|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: dat is me teveel moeite:) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Fer stond vorige week op 1, Mulder 2e en de 3e was Leerdam. Was makkelijk rekenen, aangezien de rest zo'n ontzettend laag cijfer had en hun er een beetje bovenuit staken.
Algemene stand ga ik verder niet uitrekenen :P |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 20:29 schreef Bosifyable het volgende:[..] Fer stond vorige week op 1, Mulder 2e en de 3e was Leerdam. Was makkelijk rekenen, aangezien de rest zo'n ontzettend laag cijfer had en hun er een beetje bovenuit staken. Algemene stand ga ik verder niet uitrekenen :P Dan moeten we een ander slachtoffer vinden!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ik heb 'm al gevonden. Jij! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wil ik eventueel wel doen na Heracles - Feyenoord, maar dan moet ik wel de cijfers hebben van Excelsior - Feyenoord.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik heb alleen de eerste 3 uitgerekend. Omdat zij de enige waren met hoge punten, alleen daar verschil tussen gemaakt. De rest niet eens de moeite voor gedaan omdat ze toch laag waren.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dan heeft een algemene stand weinig zin, denk ik.. Misschien reken ik dat dan nog wel uit vd week |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ja anders reken ik het zelf nog wel een keer na joh, was toch 'mijn' weekend om het zo te zeggen ;) Algemene stand is wel leuk om bij te houden.
En jammer dat de uitslag niet naar sportdwaas is gegaan voor zijn wekelijkse column, maar zal Jappie (ook) niet gelezen hebben :P |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:43 schreef Bosifyable het volgende:Ik heb alleen de eerste 3 uitgerekend. Omdat zij de enige waren met hoge punten, alleen daar verschil tussen gemaakt. De rest niet eens de moeite voor gedaan omdat ze toch laag waren.. luie dondert |
|
|
|
|
Cock
|
|
|
El Ahmadi die heeft bergen werk verzet erg sterk gespeeld El Ahmadi en Clasie waar de aanjagers op het middenveld de stofzuigers
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2011 door Cock -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik wil t wel ff berekenen maar kan die column niet meer vinden. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Geef me eens ongelijk.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:52 schreef Cock het volgende:waar baseren jullie waardering van een 6 voor El Ahmadi op ? die heeft bergen werk verzet Fer heeft een doelpunt gemaakt oke maar heb hem in verhouding met El Ahmadi weinig zien doen El Ahmadi en Clasie waar de aanjagers op het middenveld de stofzuigers dus een 6 of 6.5 is een mooie waardering voor Fer Volgens mij kijk je naar de verkeerde speelronde. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Welke column, van sportdwaas? |
|
|
|
|
Cock
|
|
|
ja klopt ik zat op pagina 1 sorry :( |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
denk het ook, scoorde bijna het hoogste van allemaal |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: okay, vooruit dan maar, . . . overigens blijf ik "jullie" een vies woord vinden :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
klinkt als vloeken in de kuip |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: erger kan niet . . . |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Stond alleen uitslag in, geen lijst van de scores. Dus zou je 't moeten doen met de cijfers uit dit topic. Maar ik reken morgen alles wel ff uit! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: begin jij nou ook al? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Hoho, om het voorbeeld aan te snijden! Ik wil het wel aanpassen, haal jij de quote ff weg ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 22:25 schreef Bosifyable het volgende:[..] Hoho, om het voorbeeld aan te snijden! Ik wil het wel aanpassen, haal jij de quote ff weg ;) ach, laat maar/bespaar je de moeite joh . . . :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:49 schreef Bosifyable het volgende:Ja anders reken ik het zelf nog wel een keer na joh, was toch 'mijn' weekend om het zo te zeggen ;) Algemene stand is wel leuk om bij te houden. Komt wel goed! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Komt de uitslag van ronde 1 en ronde 2 + het totaalgemiddelde:
1e ronde 20 posts
Mulder 6,52 Leerdam 6,42 De Vrij 5,82 Vlaar 5,39 Ramsteijn 5,58 El Ahmadi 5,91 Fer 6,72 Clasie 6,32 Cabral 5,69 Fernandez 6,27 Cissé 4,84
Schaken 5,47 Mokotjo 5,17 Van Haaren 4,27
2e ronde 16 posts
Mulder 7,36 Leerdam 6,68 De Vrij 6,78 Vlaar 6,79 Ramsteijn 6,35 El Ahmadi 7,62 Fer 6,79 Clasie 7,14 Cabral 8,05 Fernandez 6,21 Cissé 5,71
Schaken 6,40 Van Haaren 5,99 Fernández 7,41
TOTAAL (gemiddelde van 2 wedstrijden)
Mulder 6,94 Leerdam 6,55 De Vrij 6,30 Vlaar 6,09 Ramsteijn 5,96 El Ahmadi 6,76 Fer 6,76 Clasie 6,73 Cabral 6,87 Fernandez 6,24 Cissé 5,28
Schaken 5,94 Mokotjo 5,17 Van Haaren 5,13 Fernández 7,41 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ziet er top uit, Hou jij voortaan de algemene stand bij Jan! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan degene die de wedstrijd doet ook meteen doen hoor. Kleine moeite
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ronde 3: Heracles Almelo-Feyenoord 1-1
Mulder: 7 Leerdam: 7 de Vrij: 6 Vlaar: 7 Ramsteijn: 5,5 Fer: 6,5 Clasie: 7 El Ahmadi: 7,5 Cissé: 5 Fernandez: 6,5 Cabral: 5,5
Invallers:
Schaken: 7 Mokotjo: 6 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hoge cijfers voor zo'n zaadpartij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mulder: 6.5 Leerdam: 6.5 de Vrij: 6.5 Vlaar: 5.5 Ramsteijn: 5 Fer: 6 Clasie: 6.5 El Ahmadi: 6.5 Cissé: 3 Fernandez: 6 Cabral: 5
Invallers:
Schaken: 7 Mokotjo: 6
Misschien raar dat ik Schaken het hoogste cijfer geeft maar lag aan de basis van de goal waardoor Feyenoord op het einde bijna de winnende nog kon maken. Veel gevaarlijker dan Cissé
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het is en blijft KUnsTgras, daardoor krijgen ze bij mij een iets hogere cijfer. Maar het was niet best, dat klopt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mulder: 5,5 Leerdam: 6 de Vrij: 6,5 Vlaar: 6 Ramsteijn: 5 Fer: 6 Clasie: 6 El Ahmadi: 7 Cissé: 4,5 Fernandez: 6 Cabral: 5
Invallers:
Schaken: 7,5 Mokotjo: 6,5
Alleen Schaken en El Ahmadi komen in mijn ogen in aanmerking voor een cijfer hoger dan een krappe voldoende.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2011 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Morgen pas. Geen emo stemmen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Zal m'n punten nu ook maar vast geven, staat nu nog redelijk helder op 't netvlies
BASIS Mulder: 7 Leerdam: 7 de Vrij: 6.5 Vlaar: 6 Ramsteijn: 5.5 Fer: 6,5 Clasie: 7 El Ahmadi: 7 Cissé: 3.5 Fernandez: 6.5 Cabral: 5.5
INVALLERS Schaken: 7 Mokotjo: 6 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heb ik geen last van, dus geen emo stem |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Mulder: 6 Leerdam: 7 de Vrij: 6 Vlaar: 6 Ramsteijn: 5.5 Fer: 6 Clasie: 7 El Ahmadi: 7.5 Cissé: 4 Fernandez: 7 Cabral: 6
Schaken: 7.5 Mokotjo: 6 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ik heb het opgegeven er iets over te zeggen. |
|
|