|
|
Crisismanager
|
|
|
Heeft hier iemand de infomail al gehad??? Vraag me af of er wat met me kaartje aan de hand is of dat me mailadres onjuist in ingevuld.
Op www.feyenoord.nl staat ook nog niet hoeveel punten je krijgt voor deze wedstrijd dus ik denk eigenlijk dat die infomail nog niet verstuurd is. Of zijn er mensen die hem wel ontvangen hebben??? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
slot!!! er zijn genoeg topics waar dit onder past |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Neem je het hier echt waar tijdens Boudewijn's vakantie? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: yep! bij onzinnige topic wel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zeik niet zo. Gewoon een legitieme vraag. |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Heeft iemand nog een antwoord? |
|
|
|
|
patjefr1908
|
|
|
Ik heb wel een infomail gehad hoor hetzelfde als altijd en stond ook daar geen punten aantal bij dus dat weten we niet en feyenoord supporters kunnen parkeren op p3 weet nie wat da kost genoeg info zo nou |
|
|
|
|
VakkieC
|
|
|
Wie gaat er nou geld betalen om te parkeren? Moet niet gekker worden!!!! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
VakkieC
|
|
|
Dan ga je daar toch niet parkeren........Zat plekken rond de Kuip waar je gratis mag parkeren. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Ik wil vandaag kijken, maar ik heb mijn eredivisie live abbonement nog niet binnen, ik wil best betalen weet iemand waar ik kan kijken? bvd |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 13:28 schreef dennie het volgende:Ik wil vandaag kijken, maar ik heb mijn eredivisie live abbonement nog niet binnen, ik wil best betalen weet iemand waar ik kan kijken? bvd er is een legale livestream. Moet je even zoeken in headliner nieuws dan vind je hem. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahahaha. legale.... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 13:28 schreef dennie het volgende:Ik wil vandaag kijken, maar ik heb mijn eredivisie live abbonement nog niet binnen, ik wil best betalen weet iemand waar ik kan kijken? bvd eredivisie live via internet.. zou ff bellen om te bellen of je de kosten terug kan krijgen. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 13:47 schreef de flh het volgende:[..] eredivisie live via internet.. zou ff bellen om te bellen of je de kosten terug kan krijgen. bellen om te bellen... dat noem ik nog doelloos bellen. ;-) |
|
|
|