BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel: Feyenoord zoekt investeerder voor topaanwinst

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:43   quote  deeplink  
Martin van Geel hoopt deze zomer nog een topaankoop aan de selectie van Feyenoord toe te kunnen voegen. De technisch directeur van de Rotterdammers is op zoek naar investeerders die de zomeraankoop mogelijk kunnen maken. 'Dat kunnen eventueel de Vrienden van Feyenoord zijn, maar het mogen van ons ook andere externen zijn'.

Feyenoord kan deze zomer beter geen geld uitgeven aan transfers. Tot die conclusie kwamen de directie en raad van commissarissen van de Kuipbewoners, ondanks de vele transferinkomsten en het vrijgekomen salarisbudget, meldt NUsport.

Zwarte cijfers
Om uit de gehekelde categorie 1 te geraken, en te zorgen dat de proflicentie niet in gevaar wordt gebracht, moet Feyenoord het komend seizoen van de KNVB zwarte cijfers schrijven. Toch benadrukt Van Geel dat de club er via een omweg alles aan doet om de komst van een aanvallende versterking tóch mogelijk te maken.

'Je moet eerder aan weken denken dan aan dagen', zo geeft Van Geel toe dat het aantrekken van een topaankoop de nodige tijd in beslag gaat nemen. 'We gaan dit proces langzaam opstarten.'

Immers of Schöne
De technisch directeur gaat niet in op namen, maar ingewijden bevestigen dat Lex Immers (ADO Den Haag) voor Feyenoord kandidaat-versterking nummer één is. Mocht de middenvelder, die ook als middenvelder uit de voeten kan, niet haalbaar zijn voor de Rotterdammers, dan wordt de aandacht weerlegd naar spelmaker Lasse Schöne van NEC.
(Redactie
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:45   quote  deeplink  
Als ze het over topaankopen hebben, heb ik toch andere spelers in gedachten. Noem het dan gewoon een nuttige aankoop of een versterking.
@fey@010
 @fey@010 - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:49   quote  deeplink  
Ik denk nog steeds aan twee nuttige aankopen; Dost en Schöne/Vormer. Als we dan weer financieel gezond zijn, kunnen we gaan denken aan topaankopen.
de flh
 de flh - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:52   quote  deeplink  
We hebben al genoeg middenvelders, tenzij Fer weg gaat dan hebben we een verdedigende middenvelder nodig.

Schöne is dus overbodig.
@fey@010
 @fey@010 - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:53   quote  deeplink  
Ik ga er vanuit dat Fer alsnog gaat.
Royaal
 Royaal - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:53   quote  deeplink  
oud nieuws
@fey@010
 @fey@010 - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:54   quote  deeplink  
Bovendien Schöne is een echte nummer tien: ideaal met zoveel snelle en bewegelijke spelers om zich heen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:45 schreef Els het volgende:
Als ze het over topaankopen hebben, heb ik toch andere spelers in gedachten. Noem het dan gewoon een nuttige aankoop of een versterking.
Ik dacht ook al dat Messi al met één been op het voorplein stond....
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:53 schreef Royaal het volgende:
oud nieuws
Is dat zo? tot nu toe ging iedereen er van uit dat er eigen geld werd uitgegeven.

"Feyenoord kan deze zomer beter geen geld uitgeven aan transfers. Tot die conclusie kwamen de directie en raad van commissarissen van de Kuipbewoners, ondanks de vele transferinkomsten en het vrijgekomen salarisbudget."

Dus geen geld beschikbaar, betekend, geen investeerders, geen spelers, ook niet als Fer weg gaat.
de flh
 de flh - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:54 schreef @fey@010 het volgende:
Bovendien Schöne is een echte nummer tien: ideaal met zoveel snelle en bewegelijke spelers om zich heen.
Clasie doet 't ook prima op 10. Als ie ff een maanden met Makaay werkt is beter dan Schöne. Beetje zonde als die jongen niet aan z'n wedstrijden komt. En ik zie hem ook niet snel achter Schöne spelen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:49 schreef @fey@010 het volgende:
Ik denk nog steeds aan twee nuttige aankopen; Dost en Schöne/Vormer. Als we dan weer financieel gezond zijn, kunnen we gaan denken aan topaankopen.
Kijk jij snapt het.
Wat motte we nou met Immers?
Niks jo, we hebben meer aan Schone en Vormer.
En mooiste zou zijn Drenthe halen.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Ik weet niet wat ik hiervoor moet denken... Jongens, als we terug gaan naar categorie 2 en daarna binnen een jaar weer in 1 zitten word onze licentie gewoon afgenomen... Ik hoop dat van Geel weet wat hij doet.
@fey@010
 @fey@010 - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:38   quote  deeplink  
Ik heb nog steeds vertrouwen in Van Geel. Het verdient niet altijd de schoonheidsprijs maar we hebben wel degelijk de goede weg ingeslagen.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 05 augustus 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 12:03 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik dacht ook al dat Messi al met één been op het voorplein stond....
Als Been Messi brengt mag hij terug komen. ;-)
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 05 augustus 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 12:38 schreef @fey@010 het volgende:
Ik heb nog steeds vertrouwen in Van Geel. Het verdient niet altijd de schoonheidsprijs maar we hebben wel degelijk de goede weg ingeslagen.
nog meer geld lenen :) goeie vent die van geel
argos11
 argos11 - zaterdag 06 augustus 2011 - 08:37   quote  deeplink  
ken die henkie zen kop nie houwe?
van geel wil alleen maar goed elftal bouwe
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 06 augustus 2011 - 08:39   quote  deeplink  
ook goedemorgen
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 06 augustus 2011 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 08:39 schreef henkie1969 het volgende:
ook goedemorgen
hehehehe
argos11
 argos11 - zaterdag 06 augustus 2011 - 08:41   quote  deeplink  
pleur op joh allemaal kop in t zand idioten

feyenoord gaat naar de klote en jullie doen niks

iedereen opppleure
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 06 augustus 2011 - 08:42   quote  deeplink  
volgens mij mocht hij niet gisteravond :)
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 06 augustus 2011 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 08:41 schreef argos11 het volgende:
pleur op joh allemaal kop in t zand idioten

feyenoord gaat naar de klote en jullie doen niks

iedereen opppleure
je bent echt vermakelijk! heb je nog meer van die uitsmijters?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 06 augustus 2011 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 08:42 schreef henkie1969 het volgende:
volgens mij mocht hij niet gisteravond :)
en is zn huis vannacht afgebrand en is zn dochter met een Marokkaan mee..
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 06 augustus 2011 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 08:44 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

en is zn huis vannacht afgebrand en is zn dochter met een Marokkaan mee..
whahahahha
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 06 augustus 2011 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 08:41 schreef argos11 het volgende:
pleur op joh allemaal kop in t zand idioten

feyenoord gaat naar de klote en jullie doen niks

iedereen opppleure
hahahahaha hebbie hem weer... je hebt je punt wel gemaakt hoor. koop een jodenshirt en ga met open billen leren broek effe naar 020 vandaag. ken je nieuwe vrienden maken
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 06 augustus 2011 - 09:56   quote  deeplink  
Immers is geen topaanwinst!!!
Over wie heeft hij het dan?
Drenthe?
Of toch Kuyt of Kalou?
Topaankopen kunnen we niet halen! Ook niet met investeerders!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 06 augustus 2011 - 11:15   quote  deeplink  
Tja als ik gisteren zie hoe sommige kansen verprutst worden,heb je nog niet eens een echte topspits nodig.Maar gewoon iemand die makkelijker scoort.Ik weet het niet maar die brazilliaan emerton van Heracles lijkt mij er wel een ,hou je geld over.Misschien als Myaichi terugkomt doe je wel mee voor het linker rijtje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2011 door piet de paler --
@fey@010
 @fey@010 - zaterdag 06 augustus 2011 - 11:20   quote  deeplink  
Myachi is ook geen spits/afmaker, maar natuurlijk wel zeer bruikbaar!!!
@fey@010
 @fey@010 - zaterdag 06 augustus 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 21:06 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

nog meer geld lenen :) goeie vent die van geel
Dat is gewoon niet waar Henkie, van Geel zoekt naar mogelijkheden waarbij Feyenoord zo min mogelijk risico draagt. Dus misschien investeerders...Hij zal toch iets moeten. Gisterenavond wel gewonnen, verdiend....maar je ziet dat we gewoon een goede spits missen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2011 door @fey@010 --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 06 augustus 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 09:56 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Immers is geen topaanwinst!!!
Over wie heeft hij het dan?
Drenthe?
Of toch Kuyt of Kalou?
Topaankopen kunnen we niet halen! Ook niet met investeerders!
Drenthe? Hahahahaha top aankoop!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 06 augustus 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 11:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Drenthe? Hahahahaha top aankoop!
Ik denk dat met Biseswar in de Spits (links of rechts) het misschien ook beter gaat ,de counters waren wel snel,bovendien vond ik Schaken na zijn inval beurt wel meer body geven
Marco12345
 Marco12345 - zaterdag 06 augustus 2011 - 11:55   quote  deeplink  
schaken viel goed in, mokotjo dramatisch
de kromme 73
 de kromme 73 - zaterdag 06 augustus 2011 - 11:58   quote  deeplink  
Immers niet halen brengt ons niet omhoog,moet er dan toch 1 komen haal schone of dost,en verder pas weer mengen in het aankoop geweld als we gezond zijn.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 06 augustus 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 08:42 schreef henkie1969 het volgende:
volgens mij mocht hij niet gisteravond :)
Z'n hand sliep?
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 06 augustus 2011 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 11:24 schreef @fey@010 het volgende:

[..]

Dat is gewoon niet waar Henkie, van Geel zoekt naar mogelijkheden waarbij Feyenoord zo min mogelijk risico draagt. Dus misschien investeerders...Hij zal toch iets moeten. Gisterenavond wel gewonnen, verdiend....maar je ziet dat we gewoon een goede spits missen.
investeerders willen ten alle tijde hun geld terug zien, dus ze "geven" niets, ze lenen het Feyenoord ... waarom niet gewoon door met de mensen die je nu hebt, je wint toch geen titel dit seizoen.

aan het einde van het seizoen uit Cat.1 en dan rustig opbouwen.

niets meer lenen
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 06 augustus 2011 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 11:24 schreef @fey@010 het volgende:

[..]

Dat is gewoon niet waar Henkie, van Geel zoekt naar mogelijkheden waarbij Feyenoord zo min mogelijk risico draagt. Dus misschien investeerders...Hij zal toch iets moeten. Gisterenavond wel gewonnen, verdiend....maar je ziet dat we gewoon een goede spits missen.
investeerders willen ten alle tijde hun geld terug zien, dus ze "geven" niets, ze lenen het Feyenoord ... waarom niet gewoon door met de mensen die je nu hebt, je wint toch geen titel dit seizoen.

aan het einde van het seizoen uit Cat.1 en dan rustig opbouwen.

niets meer lenen
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 06 augustus 2011 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 12:05 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Z'n hand sliep?
hehehehe
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 06 augustus 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 11:15 schreef piet de paler het volgende:
Tja als ik gisteren zie hoe sommige kansen verprutst worden,heb je nog niet eens een echte topspits nodig.Maar gewoon iemand die makkelijker scoort.Ik weet het niet maar die brazilliaan emerton van Heracles lijkt mij er wel een ,hou je geld over.Misschien als Myaichi terugkomt doe je wel mee voor het linker rijtje.
Laat Cabral en Fer de ballen eerst maar afleggen op Fernandez als die vrij staat ipv eigen glorie te gaan. Had gisteren zo twee goals gescheeld.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 06 augustus 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 12:10 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Laat Cabral en Fer de ballen eerst maar afleggen op Fernandez als die vrij staat ipv eigen glorie te gaan. Had gisteren zo twee goals gescheeld.
Inderdaad hoe vond jij het verdedigend staan ?
Ik vond er wel iets meer lijn zat in het elftal.(aanvals en middenveld speel wijze zat er al een beetje in ,meer dan verleden jaar of is dat iets te optimistisch ?)
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 06 augustus 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 12:06 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

investeerders willen ten alle tijde hun geld terug zien, dus ze "geven" niets, ze lenen het Feyenoord ... waarom niet gewoon door met de mensen die je nu hebt, je wint toch geen titel dit seizoen.

aan het einde van het seizoen uit Cat.1 en dan rustig opbouwen.

niets meer lenen
Normaal accepteer je als investeerder een bepaald risico, dat je je geld niet terug verdient. Tenzij je bij Feyenoord investeert daar eis je gewoon een gegarandeerd rendement.

Dus ik ben het met je eens Henkie
@fey@010
 @fey@010 - zaterdag 06 augustus 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 12:06 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

investeerders willen ten alle tijde hun geld terug zien, dus ze "geven" niets, ze lenen het Feyenoord ... waarom niet gewoon door met de mensen die je nu hebt, je wint toch geen titel dit seizoen.

aan het einde van het seizoen uit Cat.1 en dan rustig opbouwen.

niets meer lenen
Henkie, je moet niet vergeten dat we door die investeerders er nu een stuk beter voorstaan dan vorig jaar....Naast het saneren van de schuld moeten we toch ook naar het sportieve aspect kijken. Dus misschien een aanvaardbaar risico nemen, voor verdere groei.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 06 augustus 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 12:13 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Inderdaad hoe vond jij het verdedigend staan ?
Ik vond er wel iets meer lijn zat in het elftal.(aanvals en middenveld speel wijze zat er al een beetje in ,meer dan verleden jaar of is dat iets te optimistisch ?)
Leerdam vond ik het sterkste, Vlaar en de Vrij zenuwachtig en Ramsteijn heb ik nog geen goed beeld van.

Ik vond ze wel weer slap naar de bal toegaan als ze aangespeeld werden, Cissé was de enige voorin met oog voor zijn medespelers maar die was verder erg slecht. Hij wordt overigens ook slecht in de diepte aan gespeeld.
Classie vond ik wel lekker verfrissend, brutaal ventje leuk om naar te kijken.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 06 augustus 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 12:05 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Z'n hand sliep?
hahahaha, droog
joh
 joh - zaterdag 06 augustus 2011 - 12:55   quote  deeplink  
mensen wat ik niet begrijp in de winterstop wou feyenoord nog dost kopen voor 4 miljoen
waar is dit geld dan ???????
Rotterdam22
 Rotterdam22 - zaterdag 06 augustus 2011 - 14:31   quote  deeplink  
ja joh rare mannetjes die investeerders zijn sinds de winter al bezig en nog minder dan een maand te gaan in augustus en eris nog geen nieuwe speler. ik stel voor de volgende investeerder moet ook wel gewoon geld uit willen geven in plaats van die gierige mensen die alleen belangrijk willen zijn en een mooie plek in de kuip willen hebben want zo zijn die vvf denk ik
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 06 augustus 2011 - 14:37   quote  deeplink  
Je kunt beter tijd uittrekken dan ad hoc te investeren is mijn mening. Ik verwacht nog wel een verrassing uit de hoge hoed. Zou zelf Immers en Dost graag zien komen. Eerstgenoemde speelde in de laatste wedstrijd van ADO behoorlijk, een van de beteren van het veld.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 06 augustus 2011 - 14:45   quote  deeplink  
Immers met Clasie op het middenveld kan leuk worden.
De Pater
 De Pater - zaterdag 06 augustus 2011 - 14:58   quote  deeplink  
Dit elftal aangevuld met Immers en Dost is genieten, de kans dat je dan weer bovenin mee kan draaien is reeel, moet Fer wel blijven. Fer / Immers / El Ahmadi op het middenveld is top, El Ahmadi draait ook beter in een sterker elftal. En dan natuurlijk Dost in de spits en Cisse op links en Biseswar op rechts, ik blijf nog even doordromen maar hoop wel dat het aan het einde van de maand werkelijkheid word.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2011 door De Pater --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 14:58 schreef De Pater het volgende:
Dit elftal aangevuld met Immers en Dost is genieten, de kans dat je dan weer bovenin mee kan draaien is reeel, moet Fer wel blijven. Fer / Immers / El Ahmadi op het middenveld is top, El Ahmadi draait ook beter in een sterker elftal. En dan natuurlijk Dost in de spits en Cisse op links en Biseswar op rechts, ik blijf nog even doordromen maar hoop wel dat het aan het einde van de maand werkelijkheid word.
volledig eens!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:06   quote  deeplink  
Mmmmmm, Clasie is vergelijkbaar met immers, ik vond het middenveld nou niet echt overtuigend gister. En als Dost niet wordt aangespeeld scoort ie net al Fernandez gister ook maar 1x
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:06 schreef hotjumper het volgende:
Mmmmmm, Clasie is vergelijkbaar met immers, ik vond het middenveld nou niet echt overtuigend gister. En als Dost niet wordt aangespeeld scoort ie net al Fernandez gister ook maar 1x
ben toch bang dat clasie nog net tekort komt, al denk ik dat hij met de juiste mensen om zich heen een heel goed seizoen kan draaien. Ik denk echter dat Immers andere mensen niet nodig heeft om er te komen.
Ik hoop dat clasie mijn woorden enorm afstraft!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel: Feyenoord zoekt investeerder voor topaanwinst









0.0096938