BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spandoekincident : Voetbaleenheid spreekt verklaring Gudde tegen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de flh
 de flh - donderdag 04 augustus 2011 - 16:29   quote  deeplink  
Nadat we eerder al de getuigenverklaring hebben kunnen lezen van twee supporters die op durfden te staan tegen het in De Kuip heersende schrikbewind is het nu de Voetbaleenheid die een duit in het zakje doet door met eenzelfde verhaal te komen.

We halen ter herinnering nog even een passage van het bericht op Feyenoord.nl aan omtrent dit incident: Toen de medewerkers het doek wilden meenemen, kregen zij echter te maken met grof verbaal en fysiek geweld.. Grof verbaal en fysiek geweld. Dat is nogal niet wat. Zware aantijgingen waarvan je mag verwachten dat die op de waarheid gebaseerd zijn.

Niets is minder waar. De Voetbaleenheid onderschrijft dat er een discussie over het doek is ontstaan waarna op gegeven moment supporters het doek pakten en er kortstondig getrokken is aan het doek. Waarna de Voetbaleenheid de stewards bevolen heeft het doek los te laten. Omdat men geen enkele trek had de boel te laten escaleren en de politieinzet op te schalen vanwege een onschuldig spandoek. Men onderschrijft daarnaast dat er tegenover de stewards geen enkel fysiek geweld gebruikt is op wat voor manier dan ook.

Het naleven van dít spandoekenbeleid daar bemoeien wij ons niet mee. Een veel zeggende reactie. En een duidelijk teken aan de wand: de Voetbaleenheid laat zich niet voor het karretje van Feyenoord spannen. Zij zijn er om ongeregeldheden te voorkomen en niet om deze directie te helpen de club (dat ben jij en ik!) verder kapot te maken. Enkel en alleen omdat wij de afgelopen periode een met feiten onderbouwt kritisch geluid hebben laten horen.

Want dáár gaat het hier om. Het op slinkse manier proberen te verjagen van kritische supporters. Supporters, het hart van de club, die daar zoveel voor over hebben. Dag en nacht klaar staan. Sommigen al tientallen jaren. En dan probeer jij Gudde, een passant, mister nobody, met leugens ons te verjagen. Omdat we dingen zeggen die niet in jouw straatje te pas komen. Wie ben jij dan?

Nu je het niet gewoon kunt winnen gooi je het over een andere boeg. Op een manier, zo blijkt naar aanleiding van alle verklaringen, die nog lager als laag is. Zoiets achterbaks en smerigs hebben wij in geen tijden meegemaakt. Hier lusten de honden geen brood van. Bah bah bah. Om misselijk van te worden. Gelukkig trapt de voetbaleenheid er niet in. En wij hopen al onze kameraden niet. Ga de discussie aan met stewards, vraag ze waarom zij zich voor het karretje laten spannen, en gebruik vooral je verstand.

De échte boosdoeners zaten afgelopen zondag op het ere(?)terras te genieten. Met een bitterbal, een glas witte wijn, en een grote grijns op het gezicht. Weinig sfeer. Weinig passie. En ook nog eens 0-2 verloren. Kortom: een verder mooie voetbalmiddag.. Toch Gudde?

Nou Eric. We zullen nu jou eens wat zeggen. Het moet in plaats van met dat zogenaamde kleine groepje van ons met jou maar eens afgelopen zijn. We zijn klaar met jou. Helemaal. Dit doet ons bloed koken. Niet alleen als bestuurder heb jij afgedaan. Maar nu ook als mens.

(Bron: lunaticnews.nl )
de flh
 de flh - donderdag 04 augustus 2011 - 16:29   quote  deeplink  
Hahahaha, zelfs de politie is het niet met Gudde eens. hahahahaha
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 04 augustus 2011 - 16:31   quote  deeplink  
slotje
de flh
 de flh - donderdag 04 augustus 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 16:31 schreef lijdensweg het volgende:
slotje
heeft idd niks met Feyenoord te maken.
KKL
 KKL - donderdag 04 augustus 2011 - 16:42   quote  deeplink  
Bijna de gehele tweede helft is er met een aantal agenten van de Voetbaleenheid onder vak S gesproken over het (supporters)beleid wat er in de Kuip nu heerst.

De Voetbaleenheid is ook zeer verbolgen, verbaasd en geirriteerd over de directie en zegt ook letterlijk dat 'zij' geen benul hebben wat er onder supporters leeft en hoe er moet omgegaan met de supporters.
'Ze doen maar wat.'

Terwijl wij juist ,de Voetbaleenheid, niets verteld wordt en laat staan overleg mee gevoerd wordt.
Wij mogen de boel sussen terwijl wij het er ook niet mee eens zijn, zo werd er letterlijk verteld.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 04 augustus 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 16:31 schreef lijdensweg het volgende:
slotje
slotje op je luchtpijp
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 augustus 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 16:46 schreef obiku010 het volgende:

[..]

slotje op je luchtpijp
hahahahahahahahahahaha
de flh
 de flh - donderdag 04 augustus 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 16:42 schreef KKL het volgende:
Bijna de gehele tweede helft is er met een aantal agenten van de Voetbaleenheid onder vak S gesproken over het (supporters)beleid wat er in de Kuip nu heerst.

De Voetbaleenheid is ook zeer verbolgen, verbaasd en geirriteerd over de directie en zegt ook letterlijk dat 'zij' geen benul hebben wat er onder supporters leeft en hoe er moet omgegaan met de supporters.
'Ze doen maar wat.'

Terwijl wij juist ,de Voetbaleenheid, niets verteld wordt en laat staan overleg mee gevoerd wordt.
Wij mogen de boel sussen terwijl wij het er ook niet mee eens zijn, zo werd er letterlijk verteld.
Het wordt steeds gekker en gekker.. wat een wanbeleid.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 04 augustus 2011 - 17:12   quote  deeplink  
wat een kut topic. Misschien moeten we eens ophouden met de hetze tegen Gudde en Co en ons concentreren op het elftal en het voetbal in bijzonder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2011 door Pietje1 --
de flh
 de flh - donderdag 04 augustus 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 17:12 schreef Pietje1 het volgende:
wat een kut topic. Misschien moeten we eens ophouden met de hetze tegen Gudde en Co en ons concentreren op het elftal en het voetbal in bijzonder.
Steek je kop maar in 't zand.

Kijk maar weg, als tegen je mede-supporters onrechtmatig wordt gehandeld.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 04 augustus 2011 - 17:29   quote  deeplink  
Heeft er niks mee te maken, maar elk stukje proza dat op een willekeurige website geplaatst wordt wordt maar gezien als waarheid en wordt op gereageerd.
de flh
 de flh - donderdag 04 augustus 2011 - 17:53   quote  deeplink  
Negeren, doen alsof er niks aan de hand is. Dat is inderdaad de oplossing!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 augustus 2011 - 18:25   quote  deeplink  
/care
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 04 augustus 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 18:25 schreef Stylzz het volgende:
/care
+1
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 04 augustus 2011 - 18:37   quote  deeplink  
Na al deze gebeurtenissen moeten we nog van twee gasten af en dat zijn Gudde en Salomon!! Dan ben ik pas een echt tevreden mens en kijk ik naar de toekomst. Dit zegt niet dat ik tevreden ben over einzelganger v. Geel. Ik hoop dat hij met zijn eigendunk toch nog Feyenoord op de rails krijgt!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 augustus 2011 - 18:51   quote  deeplink  
Feyenoord supporters zijn nooit tevreden
Els
 Els - donderdag 04 augustus 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 17:12 schreef Pietje1 het volgende:
wat een kut topic. Misschien moeten we eens ophouden met de hetze tegen Gudde en Co en ons concentreren op het elftal en het voetbal in bijzonder.
Maar is het een hetze?
Els
 Els - donderdag 04 augustus 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 18:51 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord supporters zijn nooit tevreden
Dacht eigenlijk dat ze dat altijd over vrouwen zeiden. Ik ben dus ws 2x de sjors?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 04 augustus 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 18:56 schreef Els het volgende:

[..]

Dacht eigenlijk dat ze dat altijd over vrouwen zeiden. Ik ben dus ws 2x de sjors?
hahaha! 2 x de sjaak Els!!... sjors hahahha:)
STS
 STS - donderdag 04 augustus 2011 - 19:46   quote  deeplink  
OT; Die Gudde maakt het zichzelf zo ook wel heel lastig. Hij spant anderen voor zijn karretje omdat hij geen "kwetsende" spandoeken wil zien.
Als hij een beetje kerel was zou hij zelf een ludiek spandoekje verven en die vanaf het ere-terras naar beneden toe uitrollen. Dat zou hem pas sieren, maar niet een aantal stewards de Kuip insturen met de boodschap om spandoeken weg te halen. Wat een sulletje ben je dan!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 04 augustus 2011 - 20:47   quote  deeplink  
Gudde is joods!!
Rent ook weg en laat de anderen het op knappen!!
Om daarna te huilen wat een klootzakken die Feyenoordsupporters zijn!!
FH1980
 FH1980 - donderdag 04 augustus 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 20:47 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Gudde is joods!!
Rent ook weg en laat de anderen het op knappen!!
Om daarna te huilen wat een klootzakken die Feyenoordsupporters zijn!!
Dacht eerder dat ie van de andere partij was.Als dictatort regeren en zijn knokploegen de spandoeken weg laten halen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 04 augustus 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 20:50 schreef FH1980 het volgende:

[..]

Dacht eerder dat ie van de andere partij was.Als dictatort regeren en zijn knokploegen de spandoeken weg laten halen.
Volgens mij zat Gudde er al toen ik niet binnen mocht met de Duitse helm!
Zal wel en communist zijn dan!! (China, Noord-Korea)
vakkie w
 vakkie w - donderdag 04 augustus 2011 - 21:45   quote  deeplink  
Ayatolla
FH1980
 FH1980 - donderdag 04 augustus 2011 - 21:46   quote  deeplink  
Ja die helmen waren vet he? Zonde dat we die niet mee mochten nemen. En dan die v snavel met ze 020 accent...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 04 augustus 2011 - 22:06   quote  deeplink  
Tegen AZ laatst was ook wel het toppunt!
Voor een stel kaasjoden te zitten had ik nou ook weer niet verwacht op E!
Tsjaa, de echte zitten op geel!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 augustus 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 16:31 schreef lijdensweg het volgende:
slotje
Salomon ben jij dat?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 04 augustus 2011 - 22:12   quote  deeplink  
Gudde????
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 augustus 2011 - 07:33   quote  deeplink  
Ben benieuwd wanneer de bom barst. Vg heeft zich strategisch teruggetrokken zodat zij hun handen kunnen wadden in onschuld.
Zal tegen roda wel worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2011 door Stylzz --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:59   quote  deeplink  
Tja als ik dit zo lees,is vrijheid van meningsuiting alleen maar weggelegd voor Islamieten,Homo s ,extreme conferanciers (meneer het Heertje)politici (Wilders,SGP voorzitters)Motor bendes,Kunstenaars,
Jan de Boerenlul Feyenoord supporter moeten dus hun mond houden.Niet door justitie maar door eigen zgn stewards.Zelf ook heel wat probleempjes gehad met deze heren die denken dat ze de baas zijn over alles in de kuip (gelukkig niet allemaal)
Als je ziet dat mensen van boven de 60 worden gefouilleerd denk ik wel eens .Denk eens na wie je pakt.Ga eens op een cursus de-escalatie techniek.
Kortom kwetsende spandoeken met verwensingen tja die mogen weg maar een spandoek met een woordspeling ach kom bovengenoemde personen doen via de media veel meer kwetsende dingen.En zelf door toedoen van deze heren vallen er zelfs doden
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 10:59 schreef piet de paler het volgende:
Tja als ik dit zo lees,is vrijheid van meningsuiting alleen maar weggelegd voor Islamieten,Homo s ,extreme conferanciers (meneer het Heertje)politici (Wilders,SGP voorzitters)Motor bendes,Kunstenaars,
Jan de Boerenlul Feyenoord supporter moeten dus hun mond houden.Niet door justitie maar door eigen zgn stewards.Zelf ook heel wat probleempjes gehad met deze heren die denken dat ze de baas zijn over alles in de kuip (gelukkig niet allemaal)
Als je ziet dat mensen van boven de 60 worden gefouilleerd denk ik wel eens .Denk eens na wie je pakt.Ga eens op een cursus de-escalatie techniek.
Kortom kwetsende spandoeken met verwensingen tja die mogen weg maar een spandoek met een woordspeling ach kom bovengenoemde personen doen via de media veel meer kwetsende dingen.En zelf door toedoen van deze heren vallen er zelfs doden
Je vergeet Melkert.
Maar dit heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken, Piet. De Kuip hoort niet echt tot het publieke domein, maar is als NV een privedomein. Daarnaast is het afgehuurd door de BVO Feyenoord, dus besloten. Vrijheid van meningsuiting geldt voor de openbaarheid, wat jij in de privésfeer daarmee doet, mag je zelf bepalen. Je kunt je bijvoorbeeld voorstellen dat in het huis van een SGP voorzitter niet gevloekt mag worden (ik hou er ook niet van) en er op elke overtreding een straf staat, bijvoorbeeld 1 euro in de boetepot. Dat is in de openbaarheid ondenkbaar, maar in de privésfeer een prima maatregel. Zo kun je ook protesteren tegen de vervuiling door Shell in de Nigerdelta, maar zal je het op de stoep moeten doen, en niet in de directiekamer je spandoekje op mogen hangen. Bij Feyenoord is het net zo, protesteren mag buiten het stadion, en binnen het stadion alleen maar als Feyenoord er voor kiest niet in te grijpen.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 05 augustus 2011 - 15:46   quote  deeplink  
Els het zal allemaal wel zo zijn.
Mijn gedachte hierachter heb ik wel eens meer verwoord
Het lijkt wel of de kuip een ander land is;
Eigen valuta
Eigen rechtsspraak
Eigen politie macht
Eigen wetten aangaande de bovengenoemde vrijheid van mening uiting
Ik denk als je veel geld hebt en dit aanvecht je dit best wel eens kan winnen.
Je hebt gelijk als je het vergelijkt met een huiskamer maar is de kuip wel een huiskamer ik mag toch ook niet roken in het cafe (huiskamer ?)
Ik mag toch ook geen drugs gebruiken in de kuip
ik mag toch niet in mijn blote kont rondlopen want dan grijpt de rechtelijke macht wel in.(alleen is dan de vraag doen ze dit zelf of op aanvraag v Feyenoord bv)
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 05 augustus 2011 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 18:54 schreef Els het volgende:

[..]

Maar is het een hetze?
Ja vind ik wel. Ik weet ook wel dat de directeur altijd verantwoordelijk is wat de club doet, maar er wordt nu wel erg alleen maar gekeken en uitgelicht wat er niet goed gaat in onze ogen ipv wat er wel goed gaat.

Daarbij zijn de zaken die niet goed gaan de schuld van Gudde en de zaken die wel goed gaan niet de verdienste van Gudde... Dat is natuurlijk met twee maten meten en niet zaols het hoort.
de flh
 de flh - vrijdag 05 augustus 2011 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 15:51 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Ja vind ik wel. Ik weet ook wel dat de directeur altijd verantwoordelijk is wat de club doet, maar er wordt nu wel erg alleen maar gekeken en uitgelicht wat er niet goed gaat in onze ogen ipv wat er wel goed gaat.

Daarbij zijn de zaken die niet goed gaan de schuld van Gudde en de zaken die wel goed gaan niet de verdienste van Gudde... Dat is natuurlijk met twee maten meten en niet zaols het hoort.
Onzin. Gemiddeld genomen weet iedereen wel een beetje wat Gudde wel en niet goed doet.

Nadeel voor Gudde is alleen dat er wel steeds meer slechte dingen bijkomen en weinig goede dingen.

En die censuur is gewoon absurd.

Als ik het goed inschat gaat de echte hetze nog komen..
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 05 augustus 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 16:06 schreef de flh het volgende:

[..]

Onzin. Gemiddeld genomen weet iedereen wel een beetje wat Gudde wel en niet goed doet.

Nadeel voor Gudde is alleen dat er wel steeds meer slechte dingen bijkomen en weinig goede dingen.

En die censuur is gewoon absurd.

Als ik het goed inschat gaat de echte hetze nog komen..
Komt die censuur wel van hem af? Ik heb het idee dat hij zich laat leiden door een stel slechte managers. Je kunt Gudde dan kwalijk nemen dat hij geen ruggegraat heeft, maar niemand weet echt wat er allemaal gebeurt in eht maasgebouw, tenzij je er zelf werkt.

Alle beschuldigingen en uitlatingen blijven dus puur speculatief.
de flh
 de flh - vrijdag 05 augustus 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 16:09 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Komt die censuur wel van hem af? Ik heb het idee dat hij zich laat leiden door een stel slechte managers. Je kunt Gudde dan kwalijk nemen dat hij geen ruggegraat heeft, maar niemand weet echt wat er allemaal gebeurt in eht maasgebouw, tenzij je er zelf werkt.

Alle beschuldigingen en uitlatingen blijven dus puur speculatief.
Als je zo gaat redeneren dan is niemand meer ergens voor verantwoordelijk.

Luister, het is heel simpel.
De beslissing tot censuur is een gevoelige en dus belangrijke beslissing. Die beslissing kan alleen genomen worden als de eindverantwoordelijke voor de dagelijkse leiding (Gudde) daarmee instemt.
Ook in het perscommunique over het Spandoekincident worden nadrukkelijk quotes van Gudde gebruikt.
Dus zowel als drager van de eindverantwoordelijkheid, als vanwege zijn persoonlijke bemoeienis met de kwestie, komt de censuur van hem.

Dit afschuiven op slechte managers is dus complete onzin.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 05 augustus 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 16:46 schreef obiku010 het volgende:

[..]

slotje op je luchtpijp
LOSER
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 05 augustus 2011 - 18:10   quote  deeplink  
OBIKU//HELD!!
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 15:46 schreef piet de paler het volgende:
.....
Eigen wetten aangaande de bovengenoemde vrijheid van mening uiting
Ik denk als je veel geld hebt en dit aanvecht je dit best wel eens kan winnen.
Je hebt gelijk als je het vergelijkt met een huiskamer maar is de kuip wel een huiskamer ik mag toch ook niet roken in het cafe (huiskamer ?)
Ik mag toch ook geen drugs gebruiken in de kuip
ik mag toch niet in mijn blote kont rondlopen want dan grijpt de rechtelijke macht wel in.(alleen is dan de vraag doen ze dit zelf of op aanvraag v Feyenoord bv)
1 Eigen regels ---> dat mag.
2 2 aanvechten ---> geen schijn van kans.
3 Roken ---> wordt ook in stadions binnenkort verboden, de overdekte voorop. Gold tot nog toe als uitzondering, omdat het lastiger af te dwingen is.
4 Drugs ---> klopt, mag niet, Nederland kent een gedoorbeleid, maar Feyenoord mag ook daar eigen regels hebben. Al kan een te ruimhartig beleid weer reden zijn voor een inval.
5 blote kont ---> als niemand er aanstoot aan neemt, volgt er vast geen aangifte
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 05 augustus 2011 - 21:44   quote  deeplink  
o, o, o, wat een stoute man die gudde .... potjandriedubbeltjes, hoe durft hij tegen een spandoekje te zijn ...

blokland lacht zich rot, HIJ bepaalt wat Gudde moet zeggen en doen, dan blijft hij zelf uit de wind. en iedereen maar over Gudde heenvallen, en roepen dat hij weg moet, alsof blokland dat zou laten gebeuren.

"gudde is niet bezig met feyenoord, maar met randzaken" hoor ik dan, tja, en vervolgens gaan we moeilijk doen over een spandoek als supporters zijnde .... nee dat is lekker met feyenoord bezig zijn.

ik ben het met één ding eens met gudde, dat we nu eens positief ACHTER de club/spelers gaan staan en niet iedere week dat gezeik over niks.

gudde gaat niet weg, dat laat blokland niet toe, gudde moet er voor zorgen dat we einde van dit seizoen uit Cat.1 zijn, en dat doet hij, ook al vinden we het niet leuk. maar dankzij al dit gezeik gaat het wel lukken en kunnen we vanaf volgend jaar rustig aan (zie twente) opbouwen.

en wat doet van geel?? die gaat nog wat geld lenen bij externe financiers om een speler van ado te halen, nee dat is lekker.

ga nu gewoon met deze groep het seizoen in, en volgend jaar opbouwen.

en nu allemaal : POSITIEF :)

(zo, even kijken wat voor reacties ik krijg ... "kop in t zand", "struisvogel" maar goed, kom maar op met die pek en veren)
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 21:44 schreef henkie1969 het volgende:
o, o, o, wat een stoute man die gudde .... potjandriedubbeltjes, hoe durft hij tegen een spandoekje te zijn ...

blokland lacht zich rot, HIJ bepaalt wat Gudde moet zeggen en doen, dan blijft hij zelf uit de wind. en iedereen maar over Gudde heenvallen, en roepen dat hij weg moet, alsof blokland dat zou laten gebeuren.

"gudde is niet bezig met feyenoord, maar met randzaken" hoor ik dan, tja, en vervolgens gaan we moeilijk doen over een spandoek als supporters zijnde .... nee dat is lekker met feyenoord bezig zijn.

ik ben het met één ding eens met gudde, dat we nu eens positief ACHTER de club/spelers gaan staan en niet iedere week dat gezeik over niks.

gudde gaat niet weg, dat laat blokland niet toe, gudde moet er voor zorgen dat we einde van dit seizoen uit Cat.1 zijn, en dat doet hij, ook al vinden we het niet leuk. maar dankzij al dit gezeik gaat het wel lukken en kunnen we vanaf volgend jaar rustig aan (zie twente) opbouwen.

en wat doet van geel?? die gaat nog wat geld lenen bij externe financiers om een speler van ado te halen, nee dat is lekker.

ga nu gewoon met deze groep het seizoen in, en volgend jaar opbouwen.

en nu allemaal : POSITIEF :)

(zo, even kijken wat voor reacties ik krijg ... "kop in t zand", "struisvogel" maar goed, kom maar op met die pek en veren)
Als de publieke opinie zich echt tegen Gudde gaat keren, is zijn positie onhoudbaar, zelfs als Van Blokland hem steunt. In dat licht bezien is het 'spandoekincident' dus ongelofelijk onhandig uitgespeeld door hem. Het kan een Pyrrhusoverwinning zijn.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 05 augustus 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 21:48 schreef Els het volgende:

[..]

Als de publieke opinie zich echt tegen Gudde gaat keren, is zijn positie onhoudbaar, zelfs als Van Blokland hem steunt. In dat licht bezien is het 'spandoekincident' dus ongelofelijk onhandig uitgespeeld door hem. Het kan een Pyrrhusoverwinning zijn.
Ik zag het vanmiddag ook al in je post, maar het was toch gewoon Pim Blokland, en niet Pim Van Blokland?

Verder, as usual, eens.
STS
 STS - vrijdag 05 augustus 2011 - 22:12   quote  deeplink  
Het is Pim Blokland en de Geldschieters Van Blokland (of zo...)
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 22:08 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik zag het vanmiddag ook al in je post, maar het was toch gewoon Pim Blokland, en niet Pim Van Blokland?

Verder, as usual, eens.
Je hebt gelijk. Ex-klasgenootje van me heette Van Blokland, dus zodra ik op de automatische piloot typ, komt dat er te staan ;-)
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 05 augustus 2011 - 22:42   quote  deeplink  
Rob Jansen, de zaakwaarnemer van Leroy Fer, heeft Feyenoord tijdens de wedstrijd tegen Malaga vriendelijk verzocht Leroy Fer een beetje in bescherming te nemen. Waarschijnlijk is daarom ook het spandoek verwijderd.

Meldt Jan Dirk Stouten net bij TV Rijnmond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2011 door Bosifyable --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 05 augustus 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 22:42 schreef Bosifyable het volgende:
Rob Jansen, de zaakwaarnemer van Leroy Fer, heeft Feyenoord tijdens de wedstrijd tegen Malaga vriendelijk verzocht Leroy Fer een beetje in bescherming te nemen. Waarschijnlijk is daarom ook het spandoek verwijderd.

Meldt Jan Dirk Stouten net bij TV Rijnmond.
Als Rob Jansen zijn pupil een beetje beter had begeleid was er niks aan de hand geweest.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 augustus 2011 - 23:16   quote  deeplink  
Rob jansen kan aan t gas
argos11
 argos11 - zaterdag 06 augustus 2011 - 08:38   quote  deeplink  
iedereen mot aan t gas bij feyenoord
men club gaat naar de klote gdvrdmm
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 06 augustus 2011 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 08:38 schreef argos11 het volgende:
iedereen mot aan t gas bij feyenoord
men club gaat naar de klote gdvrdmm
ga alsjeblieft slapen, negatievelingen hebben we al genoeg maar jij staat op dit moment met stip op nummer 1.
argos11
 argos11 - zaterdag 06 augustus 2011 - 08:41   quote  deeplink  
blijf jij maar denke dat t goed gaat met die 3 puntjes

eikel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spandoekincident : Voetbaleenheid spreekt verklaring Gudde tegen









0.0100250