|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Anass Achahbar haalt 2 prijzen op (FR-Fanatic)
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Anass Achahbar is afgelopen zondag in Amsterdam onderscheiden met 2 prijzen. De succesvolle spits, die dit jaar uitkomt voor Feyenoord A1, had zijn handen vol tijdens de uitreiking voorafgaand aan wedstrijd om de de Johan Cruijffschaal.
Anass is door de coaches gekozen tot beste speler bij de B junioren Eredivisie seizoen 2010/11, hij behaalde in totaal 41 punten. Zijn tweede prijs was die voor de topscorer bij de B junioren Eredivisie seizoen 2010/11. Anass was in deze competitie 21 maal trefzeker. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
nou we hebben onze spits gevonden ;p |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Hopen dat hij zich door blijft ontwikkelen. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
goeie topic! Zal toch wel binnenkort (iig een paar keer per week) aan de selectie worden toegevoegd?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, was al bekend einde seizoen. Ze zijn nu dan uitgedeeld. Wel weer een bewijs van onze jeugdopleiding. Nu nog behouden. |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Slaap jij wel eens? :P |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 09:27 schreef Stylzz het volgende:Ja, was al bekend einde seizoen. Ze zijn nu dan uitgedeeld. Wel weer een bewijs van onze jeugdopleiding. Nu nog behouden. contract tot 2014 |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 09:26 schreef de flh het volgende:goeie topic! Zal toch wel binnenkort (iig een paar keer per week) aan de selectie worden toegevoegd?? beetje vroeg lijkt mij...hij is 16 |
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
wijnaldum was ook 16 toen hij eerste wedstrijd bij feyenoord speelde ;p |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: 13-01-1994. je hebt gelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja, maar dan wordt hij pas echt interessant. |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
als hij 21 goals per seizoen erin blijft prikken word het een hele goeie. |
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
dit seizoen zo af en toe mee laten gaan beetje laten wennen zeg maar hebben ze toen met castaignos ook gedaan. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahaha. vrij kort meestal. 2400 me nest in en 7 uur eruit. en soms midden in de nacht wakkert, en dan effe kijken of het forum nog draait. als ik betaald zou worden voor de uren achter het forum, zou ik stinkend rijk zijn |
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
tja iemand moet het forum draaiende houden he. hehe |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 09:36 schreef obiku010 het volgende:[..] hahaha. vrij kort meestal. 2400 me nest in en 7 uur eruit. en soms midden in de nacht wakkert, en dan effe kijken of het forum nog draait. als ik betaald zou worden voor de uren achter het forum, zou ik stinkend rijk zijn Nu nog iets minder slotje roepen en dan ga ik je ook nog een top gozer vinden :P |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Als topspeler Wijnaldum op 16 kan debuteren kan deze jongen het toch ook op 17..
bij gebrek aan betere spitsen? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 09:36 schreef obiku010 het volgende:[..] hahaha. vrij kort meestal. 2400 me nest in en 7 uur eruit. en soms midden in de nacht wakkert, en dan effe kijken of het forum nog draait. als ik betaald zou worden voor de uren achter het forum, zou ik stinkend rijk zijn De helft is ook goed |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Anass Achahbar staat op het lijstje van menig Europese topclub. Het supertalent uit de jeugdopleiding van Feyenoord maakte eerder dit jaar op het EK voor spelers jonger dan 17 jaar grote indruk met zijn formidabele techniek en karakteristieke dribbels. Het Italiaanse Sportmediaset ziet de aanvaller als de natuurlijke erfgenaam van gelouterde Oranje-spitsen Klaas-Jan Huntelaar en Robin van Persie. De 17-jarige Achahbar werd afgelopen seizoen door de coaches gekozen tot beste speler bij de B-junioren. Ook kroonde de jonge spits zich met 21 treffers tot topscorer van de competitie. Het is voor Feyenoord te hopen dat het grote talent behouden blijft voor de club. Lucratieve contracten bij grote Europese clubs lonken voor de technicus. De afgelopen jaren verloren de Rotterdammers met Jeffrey Bruma, Luc Castaignos, Nathan Ake, Kyle Ebecilio en Karim Rekik al meerdere toptalenten aan Europese grootmachten als Chelsea, Arsenal en Internazionale. Voorlopig lijkt Achahbar behouden te blijven voor de Kuipbewoners. De jonge dribbelaar tekende in maart voor drie jaar bij. Toch zullen steenrijke clubs als Chelsea en Arsenal lachend enkele miljoenen op tafel leggen zodra de jongeling echt doorbreekt. Dweilen met de kraan open dus, voor de armlastige Rotterdammers.
http://www.fr-fanatic.com/34341-anass-achahbar-staat-op-het-lijstje-van-menig-europese-topclub/ |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Waarom laten ze deze jongen niet mee trainen bij het eerste? En volgned jaar het contract gauw verlengen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 12:26 schreef lijdensweg het volgende:Waarom laten ze deze jongen niet mee trainen bij het eerste? En volgned jaar het contract gauw verlengen Dat zeg ik dus al de hele tijd over dit ventje. Waarom zit hij niet bij de selectie? Wat is de strategie van feyenoord met dit ventje? Geloof mij nou dat hij weer weg is voor hij een bal heeft getrapt in de kuip. Ik zie spandoeken in mijn gedachte voor de toekomst,veel spandoeken !! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
gewoon een prijskaartje aan heb hangen tussen de 10 en 15 miljoen ! hij heeft nog een 3 jarig contract dus we mogen godver vragen wat we willen !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2011 door qwerto -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 13:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat zeg ik dus al de hele tijd over dit ventje. Waarom zit hij niet bij de selectie? Wat is de strategie van feyenoord met dit ventje? Geloof mij nou dat hij weer weg is voor hij een bal heeft getrapt in de kuip. Ik zie spandoeken in mijn gedachte voor de toekomst,veel spandoeken !! Koeman kennende (dit is namelijk makkelijk en snel scoren) gaat ie dat meteen doen als er geen spits komt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 14:08 schreef qwerto het volgende:gewoon een prijskaartje aan heb hangen tussen de 10 en 15 miljoen ! hij heeft nog een 3 jarig contract dus we mogen godver vragen wat we willen ! Laten we daar maar vanuitgaan. En zou hij niet eens aan de selectie voorgesteld mogen worden? |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 14:15 schreef Stylzz het volgende:[..] Koeman kennende (dit is namelijk makkelijk en snel scoren) gaat ie dat meteen doen als er geen spits komt. Laten we het hopen man,ik nu ff kijken of ik nog wat kan vangen voor in de pan,latersnu |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 13:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat zeg ik dus al de hele tijd over dit ventje. Waarom zit hij niet bij de selectie? Wat is de strategie van feyenoord met dit ventje? Geloof mij nou dat hij weer weg is voor hij een bal heeft getrapt in de kuip. Ik zie spandoeken in mijn gedachte voor de toekomst,veel spandoeken !! .... |
|
|
|