BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Miljoenentopic

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
legrande
 legrande - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:03   quote  deeplink  
Ik zou graag wat info willen omtrent het volgende.
Wijnaldum en Castagnos weg inkomsten 7 a 8 miljoen.
Geen dure contracten meer van de Cler Thomasson, Wijnaldum, Castagnos Bahia.

Uitsparing minimaal 4 miljoen.

Door supporters gespaard inmiddels ruim 1 miljoen eind vorig seizoen..
Niets aangekocht.(paar gratis of heel goedkope spelers van Excelsior)
Inkomsten cq besparing 13 a 14 miljoen.
Hoe zit het met het miljoen door supporters gespaard iedereen zou maandelijks blijven sparen.
Ikzelf heb en mijn zoon ook 25 euro gestort eenmalig.
Ik zou dat best wel weer willen doen maar ik hoor helemaal niets meer van deze actie.

Mijn vraag bestaat die nog. Hoe hoog is de stand en doet iedereen echt wat hij beloofd heeft iedere maand dan moeten we hard op weg zijn naar de 2 miljoen. waarom hoor je hier niets meer van.

Door deze 13 a 14 miljoen moeten we toch met behulp van vrienden een leuke aankopp nog kunnne doen.

Wie kan mij meer vertellen.
@fey@010
 @fey@010 - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:12   quote  deeplink  
Ik denk dat we gewoon geduld moeten hebben. We zijn heel hard op weg om gezond te worden. Dat gaat helaas niet samen met succes. Ik heb er alle vertrouwen in dat we nu wel de goede weg zijn ingeslagen ! Heb vertrouwen, kom op met zijn allen achter Feyenoord. We shall not be moved !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2011 door @fey@010 --
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:21   quote  deeplink  
SsF loopt tot september, maar lijkt idd een beetje doodgebloed. Ook onduidelijk wat er met dat 1e miljoen is gebeurd. Wat communicatie betreft zijn het wel echt een stel amateurs.
de flh
 de flh - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:03 schreef legrande het volgende:
Mijn vraag bestaat die nog. Hoe hoog is de stand en doet iedereen echt wat hij beloofd heeft iedere maand dan moeten we hard op weg zijn naar de 2 miljoen. waarom hoor je hier niets meer van.

Check 't officiele FST-topic.
@fey@010
 @fey@010 - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:24   quote  deeplink  
Klopt, de communicatie is op zijn zachts gezegd...niet optimaal. Maar ik heb er wel vertrouwen in. Jij niet Els ?
wazzaamahn
 wazzaamahn - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:21 schreef Els het volgende:
SsF loopt tot september, maar lijkt idd een beetje doodgebloed. Ook onduidelijk wat er met dat 1e miljoen is gebeurd. Wat communicatie betreft zijn het wel echt een stel amateurs.
Tot september 2012.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:12 schreef @fey@010 het volgende:
Ik denk dat we gewoon geduld moeten hebben. We zijn heel hard op weg om gezond te worden. Dat gaat helaas niet samen met succes. Ik heb er alle vertrouwen in dat we nu wel de goede weg zijn ingeslagen ! Heb vertrouwen, kom op met zijn allen achter Feyenoord. We shall not be moved !
meer kunnen we toch niet doen. We kunnen ons er vreselijk druk om maken, maar ik heb niet de illusie dat we er iets aan kunnen veranderen. We moeten maar vertrouwen dat het opgelost wordt. Ik heb wel vertrouwen in de nieuwe gasten in de RvC om iets goeds te doen.
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:24 schreef @fey@010 het volgende:
Klopt, de communicatie is op zijn zachts gezegd...niet optimaal. Maar ik heb er wel vertrouwen in. Jij niet Els ?
Er is me gewoon heel erg veel onduidelijk. Is dat miljoen aan Feyenoord gegeven? Hoeveel schuld is er nu? Wat is de stand van de VvF? Wat van de SsF? Denkt de directie dat we het gaan halen en dus de licentie veilig is? Zo nee, hoeveel moet er nog opgehaald gaan worden? De VvF krijgt agio en evt een bonus bij terugkoop van de aandelen. Hoe zit dat met het aandeel van de supporters? Is er nu voor 17 miljoen aandelen gekocht of zijn er al meer aandelen in het bezit van de VvF? Hoe groot is het aandeel van de supporters daarin (1/18de, 1/30ste, niks?)? Zijn er ook bedrijven gevraagd voor ondersteuning? Of extra moeite gedaan voor verkoop business-seats? Waarom gaat het met de merchandising zo moeizaam?
Ik heb niet zo heel erg veel vertrouwen in de hele club. Het blijft voor mij ook onduidelijk of Van Blokland nou een investeerder is, of een supporter met veel geld.
legrande
 legrande - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:57   quote  deeplink  
Ja gelijk heb je maak alles nu eens openbaar vertel wat supporters gespaard heb. Vertel dat het nog mogelijk is al weet ik me god niet waar ik nu moet storten. geef de stand en herhaal de mogelijkheid. Alles is nu zo geheimzinnig.
KKL
 KKL - vrijdag 05 augustus 2011 - 14:51   quote  deeplink  
http://twitpic.com/59z5yb
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Bedankt voor de link, maar dat document ken ik inmiddels. De VvF heeft aandelen en krijgt agio of bonus. Ik neem aan dat per ingelegd geld wordt uitgekeerd, en niet hoofdelijk. Via SsF zouden de supporters ook participeren in de VvF, dus over dat miljoen wordt ook agio uitgekeerd. Wat wordt er met dat gedeelte gedaan? Valt het toe aan Feyenoord? Of aan de overige investeerders? Of wordt er iets leuks mee gedaan voor Varkenoord?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 05 augustus 2011 - 19:51   quote  deeplink  
Gudde heeft loten in de nkl gekocht... 94% kans op een prijs....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Miljoenentopic









0.0055088