BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spandoekincident : Voetbaleenheid spreekt verklaring Gudde tegen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 06 augustus 2011 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 08:41 schreef argos11 het volgende:
blijf jij maar denke dat t goed gaat met die 3 puntjes

eikel
dank je! ik bloos ervan.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 06 augustus 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 07:33 schreef Stylzz het volgende:
Ben benieuwd wanneer de bom barst. Vg heeft zich strategisch teruggetrokken zodat zij hun handen kunnen wadden in onschuld.
Zal tegen roda wel worden
Erg lang zal het niet duren!!
Hebben die zogenaamde maatregelen waar de VG nu tevrden mee is dan effect gehad??
Heel die VG was een fars!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 06 augustus 2011 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 07:33 schreef Stylzz het volgende:
Ben benieuwd wanneer de bom barst. Vg heeft zich strategisch teruggetrokken zodat zij hun handen kunnen wadden in onschuld.
Zal tegen roda wel worden
Tjonge het lijkt wel oorlog,wanneer luistert die VG nu eens naar de meerderheid.
Ik kom voor mijn club en voor het voetbal,ik zit niet te wachten op rottigheid in en om het stadion.Bovendien de ventjes die ik met hun capuchonetjes politie uitdagen en de boel slopen is dat dan de vG.Nee natuurlijk niet maar door de uitspraken geef je deze ventjes een excuus om te rellen.Ik hoop zo dat de supporters (echte) zich tegen die ventjes gaat richten.Maar dan moet de VG echt laten zien dat ze alles onder controle hebben,dan wil ik gedeeltelijk meegaan in hun kritiek.Maar nogmaals dan moet de VG ook laten zien dat ze moeilijke zaken zoals voetbalgeweld kunnen beteugelen.Dan ben je een echte en waardig klankbord voor de trouwe supporters groep.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:01   quote  deeplink  
Ik wil ook gewoon naar m'n cluppie kijken, maar ik ben het zat constant door ze in de maling genomen te worden en als een nitwit behandeld te worden.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:01 schreef hotjumper het volgende:
Ik wil ook gewoon naar m'n cluppie kijken, maar ik ben het zat constant door ze in de maling genomen te worden en als een nitwit behandeld te worden.
Maar dat is toch met de meeste zaken in het leven:Hulp acties waar geld verdwijnt,blunders van gemeente en wethouders.
Als je zorgt dat er een sterke man opstaat bij de supporters verenigingen die in staat is
om zinnige en onderbouwde kritiek kan geven.Die bovendien laat zien dat hij/zij de meeste supporters achter zich heeft staan (niet die met capuchonnetjes) kunnen ze niet om een afvaardiging van de supporters heen (denk ik )
Daarom is het zo jammer dat we niet meer geld konden inzamelen,zodat we een gelijkwaardig en belangrijke partij in het beleid konden zijn.
Nu is het kwetsend en aantijgingen die gedeeltelijk op onzin zijn gebaseerd.
Bovendien zij er volgens mij wel 3 georganiseerde supportersgroepen (of heb ik dit fout)
Ik stel voor om mensen die lid zijn geworden van het legioen stemrecht te geven,en dan niet over zaken als wat voor kleur moet de seizoenskaart hebben .
En dan nog dit ik lees veel op site s dat nu Pim Blokland gezien wordt als een geld wolf en profiteur.Uit mijn kennissen kring ken ik Pim deze man is echt een Feyenoord supporter en staat voor mij boven alle twijfel.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 06 augustus 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:52 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Maar dat is toch met de meeste zaken in het leven:Hulp acties waar geld verdwijnt,blunders van gemeente en wethouders.
Als je zorgt dat er een sterke man opstaat bij de supporters verenigingen die in staat is
om zinnige en onderbouwde kritiek kan geven.Die bovendien laat zien dat hij/zij de meeste supporters achter zich heeft staan (niet die met capuchonnetjes) kunnen ze niet om een afvaardiging van de supporters heen (denk ik )
Daarom is het zo jammer dat we niet meer geld konden inzamelen,zodat we een gelijkwaardig en belangrijke partij in het beleid konden zijn.
Nu is het kwetsend en aantijgingen die gedeeltelijk op onzin zijn gebaseerd.
Bovendien zij er volgens mij wel 3 georganiseerde supportersgroepen (of heb ik dit fout)
Ik stel voor om mensen die lid zijn geworden van het legioen stemrecht te geven,en dan niet over zaken als wat voor kleur moet de seizoenskaart hebben .
En dan nog dit ik lees veel op site s dat nu Pim Blokland gezien wordt als een geld wolf en profiteur.Uit mijn kennissen kring ken ik Pim deze man is echt een Feyenoord supporter en staat voor mij boven alle twijfel.
Hulpacties voor Afrika geef ik nooit voor, daarmee houdt je de ellende daar in stand.

Ik maak wel degelijk onderscheid tussen de VG en "Capuchonnetjes" het bestuur heeft er baat bij dat deze over één kam geschoren worden om zo de geloofwaardigheid van de VG te ondermijnen.

Wat betreft Pim ben ik het met je eens en geloof ik zeker dat hij ter goede trouw is, heb er ook geen problemen mee dat hij zijn geld tzt terug wil zien, alleen zo is hij niet gepresenteerd door de club. Ik heb het idee dat hij zich wat te gemakkelijk Voor het karretje van bestuur laat spannen. Overigens geloof ik ook nog steeds dat vd Herik destijds ook het beste met Feynoord voor had.
Rovert
 Rovert - zaterdag 06 augustus 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 18:02 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hehehe, en wat kun je dan nog meer over mij zeggen mattie?
- dat je weer een seizoenskaart heb genomen
- dat je jammer genoeg op de lange zijde zit
- dat je vrouw negers seks-lessen geeft op het toilet van de lokale kroeg
- dat ik sinds kort ook naar die kroeg ga in de hoop dat ze denkt dat ik een neger ben
- dat je mij ophaalt op weg naar De Kuip
- dat je moeite heb om het verschil te ruiken tussen een bedorven haring en lijdensweg

en verder ben je de beste overijsellenaarees die er is

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spandoekincident : Voetbaleenheid spreekt verklaring Gudde tegen









0.0076830