BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ben ik nu echt de enige die Immers geen versterking vind?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 03 augustus 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 23:00 schreef obiku010 het volgende:

[..]

jij bent echt blind. totaal geen voetbal benul. inhoudsloze eenheidsworst zonder enige smaak of style
Hiermee wil ik zeggen iemand plaats een bericht in de krant en op het forum dat deze persoon de held van feyenoord KAN worden! een maand geleden heeft geen enkel persoon op het forum over Immers gehad... en iedereen neem het klakkeloos over.
Eenheidsworst zie ik als positief... maar volgers zijn er genoeg.
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 03 augustus 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 23:00 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Gyan ken je klassiekers... clemens was de snelste rechtsback na van Gobbel op de nederlandse velden!! Feyenoord haalde hem op in tukkerland in de veronderstelling dat ie voor veel geld naar Engeland verkocht kon worden..... einde van het verhaal, liep net als veel spelers gratis de deur uit en werd geen held vsn de kuip!! 1 goede wedstrijd gevoetbald thuis tegen juve!!
Jij zegt dat Clemens ook een kuitenbijter was toch? Onzin. Gewoon een rechtsback die het gezien zn verhoevengewicht niet onverdienstelijk heeft gedaan. Ik zie de link naar Lex Immers hier niet.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 03 augustus 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 23:01 schreef Gyan010 het volgende:
Iedereen binnen Feyenoord heeft aangegeven dat ze hem er graag bij hebben. Leg jij nou eens uit wat dat met het AD of andere nieuwsmelders te maken heeft dan???
Is een interessante speler werd er gezegd... is net iets anders dan we willen HEM er graag bij hebben! Ze hebben het over een speler zoals Immers en de transfersom... is heel iets anders dan dat ze Immers perse willen hebben.
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 03 augustus 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 23:00 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Gyan ken je klassiekers... clemens was de snelste rechtsback na van Gobbel op de nederlandse velden!! Feyenoord haalde hem op in tukkerland in de veronderstelling dat ie voor veel geld naar Engeland verkocht kon worden..... einde van het verhaal, liep net als veel spelers gratis de deur uit en werd geen held vsn de kuip!! 1 goede wedstrijd gevoetbald thuis tegen juve!!
Snelst rechtsback na van Gobbel hahaha Zo snel was ie niet hoor. Volgens mij ken jij je klassiekers niet man. Lucius liep net zo hard.
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 03 augustus 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 23:05 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Is een interessante speler werd er gezegd... is net iets anders dan we willen HEM er graag bij hebben! Ze hebben het over een speler zoals Immers en de transfersom... is heel iets anders dan dat ze Immers perse willen hebben.
Goed voor de transfersom ook als je gaat zeggen dat je iemand koste wat het kost erbij wil hebben.
Suijltje
 Suijltje - woensdag 03 augustus 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 23:05 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Snelst rechtsback na van Gobbel hahaha Zo snel was ie niet hoor. Volgens mij ken jij je klassiekers niet man. Lucius liep net zo hard.
Hahahaha........als Lucius de sprint in wilde zetten, struikelde hij over z'n eigen pootjes!
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 03 augustus 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 23:05 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Snelst rechtsback na van Gobbel hahaha Zo snel was ie niet hoor. Volgens mij ken jij je klassiekers niet man. Lucius liep net zo hard.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Clemens_Zwijnenberg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 augustus 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 23:05 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Snelst rechtsback na van Gobbel hahaha Zo snel was ie niet hoor. Volgens mij ken jij je klassiekers niet man. Lucius liep net zo hard.
LUCIUS///HELD!!!
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 03 augustus 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 23:07 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Hahahaha........als Lucius de sprint in wilde zetten, struikelde hij over z'n eigen pootjes!
Als Clemens een sprint inzette begonnen de lichtmasten van de kuip te kraken.
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 03 augustus 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 23:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

LUCIUS///HELD!!!
SUICUL//HELD!!!
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 03 augustus 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 23:07 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Goed voor de transfersom ook als je gaat zeggen dat je iemand koste wat het kost erbij wil hebben.
Dat zal niet lukken.. alles boven de 2 miljoen gaat al niet lukken bij Feyenoord momenteel. dus koste wat kost deze speler gaan halen gaat niet op!
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - woensdag 03 augustus 2011 - 23:13   quote  deeplink  
Als je alleen het beste van het beste wilt moet je ergens op een vergadering van die oliebaronnen gaan lobbyen, misschien kun je daar 100 miljoen lospeuteren, want dat ben je kwijt als je alleen het beste van het beste wilt. En die zitten helaas ook niet meer bij de jeugdselectie, want die zijn allang door die Engelse voetbaldieven bij ons weggehaald. We zullen het van types als Immers moeten hebben. Ik heb vertrouwen in die goser
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 03 augustus 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 23:11 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Dat zal niet lukken.. alles boven de 2 miljoen gaat al niet lukken bij Feyenoord momenteel. dus koste wat kost deze speler gaan halen gaat niet op!
Wat zal niet lukken? 1.5 miljoen is een mooie prijs denk ik.
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 03 augustus 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Wat wil je hier nu mee zeggen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 augustus 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 23:10 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

SUICUL//HELD!!!
hahahaha
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 03 augustus 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 23:13 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Wat zal niet lukken? 1.5 miljoen is een mooie prijs denk ik.
Ik hoop voor je als ie komt dat ie jou inzicht in voetbal waar gaat maken!! Maar ik ben er bang voor... en je mag me altijd erop gaan wijzen dat ik ongelijk heb gekregen, andersom zal ik het ook doen!!
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 03 augustus 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 23:17 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Ik hoop voor je als ie komt dat ie jou inzicht in voetbal waar gaat maken!! Maar ik ben er bang voor... en je mag me altijd erop gaan wijzen dat ik ongelijk heb gekregen, andersom zal ik het ook doen!!
Dat gaat zeker gebeuren. Immers is de juiste versterking voor max 1.5 miljoen betaald door de vrienden. 10 x betert dan die snavelpyamaslapert.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 03 augustus 2011 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 23:22 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Dat gaat zeker gebeuren. Immers is de juiste versterking voor max 1.5 miljoen betaald door de vrienden. 10 x betert dan die snavelpyamaslapert.
Heeft toch iets meer doelpunten gemaakt dan lexxie... dan heb ik nog niet gekeken naar de aantal wedstrijden/speelminuten. Maar 10 x beter in afwerking in ieder geval niet, maar geloof ook niet dat dost 2 benig is en hem 2 x kan hooghouden!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 augustus 2011 - 06:40   quote  deeplink  
Doe allebei maar niet
Ronnie9000
 Ronnie9000 - donderdag 04 augustus 2011 - 08:31   quote  deeplink  
Eens, kopen is een teken van wanhoop
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 augustus 2011 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 08:31 schreef Ronnie9000 het volgende:
Eens, kopen is een teken van wanhoop
behalve als t voor weinig of graties is.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 04 augustus 2011 - 08:52   quote  deeplink  
Lex Immers ziet een overstap naar Feyenoord helemaal zitten. De middenvelder van ADO Den Haag is transfer-target nummer één van de Rotterdammers. Feyenoord is een stap hogerop.

De afgelopen dagen werd steeds duidelijker dat Feyenoord serieus werk wil maken van Lex Immers. Hoe de hoofdrolspeler daar zelf over dacht, bleef aanvankelijk onduidelijk.

Eerder gaf de speler van ADO Den Haag aan zich volledig te willen concentreren op de Europese wedstrijd van zijn club, vanavond tegen Omonia Nicosia. Gisteren kwam Immers daar na afloop van de middagtraining op terug en liet weten dat hij een overgang naar Feyenoord wel ziet zitten.

Ieder mens heeft ambities, vertelde Immers aan het AD. Ik ook, en in mijn ogen is Feyenoord een stap hogerop. Het zijn clubs die je met elkaar kunt vergelijken. Allebei zijn het echte volksclubs. Feyenoord is eigenlijk ADO in het groot.

Voor mijzelf heb ik alles een beetje op een rijtje gezet en ik zie een mogelijke overgang als een stap hogerop. Als Feyenoord zich voor mij meldt, hoop ik dat de clubs er snel uit kunnen komen.

Tot nu toe is er nog geen contact geweest tussen Immers zelf en Feyenoord. Ik weet officieel alleen uit de media dat Feyenoord mij graag wil hebben.

De afgelopen dagen werd vanuit Rotterdam in elk geval openlijk geflirt naar de Hagenaar. Meermalen werd gesteld dat de club een type-Immers goed zou kunnen gebruiken. De warme woorden hebben hun uitwerking bij Immers niet gemist. Voor mij is dat heel mooi om te horen, net zoals de uitspraken van meneer Koeman zondag bij Studio Voetbal. Als zo iemand zegt dat hij gecharmeerd van je is, dan ben ik daar wel trots op.

De openlijke interesse van Feyenoord en de positieve woorden van Immers leidden ertoe dat het Twitter-account van de Hagenaar de afgelopen dagen volstroomde met reacties. Positieve, maar ook een aantal negatieve berichten.

Ik heb tot nu toe weinig tijd gehad om op die leuke berichten te reageren. Aan de negatieve reacties heb ik geen boodschap. De mensen zouden moeten weten dat mijn hart bij ADO Den Haag ligt, daar zou een transfer naar Feyenoord niets aan veranderen.

De afgelopen dagen meldden Engelse media dat ook Fulham interesse zou hebben in Immers. De Hagenaar zegt zelf niets gehoord te hebben uit Londen.

fer=eikel lex=top!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2011 door FR-Han --
Ronnie9000
 Ronnie9000 - donderdag 04 augustus 2011 - 09:11   quote  deeplink  
Ik hoop dat gudde eens mannelijkheid toont, er is geen geld mensen! Tuurlijk wil koeman versterking dat wil iedereen maar laten we het een realistisch bekijken, Geen Geld Is Geen Versterking.
Suijltje
 Suijltje - donderdag 04 augustus 2011 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 09:11 schreef Ronnie9000 het volgende:
Ik hoop dat gudde eens mannelijkheid toont, er is geen geld mensen! Tuurlijk wil koeman versterking dat wil iedereen maar laten we het een realistisch bekijken, Geen Geld Is Geen Versterking.
B'tje afgezaagd gegeven, vind je niet???
Betrek Fer -nogmaals- in het geheel, en het probleem is uit de wereld (hoop ik!)
En geld???? nee, dat hebben we niet/weinig, maar zo kun je uuuuuuuuuren door gaan he!
Enne.............Gudde z'n mannelijkheid hoef IK niet te zien hoor, is toch hetzefde als zijn kop???
gioreley
 gioreley - donderdag 04 augustus 2011 - 09:36   quote  deeplink  
ik zeg immers is geen versterking heb gister f na afscheid van van de sar gekeken ik zeg makaay tot de kerst overhalen staat al onder contract kost weinig en dat is nog steeds een aanwinst veel ervaring
gioreley
 gioreley - donderdag 04 augustus 2011 - 09:36   quote  deeplink  
met de kerst ben je voor een groot deel uit de schulden en mag en ken je weer wat ik zeg koeman probeer het
Marsco
 Marsco - donderdag 04 augustus 2011 - 09:43   quote  deeplink  
Immers heeft zich geweldig ontwikkeld afgelopen jaar. Kan alleen nog maar beter worden. Is een aanspeelpunt, met lengte, kracht en loopacties in de diepte. Ofwel, een complete speler die zich aanspeelbaar maakt voor onze middenvelders met een goede pass die bovendien kan profiteren van voorzetten vanaf de zijkanten.

Kortom: Een speler die perfect past in het plaatje.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 augustus 2011 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 09:43 schreef Marsco het volgende:
Immers heeft zich geweldig ontwikkeld afgelopen jaar. Kan alleen nog maar beter worden. Is een aanspeelpunt, met lengte, kracht en loopacties in de diepte. Ofwel, een complete speler die zich aanspeelbaar maakt voor onze middenvelders met een goede pass die bovendien kan profiteren van voorzetten vanaf de zijkanten.

Kortom: Een speler die perfect past in het plaatje.
Waarom moet ik nog steeds aan Danny Buijs denken bij dit verhaal? Aan de andere kant iemand die de boel opzweept mis ik al jaren in de kuip. En een technisch betere voetballer hoeft niet perse beter voor het team te zijn.
Immers zat bij ADO natuurlijk wel in een vrienden team waarin hij kon excelleren je moet maar kijken hoe dat in de slangenkuil van onze selectie gaat.
Marsco
 Marsco - donderdag 04 augustus 2011 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 09:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Waarom moet ik nog steeds aan Danny Buijs denken bij dit verhaal? Aan de andere kant iemand die de boel opzweept mis ik al jaren in de kuip. En een technisch betere voetballer hoeft niet perse beter voor het team te zijn.
Immers zat bij ADO natuurlijk wel in een vrienden team waarin hij kon excelleren je moet maar kijken hoe dat in de slangenkuil van onze selectie gaat.
Dat risico loop je natuurlijk altijd, dat iets niet werkt. Danny Buys had kunnen werken, deed het niet. Immers kan ook werken, maar het is natuurlijk geen garantie.
Gekeken naar wat we nodig hebben, denk ik dat Immers een uistekende versterking zou zijn voor dit Feyenoord.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 04 augustus 2011 - 10:50   quote  deeplink  
Ik vind het een waardeloze Fersterking! Dat wil helaas niet zeggen dat ie het niet goed zou doe bij Feyenoord.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ben ik nu echt de enige die Immers geen versterking vind?









0.0086550