|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Is ie zo klein?? Ghehehe. Ben ik dan blij met mijn LUL ...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gaat daar dan lekker mee spelen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Doe ik speciaal voor jou!! Als dat jou opwindt ............ Ik wil je ten alle tijden helpen Hahahahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kunnen we dit topic gebruiken waar het voor bedoeld is,,,,,??? bedankt |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zelfs dat niet . . :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: niet voor lijdensweg dus? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mulder 5 Leerdam 6,5 De Vrij 6 Vlaar 6,5 Martins Indi 5,5 El Ahmadi 6,5 Bakkal 6 Clasie 6 Schaken 5,5 Guidetti 6 Cissé 7
Cabral 5 Trindade de Vilhena 6 Nelom 5 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Tussenstand:
28e ronde (NAC thuis: 3-1) 13 posts
Mulder 5,0 Leerdam 6,5 De Vrij 5,9 Vlaar 6,5 Martins Indi 5,6 El Ahmadi 6,4 Bakkal 5,8 Clasie 5,8 Schaken 5,6 Guidetti 5,7 Cissé 6,8
Cabral 4,8 Trindade de Vilhena 5,8 Nelom 5,2
Clasie off day? Leerdam, Vlaar, El Ahmadi en jawel Cissé scoren als enigen >6 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Als er voor morgen 18:00 uur geen scores meer bijkomen is dit de situatie na 28 wedstrijden:
TOTAAL Gespeelde wedstrijden >50% Gemiddeld
El Ahmadi (26 x basis) J 6,69 Clasie (27 x basis) J 6,61 Vlaar (alle 28) J 6,24 Mulder (alle 28) J 6,21 Guidetti (19 x basis en 2 wedstrijden als invaller) J 6,13 Nelom (12 x basis en 3 wedstrijden als invaller) J 5,99 Leerdam (25 x basis) J 5,93 Schaken (24 x basis en 3 wedstrijden als invaller) J 5,90 Bakkal (23 x basis) J 5,90 De Vrij (16 x basis en 8 wedstrijden als invaller) J 5,90 Martins Indi (20 x basis en 3 wedstrijden als invaller) J 5,85 Fernandez (12 x basis en 3 wedstrijden als invaller) J 5,78 Mokotjo (4 x basis en 14 wedstrijden als invaller) J 5,63 Cissé (9 x basis en 8 wedstrijden als invaller) J 5,46 Cabral (19 x basis en 6 wedstrijden als invaller) J 5,41
BMI zet zijn opmars vrolijk voort (ook als LB!) en Cabral bungelt inmiddels helemaal onderaan (mede) omdat Cissé eindelijk laat zien waarom hij voor veel geld gehaald is ...
Manu (2 wedstrijden als invaller) N 7,51 Trindade de Vilhena (1 x basis en 3 wedstrijden als invaller) N 6,31 Achahbar (1 x basis en 4 wedstrijden als invaller) N 5,83 Ramsteijn (7 x basis) N 5,37 Fernández (3 x basis en 2 wedstrijden als invaller) N 5,28 Van Huijgevoort (1 x basis) N 5,24 Van Haaren (7 wedstrijden als invaller) N 5,10 Swerts (3 wedstrijden als invaller) N 4,74
En dat Swerts, Fernández en Van Haaren? moeten vertrekken is meer dan begrijpelijk! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2012 - 12:00 schreef JanM het volgende:Als er voor morgen 18:00 uur geen scores meer bijkomen is dit de situatie na 28 wedstrijden: TOTAAL Gespeelde wedstrijden >50% Gemiddeld El Ahmadi (26 x basis) J 6,69 Clasie (27 x basis) J 6,61 Vlaar (alle 28) J 6,24 Mulder (alle 28) J 6,21 Guidetti (19 x basis en 2 wedstrijden als invaller) J 6,13 Nelom (12 x basis en 3 wedstrijden als invaller) J 5,99 Leerdam (25 x basis) J 5,93 Schaken (24 x basis en 3 wedstrijden als invaller) J 5,90 Bakkal (23 x basis) J 5,90 De Vrij (16 x basis en 8 wedstrijden als invaller) J 5,90 Martins Indi (20 x basis en 3 wedstrijden als invaller) J 5,85 Fernandez (12 x basis en 3 wedstrijden als invaller) J 5,78 Mokotjo (4 x basis en 14 wedstrijden als invaller) J 5,63 Cissé (9 x basis en 8 wedstrijden als invaller) J 5,46 Cabral (19 x basis en 6 wedstrijden als invaller) J 5,41 BMI zet zijn opmars vrolijk voort (ook als LB!) en Cabral bungelt inmiddels helemaal onderaan (mede) omdat Cissé eindelijk laat zien waarom hij voor veel geld gehaald is ... Manu (2 wedstrijden als invaller) N 7,51 Trindade de Vilhena (1 x basis en 3 wedstrijden als invaller) N 6,31 Achahbar (1 x basis en 4 wedstrijden als invaller) N 5,83 Ramsteijn (7 x basis) N 5,37 Fernández (3 x basis en 2 wedstrijden als invaller) N 5,28 Van Huijgevoort (1 x basis) N 5,24 Van Haaren (7 wedstrijden als invaller) N 5,10 Swerts (3 wedstrijden als invaller) N 4,74 En dat Swerts, Fernández en Van Haaren? moeten vertrekken is meer dan begrijpelijk! Mooie lijst weer Jan.. En wat je laatste zin betreft ,idd begrijpelijk... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: +1, heel begrijpeLIJK.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN olé olé.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Roda JC - Feyenoord 0-0
Mulder 3 Leerdam 4 Vlaar 5 de Vrij 5 BMI 4 El Ahmadi 4 Clasie 4 Bakkal 3 Schaken 4 Guidetti 4 Cissé 5
Koeman 3 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Uiteraard, Mulder een 3. Omdat.. Het Mulder is? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Mulder 4 (Grabbelde weer, uittrappen traag/slecht) Leerdam 4.5 Vlaar 6 De Vrij 6 BMI 4.5 El Ahmadi 4 Clasie 3 Bakkal 3 Schaken 4 Guidetti 4 Cissé 5.5
Wissels: Fernandez 5
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Basis: Mulder 4 Leerdam 6 Vlaar 6 De Vrij 6 BMI 6 El Ahmadi 5 Clasie 5 Bakkal 6 Schaken 4 Guidetti 3 Cissé 6
Wissels: Fernandez 3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Mulder 4 Leerdam 5 Vlaar 5 De Vrij 5 BMI 6 Ahmadi 5 Clasie 4 Bakkal 6 Schaken 4 Guidetti 4 Cisse 6
Fernandez 5
Koeman 5 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mulder 4,5 leerdam 5,5 vlaar 5,5 de vrij 6 bmi 6 ahmadi 5 clasie 5 bakkal 6 schaken 4 guidetti 3 cisse 6,5
fernandez 4,5
koeman,,,,,grote tactische fout...middenveld onmogelijk gemaakt te voetballen.....n 4 kan gebeuren,helaas.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bakkal een 6? Werkelijk elke bal verspeeld en kansen gemist..
Ben een beetje klaar met Bakkal. Wat mij betreft hoeft Feyenoord hem niet te houden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:00 schreef MMM het volgende:Basis:Mulder 4 (Grabbelde weer, uittrappen traag/slecht) Leerdam 7 Vlaar 6 De Vrij 6 BMI 4.5 El Ahmadi 4 Clasie 3 Bakkal 3 Schaken 4 Guidetti 4 Cissé 5.5 Wissels:Fernandez 5 ik neem deze stand even over behalve het cijfer van Leerdam heb ik veranderd.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Met die kansen had hij een beetje pech en in balbezit vond ik hem niet zo slecht...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:19 schreef MMM het volgende:Bakkal een 6? Werkelijk elke bal verspeeld en kansen gemist.. Ben een beetje klaar met Bakkal. Wat mij betreft hoeft Feyenoord hem niet te houden. oef !!!Bakkal speelde met z`n hersens ,dat kan je van de meeste niet zeggen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Sorry maat maar Leerdam was dramatisch. Kan beter meedoen aan de marathon, dat is zonder bal.. Slechte passing vanavond |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:21 schreef MMM het volgende:[..] Sorry maat maar Leerdam was dramatisch. Kan beter meedoen aan de marathon, dat is zonder bal.. Slechte passing vanavond Geef niet jongen en eigenlijk vind ik dat Indy dezelfde cijfer verdient.. Ze haalden meer resultaat dan de vleugel spelers.. |
|
|
|
|
Sjon het Kanon
|
|
|
Niemand speelde vandaag goed, Maar ze hadden meer verdiend |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Sjon het Kanon
|
|
|
Cissé was de beste dit potje |
|
|
|
|
Sjon het Kanon
|
|
|
sorry dat ik ''de'' neerzet in plaats van ''het'' |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Oke, geef ik ze allemaal een punt meer!
Basis: Mulder 4 Leerdam 4 Vlaar 4 De Vrij 4 BMI 4 El Ahmadi 4 Clasie 4 Bakkal 4 Schaken 4 Guidetti 4 Cissé 4
Wissels: Fernandez 4 |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:00 schreef MMM het volgende:Basis:Mulder 5 Leerdam 4 Vlaar 6 De Vrij 6 BMI 4 El Ahmadi 4 Clasie 4 Bakkal 3 Schaken 3 Guidetti 4 Cissé 5.5 Wissels:Fernandez 5 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Goede eerste helft, mindere tweede. Te weinig (pogingen tot) beslissende acties. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:19 schreef MMM het volgende:Bakkal een 6? Werkelijk elke bal verspeeld en kansen gemist.. Ben een beetje klaar met Bakkal. Wat mij betreft hoeft Feyenoord hem niet te houden. speelde positioneel zeer goed,,,en daardoor kregen we drie kansen,,,,de enige drie.... had wel moeten scoren,,,,vandaar n 6 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heb jij wel gezien hoe hij vandaag een bal probeerde te vangen zonder gehinderd te worden!! Als je daar al moeite mee heb dan verdien je eigenlijk geen cijfer, maar helaas moet men hier minimaal een 3 geven. Wat voor mij al 3 teveel is .... Uittrappen , voortzetting , coaching alles was een drama bij Mulder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hij heeft wel weer z`n momentje gepakt vandaag,tis bijna geen toeval meer.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:31 schreef lijdensweg het volgende:[..] Heb jij wel gezien hoe hij vandaag een bal probeerde te vangen zonder gehinderd te worden!! Als je daar al moeite mee heb dan verdien je eigenlijk geen cijfer, maar helaas moet men hier minimaal een 3 geven. Wat voor mij al 3 teveel is .... Uittrappen , voortzetting , coaching alles was een drama bij Mulder. eigenlijk,,,,,,,ben ik t wel n beetje met je eens... t is 20 van de 29 wedstrijden n muldertje bij afstandschoten te ver voor zn doel,,,,,stilstaan bij vrije trappen,,,en zn spelhervatingen,,,om te huilen....,,,,helaas. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:36 schreef van geil het volgende:[..] eigenlijk,,,,,,,ben ik t wel n beetje met je eens... t is 20 van de 29 wedstrijden n muldertje bij afstandschoten te ver voor zn doel,,,,,stilstaan bij vrije trappen,,,en zn spelhervatingen,,,om te huilen....,,,,helaas. Ik roep al langer dat Mulder niet geschikt is voor Feyenoord en daar blijf ik bij!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:36 schreef van geil het volgende:[..] eigenlijk,,,,,,,ben ik t wel n beetje met je eens... t is 20 van de 29 wedstrijden n muldertje bij afstandschoten te ver voor zn doel,,,,,stilstaan bij vrije trappen,,,en zn spelhervatingen,,,om te huilen....,,,,helaas. laten we het geleidelijk opbouwen die positieve kritiek richting L ,anders gaat tie heel snel naast z`n schoenen lopen ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:31 schreef lijdensweg het volgende:[..] Heb jij wel gezien hoe hij vandaag een bal probeerde te vangen zonder gehinderd te worden!! Als je daar al moeite mee heb dan verdien je eigenlijk geen cijfer, maar helaas moet men hier minimaal een 3 geven. Wat voor mij al 3 teveel is .... Uittrappen , voortzetting , coaching alles was een drama bij Mulder. Jij bent gewoon Kostas Lamprou onder dit account. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] laten we het geleidelijk opbouwen die positieve kritiek richting L ,anders gaat tie heel snel naast z`n schoenen lopen ;) excuus..............maar zei n beetje he,,,:) kraak geen eigen spelers af.... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] laten we het geleidelijk opbouwen die positieve kritiek richting L ,anders gaat tie heel snel naast z`n schoenen lopen ;) Hoeft niet! Ik blijf gewoon ongezouten mijn mening geven over wie dan ook in de selectie van Feyenoord. Iedereen krijgt bij mij een kans maar na een tijdje moet er progressie in zitten en anders hou het op. Dat had ik met andere spelers ook in het verleden en zelfs met trainers Ieder mag zijn eigen mening hebben, ook ik zal het wel eens fout hebben. In het verleden zag ik niks in een Patrick Pauwe maar daar ben ik later op terug gekomen. Net zoals ik ook een groot fan van Barcelona ben. En dat heeft niks met die rukkers uit 020 te maken. Dat is gewoon een soort liefde net zoals ik die voor Feyenoord heb. Eerst Feyenoord dan Barça |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is jou mening , ik denk daar anders over |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha als we eerlijk zijn zien we het allemaal ,alleen wij hopen nog op beter bij Mulder!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2012 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:43 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hoeft niet! Ik blijf gewoon ongezouten mijn mening geven over wie dan ook in de selectie van Feyenoord. Iedereen krijgt bij mij een kans maar na een tijdje moet er progressie in zitten en anders hou het op. Dat had ik met andere spelers ook in het verleden en zelfs met trainers Ieder mag zijn eigen mening hebben, ook ik zal het wel eens fout hebben. In het verleden zag ik niks in een Patrick Pauwe maar daar ben ik later op terug gekomen. Net zoals ik ook een groot fan van Barcelona ben. En dat heeft niks met die rukkers uit 020 te maken. Dat is gewoon een soort liefde net zoals ik die voor Feyenoord heb. Eerst Feyenoord dan Barça Ik heb alleen liefde voor Feyenoord en een beetje voor een paar europese laagvliegers... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik heb alleen liefde voor Feyenoord en een beetje voor een paar europese laagvliegers... Tja ik heb nu eenmaal ook in Barcelona gewoond en nu alweer een tijdje in Rotterdam |
|
|
|
|
|