|
|
FR-Elmo
|
|
|
hij mag het gewoon niet. mag op niet van hem reageren dus daar valt dit ook onder toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Speelt niet mee in dit geval |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: neuh, zolang hij niet op zijn post ingaat is het niet reageren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik ook als ie reageert krijgt ie een ban. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee dat hangt van de klemtoon af. Net als bij vingeren en fingeren |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Meervoud van neger toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ben het helemaal met jou eens... Is het een stem naar geweten en tussen de 3 en 9 dan moet het gewoon geteld worden.. Of hij nu een lul zou zijn of niet... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 22:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik ben het helemaal met jou eens... Is het een stem naar geweten en tussen de 3 en 9 dan moet het gewoon geteld worden.. Of hij nu een lul zou zijn of niet... Ik vind het ook lullig als iemand z'n best doet om cijfers te geven die niet mee te tellen maar dat is wel wat aan een paar mensen hier is gezegd Leon: niet meer reageren op hem. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hij hoeft ook niet te reageren, slechts z'n punten te tellen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 22:34 schreef FR-Douwe het volgende:[..] Ik vind het ook lullig als iemand z'n best doet om cijfers te geven die niet mee te tellen maar dat is wel wat aan een paar mensen hier is gezegd Leon: niet meer reageren op hem. Ik begrijp je ff niet Douwe.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: degenen die een ban hebben gekregen vanwege hem mogen niet op hem reageren op straffe van een ban. Dat is de reden dat JanM dit doet. (vul ik nu ff in dan). In mijn vorige post lijkt het trouwens alsof ik zeg dat het over jou gaat maar dat is niet zo hahahaha, stomme zin afbreekfunctie.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 22:45 schreef FR-Douwe het volgende:[..] degenen die een ban hebben gekregen vanwege hem mogen niet op hem reageren op straffe van een ban. Dat is de reden dat JanM dit doet. (vul ik nu ff in dan). In mijn vorige post lijkt het trouwens alsof ik zeg dat het over jou gaat maar dat is niet zo hahahaha, stomme zin afbreekfunctie.... Dus in principe word hij geboycot omdat een ander een straf heeft verzonnen? Kijk dat hij een paardelul is op z`n tijd hoef je mij niet wijs te maken.. Maar iemand buitensluiten slaat gewoon nergens op....
Wij zijn vaak gelijkgestemde maar daarom moet er ruimte zijn voor een andere wind. Hoe verveelend sommige of wij dat vinden.... Verders dacht ik niet dat het mij te maken had maar ik begreep je gewoon even niet ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 22:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dus in principe word hij geboycot omdat een ander een straf heeft verzonnen? Kijk dat hij een paardelul is op z`n tijd hoef je mij niet wijs te maken.. Maar iemand buitensluiten slaat gewoon nergens op.... Wij zijn vaak gelijkgestemde maar daarom moet er ruimte zijn voor een andere wind. Hoe verveelend sommige of wij dat vinden.... Verders dacht ik niet dat het mij te maken had maar ik begreep je gewoon even niet ;) jij bent n goeie! kom ns langs in t cafe |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 22:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dus in principe word hij geboycot omdat een ander een straf heeft verzonnen? Kijk dat hij een paardelul is op z`n tijd hoef je mij niet wijs te maken.. Maar iemand buitensluiten slaat gewoon nergens op.... Wij zijn vaak gelijkgestemde maar daarom moet er ruimte zijn voor een andere wind. Hoe verveelend sommige of wij dat vinden.... ben het helemaal met je eens. We hoeven ook niet allemaal hetzelfde te lullen. Is wat mij betreft ook welkom, ik vind alleen het zuigerige gedrag en het melden van berichten en jezelf daarvoor op de schouder slaan judasgedrag. Daar kan ik niet tegen, helemaal niet als mensen daarvoor een ban krijgen. Maar je hebt gelijk wanneer je zegt dat een ander de straf heeft verzonnen maar dat is wel hoe het werkt en ook wat ons is gezegd. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 22:55 schreef FR-Douwe het volgende:[..] ben het helemaal met je eens. We hoeven ook niet allemaal hetzelfde te lullen. Is wat mij betreft ook welkom, ik vind alleen het zuigerige gedrag en het melden van berichten en jezelf daarvoor op de schouder slaan judasgedrag. Daar kan ik niet tegen, helemaal niet als mensen daarvoor een ban krijgen. Maar je hebt gelijk wanneer je zegt dat een ander de straf heeft verzonnen maar dat is wel hoe het werkt en ook wat ons is gezegd. Mooi gesproken douwe! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 22:55 schreef FR-Douwe het volgende:[..] ben het helemaal met je eens. We hoeven ook niet allemaal hetzelfde te lullen. Is wat mij betreft ook welkom, ik vind alleen het zuigerige gedrag en het melden van berichten en jezelf daarvoor op de schouder slaan judasgedrag. Daar kan ik niet tegen, helemaal niet als mensen daarvoor een ban krijgen. Maar je hebt gelijk wanneer je zegt dat een ander de straf heeft verzonnen maar dat is wel hoe het werkt en ook wat ons is gezegd. Ja hij is apart idd,af en toe kan je hem wel digitaal op z`n kanis meppen maar vaak zie ik ook waarheden als je tussen zijn hoogmoedige regeltjes door lees... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
volgens mij zijn de heren zwaar off topic!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou ik blijf zo`n cafe iets meer voor de concurent vinden.. Offtopic topic was perfect.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 23:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja hij is apart idd,af en toe kan je hem wel digitaal op z`n kanis meppen maar vaak zie ik ook waarheden als je tussen zijn hoogmoedige regeltjes door lees... Regel 1: +1 |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ah joh, het is gewoon het offtopic topic met bier ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ben er niet kapot van,terwijl ik in het Off topic kind aan huis was.. Verschrikkelijk dat het mooiste forum (Feyenoord) iets kopieerd van de Joden. Dat was altijd andersom... Dit soort dingen maakt van mij een zuurpruim idd( sorry gasten) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 23:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik ben er niet kapot van,terwijl ik in het Off topic kind aan huis was.. Verschrikkelijk dat het mooiste forum (Feyenoord) iets kopieerd van de Joden. Dat was altijd andersom... Dit soort dingen maakt van mij een zuurpruim idd( sorry gasten) leon,,ik snap t niet??? ben pas 6 weken of zo actief,,,,wat bedoel je? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 23:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik ben er niet kapot van,terwijl ik in het Off topic kind aan huis was.. Verschrikkelijk dat het mooiste forum (Feyenoord) iets kopieerd van de Joden. Dat was altijd andersom... Dit soort dingen maakt van mij een zuurpruim idd( sorry gasten) cafe is gewoon een naam Leon. Offtopic/cafe what's the difference. Geef het een kans zou ik zeggen. Als het aan mij had gelegen was trouwens ook gewoon dat topic van FTID blijven bestaan, maar dit is gewoon een voortzetting ervan. Dergelijke topics (volgens mij zelfs cafetopics) waren toch al veel langer op het Feyenoord forum! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 23:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] cafe is gewoon een naam Leon. Offtopic/cafe what's the difference. Geef het een kans zou ik zeggen. Als het aan mij had gelegen was trouwens ook gewoon dat topic van FTID blijven bestaan, maar dit is gewoon een voortzetting ervan. Dergelijke topics (volgens mij zelfs cafetopics) waren toch al veel langer op het Feyenoord forum! Goh, helemaal met je eens, het is maar net hoe moeilijk je zelf daar over doet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t café ook een Kudt naam. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik ook, maar kom er graag! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: dan vragen we aan boudewijn of het weer in het offtopic topic kan veranderen... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Er is een officieel (!) offtopic-topic. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
No mercy voor iemand die inmiddels al 5 mede-forumgangers willens en wetens een ban heeft aangenaaid. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 07:39 schreef JanM het volgende:No mercy voor iemand die inmiddels al 5 mede-forumgangers willens en wetens een ban heeft aangenaaid. vraagje, . . . is het woord "sukkel" ook beledigend? :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee maar dekt de lading niet. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: mwah, . . . . vind je? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als het voor mij bedoeld is niet, maar als het op "l" slaat dekt het idd de lading bij lange na niet ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 17:16 schreef JanM het volgende:[..] Als het voor mij bedoeld is niet, maar als het op "l" slaat dekt het idd de lading bij lange na niet ... ik moet ook een beetje op m'n woorden passen hè |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja en dat vind ik dus gelul. Als iets een lul is, dan is t een lul. Punt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Mag viervoeterpenis ook niet denk je? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Paardenvoortplantingsorgaan is ook prima |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 07:39 schreef JanM het volgende:No mercy voor iemand die inmiddels al 5 mede-forumgangers willens en wetens een ban heeft aangenaaid. ja dat is wel erg triest idd ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 23:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] cafe is gewoon een naam Leon. Offtopic/cafe what's the difference. Geef het een kans zou ik zeggen. Als het aan mij had gelegen was trouwens ook gewoon dat topic van FTID blijven bestaan, maar dit is gewoon een voortzetting ervan. Dergelijke topics (volgens mij zelfs cafetopics) waren toch al veel langer op het Feyenoord forum! Ja dat klopt dat wij er eerder mee waren maar uiteindelijk was het offtopic de bom en niet zo`n cafe...je raakt zo je eigen indentiteit kwijt en daar hou ik niet zo van als Feyenoorder...Moet je eens opletten als die rode streep zondag opeens op het midden van die shirtjes zitten...Dan gaan we echt niet zeggen met z`n allen het is maar een rode streep haha ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: okay dan, wat jij wilt, . . . . . . als we 't allemaal eens zijn dat het l u l is dan is het l u l.. (dubbele punt!) :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 23:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja dat klopt dat wij er eerder mee waren maar uiteindelijk was het offtopic de bom en niet zo`n cafe...je raakt zo je eigen indentiteit kwijt en daar hou ik niet zo van als Feyenoorder...Moet je eens opletten als die rode streep zondag opeens op het midden van die shirtjes zitten...Dan gaan we echt niet zeggen met z`n allen het is maar een rode streep haha ;) Moeilijk mens:) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 23:49 schreef sevillana het volgende:[..] okay dan, wat jij wilt, . . . . . . als we 't allemaal eens zijn dat het l u l is dan is het l u l.. (dubbele punt!) :) Eens! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 23:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja dat klopt dat wij er eerder mee waren maar uiteindelijk was het offtopic de bom en niet zo`n cafe...je raakt zo je eigen indentiteit kwijt en daar hou ik niet zo van als Feyenoorder...Moet je eens opletten als die rode streep zondag opeens op het midden van die shirtjes zitten...Dan gaan we echt niet zeggen met z`n allen het is maar een rode streep haha ;) hahaha ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 23:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja dat klopt dat wij er eerder mee waren maar uiteindelijk was het offtopic de bom en niet zo`n cafe...je raakt zo je eigen indentiteit kwijt en daar hou ik niet zo van als Feyenoorder...Moet je eens opletten als die rode streep zondag opeens op het midden van die shirtjes zitten...Dan gaan we echt niet zeggen met z`n allen het is maar een rode streep haha ;) Ghehe so dan, nee dan plegen we massaal zelfmoord. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Of ze nu mee tellen of niet , hier zijn ze:
Feyenoord-PSV 2-0
Erwin Mulder 8,5 ( heeft eindelijk punten gepakt voor Feyenoord ) Kelvin Leerdam 7 Ron Vlaar 8 Bruno Martins Indi 7,5 Miquel Nelom 8 Karim El Ahmadi 7 Jordy Clasie 7,5 Otman Bakkal 7,5 Ruben Schaken 8 John Guidetti 7 Sekou Cissé 7,5
Ronald Koeman 8
Wissels:
Jerson Cabral 7 Kwamohelo Moktjo 7,5 Ricky van Haaren 6 |
|
|
|