|
|
craven
|
|
|
Als iemand een andere mening heeft dan helpt het niet als je begint met schelden om de ander te overtuigen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 19:20 schreef craven het volgende:Als iemand een andere mening heeft dan helpt het niet als je begint met schelden om de ander te overtuigen Ga even uitzoeken wie er is begonnen! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Ben geen archivaris... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: niet goed man, kut allergie.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat noemen ze toch homoseksueel? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En kan iemand die Lijdensweg uit zijn lijden verlossen please? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mulder 6 Fernandez 3 De Vrij 3 Vlaar 3 Indi 6 El Ahmani 6 Clasie 4 Bakkal 5 Cabral 5 Schaken 6 Guidetti 5.5
Haaren 3 Biseswar 6
Mulder kon er verders niks aan doen. Indy een zes omdat hij als bankzitter nog de beste verdediger was.. El Ahmadi speelde echt niet slecht en verdient die 6 Schaken werkte hard voor de ommekeer. En Bisewar bracht wat rust en daarom een 6..
En Lijdensweg een 3 ,maar dat mag duidelijk zijn.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Mulder 6 Fernandez 3 De Vrij 3 Vlaar 3 Indi 6 El Ahmani 6 Clasie 4 Bakkal 5 Cabral 5 Schaken 6 Guidetti 5.5
Haaren 3 Biseswar 6
Eens met Leon!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 19:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Mulder 6 Fernandez 3 De Vrij 3 Vlaar 3 Indi 6 El Ahmani 6 Clasie 4 Bakkal 5 Cabral 5 Schaken 6 Guidetti 5.5 Haaren 3 Biseswar 6 Mulder kon er verders niks aan doen. Indy een zes omdat hij als bankzitter nog de beste verdediger was.. El Ahmadi speelde echt niet slecht en verdient die 6 Schaken werkte hard voor de ommekeer. En Bisewar bracht wat rust en daarom een 6.. En Lijdensweg een 3 ,maar dat mag duidelijk zijn.. Oke gozert, duidelijk maar die 5 voor Cabral is hoog hahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Mulder 5 Fernandez 3 De Vrij 3 Vlaar 4 Indi 5 El Ahmadi 6 Clasie 4 Bakkal 5 Cabral 5 Schaken 5,5 Guidetti 4
Haaren 3 onbegrijpelijk dat hij mag invallen.... Biseswar 6 |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 20:10 schreef FR-Douwe het volgende:Mulder 5 Fernandez 3 De Vrij 3 Vlaar 4 Indi 5 El Ahmadi 6 Clasie 4 Bakkal 5 Cabral 5 Schaken 5,5 Guidetti 4 Haaren 3 onbegrijpelijk dat hij mag invallen.... Biseswar 6 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Eindstand 8e ronde wat mij betreft:
8e ronde
Mulder 3,0 Fernández 3,0 De Vrij 3,0 Vlaar 3,0 Martins Indi 3,0 El Ahmadi 3,0 Bakkal 3,0 Clasie 3,0 Cabral 3,0 Guidetti 3,0 Schaken 3,0
Biseswar 3,0 Van Haaren 3,0 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Douwe, Guidetti een 4 terwijl die zich de pleuris heeft gelopen en Cabral een 5? Gewoon een vraag, respecteer iedereen zijn cijfers verder!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 20:11 schreef MMM het volgende:Douwe, Guidetti een 4 terwijl die zich de pleuris heeft gelopen en Cabral een 5? Gewoon een vraag, respecteer iedereen zijn cijfers verder! ben k wel met MMM eens |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 20:10 schreef JanM het volgende:Eindstand 8e ronde wat mij betreft: 8e ronde Mulder 3,0 Fernández 3,0 De Vrij 3,0 Vlaar 3,0 Martins Indi 3,0 El Ahmadi 3,0 Bakkal 3,0 Clasie 3,0 Cabral 3,0 Guidetti 3,0 Schaken 3,0 Biseswar 3,0 Van Haaren 3,0 En wie was de beste? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: OK, El Ahmadi een 3,1! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 18:57 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik snap zo wie zo niet dat Leon bepaalde spelers een voldoende durft toe te kennen. Ik had hem wel iets hoger ingeschat als voetbal kenner. Blijkbaar een foutje van mij...... Ach als jij hem kut vind is een compliment voor leon |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 20:11 schreef MMM het volgende:Douwe, Guidetti een 4 terwijl die zich de pleuris heeft gelopen en Cabral een 5? Gewoon een vraag, respecteer iedereen zijn cijfers verder! goed punt... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 20:11 schreef MMM het volgende:Douwe, Guidetti een 4 terwijl die zich de pleuris heeft gelopen en Cabral een 5? Gewoon een vraag, respecteer iedereen zijn cijfers verder! ondanks alles wat cabral niet goed deed (heb ik ook wel gezien) kwam hij er wel soms langs ondanks een dubbele dekking... Guidetti werkt hard maar vandaag vond ik het niets. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Mulder 6 Fernandez 3 De Vrij 4 Vlaar 4 Indi 4 El Ahmani 6 Clasie 4 Bakkal 5 Cabral 5 Schaken 6 Guidetti 3
Haaren 3 Biseswar 6
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 oktober 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 18:57 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik snap zo wie zo niet dat Leon bepaalde spelers een voldoende durft toe te kennen. Ik had hem wel iets hoger ingeschat als voetbal kenner. Blijkbaar een foutje van mij...... heb even wat leeswerk moeten verrichten om weer bij te zijn maar je valt me behoorlijk negatief op. je speelt op de persoon gozert. moet je niet doen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 20:18 schreef hotjumper het volgende:Mulder 6 Fernandez 3 De Vrij 4 Vlaar 4 Indi El Ahmani 6 Clasie 4 Bakkal 5 Cabral 5 Schaken 6 Guidetti 3 Haaren 3 Biseswar 6 Eens met Leon!! meld dit bericht jij hebt het niet zo op Guidetti geloof ik.
EDIT en je vergeet Indi!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2011 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik geef gewoon geen cijfers deze ronde. Te veel met emotie bezig geweest tijdens de wedstrijd, niet alles in de gaten kunnen houden.
Als ik net alleen al de samenvatting zie.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 18:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] Blijkbaar, maar ik kom niet voor het leed vermaak! Daar ben ik gewoon heel duidelijk in. En als een ander dat wel prefereert moeten ze dat zelf weten! En waarom moet ik me rustig houden? Of jij moet het ook gerechtvaardigd vinden dat er spelers zijn die zulke hoge cijfers krijgen? Het gaat er niet om of ik het rechtvaardig vind. Als Leon in zijn ogen deze punten aan betreffende spelers wil geven, is dat toch aan hem? Die '1' en '0,5' die jij geeft zijn natuurlijk ook aan de overdreven lage kant.
Iedereen is ontevreden lijkt me, maar die reacties zijn niet nodig man. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Dat was de bedoeling ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
BASIS Mulder 6 Fernandez 3 De Vrij 3,5 Vlaar 3,5 Indi 5,5 El Ahmani 6 Clasie 4,5 Bakkal 5 Cabral 5 Schaken 5,5 Guidetti 5.5
WISSELS van Haaren 3 Biseswar 5,5
Kortom, een zwakke prestatie vanmiddag van Feyenoord, kan met veel moeite slechts 2 magere voldoendes geven, hoop dat de selectie er iets van heeft opgestoken vandaag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het is wel zo dat Fernandez echte wedstrijd doelpunten heeft gemaakt waar Guidettie daar penalty`s tegenover heeft staan.... Eerlijk gezegt verdient Fernandez het de volgende keer weer. Guidetti praat teveel waar Fernandez zwijgt.. Guidetti is wel een werker maar Fernandez ook,het word zo moeilijk voor Koeman... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fernandez had het niet beter gedaan vandaag. Heb wel vertrouwen in Guidetti. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 20:19 schreef FR-Douwe het volgende:[..] heb even wat leeswerk moeten verrichten om weer bij te zijn maar je valt me behoorlijk negatief op. je speelt op de persoon gozert. moet je niet doen. He beste gozert moet jij eens even controleren wie er vandaag is begonnen! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat hoeft niet hoor! Ik probeer alleen al die dombo's een beetje knowhow betreft de term INSTELLING bij te brengen. Er zijn er hier die het niet begrijpen dat met de instelling van spelers alles valt of sta in een wedstrijd!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: heb je een hint in welk topic ik dan moet zijn? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 20:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het is wel zo dat Fernandez echte wedstrijd doelpunten heeft gemaakt waar Guidettie daar penalty`s tegenover heeft staan.... Eerlijk gezegt verdient Fernandez het de volgende keer weer. Guidetti praat teveel waar Fernandez zwijgt.. Guidetti is wel een werker maar Fernandez ook,het word zo moeilijk voor Koeman... 442 zonder gemankeerde vleugels, met Fernandez en Guidetti |
|
|
|
|
Rotterdammer010
|
|
|
Mulder 5 Fernandez 1 De Vrij 3 Vlaar 4 Indi 5 El Ahmani 5 Clasie 5 Bakkal 4 Cabral 5 Schaken 5 Guidetti 5
Haaren 6 Biseswar 7 |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahaha, toch maar even een 1 voor Fernandez ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Of 4-5-1 met Fernandez in de diepte en de balvaste Guidetti erachter... Maar dat is as en as is verbrande turf..We zullen het nooit weten als ..pik;) ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 19:02 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De opbouw van achteruit had het goeie antwoord geweest droplul... Voor jou een 3 Joehoeeeeeeeee Lijdensweg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 20:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het is wel zo dat Fernandez echte wedstrijd doelpunten heeft gemaakt waar Guidettie daar penalty`s tegenover heeft staan.... Eerlijk gezegt verdient Fernandez het de volgende keer weer. Guidetti praat teveel waar Fernandez zwijgt.. Guidetti is wel een werker maar Fernandez ook,het word zo moeilijk voor Koeman... Klopt, Koeman heeft wat te kiezen. Hij zou er ook voor kunnen kiezen Fernandez en Guidetti op te stellen en dan Schaken in een vrije rol van de flanken.
Vind echter Guidetti ook van waarde als hij niet scoort met zijn inzet en zijn balvastheid. Is ook goed in de combinatie.
Denk dat hij wel blijft staan, maar hij zal zich moeten bewijzen anders zal komt het moment dat Fernandez de voorkeur krijgt. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Mulder 5, te weinig gepakt Fernandez 3, niets over tw zeggen :-( De Vrij 4, zwak doel geen overtredingen te meken bahaald. Vlaar 4, zie Vlaar Indi 4, kan niets met een bal en weinig zonder El Ahmadi 6, aardig Clasie 5,5, redelij Bakkal 5, niet overtuigend Cabral 3, ontstellend zwak Schaken 4,5, tja... Guidetti 5, tha...
Haaren 3, drama Biseswar 5,4 als altijd |
|
|
|
|
don43
|
|
|
stelletje lamstralen ik geef ze allemaal een min 4. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Joehoeeeeeeeeee Leon? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kan ik er wat aan doen dat je er geen ene reet van snap! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hou nou maar gewoon eens op gozert. je zult het ontkennen maar je bent gewoon op negatieve reacties uit. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2011 - 16:51 schreef FR-Douwe het volgende:[..] hou nou maar gewoon eens op gozert. je zult het ontkennen maar je bent gewoon op negatieve reacties uit. Natuurlijk! Moet je hun reacties eens lezen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha als er ook maar 1 van z`n voetstuk is gevallen ben jij het wel zeg!! Nog nooit van me leven zo in en in triest mannetje meegemaakt als jou.. Wat een draaikonterij zeg,ben je eigenlijk wel een vent?kweetje!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2011 - 17:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hahaha als er ook maar 1 van z`n voetstuk is gevallen ben jij het wel zeg!! Nog nooit van me leven zo in en in triest mannetje meegemaakt als jou.. Wat een draaikonterij zeg,ben je eigenlijk wel een vent?kweetje!! Ach ja ga me maar beledigen als je het niet kan winnen! En dat noemt mij dan een triest geval. Het ga je goed joh. Ik hoop voor je dat je achteraf gelijk krijgt. |
|
|
|