|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Adriaanse: 'Feyenoord moet eigen verdedigers opleiden' (FeyenoordNet.nl)
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Kijk dat mag ik graag lezen.... |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
De vrij, nelom, martins indi, Ramsteijn, Schenkelveld..... |
|
|
|
|
Hardmart
|
|
|
Laat hij zich met twente bezig houden... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Hij heeft gelijk. Zo hoog ligt het niveau voor verdedigers niet in Nederland, dus dat kan je dan beter zelf doen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: word effe wakker... er staat een r achter co... |
|
|
|
|
Hardmart
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
typisch SVF.....alleen maar "Adriaanse" zeggen....lekker opjutten |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: wel een dijenkletsert zeg. hahahahahahaha |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Stefan wordt een topper! Die zie ik nog wel naar een Engelse topclub gaan. En Martins Indi zie ik ook heel veel in, alleen is die nog niet zo ver als De Vrij. Ja en Ramstein heb ik eigen niet zo opgelet afgelopen seizoen bij Excelsior. Nelom eigenlijk ook niet. En schenkenveld Hoort niet bij ons thuis naar mijn mening. |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Wat mag je graag lezen? hoe bedoel je dat? Wilde vanmorgen hier ook een topic over starten maar weet er geen zinnigs woord over te zeggen... |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 12:40 schreef Beempjerotterdam het volgende:Stefan wordt een topper! Die zie ik nog wel naar een Engelse topclub gaan. En Martins Indi zie ik ook heel veel in, alleen is die nog niet zo ver als De Vrij. Ja en Ramstein heb ik eigen niet zo opgelet afgelopen seizoen bij Excelsior. Nelom eigenlijk ook niet. En schenkenveld Hoort niet bij ons thuis naar mijn mening. Stefan is al een topper Martins Indi wordt er ook 1 Ramsteijn vind ik niet zo (persoonlijk)maar ka het wel worden.... Nelom is/wordt ook een wereldspelert! Schenkeveld zou niet MIJN keuze zijn |
|
|
|
|
VakkieC
|
|
|
Clasie wordt pas een topper en ricky van haaren heeft het ook wel in zich volgens mij. Allebei klein en behendig......Binnenkort worden ze weggekaapt door Barcelona om Xabi en Iniesta op te volgen. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Ramsteijn heeft bij Feyenoord nog geen wedstrijd op z'n eigen positie gespeeld.. Centrale verdediger.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach Cor roep even iets ,ja jongen jij bent ook belangrijk Bedankt Cor |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Cor is inderdaad belangrijk!! De beste trainer die Feyenoord heeft!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja dat was Been ook.Alle trainers zijn passanten en moet dit nu gezegd worden een goede trainer ropet niets maar pakt het probleem op het trainingsveld aan of niet. ik roep ook vaak wat maar de ware kracht zit in mensen die niets roepen maar iets in de praktijk doen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2011 door piet de paler -- |
|
|
|