of je heb een voetbalverstand van niks
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 augustus 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:46 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Je zal nog versteld staan van zijn techniek. Zegt al genoeg die opmerking over 20 x hooghouden.Domdom. Immers heeft een prima controle...maar ja als je schrijft over dingen die je niet of nooit heb gezien... Verhoek en Bulykin hebben juist van hem geprofiteerd.
Ik begrijp jou standpunt en ook ik ben een Immers liefhebbert maar Ado
succesen was toch te danken aan het collectief...Het strijden voor elkaar!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 augustus 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Das best bijzondere.. 10 in een dozijn.
oplichterij is het...:0
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 03 augustus 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:47 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Dubbel account?
Nee sorry... maar je mening is in ieder geval positief over Immers!! ik als feyenoord supporter ben alleen tevreden met het beste van het beste en geen 3e rangs voetballers! die moeten zich eerst bewijzen voordat ze al als held of alleskunner worden weggezet.
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 03 augustus 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik begrijp jou standpunt en ook ik ben een Immers liefhebbert maar Ado
succesen was toch te danken aan het collectief...Het strijden voor elkaar!!
Het strijden dankzij de toon die Lex daar al jaren aangeeft.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 augustus 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:48 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Kuitenbijters hebben we genoeg gehad.. Clemens Zwijnenberg was ook zo'n kuitenbijter! Maar goed kan best zijn dat ie gaat verrassen! Alleen mijn mening is niet positief over hem.. een leuke voetballer voor Den Haag, Utrecht enz. maar niet voor Feyenoord!! Wij willen alleen het beste van het beste.
Ja. Schaken. Van Haaren.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 03 augustus 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Ze moeten heel die Immers niet willen jo!
FR-Han
 FR-Han - woensdag 03 augustus 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik begrijp jou standpunt en ook ik ben een Immers liefhebbert maar Ado
succesen was toch te danken aan het collectief...Het strijden voor elkaar!!
en daar kan immers als ooievaart vriend mooi wat aan doen! die zweept de spirit erin. geloof me. immers///kuijt///bosveld.... dat kan er uit komen. ik geloof erin
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 03 augustus 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:50 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Nee sorry... maar je mening is in ieder geval positief over Immers!! ik als feyenoord supporter ben alleen tevreden met het beste van het beste en geen 3e rangs voetballers! die moeten zich eerst bewijzen voordat ze al als held of alleskunner worden weggezet.
Als jij alleen maar genoegen neemt met het beste van het beste zou ik als ik jou was de komende 3 jaar maar ff in een ander stadion plaats gaan nemen man.
Suijltje
 Suijltje - woensdag 03 augustus 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:48 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Kuitenbijters hebben we genoeg gehad.. Clemens Zwijnenberg was ook zo'n kuitenbijter! Maar goed kan best zijn dat ie gaat verrassen! Alleen mijn mening is niet positief over hem.. een leuke voetballer voor Den Haag, Utrecht enz. maar niet voor Feyenoord!! Wij willen alleen het beste van het beste.
Inderdaad Jardinero, maar wat je zegt: GEHAD!
We zitten nu echt op een "soort" Immers te wachten! (hoeft hem dus NIET te zijn)
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 03 augustus 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:51 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Ze moeten heel die Immers niet willen jo!
3 dubbel account?
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 03 augustus 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja. Schaken. Van Haaren.
schaken is helemaal niks.... van Haaren twijfel ik nog aan! zie hem als speler veel gelijkenis met van gastel als speler. die krijgt nog de voordeel van de twijfel!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 augustus 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:52 schreef obiku010 het volgende:

[..]

en daar kan immers als ooievaart vriend mooi wat aan doen! die zweept de spirit erin. geloof me. immers///kuijt///bosveld.... dat kan er uit komen. ik geloof erin
ik heb wel vertrouwen in zijn mentaliteit,100%
Meer een Bellamy btw
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 augustus 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:53 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

schaken is helemaal niks.... van Haaren twijfel ik nog aan! zie hem als speler veel gelijkenis met van gastel als speler. die krijgt nog de voordeel van de twijfel!
Neusje van de zalm hoor.
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 03 augustus 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:48 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Kuitenbijters hebben we genoeg gehad.. Clemens Zwijnenberg was ook zo'n kuitenbijter! Maar goed kan best zijn dat ie gaat verrassen! Alleen mijn mening is niet positief over hem.. een leuke voetballer voor Den Haag, Utrecht enz. maar niet voor Feyenoord!! Wij willen alleen het beste van het beste.
Goeie vergelijking zeg. Clemens en Lex.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 augustus 2011 - 22:55   quote  deeplink  
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 03 augustus 2011 - 22:58   quote  deeplink  
straks zetten ze nog in het AD dat Lasnik de held van Feyenoord kan worden en iedereen neemt het klakkeloos over, zonder zich af te of ie uberhaupt wel kan voetballen.
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 03 augustus 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:58 schreef El Jardinero het volgende:
straks zetten ze nog in het AD dat Lasnik de held van Feyenoord kan worden en iedereen neemt het klakkeloos over, zonder zich af te of ie uberhaupt wel kan voetballen.
Wat is dit een fucking onzin zeg. Werk je voor de telegraaf ofzo? Is dat het?
FR-Han
 FR-Han - woensdag 03 augustus 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:58 schreef El Jardinero het volgende:
straks zetten ze nog in het AD dat Lasnik de held van Feyenoord kan worden en iedereen neemt het klakkeloos over, zonder zich af te of ie uberhaupt wel kan voetballen.
jij bent echt blind. totaal geen voetbal benul. inhoudsloze eenheidsworst zonder enige smaak of style
Suijltje
 Suijltje - woensdag 03 augustus 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:58 schreef El Jardinero het volgende:
straks zetten ze nog in het AD dat Lasnik de held van Feyenoord kan worden en iedereen neemt het klakkeloos over, zonder zich af te of ie uberhaupt wel kan voetballen.
Dit slaat nergens op..........! WE hadden het toch over Immers?
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 03 augustus 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:55 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Goeie vergelijking zeg. Clemens en Lex.
Gyan ken je klassiekers... clemens was de snelste rechtsback na van Gobbel op de nederlandse velden!! Feyenoord haalde hem op in tukkerland in de veronderstelling dat ie voor veel geld naar Engeland verkocht kon worden..... einde van het verhaal, liep net als veel spelers gratis de deur uit en werd geen held vsn de kuip!! 1 goede wedstrijd gevoetbald thuis tegen juve!!
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 03 augustus 2011 - 23:01   quote  deeplink  
Iedereen binnen Feyenoord heeft aangegeven dat ze hem er graag bij hebben. Leg jij nou eens uit wat dat met het AD of andere nieuwsmelders te maken heeft dan???
Suijltje
 Suijltje - woensdag 03 augustus 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 23:00 schreef obiku010 het volgende:

[..]

jij bent echt blind. totaal geen voetbal benul. inhoudsloze eenheidsworst zonder enige smaak of style
Wel met spekkies maat?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ben ik nu echt de enige die Immers geen versterking vind?









0.0065000