BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord Headliner Speler Klassement - Speler van de week - Seizoen 2011/2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 28 november 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 21:46 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

had het gisteren al ergens gepost gap! ff alles doorlezen!
Je mag me echt voor alles uitmaken, maar geen gap aub!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 28 november 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 21:48 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Zo'n fout koosnaampje..
+1
van geil
 van geil - maandag 28 november 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 21:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

een soort raadseltje
oh,,dan snap ik het:)
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 28 november 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 21:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

?
hehehehehe, ff een gebbetje....
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 28 november 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 21:50 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Je mag me echt voor alles uitmaken, maar geen gap aub!
hahahahahaha, mea culpa!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 november 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 21:51 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hehehehehe, ff een gebbetje....
afgemeld..
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 28 november 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 21:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

afgemeld..
hahahahahaha, sorry jongens... even een beetje stangen hier.... en: gelukt!!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 28 november 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 17:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

lijdensweg gok ik zo...
Dat klopt helemaal, dus wie is de volgende? Ze riepen allemaal hier dat ik zo'n brave burger ben! Nou dat heb ik maar eens toe gepast en mijn beklag bij Dhr. Boudewijn gedaan. En wat blijkt: Het werkt nog ook, ik zal me gaan gedragen dus dat verwacht ik ook van de mede forum leden en anders even een linkie naar Boudewijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 november 2011 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 23:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal, dus wie is de volgende? Ze riepen allemaal hier dat ik zo'n brave burger ben! Nou dat heb ik maar eens toe gepast en mijn beklag bij Dhr. Boudewijn gedaan. En wat blijkt: Het werkt nog ook, ik zal me gaan gedragen dus dat verwacht ik ook van de mede forum leden en anders even een linkie naar Boudewijn.
Ik kijk er naar uit. Wie goed doet, goed ontmoet.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 29 november 2011 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 23:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

ach Lieve Uitermate Lieve Lijdensweg, je kan ook gewoon normaal reageren, niet provoceren en dan krijg je vanzelf normale reacties terug. Ook nu met je opmerking: "wie is de volgende" ben je aan het teasen en kan je het een en ander uitlokken.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 29 november 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 17:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zo kan je het ook bekijken. Maar ik ben een andere koers gaan varen en dan verwacht ik dit ook van de anderen hier.
vreemd wereld beeld.... het is toch: "verbeter de wereld begin bij jezelf"? Wat T-Feyenoord al zegt... misschien eerst een investering van jouw kant? ik merk alleen meteen al weer dat je loopt te provoceren en vind dat echt jammer. Had het anders gedacht....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 november 2011 - 19:10   quote  deeplink  
Inderdaad, verbeter de wereld en begin bij jezelf. Maar waar al deze ophef over jongens. Ik kan dit niet goed volgen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 29 november 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 19:10 schreef RenatoBos het volgende:
Inderdaad, verbeter de wereld en begin bij jezelf. Maar waar al deze ophef over jongens. Ik kan dit niet goed volgen.
ach.... een verleden met bepaalde posts waarover veel mensen vielen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 november 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 19:12 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

Snap het al, ja soms kan je wel eens te ver gaan. Soms vraagt men er om zoals die Lama gisteren en die snavel die nu in het café is binnen gelaten
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 29 november 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 19:12 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

Dat mag dan wel zo zijn, maar er zijn ook dingen naar zijn hoofd geslingerd die écht ner-gens over gingen. Daarentegen had/heeft Stylzz natuurlijk wel een punt ;)

Niet dat ik hem verdedig, zijn constante zeiken op Mulder begon mij ook de strot uit te hangen, maar niet alles hoeft van zijn kant te komen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 29 november 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 19:47 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dat mag dan wel zo zijn, maar er zijn ook dingen naar zijn hoofd geslingerd die écht ner-gens over gingen. Daarentegen had/heeft Stylzz natuurlijk wel een punt ;)

Niet dat ik hem verdedig, zijn constante zeiken op Mulder begon mij ook de strot uit te hangen, maar niet alles hoeft van zijn kant te komen.
wil hier wel op ingaan maar loop al op het randje nu dus........
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 29 november 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 19:52 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

wil hier wel op ingaan maar loop al op het randje nu dus........
LUL! Zeg maar gewoon ;)

Je kan toch ook discussiëren zonder bepaalde termen? Zolang je niet de verkeerde woordkeuze hebt, kan iedereen toch 'waarderen' wat je zegt, zonder consequenties eraan vast te plakken?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 29 november 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 19:54 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

LUL! Zeg maar gewoon ;)

Je kan toch ook discussiëren zonder bepaalde termen? Zolang je niet de verkeerde woordkeuze hebt, kan iedereen toch 'waarderen' wat je zegt, zonder consequenties eraan vast te plakken?
mag er inhoudelijk niet op ingaan...... echt nie..... ben al te ver gegaan...... die ban bewaar ik liever voor wat anders hahahahaha
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 29 november 2011 - 19:57   quote  deeplink  
Oké, als Boudewijn zelfs daar moeilijk over gaat doen, valt me dat een beetje tegen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 november 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:

[..]

+1
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 29 november 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 21:45 schreef Leon FR1908 het volgende:
aangepast hahaha
hahahahaha, toch maar geen ban?!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 29 november 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 21:45 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hahahahaha, toch maar geen ban?!!
maandag kan het wel maar eerst de wedstrijd Psv..
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 29 november 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 20:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

plopperdeplop,wat eng
Hahahaha! :P
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 29 november 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 21:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

maandag kan het wel maar eerst de wedstrijd Psv..
hahahaha, en nog wat andere dingen regelen.....
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 november 2011 - 05:49   quote  deeplink  
quote:

[..]

Tja Bosifyable, wat Erwin Mulder betreft , die mening zal ik niet zo snel veranderen ben ik bang! Of het moet een topper gaan worden die wezenlijk punten voor Feyenoord ga pakken. Ik geeft hem voorlopig het voordeel van de twijfel. Na elk puntverlies zullen we weer gaan kijken of
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 30 november 2011 - 06:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 05:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja Bosifyable, wat Erwin Mulder betreft , die mening zal ik niet zo snel veranderen ben ik bang! Of het moet een topper gaan worden die wezenlijk punten voor Feyenoord ga pakken. Ik geeft hem voorlopig het voordeel van de twijfel. Na elk puntverlies zullen we weer gaan kijken of
Dat je die mening hebt maakt me niets uit, en of dat verandert ja of nee, kan ik ook niet wakker van liggen. Wat ik bedoel is dat je het op een gegeven moment áltijd over Mulder had, constant, elk topic, elke post.

Dat was een irritatiefactortje, dat je een mening hebt niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 november 2011 door Bosifyable --
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 30 november 2011 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 05:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat Bosifyable al zei, op een gegeven moment werd het irritant omdat je het zonder dat er aanleiding voor was postte dat het aan Mulder lag.
Als Mulder in een wedstrijd een blunder maakt, dan is het logisch dat je jouw mening over Mulder geeft maar als hij niets speciaals heeft gedaan en Feyenoord toch verliest dan ligt het niet direct aan hem.

Maar dit hebben we dus al besproken en je weet ervan dus zullen we nu weer allemaal erover ophouden en ontopic gaan?

Ik heb niet helemaal terug gelezen maar wie was de speler van deze week?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 november 2011 - 15:33   quote  deeplink  
Voor mij GUIDETTI.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 30 november 2011 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 15:30 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Wat Bosifyable al zei, op een gegeven moment werd het irritant omdat je het zonder dat er aanleiding voor was postte dat het aan Mulder lag.
Als Mulder in een wedstrijd een blunder maakt, dan is het logisch dat je jouw mening over Mulder geeft maar als hij niets speciaals heeft gedaan en Feyenoord toch verliest dan ligt het niet direct aan hem.

Maar dit hebben we dus al besproken en je weet ervan dus zullen we nu weer allemaal erover ophouden en ontopic gaan?

Mulder ;)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 november 2011 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 15:34 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

Mulder ;)
d:-))
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 november 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:

[..]

Lijdensweg! :P
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 30 november 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 16:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Lijdensweg! :P
hahahaaaaaaa, he's back!!!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 november 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ja Boudewijn , ik kan er ook niks aan doen dat ik meer naar de keepers kijkt vanuit mijn eigen ervaring! En ik weet helaas dat Erwin Mulder gewoon veel fouten maakt: In zijn keuzes betreft voor de spelopvattingen en het lezen van een wedstrijd. Dus vooral de situatie inschatten. En dan zeg ik niks verkeerd omdat Ronald Koeman dit zelf ook aangeeft
En dan heeft ie het over de gehele selectie ...... Net zoals de wedstrijd tegen RKC. Bijna elke keeper gaat in die situatie waaruit het tegendoelpunt val bij zo'n voorzet liggen. Maar wat doet Erwin Mulder , die probeer met zijn benen te reageren. Daarvan vind ik dat het op dit niveau niet kan. Is gewoon een pupillen fout naar mijn mening. Al vind ik wel dat ie vooruit is gegaan in vergelijking met het begin van het seizoen. Maar de tegenstander zal van een Erwin Mulder niet wakker liggen en dat zou juist wel moeten.....
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 30 november 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 16:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja Boudewijn , ik kan er ook niks aan doen dat ik meer naar de keepers kijkt vanuit mijn eigen ervaring! En ik weet helaas dat Erwin Mulder gewoon veel fouten maakt: In zijn keuzes betreft voor de spelopvattingen en het lezen van een wedstrijd. Dus vooral de situatie inschatten. En dan zeg ik niks verkeerd omdat Ronald Koeman dit zelf ook aangeeft
En dan heeft ie het over de gehele selectie ...... Net zoals de wedstrijd tegen RKC. Bijna elke keeper gaat in die situatie waaruit het tegendoelpunt val bij zo'n voorzet liggen. Maar wat doet Erwin Mulder , die probeer met zijn benen te reageren. Daarvan vind ik dat het op dit niveau niet kan. Is gewoon een pupillen fout naar mijn mening. Al vind ik wel dat ie vooruit is gegaan in vergelijking met het begin van het seizoen. Maar de tegenstander zal van een Erwin Mulder niet wakker liggen en dat zou juist wel moeten.....
en dan probeer je alsnog je punt te maken........ niet gelezen wat Bosi en Boudewijn posten?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 november 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 17:00 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

en dan probeer je alsnog je punt te maken........ niet gelezen wat Bosi en Boudewijn posten?
Het is gewoon hoe IK er over denkt! Als jij daar moeite mee heb. En als jij dat een punt vind , dat ik vind dat de tegenstanders niet wakker van Erwin Mulder liggen dat is dan jouw probleem.
sevillana
 sevillana - woensdag 30 november 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 17:18 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het is gewoon hoe IK er over denkt! Als jij daar moeite mee heb. En als jij dat een punt vind , dat ik vind dat de tegenstanders niet wakker van Erwin Mulder liggen dat is dan jouw probleem.
ik kan me natuurlijk vergissen, . . maar ik heb toch sterk de indruk dat je een beetje hardleers bent . . . :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 november 2011 door sevillana --
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 30 november 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 19:15 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik kan me natuurlijk vergissen, . . maar ik heb toch sterk de indruk dat je een beetje hardleers bent . . . :)
had het nog niet eens gezien..... maar ben het ergens wel met je eens.... ;)
sevillana
 sevillana - woensdag 30 november 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 19:23 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

had het nog niet eens gezien..... maar ben het ergens wel met je eens.... ;)
had van jou ook niet anders verwacht
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 november 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 19:15 schreef sevillana het volgende:

[..]

Hardleers? Man vergeleken bij dit is Geert Wilders overtuigen meer geld aan ontwikkelingshulp te geven een eitje!
sevillana
 sevillana - woensdag 30 november 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 19:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hardleers? Man vergeleken bij dit is Geert Wilders overtuigen meer geld aan ontwikkelingshulp te geven een eitje!
hehehehe
hotjumper
 hotjumper - woensdag 30 november 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 19:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mwah, als je zegt dat het naar, het getto in het plaatsje waar die hongaarse hoer van hem vandaan komt, istie zo om.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 30 november 2011 - 21:34   quote  deeplink  
door al dat gemeld van berichten heeft Hoogvliet010 nu ook een tijdelijke ban....
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 30 november 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 21:34 schreef FR-Douwe het volgende:
door al dat gemeld van berichten heeft Hoogvliet010 nu ook een tijdelijke ban....
Door lijdensweg?

Pfft..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 november 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 21:34 schreef FR-Douwe het volgende:
bedankt L.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 30 november 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 21:35 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Door lijdensweg?

Pfft..
yep.... hoeveel maakt dat die door hem een ban hebben? 4 volgens mij?
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 30 november 2011 - 21:41   quote  deeplink  
JanM heeft ook een ban..... maakt 5 dus...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 november 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 21:41 schreef FR-Douwe het volgende:
JanM heeft ook een ban..... maakt 5 dus...
Terecht dat JanM een ban heeft. Zijn baabverering werd een beetje ziekelijk ;)
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 30 november 2011 - 21:47   quote  deeplink  
maar zeg nou zelf.... nu al 5 mensen die een ban hebben gekregen vanwege 1 iemand... aan wie zou dat nou liggen? aan die 5?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 november 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 21:47 schreef FR-Douwe het volgende:
maar zeg nou zelf.... nu al 5 mensen die een ban hebben gekregen vanwege 1 iemand... aan wie zou dat nou liggen? aan die 5?
Je weet dat ik hier nog niet lang zit Douwe maar jemig wat is dat een minne hond als ie iedereen erbij naait.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 november 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 21:47 schreef FR-Douwe het volgende:
joh, je hoeft ons niet te overtuigen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord Headliner Speler Klassement - Speler van de week - Seizoen 2011/2012

0.0188491