|
|
Gyan010
|
|
|
quote: In ieder geval bekende. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Ronaldihno
|
|
|
Is dit forum alleen bedoelt voor figuren die aan niets anders dan dat witte poeder kunnen denken!! Gebruiken ze zelf soms iets?! Lekker simpel als hè plat geluld wordt om dan naar zoiets te roepen!! |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
quote: hahahahahahaha ik zie Sanchos diego er ook tussen |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 22:20 schreef Ronaldihno het volgende:Is dit forum alleen bedoelt voor figuren die aan niets anders dan dat witte poeder kunnen denken!! Gebruiken ze zelf soms iets?! Lekker simpel als hè plat geluld wordt om dan naar zoiets te roepen!! sorrie man ben t gedeeltelijk met je eens geweest dit topic. maar dit klinkt als undercoversnavelarij |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Vol met snavels als jij man. Ik begrijp dat jij het niet zo goed kan zien. Je moet natuurlijk afstand houden van je pc anders beschadigd je snavel het scherm. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 22:22 schreef FH1980 het volgende:[..] sorrie man ben t gedeeltelijk met je eens geweest dit topic. maar dit klinkt als undercoversnavelarij je doet pure kopieralerlei man |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 22:22 schreef Gyan010 het volgende:[..] Vol met snavels als jij man. Ik begrijp dat jij het niet zo goed kan zien. Je moet natuurlijk afstand houden van je pc anders beschadigd je snavel het scherm. Je hebt m nog nooit in t echt gezien zeker... Klopt helemaal wat je zegt. Maar van binnen duidelijk GEEN snavel |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
limburgse jan doedels met een provincie gevoel..... bah... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 22:20 schreef Ronaldihno het volgende:Is dit forum alleen bedoelt voor figuren die aan niets anders dan dat witte poeder kunnen denken!! Gebruiken ze zelf soms iets?! Lekker simpel als hè plat geluld wordt om dan naar zoiets te roepen!! Nu probeer je alleen je vriendjes de schuld te geven. Beetje naar |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 22:24 schreef FH1980 het volgende:[..] Je hebt m nog nooit in t echt gezien zeker... Klopt helemaal wat je zegt. Maar van binnen duidelijk GEEN snavel jij bent duidelijk een:
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 22:22 schreef FH1980 het volgende:[..] sorrie man ben t gedeeltelijk met je eens geweest dit topic. maar dit klinkt als undercoversnavelarij Leuk geprobeerd. Elkaar nu ineens afvallen. Mislukt man |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
quote: Elkaar? Mijn enige mattie is FTID... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 22:24 schreef FH1980 het volgende:[..] Je hebt m nog nooit in t echt gezien zeker... Klopt helemaal wat je zegt. Maar van binnen duidelijk GEEN snavel Ik weet wel degelijk over wie we het hebben. Ik heb zelfs foto's van hem.
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Kunnen Obiku en gyan niet samen een topic openen en zich daar uitleven! heb het wel een beetje gehad met deze eenzame zielige gasten!! |
|
|
|
|
Ronaldihno
|
|
|
Ja wat een lui zijn dat zeg!! Nou als iedereen dat vindt zeg ik, slotjes erop haha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Lijkt meer op de open dag in duivendrecht |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 22:42 schreef El Jardinero het volgende:Kunnen Obiku en gyan niet samen een topic openen en zich daar uitleven! heb het wel een beetje gehad met deze eenzame zielige gasten!! Jij mot je muil houden want je kraait al maanden onzin hiero. Wegwezen naar je jostiforum |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
De jongetjes liggen natuurlijk al op bed. Had het kunnen weten. |
|
|
|
|
Ronaldihno
|
|
|
Ja eencellige moet je ook hebben haha! Bij elkaar opgeteld hebben jullie er twee! Valt mee dus. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Ronaldihno
|
|
|
Kom jongens, zo kan ie wel weer! Sudocreme op de billetjes oogjes dicht en snaveltjes toe. Slaap lekker |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat denken jij en die paar vriendjes van jou! Die zullen wel op 1 hand te tellen zijn. En daar gaan wij ons niet druk om maken. Jij heb als enige hobby iedereen afzeiken. Feyenoord komt blijkbaar op een 2de plaats bij jou. Nou veel succes dan samen met jou vriendjes |
|
|
|
|
Ronaldihno
|
|
|
Paar vriendjes?? Volgens mij hebben ze alleen elkaar... Je kan het oneens zijn over iets maar die twee kramen meteen allemaal onzin uit over snaveltjes slotjes ed... Dromen de kinderen 's nachts over denk ik haha |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Gaat nog wel ff duren dan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is er nu al verslaglegging geweest over het gesprek met de Varkenoord Groopies en waar kan ik dat vinden? Bovenstaande brief is een visie van een groep,ik wil horen wat het bestuur zegt |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Bovenstaande is geen brief en ook niet van een groep.
Het a4'tje is onderdeel van de aandelentransactieovereenkomst die is gesloten Feyenoord en VvF. De overeenkomst is ook al (lang) bekend. Op het a4'tje zelf staan de voorwaarden geregeld mbt het terugkopen van aandelen.
Oftewel de club is uit de brand, maar nog lang niet echt financieel gezond.
Hoewel ze daar in 020 anders over denken, gaat de VG er vanuit dat je pas echt gezond bent op het moment dat je alle VV hebt omgezet in EV. Hoeft niet per sé, maar er valt wat voor te zeggen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 00:05 schreef Ronaldihno het volgende:Paar vriendjes?? Volgens mij hebben ze alleen elkaar... Je kan het oneens zijn over iets maar die twee kramen meteen allemaal onzin uit over snaveltjes slotjes ed... Dromen de kinderen 's nachts over denk ik haha jij bent zo sneu! |
|
|
|
|
Ikbenkees
|
|
|
quote: wel minder ongezond |
|
|
|
|
Ikbenkees
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 21:59 schreef Ronaldihno het volgende:Ja dat is ook zo maar laat die snotneusjes het maar zien! In mijn ogen hadden ze ook meeuwis kunnen houden! Hij bracht nog iets van evenwicht in het team vorig jaar!! meeuwis dacht het ook ben blij dat ie weg is en el ahmadi terug |
|
|
|