Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:52 schreef piet de paler het volgende:[..]
Maar dat is toch met de meeste zaken in het leven:Hulp acties waar geld verdwijnt,blunders van gemeente en wethouders.
Als je zorgt dat er een sterke man opstaat bij de supporters verenigingen die in staat is
om zinnige en onderbouwde kritiek kan geven.Die bovendien laat zien dat hij/zij de meeste supporters achter zich heeft staan (niet die met capuchonnetjes) kunnen ze niet om een afvaardiging van de supporters heen (denk ik )
Daarom is het zo jammer dat we niet meer geld konden inzamelen,zodat we een gelijkwaardig en belangrijke partij in het beleid konden zijn.
Nu is het kwetsend en aantijgingen die gedeeltelijk op onzin zijn gebaseerd.
Bovendien zij er volgens mij wel 3 georganiseerde supportersgroepen (of heb ik dit fout)
Ik stel voor om mensen die lid zijn geworden van het legioen stemrecht te geven,en dan niet over zaken als wat voor kleur moet de seizoenskaart hebben .
En dan nog dit ik lees veel op site s dat nu Pim Blokland gezien wordt als een geld wolf en profiteur.Uit mijn kennissen kring ken ik Pim deze man is echt een Feyenoord supporter en staat voor mij boven alle twijfel.