|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie zelfs achten. Lachwekkend! |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Mulder : 7, de eerste foutloze wedstrijd die ik van hem gezien heb Leerdam : 7, had energie over om naar voren te trekken Vlaar : 6, erg gespannen de Vrij : 6,5 was een nuttige gele kaart Ramsteijn : 6, altijd 1 puntje extra vanwege de naam. Hoort in het centrum achterin of op het middenveld. Beckenbauerachtig Clasie : 7, nog een beetje sterker worden. Knapt veel vuil werk op Fer : 6,5 aanvallend dynamisch met een paar mooie acties maar liet verdedigend steekjes vallen El Ahmadi : 6,5. Ondanks de Ramadan hield hij het lang vol. Gaat opbloeien onder Koeman Cissé : 5,5 uit bij de top en subtop gaat hij renderen in Koeman's 4-4-2 voor uitwedstrijden Cabral : 7,5 was niet te stuiten, niet altijd even gelukkig in de voortzetting maar een plaag voor de verdedigers Fernandez : 7, typische goaltjesdief doelpunt. Werd een paar keer over het hoofd gezien. Om met Koeman te spreken daar zit veel rek in.
Mokotjo : 5 totaal uit vorm, probeert nog steeds uit te leggen dat ie tegen Been was van Haaren : 4 bij WII uit vorig jaar kopte hij de bal onnodig in eigen doel. JP en RK kunnen deze zware belofte misschien in het gareel krijgen Schaken : 6, nuttige invaller voor het laatste kwartier. Zeurt niet |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Koeman: 7, nadrukkelijk aanwezig langs de zijlijn, coachend
Mulder : 7 Leerdam : 6,5 Vlaar : 5 de Vrij : 6 Ramsteijn : 5 Clasie : 6,5 Fer : 7 El Ahmadi : 6 Cissé : 4,5 Cabral : 6 Fernandez : 7
Mokotjo : 5 van Haaren : 4 Schaken : 5 |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 09:28 schreef Els het volgende:Koeman: 7, nadrukkelijk aanwezig langs de zijlijn, coachend Mulder : 7 Leerdam : 6,5 Vlaar : 5 de Vrij : 6 Ramsteijn : 5 Clasie : 6,5 Fer : 7 El Ahmadi : 6 Cissé : 4,5 Cabral : 6 Fernandez : 7 Mokotjo : 5 van Haaren : 4 Schaken : 5 wat ben jij positief? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: eens, heb ook niet meer dan een 7 gezien |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ook maar even wat cijfertjes:
Koeman: 6
Mulder : 7 Leerdam : 5 Vlaar : 5 de Vrij : 6 Ramsteijn : 5 Clasie : 6 Fer : 7 El Ahmadi : 5 Cissé : 3 Cabral : 5 Fernandez : 6
Mokotjo : 5 van Haaren : 3 Schaken : 4
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
voorbeeld doet volgen;
BASIS Mulder : 7 Leerdam : 6 Vlaar : 5,5 de Vrij : 6 Ramsteijn : 6 Clasie : 6 Fer : 6 El Ahmadi : 5,5 Cissé : 4 Cabral : 4,5 Fernandez : 6,5
INVALLERS Mokotjo : 5 van Haaren : 3,5 Schaken : 4,5
en Koeman: 6,5 (was wel aardig bezig met 't team coachen) |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
Mulder:7 Leerdam:6,5 Vlaar:5 De Vrij:6,5 Ramsteijn:6 Clasie:6,5 Fer:7 El Ahmadi:6 Cisse:5,5 Cabral:5,5 Fernandez:6
Mokotjo:5 Van Haaren:4,5 Schaken:5 |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, he. Eerste wedstrijd, niet te kritisch.... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ben ik ook. Zag dat jij het concept 'eerste wedstrijd' er niet in verwerkt hebt. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: nope, gewoon keihard de waarheid |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
BASIS Mulder : 6,9 Leerdam : 6,3 Vlaar : 5,8 de Vrij : 6,4 Ramsteijn : 6,5 Clasie : 6,3 Fer : 6,9 El Ahmadi : 6,1 Cissé : 4,3 Cabral : 5,8 Fernandez : 6,3
INVALLERS Mokotjo : 5,3 van Haaren : 4,5 Schaken : 4,9 |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
STS
|
|
|
Mulder; 7 Leerdam; 7,5 Vlaar; 6 (verdedigend wel aardig, coachend kan/moet hij meer) De Vrij; 6 (lompe gele kaart) Ramsteijn; 6,5(voor een eerste wedstrijd niet slecht gedaan Clasie; 7 Fer; 7,5(was nadrukkelijk aanwezig en coachte volop) El Ahmadi; 7 (bijna niets slechts zien doen, maar moet meer coachen) Cissé; 6,5(durft zn man niet op te zoeken en er voorbij te gaan) Cabral; 7 (kijk voor je, kijk naast je, niet naar de grond) Fernandez 7 (moet hopelijk beter kunnen, maar denkt niet te lang)
Mokotjo 6,5(aardige invalbeurt, 1 echt dramatische bal) Van Haaren;6 (moet als invaller meer kunnen brengen) Schaken; 6,5(niet zo heel veel van gezien |
|
|
|
|
100%
|
|
|
Mulder : 6 Leerdam : 6,5 Vlaar : 6 de Vrij : 6 Ramsteijn : 5,5 Clasie : 6,5 Fer : 7 El Ahmadi : 6 Cissé : 4,5 Cabral : 5,5 Fernandez : 5,5 Mokotjo : 6 van Haaren : 4 Schaken : 6 |
|
|
|
|
100%
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 17:16 schreef STS het volgende:Mulder; 7 Leerdam; 7,5 Vlaar; 6 (verdedigend wel aardig, coachend kan/moet hij meer) De Vrij; 6 (lompe gele kaart) Ramsteijn; 6,5(voor een eerste wedstrijd niet slecht gedaan Clasie; 7 Fer; 7,5(was nadrukkelijk aanwezig en coachte volop) El Ahmadi; 7 (bijna niets slechts zien doen, maar moet meer coachen) Cissé; 6,5(durft zn man niet op te zoeken en er voorbij te gaan) Cabral; 7 (kijk voor je, kijk naast je, niet naar de grond) Fernandez 7 (moet hopelijk beter kunnen, maar denkt niet te lang) Mokotjo 6,5(aardige invalbeurt, 1 echt dramatische bal) Van Haaren;6 (moet als invaller meer kunnen brengen) Schaken; 6,5(niet zo heel veel van gezien Vind dat je heel mild bent, gezien je aanvullende informatie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
BASIS Mulder : 5 niets te doen Leerdam : 5 pijn in je ogen Vlaar : 4,5 dat moet dan jke basis zijn.. de Vrij : 4 bedankt voor t bijtekenen.. maar.. Ramsteijn : 4 duidelijk geen back, heeft ook moeite met een pass over 2m. Clasie : 5 wil wel, ... Fer : 6 Vlag op modderschuit El Ahmadi : 5 zou toch ervaren moeten zijn Cissé : 4,5 draven, draven, bal kwijt Cabral : 4 je nek is een gewricht, daarmee doe je je hoofd omhoog, probeer t eens Fernandez : 5 die goal had van beukering ook gemaakt
INVALLERS Mokotjo : 3 wat de hel was dat? van Haaren : 4 win je ook de oorlog niet mee Schaken : 5 ren je rot. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hehehehehehehe....................+1 |
|
|
|
|
Boondock saint
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 18:15 schreef Stylzz het volgende:BASIS Mulder : 5 niets te doen - dus geen onvoldoende? Leerdam : 5 pijn in je ogen -eens Vlaar : 4,5 dat moet dan jke basis zijn.. -geen beste wedstrijd de Vrij : 4 bedankt voor t bijtekenen.. maar.. - beetje snelle conclusie Ramsteijn : 4 duidelijk geen back, heeft ook moeite met een pass over 2m. -slecht Clasie : 5 wil wel, ... - komt er wel Fer : 6 Vlag op modderschuit - speelde prima El Ahmadi : 5 zou toch ervaren moeten zijn - kon slecht de bal kwijt Cissé : 4,5 draven, draven, bal kwijt -geen idee wat die doet Cabral : 4 je nek is een gewricht, daarmee doe je je hoofd omhoog, probeer t eens -ego, maar niet de slechtste Fernandez : 5 die goal had van beukering ook gemaakt - spits wordt daar op afgerekend, verder geen slechte wedstrijd.. INVALLERS Mokotjo : 3 wat de hel was dat?- een beroerde bal, vandaag tegen barendrecht een verademing van Haaren : 4 win je ook de oorlog niet mee- nog geen stratego Schaken : 5 ren je rot. - vondt hem redelijk invallen, meer gevaar dan Cisse
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2011 door Boondock saint -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Basiself Mulder: 5,5 Leerdam: 5,5 Vlaar: 4,5 De Vrij: 4,5 Ramsteijn: 4 Clasie: 5,5 Fer: 6,5 El Ahmadi: 5 Cissé: 4,5 Cabral: 4 Fernandez: 5,5
Wisselspelers Mokotjo: 4 Van Haren: -geen cijfer- Schaken: 5,5 |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Had eigenlijk iedereen een 8 willen geven, maar nu je het zo stelt...... ;-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Basiselftal: Mulder 7 Leerdam 6,5 De Vrij 6,5 Vlaar 5 Ramsteijn 6 El Ahmadi 6,5 Fer krijgt van mij uit principe geen punten Clasie 6,5 Cabral 6,5 Fernandez 6,5 Cissé 5
Wissels: Schaken 6 Mokotjo 5 Van Haaren (te kort gespeeld) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 12:59 schreef JanM het volgende:Basiselftal: Mulder 7 Leerdam 6,5 De Vrij 6,5 Vlaar 5 Ramsteijn 6 El Ahmadi 6,5 Fer krijgt van mij uit principe geen punten Clasie 6,5 Cabral 6,5 Fernandez 6,5 Cissé 5 Wissels: Schaken 6 Mokotjo 5 Van Haaren (te kort gespeeld) Stel je laat je pricipes varen, welk cijfer had Fer dan? |
|
|
|
|
ted
|
|
|
allemaal een tien omdat we gewonnen hebben ! |
|
|
|
|
STS
|
|
|
quote: Ja, ik vond het geen bagger, voor een topwedstrijd heb je ook een aardige tegenstander nodig. Ik vond Excelsior zich nog net niet ingraven en hoogstaand wordt het dan nooit. Al met al voldoende, maar zeker niet goed. Ik heb vroeger ooit weleens geleerd dat een 6 voldoende is, een 7 ruim voldoende en een 8 goed. Vandaar de cijfers. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als het echt moet geef ik hem het minimaal aantal punten: 3 |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik geef ze allemaal een 10! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hoe volwassen van je! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat lijkt me nog steeds ingegeven door je principes. Wat nou als je hem gewoon beoordeelt? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wijnaldum een 2 ? Of tel dat niet meer. Hahahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bosi zou het deze week bijhouden geloof ik, misschien heeft ie het druk gehad? Komt wel goed, anders wil ik het wel doen van afgelopen weekend. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Is al uitgerekend joh :P Uitslag is gisteravond naar sportdwaas gegaan, die heeft het in zijn column verwerkt.
Maar hier mijn bevindingen; na van 22 personen de stemmen te hebben geteld, is met afgerond een 6,9 Leroy Fer (voor nog even dan) de Speler van de Week! Gemiddeld gezien (op 2 decimalen achter de komma) kwam onze Erwin Mulder op de tweede plaats; met een verrassende achterstand op Fer van slechts 0,02. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
tering, ga je dat elke week doen? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: tuurlijk niet, de volgende 12 speelrondes neem jij het stokje over |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hehehehe......wat levert dat op? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Jammer, je incasserings vermogen schijnt best goed te zijn |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Om en om, er zijn meerderen die wilden rekenen. En het is zo gebeurd joh ;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: wil het ook best wel een x doen;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nou zal ik maar beginnen:
Mulder: 7.5 Leerdam: 7 de Vrij: 7 Vlaar: 7 Ramsteijn: 6.5 Fer: 7.5 Clasie: 7 El Ahmadi: 8 Cabral: 8.5 (wegens 2 treffers en 1 assist), moet en kan beter! G.Fernandez: 6 Cissé: 6
Schaken: 7 D.Fernandez: 7.5 (wegens 100 weken absentie) van Haaren: 6.5
Koeman: 7.5 Er komt meer strijd in het elftal en meer duidelijkheid |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mulder: 7 Leerdam: 6 de Vrij: 7 Vlaar: 7 Ramsteijn: 6.5 Fer: 7 Clasie: 7.5 El Ahmadi: 7.5 Cabral: 8 G.Fernandez: 6 Cissé: 5
Schaken: 6.5 D.Fernandez: 6.5 (held!) van Haaren: Te kort gespeeld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Mulder: 7 Leerdam: 6 de Vrij: 7 Vlaar: 7 Ramsteijn: 6 Fer: 7 Clasie: 7 El Ahmadi: 7 Cabral: 8 (hoop dat het geen 1dagsvlieg is)(heb mijn twijfels over hem) G.Fernandez: 6 Cissé: 6
Schaken: 6 D.Fernandez: 9 (100weken geblesseerd en terug komen...pfff...respect...) van Haaren: 6
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door GeenGelul -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Morgen pas... Is de afspraak... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Morgen weet ik het niet meer, hahahaha! Moet dan mijn roes uitslapen |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Mulder: 7,5 2e wedstrijd op rij foutloos. 1 misverstandje met Leerdam Leerdam: 7, zette Cabral goed aan het werk de Vrij: 7, geen fouten Vlaar: 7, beter dan vorige week Ramsteijn: 6.5, gaf goede steun in het centrum, wie was de linksback vorig jaar? Fer: 7, mooi doelpunt Clasie: 7, de Wim Jansen van de 21ste eeuw El Ahmadi: 7.5, Ronald Koeman krijgt dit trotse Tukkers NAFje eindelijk aan de praat Cabral: 8.5, Ik vond hem vorige week al goed, er gebeurt tenminste wat G.Fernandez: 6.5, kwam vandaag niet uit de verf Cissé: 6.5, speelde een stuk beter dan vorige week
Schaken: 6.5 nuttige wisselspeler, zeurt niet D.Fernandez: 7, als hij fit blijft kan Leerdam op het middenveld en kan Fer voor 7 miljoen naar Twente van Haaren: 6.5 maakte geen fouten |
|
|
|