|
|
MMM
|
|
|
Ramsteijn was een ramp en absoluut minder dan Indi/Nelom. Indi viel goed in alleen z'n voorzetten waren kut. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mulder 6 Leerdam 3 de Vrij 6.5 Vlaar 6.5 Ramsteijn 3 Clasie 6.5 El Ahmadi 5.5 Fer 6.5 Schaken 6.5 Fernandez 6.5 Cabral 6.5
Wissels: Mokotjo 6,5 Martins Indi 6 Achahbar - (te kort, viel wel leuk in) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 17:26 schreef MMM het volgende:Mulder 6 Leerdam 3 de Vrij 6.5 Vlaar 6.5 Ramsteijn 3 Clasie 6.5 El Ahmadi 5.5 Fer 6.5 Schaken 6.5 Fernandez 6.5 Cabral 6.5 Wissels:Mokotjo 6,5 Martins Indi 6 Achahbar - (te kort, viel wel leuk in) best hoge cijfers MMM |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja toch wel? Misschien is de tweede helft teveel blijven hangen.. Sowieso verdiende de meeste wel een 6 qua instelling. Op onze 2 vreselijke backs na.
Met wat meer mazzel win je gewoon.. Maarja, we zijn 020 niet. Zucht..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 17:29 schreef MMM het volgende:Ja toch wel? Misschien is de tweede helft teveel blijven hangen.. Sowieso verdiende de meeste wel een 6 qua instelling. Op onze 2 vreselijke backs na. Met wat meer mazzel win je gewoon.. Maarja, we zijn 020 niet. Zucht.. 1e helft was idd bar slecht, inzet 2e helft beter, maar slechte uitvoering |
|
|
|
|
DY
|
|
|
het kmt nog wel, als ze gewoon door blijven gaan net als de afgelopen wedstrijden dan vasllen ze er vanzelf in. |
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
ik geef deze zondag fer een 8 de resr beneden pijl. geen vecht lust.ja toen het te laat was. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 17:26 schreef MMM het volgende:Ramsteijn was een ramp en absoluut minder dan Indi/Nelom. Indi viel goed in alleen z'n voorzetten waren kut. Maar Indi had nauwelijks verdedigend werk, dus dan vind ik dat hij aanvallend wel erg weinig gebracht heeft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mulder 6 maar staat veel te vaak te ver voor z`n doel... Leerdam///HELD!!! 5 Vlaar 6 De Vrij 6 Ramsteijn 3 Clasie 6 El Ahmadi 6.5 Fer 6.5 Schaken 6.5 Fernandez 5.5 Cabral 7
de wissels Mokotjo 6 Martins Indi 6 Achahbar - 7.5 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nemen jullie de eerste helft ook mee in deze beoordelingen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tuurlijk man. Zo slecht was het nou ook weer niet in de eerste helft. We begonnen vrij dominant zonder echte kansen te creeeren. Daarna uit het niets 2 goals eigenlijk. Daarna had Heerenveen de kansen en werden we een minuut of 10 overlopen. Het einde van die eerste helft was weer voor ons. De 2de helft was behoorlijk, dus met een mindere eerste helft en een behoorlijke 2de helft kom je op zesjes die de meeste krijgen, met uitschieters naar boven en beneden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb echt iets heel anders gezien....
Maar goed, prima! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Basis: Mulder 6 Leerdam 4,5 de Vrij 6,5 Vlaar 7 Ramsteijn 4 Clasie 6,5 El Ahmadi 5,5 Fer 6,5 Schaken 6 Fernandez 6,5 Cabral 6
Wissels: Mokotjo 6,5 Martins Indi 5 Achahbar -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Precies. We hoeven het niet eens te zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 18:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tuurlijk man. Zo slecht was het nou ook weer niet in de eerste helft. We begonnen vrij dominant zonder echte kansen te creeeren. Daarna uit het niets 2 goals eigenlijk. Daarna had Heerenveen de kansen en werden we een minuut of 10 overlopen. Het einde van die eerste helft was weer voor ons. De 2de helft was behoorlijk, dus met een mindere eerste helft en een behoorlijke 2de helft kom je op zesjes die de meeste krijgen, met uitschieters naar boven en beneden. dat heb je goed gezien jongen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Echt op EL zag t er heel anders uit ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 18:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Maar Indi had nauwelijks verdedigend werk, dus dan vind ik dat hij aanvallend wel erg weinig gebracht heeft. Indi heeft het in die paar wedstrijden vorig jaar verdedigend ook goed gedaan. Verwacht dat hij of Nelom gewoon linksback speelt over 2 weken tegen NAC. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik kan mijn emoties niet onder controle houden maar jij je ergenis niet. Koester dit nu maar want tegen twente psv az en de joden gaan we erin met boter en suiker.En een utrechje uit word ook een opgaven... vooralsnog redelijk of niet? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 18:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ik kan mijn emoties niet onder controle houden maar jij je ergenis niet. Koester dit nu maar want tegen twente psv az en de joden gaan we erin met boter en suiker.En een utrechje uit word ook een opgaven... vooralsnog redelijk of niet? ergernis over de inzet tot de zestigste minuut. Daarna leek het pas ergens op.
Ik zie wel dat er meer voorwaardse beweging in zit. Das positief |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 18:27 schreef MMM het volgende:[..] Indi heeft het in die paar wedstrijden vorig jaar verdedigend ook goed gedaan. Verwacht dat hij of Nelom gewoon linksback speelt over 2 weken tegen NAC. Indi heeft het vorig jaar zeker behoorlijk gedaan. Ik denk dat je gelijk gaat krijgen dat Ramsteijn vervangen gaat worden. Verwacht dat Koeman voor Indi kiest, die verdigend beter is dan Nelom. Ook omdat het uit bij NAC is waar we het traditioneel lastig hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 18:41 schreef Stylzz het volgende:[..] ergernis over de inzet tot de zestigste minuut. Daarna leek het pas ergens op. Ik zie wel dat er meer voorwaardse beweging in zit. Das positief Viel inprincipe wel en dat komt omdat we een tegenstander hadden die een goed middenveld hebben en een nog betere aanval.. Zulke wedstrijden moet je toch aftasten want als je er gelijk probeerd in te kleunen sta je binnen een zucht en een scheet 2-0 achter... Mijn vraag aan jou is hoe schatte jij de tegenstander in dan? Je had je toch niet laten verrassen omdat Heerenveen nauwelijks nog punten had he?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 17:29 schreef MMM het volgende:Ja toch wel? Misschien is de tweede helft teveel blijven hangen.. Sowieso verdiende de meeste wel een 6 qua instelling. Op onze 2 vreselijke backs na. Met wat meer mazzel win je gewoon.. Maarja, we zijn 020 niet. Zucht.. Dat heeft met kwaliteit te maken! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 18:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Viel inprincipe wel en dat komt omdat we een tegenstander hadden die een goed middenveld hebben en een nog betere aanval.. Zulke wedstrijden moet je toch aftasten want als je er gelijk probeerd in te kleunen sta je binnen een zucht en een scheet 2-0 achter... Mijn vraag aan jou is hoe schatte jij de tegenstander in dan? Je had je toch niet laten verrassen omdat Heerenveen nauwelijks nog punten had he? de verdediging van heerenveen is pover. Wij hadden druk naar voren moeten zetten. Wd hadden dichter op narssingh en assaidi moeten zitten.
We zaten er. Niet fel bovenop. En dat was wel aangekondigd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 19:00 schreef Stylzz het volgende:[..] de verdediging van heerenveen is pover. Wij hadden druk naar voren moeten zetten. Wd hadden dichter op narssingh en assaidi moeten zitten. We zaten er. Niet fel bovenop. En dat was wel aangekondigd. Assaidi speelde in een vrije rol dus dat is bijna onmogelijk.. Narssingh had beter verdedigt kunnen worden maar Leerdam moet nu maar eens leren wat wegwerken is ook al is hij middenvelder. En dat druk zetten kan je alleen maar doen als je spits kan kappen en draaien en die hebben we niet... Goeie keuze van Koeman om controlerend te spelen en de tegenstander moe te maken anders hadden we verloren.. Jij schat Feyenoord te hoog in op dit moment,het was wederom weer een redelijke prestatie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De eerste helft leek echt nergens op hoor. Zelfs voor dit Feyenoord. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
BASIS Mulder 6.5 Leerdam 4 de Vrij 6.5 Vlaar 6.5 Ramsteijn 4 Clasie 6.5 El Ahmadi 5.5 - viel zwaar tegen nu Fer 6.5 Schaken 6 Fernandez 6.5 Cabral 6.5
WISSELS Mokotjo 6 Martins Indi 6 Achahbar - geen punten, te kort gespeeld maar verdiend meer speeltijd
N.B.: e.e.a. (lees: lage beoordeling van de backspelers) is mede te wijten aan de tactiek waarmee Ron Jans z'n team liet starten! |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Mulder 6 Leerdam 4 de Vrij 5,5 Vlaar 7 Ramstein 4 Clasie 6,5 Fer 8 El Ahmadi 5 Schaken 5 Fernandez 5 Cabral 5
Mokotjo 5,5 Martins INdi 3 Achabar te kort voor een cijfer maar veelbelovend |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Mulder 6 redelijk Leerdam 4- drama als hij een vleugelspaler tegenover zich heeft de Vrij 6. redelijk Vlaar 6.5 Ramsteijn 4- drama aan de andere kant Clasie 6- zoekt de moeilijkste oplossing El Ahmadi 6- - moet niet gaan schieten, is niet goed Fer 6.5 veel tijd nodig voor het schieten Schaken 6 kwam zijn tegenstander voorbij Fernandez 6. je moet wel op de counter spelen met deze jongen, anders is hij beduidend minder Cabral 6.dankzij zijn goal en 2e helft net een voldoende
WISSELS Mokotjo 6 sober, maar oke Martins Indi 6 nou nog de voorzetten , deze ware echt onder de maat Achahbar - 6 schiet op goal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 19:28 schreef craven het volgende:Mulder 6 redelijk Leerdam 4- drama als hij een vleugelspaler tegenover zich heeft de Vrij 6. redelijk Vlaar 6.5 Ramsteijn 4- drama aan de andere kant Clasie 6- zoekt de moeilijkste oplossing El Ahmadi 6- - moet niet gaan schieten, is niet goed Fer 6.5 veel tijd nodig voor het schieten Schaken 6 kwam zijn tegenstander voorbij Fernandez 6. je moet wel op de counter spelen met deze jongen, anders is hij beduidend minder Cabral 6.dankzij zijn goal en 2e helft net een voldoende WISSELS Mokotjo 6 sober, maar oke Martins Indi 6 nou nog de voorzetten , deze ware echt onder de maat Achahbar - 6 schiet op goal Weinig aan toe te voegen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee je schat dit Feyenoord te hoog in.. Op Breurer na is de selectie gewoon beter van Heerenveen... Misschien met die Guidetti dat het wat beter gaat maar dan is Fer weer weg.Groningen Heerenveen AZ Psv ajax en Twente zijn gewoon beter en dan ben ik er vast nog 1 vergeten.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Poe ik dacht dat uk negatief was, maar nee Heerenveen us niet beter dan ins.
Maar t ging me gewoon om de instelling. Die was zestig mins Kak! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 19:43 schreef Stylzz het volgende:Poe ik dacht dat uk negatief was, maar nee Heerenveen us niet beter dan ins. Maar t ging me gewoon om de instelling. Die was zestig mins Kak! juist, alleen de vleugelspelers van Heereveen waren gevaarlijk, voor de rest een matig elftal hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dost is ook wel een goed aanspeelpunt hoor... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: dat is waar, maar niet echt bewegelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee maar als de rest snel bij sluit levensgevaarlijk |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Dat is zo, maar kreeg ook wel de ruimte om de bal aan te nemen. Maar ik zie in hem niet de spits die feyenoord zou missen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 19:43 schreef Stylzz het volgende:Poe ik dacht dat uk negatief was, maar nee Heerenveen us niet beter dan ins. Maar t ging me gewoon om de instelling. Die was zestig mins Kak! Ik ben niet negatief zie mijn cijfers man.. En ja Assaidi is beter Dost is beter en ga zo maar door.. Negatief is dat je geen verbeteringen ziet ten aanzien van vorig jaar.Jij zit te wachten op deze discusie maar ik zal echt geen mm toegeven... Jij bent negatief en ik zie een klein zonnetje aan de horizon en dan moet jij het niet gaan omdraaien..
En wat betreft de instelling heeft toch echt te maken met de druk van de tegenstander en hun spel vandaag.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 19:45 schreef craven het volgende:[..] juist, alleen de vleugelspelers van Heereveen waren gevaarlijk, voor de rest een matig elftal hoor. hahahahaha man er waren momenten dat het middenveld tegen de 16 uitgetikt werden.. Heerenveen was gewoon op z`n tijd gevaarlijk en ze waren ook nog eens beter.. Dat kan dan alleen als je beter ben toch?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind op de vleugels na heerenveen niet beter dan ons. Dost mischien. De rest niet. Die andere clubs die je noemde wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ook met een klein beetje mazzel. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 19:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hahahahaha man er waren momenten dat het middenveld tegen de 16 uitgetikt werden.. Heerenveen was gewoon op z`n tijd gevaarlijk en ze waren ook nog eens beter.. Dat kan dan alleen als je beter ben toch?? Dat viel wel mee, en dat kwam mijn inziens omdat feyenoord gewoon niet goed dekte. Dat complete achterhoede van Heereveen is niks man, hebben tig kaarten gehaald. alleen heeft feyenoord het niet goed afgemaakt.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die 2 vleugels dribbelden vrolijk door onze verdediging heen. Kregen ook alle tijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 19:57 schreef Stylzz het volgende:Ik vind op de vleugels na heerenveen niet beter dan ons. Dost mischien. De rest niet. Die andere clubs die je noemde wel. niet specifiek beter maar wel gelijkwaardig en met een betere aanval ben je dan toch beter. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: dat is het probleem, gewoon er inkletsen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 20:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] niet specifiek beter maar wel gelijkwaardig en met een betere aanval ben je dan toch beter. Uk had onze verdediging idd hoger ingeschat Misschien onterecht |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: misschien wel....maar de vleugels van heereveen zijn nou eenmaal een van de betere in nederland. als je de aanvoer stopt en ze vleugellam zijn, dan blijft er weinig over |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 20:01 schreef craven het volgende:[..] Dat viel wel mee, en dat kwam mijn inziens omdat feyenoord gewoon niet goed dekte. Dat complete achterhoede van Heereveen is niks man, hebben tig kaarten gehaald. alleen heeft feyenoord het niet goed afgemaakt.... Nee vandaar dat Cabral en Schaken positie verwisselde... Dat kwam puur omdat het niet lekker liep. Sommers is niet slecht Janmaat is beter dan Leerdam Akchoui is vele malen beter dan Ramsteijn.Dat is geen schande maar dat moet je accepteren en tevreden zijn met wat je heb bereikt vandaag.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 20:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee vandaar dat Cabral en Schaken positie verwisselde... Dat kwam puur omdat het niet lekker liep. Sommers is niet slecht Janmaat is beter dan Leerdam Akchoui is vele malen beter dan Ramsteijn.Dat is geen schande maar dat moet je accepteren en tevreden zijn met wat je heb bereikt vandaag.. Ben ik niet, kan ik niet zijn...vergeet niet dat de spelers die jij noemt wel echte backs zijn en die van feyenoord niet, met dani fernandez en Nelom/indi kom je beter uit de verf... |
|
|
|