BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wim Jansen keert terug op Varkenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 05 augustus 2011 - 16:40
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Wim Jansen keert terug op Varkenoord (FR-Fanatic)

GeenGelul
 GeenGelul - vrijdag 05 augustus 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Wim Jansen keert in een actieve rol terug bij Feyenoord. De 64-jarige Rotterdammer zal bij de Feyenoord Academy op Varkenoord de trainers gaan begeleiden. Wim heeft onnoemelijk veel voetbalkennis en ervaring, zegt technisch directeur Martin van Geel. Ik ben blij en trots dat hij die opnieuw ten dienste wil stellen van de club.
Wim kan een grote toegevoegde waarde vormen voor de jeugdopleiding, voegt Stanley Brard, hoofd van Feyenoord Acacemy, toe. Elke trainer die zichzelf wil verbeteren, kan zijn voordeel doen met de aanwezigheid en input van Wim. Uiteindelijk wordt onze jeugdopleiding, de levensader van deze club, daar nóg beter van.
Wim Jansen als speler, trainer en technisch directeur wellicht de meest succesvolle Feyenoorder aller tijden stelt op zijn beurt zijn kennis graag ter beschikking aan de jeugdopleiding. Het opleiden van jeugd is mijn grote passie en van Feyenoord zal ik nooit loskomen. Ik kijk er naar uit om opnieuw een bijdrage te kunnen leveren.
de flh
 de flh - vrijdag 05 augustus 2011 - 17:03   quote  deeplink  
nice.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 05 augustus 2011 - 17:07   quote  deeplink  
Mooi man.
el-loco
 el-loco - vrijdag 05 augustus 2011 - 17:13   quote  deeplink  
Goede zaak Van Geel! Man met voetbalkennis en een feyenoordhart. Ik zou ook kijken of er mogelijkheden zijn om mannen als Kiprich,Larsson, Sabau te betrekken in het scoutingsapparaat! Mensen met een voorliefde voor Feyenoord! Maar van Geel tot zo ver alleen top beslissingen. Waar Beenhakker stil zat te wachten!
el-loco
 el-loco - vrijdag 05 augustus 2011 - 17:14   quote  deeplink  
Het zal me overigens niet verbazen als dit door de VVF is voorgesteld!
Sabau
 Sabau - vrijdag 05 augustus 2011 - 17:16   quote  deeplink  
Halleluja , beste zet van Van Geel tot nu toe en top dat er steeds meer aandacht komt voor de jeugdopleiding ! 7 spelerts in Jong Orange, kijk daar kunnen de meeste aankopen immers niet tegenop....
Royaal
 Royaal - vrijdag 05 augustus 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 17:16 schreef Sabau het volgende:
Halleluja , beste zet van Van Geel tot nu toe en top dat er steeds meer aandacht komt voor de jeugdopleiding ! 7 spelerts in Jong Orange, kijk daar kunnen de meeste aankopen immers niet tegenop....
Klopt, onze jeugd kent geen ferliezers
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 05 augustus 2011 - 18:06   quote  deeplink  
stemt me gelukkig, goeie zet!
sevillana
 sevillana - vrijdag 05 augustus 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 17:13 schreef el-loco het volgende:
Goede zaak Van Geel! Man met voetbalkennis en een feyenoordhart. Ik zou ook kijken of er mogelijkheden zijn om mannen als Kiprich,Larsson, Sabau te betrekken in het scoutingsapparaat! Mensen met een voorliefde voor Feyenoord! Maar van Geel tot zo ver alleen top beslissingen. Waar Beenhakker stil zat te wachten!
kan geen kwaad lijkt mij, . . . eens dus!
wimjansen (Hoek)
 wimjansen (Hoek) - zondag 07 augustus 2011 - 17:59   quote  deeplink  
Mooi wim het houd nooit op voor de vereniging
succes wim
Crisismanager
 Crisismanager - zondag 07 augustus 2011 - 20:34   quote  deeplink  
Eigenlijk is die nooit weggeweest. Wim Jansen heeft er zelf voor gezorgd dat Brard op die stoel van Hoofd Jeugdopleiding kwam te zitten. Het zorgde destijds nogal voor scheve gezichten, want Brard is de schoonzoon van Wimpie. Kan je uiteraard de klok erop gelijkzetten dat Jansen een behoorlijk groot aandeel heeft in de beslissingen die zijn genomen op Varkenoord.

Ben in ieder geval blij dat die officieel terug is!
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 augustus 2011 - 20:36   quote  deeplink  
Ik heb ook gehoord dat Bas van Noortwijk de kantine gaat runnen op Varkenoord
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 augustus 2011 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 20:36 schreef piet de paler het volgende:
Ik heb ook gehoord dat Bas van Noortwijk de kantine gaat runnen op Varkenoord
Ruimte achter de bar is te smal
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 augustus 2011 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 20:34 schreef Crisismanager het volgende:
Eigenlijk is die nooit weggeweest. Wim Jansen heeft er zelf voor gezorgd dat Brard op die stoel van Hoofd Jeugdopleiding kwam te zitten. Het zorgde destijds nogal voor scheve gezichten, want Brard is de schoonzoon van Wimpie. Kan je uiteraard de klok erop gelijkzetten dat Jansen een behoorlijk groot aandeel heeft in de beslissingen die zijn genomen op Varkenoord.

Ben in ieder geval blij dat die officieel terug is!
En Fräser weggejaagd
FIIIR
 FIIIR - maandag 08 augustus 2011 - 07:52   quote  deeplink  
Altijd goed om echte club mensen in de organisatie te hebben , hopelijk luisteren ze een beetje naar hem en worden we er een stuk wijzer van in de toekomst.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 08 augustus 2011 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 00:19 schreef hotjumper het volgende:

[..]

En Fräser weggejaagd
Dat is jammer ja, maar we hebben wel al 3 jaar op rij de beste jeugdopleiding van Nederland.
Wallie1908
 Wallie1908 - maandag 08 augustus 2011 - 10:12   quote  deeplink  
We zullen zien wat ij brengt. Als voetballer was hij goed, maar hier heb ik niet heel veel vertrouwen in gezien de geschiedenis?! Maar een Feyenoorder is altijd welkom!
Milo
 Milo - maandag 08 augustus 2011 - 10:23   quote  deeplink  
geeft me wel een nasmaak, uit de bosz periode ;(
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 augustus 2011 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 10:23 schreef Milo het volgende:
geeft me wel een nasmaak, uit de bosz periode ;(
yup, heeft niet veel voor de club betekend.
Volgens mij is hij ooit ook al een soort adviseur geweest, kwam toen ook niets uit.
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 augustus 2011 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 10:23 schreef Milo het volgende:
geeft me wel een nasmaak, uit de bosz periode ;(
Bij mij ook
ted
 ted - maandag 08 augustus 2011 - 14:00   quote  deeplink  
was er ook niets iets van een sneeuwbal
Els
 Els - maandag 08 augustus 2011 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 14:00 schreef ted het volgende:
was er ook niets iets van een sneeuwbal
Meer een ijsbal, maar dat kan de beste gebeuren.
Crisismanager
 Crisismanager - maandag 08 augustus 2011 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 00:19 schreef hotjumper het volgende:

[..]

En Fräser weggejaagd
Dat was ik alweer een beetje vergeten...
ted
 ted - maandag 08 augustus 2011 - 14:27   quote  deeplink  
wat bedoel je nou met de beste ?? hij is gewoon voor de neuzen gaan spelen .
FR-Han
 FR-Han - maandag 08 augustus 2011 - 14:29   quote  deeplink  
hopen dat ie niet weer gelijk weg loopt als het effe tegen zit. verder is het ondanks zijn overstapje een brok kennis. en duidelijk een Feyenoorder. dus welkom wim
Wallie1908
 Wallie1908 - maandag 08 augustus 2011 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 14:27 schreef ted het volgende:
wat bedoel je nou met de beste ?? hij is gewoon voor de neuzen gaan spelen .
Het is en blijft een Feyenoorder. Cruijf heeft ook voor ons gevoetbald en is ook Mr. 020!! Maar net als eerder werd genoemd heeft hij buiten zijn voetballen om nog weinig gepresteerd in dienst bij Feyenoord.
Fonsie
 Fonsie - maandag 08 augustus 2011 - 15:46   quote  deeplink  
En nu Willem van Hanegem er nog bij en dan hebben we de Kirou en de Furgis terug. het zou toch te gek voor woorden zijn als dat èfe kon, wat een team.
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 augustus 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 14:34 schreef Wallie1908 het volgende:

[..]

Het is en blijft een Feyenoorder. Cruijf heeft ook voor ons gevoetbald en is ook Mr. 020!! Maar net als eerder werd genoemd heeft hij buiten zijn voetballen om nog weinig gepresteerd in dienst bij Feyenoord.
Mwah:
oa op wiki had je kunnen lezen;
In het jaar 1990 komt echter zijn belangrijkste stap in zijn trainerscarrière. Hij gaat naar Feyenoord toe, voor twee seizoenen als coach. Daarna blijft hij nog twee seizoenen technisch directeur. Hij wint in die periode twee Nederlandse bekers, in 1991 en 1992. Later als technisch directeur wordt hij in 1993 nog eens landskampioen en wint in 1994 weer de Nederlandse beker.
STS
 STS - maandag 08 augustus 2011 - 21:44   quote  deeplink  
Prima ervaringsdeskundige met veel kennis. Hopelijk leggen ze al die jonkies eerst uit dat Meneer Jansen een geweldige voetballer is geweest en al heel veel heeft betekend voor de club. Dan zullen ze hem wel pruimen hoop ik, maar het is inmiddels zo lang geleden dat ze misschien meer opkijken tegen Gio.
Maar tot die tijd, Wim, doe je best!
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 augustus 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 21:44 schreef STS het volgende:
Prima ervaringsdeskundige met veel kennis. Hopelijk leggen ze al die jonkies eerst uit dat Meneer Jansen een geweldige voetballer is geweest en al heel veel heeft betekend voor de club. Dan zullen ze hem wel pruimen hoop ik, maar het is inmiddels zo lang geleden dat ze misschien meer opkijken tegen Gio.
Maar tot die tijd, Wim, doe je best!
Als ze maar niet van hem leren dat het oké is om naar de neuzen te gaan...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wim Jansen keert terug op Varkenoord









0.0094749