|
|
baco74
|
|
|
JODUH ..presenteert....in samenwerking met SPORTPOOLER
HET SUBPOULE.
___________________________ Beste Ajacieden. Aankomend weekend is het eindelijk zover,dan start jaargang 2011-2012 van de Nederlandse Eredivisie.
Dit jaar hebben de meest trouwe klanten van het Ajax-cafe zich op gegeven voor de subpoule, die onze directeur voetbalzaken Joduh heeft aangemaakt. Na een strenge selectie, van onze directeur zelf, is het aantal deelnemers van de poule uitgekomen op 13 deelnemers (12 man en een lieftallige dame).
In alfabethische volgorde zijn dit : Alibabba, Altijd Prijs, Amsterdammer113,Baco74, Benno, Freakie, Joduh, Miss Mokum, Nenam-til, Pietje, Remco K, Thomass en Tobias "hasjkoph".
Nu zou ik het leuk vinden als iedereen elke vrijdag met de billen bloot zou gaan. D.m.v. het openbaren van de door jullie voorspelde uitslagen. Dit uiteraard natuurlijk wel pas na het verstrijken van de deadline.
Hier onder staan alle wedstrijden van het aankomende weekend. In de post daarna zal ik als voorbeeld mijn voorspellingen posten. Deze tekst kunnen jullie selecteren om het vervolgens in je eigen post te plakken, dan uiteraard voorzien van jullie eigen voorspelling.
Succes,veel plezier en ik hoop dat hier onder straks 13 posts met voorspellingen staan. Comentaar leveren op elkaars voorspellingen,kan hier uiteraard ook.
___________________________ Vrijdag 04-08-2011, 20:00 uur. EXCELSIOR FEYENOORD ___________________________ Zaterdag 05-08-2011, 18:45 uur. RODA JC FC GRONINGEN ___________________________ Zaterdag 05-08-2011, 19:45 uur. SC HEERENVEEN NEC ___________________________ Zaterdag 05-08-2011, 19:45 uur. RKC-WAALWIJK HERACLES-ALMELO ___________________________ Zaterdag 05-08-2011, 20:45 uur. VVV-VENLO FC UTRECHT ___________________________ Zondag 06-08-2011, 12:30 uur. AZ PSV ___________________________ Zondag 06-08-2011, 14:30 uur. DE GRAAFSCHAP AJAX ___________________________ Zondag 06-08-2011, 14:30 uur. ADO DEN HAAG VITESSE ___________________________ Zondag 06-08-2011, 16:30 uur. NAC-BREDA FC TWENTE _______________________________ |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ik dacht zelf iets van dit:
Excelsior-Feyenoord 0-2 Roda JC-FC Groningen 1-1 SC Heerenveen-NEC 1-1 RKC Waalwijk-Heracles 1-2 VVV Venlo-FC Utrecht 0-3 AZ-PSV 2-2 De Graafschap-Ajax 0-3 ADO Den Haag-Vitesse 2-0 NAC Breda-FC Twente 1-3 |
|
|
|
|
Serero
|
|
|
ja man joduh!! wanneer accepteer je me nou man? ik sta al 2-3 weken op de wachtlijst.. vind dit wel erg jammer ... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Excelsior-Feyenoord 1-2 Roda -Fc Groningen 1-3 Heerenveen- NEC 1-1 RKC Waalwijk-Heracles 0-2 VVV-Fc Utrecht 1-2 Az-PSV 2-1 Ado-Vitesse 2-1 De Graafschap-AJAX 0-4 NAC-Fc Twente 2-1 |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
met Az-PSV 2-1, en NAC-Fc Twente 2-1 hoop ik dat je gelijk hebt. Maar NAC zie ik zo niet 1,2,3 winnen van Twente. AZ daarintegen zou wel eens een heel goed seizoen kunnen gaan draaien. |
|
|
|
|
Serero
|
|
|
komop jongens waarom mag ik er niet in? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Misschien met een lief PB'tje naar Joduh en een regulierder bezoek aan het Cafe. Maar Joduh's wegen zijn ondoorgrondelijk en hij had dacht ik aangegeven geen mensen meer aan de poule toe te voegen. Probeer het. Nee heb je en ja kun je krijgen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 17:35 schreef baco74 het volgende:met Az-PSV 2-1, en NAC-Fc Twente 2-1 hoop ik dat je gelijk hebt. Maar NAC zie ik zo niet 1,2,3 winnen van Twente. AZ daarintegen zou wel eens een heel goed seizoen kunnen gaan draaien. Ik denk dat Nac gaat verassen dit seizoen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Zoals je wellicht hebt gelezen en begrepen is de subpoule Ajax-Cafe speciaal voor vaste gasten van het topic Ajax Cafe. Dit betekent dus de gasten die daar al weken, danwel maanden rondhangen en praten. Jij bent net nieuw en niet eens elke avond in het CAFE present en denkt gelijk toegelaten te worden. Dit gaat dus niet gebeuren vandaar dat je nog niet bent toegelaten. Misschien raadzaam jezelf aan te melden bij de Ajax Headliner Forum van sportpooler om sowieso mee te doen.
Het aanmelden en toelaten tot subpoule Ajax CAFE is gesloten en zal alleen nog voor speciale gevallen geopend worden.
Duidelijk zo??? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 17:41 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Zoals je wellicht hebt gelezen en begrepen is de subpoule Ajax-Cafe speciaal voor vaste gasten van het topic Ajax Cafe. Dit betekent dus de gasten die daar al weken, danwel maanden rondhangen en praten. Jij bent net nieuw en niet eens elke avond in het CAFE present en denkt gelijk toegelaten te worden. Dit gaat dus niet gebeuren vandaar dat je nog niet bent toegelaten. Misschien raadzaam jezelf aan te melden bij de Ajax Headliner Forum van sportpooler om sowieso mee te doen. Het aanmelden en toelaten tot subpoule Ajax CAFE is gesloten en zal alleen nog voor speciale gevallen geopend worden. Duidelijk zo??? Das duidelijke taal vriend. Nu jouw voorspellingen graag. Ben benieuwd. Alles goed met jullie,trouwens? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 17:41 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Zoals je wellicht hebt gelezen en begrepen is de subpoule Ajax-Cafe speciaal voor vaste gasten van het topic Ajax Cafe. Dit betekent dus de gasten die daar al weken, danwel maanden rondhangen en praten. Jij bent net nieuw en niet eens elke avond in het CAFE present en denkt gelijk toegelaten te worden. Dit gaat dus niet gebeuren vandaar dat je nog niet bent toegelaten. Misschien raadzaam jezelf aan te melden bij de Ajax Headliner Forum van sportpooler om sowieso mee te doen. Het aanmelden en toelaten tot subpoule Ajax CAFE is gesloten en zal alleen nog voor speciale gevallen geopend worden. Duidelijk zo??? Precies goed verwoord. Het is niet specifiek tegen jou, maar het Ajax café is een wat beschermd groepje. Kom vaker op bezoek en wie weet kun je het volgend seizoen wel meedoen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 17:07 schreef baco74 het volgende:JODUH ..presenteert....in samenwerking met SPORTPOOLERHET [ afbeelding ] [ afbeelding ] SUBPOULE.___________________________ Beste Ajacieden. Aankomend weekend is het eindelijk zover,dan start jaargang 2011-2012 van de Nederlandse Eredivisie. Dit jaar hebben de meest trouwe klanten van het Ajax-cafe zich op gegeven voor de subpoule, die onze directeur voetbalzaken Joduh heeft aangemaakt. Na een strenge selectie, van onze directeur zelf, is het aantal deelnemers van de poule uitgekomen op 13 deelnemers (12 man en een lieftallige dame). In alfabethische volgorde zijn dit : Alibabba, Altijd Prijs, Amsterdammer113,Baco74, Benno, Freakie, Joduh, Miss Mokum, Nenam-til, Pietje, Remco K, Thomass en Tobias "hasjkoph". Nu zou ik het leuk vinden als iedereen elke vrijdag met de billen bloot zou gaan. D.m.v. het openbaren van de door jullie voorspelde uitslagen. Dit uiteraard natuurlijk wel pas na het verstrijken van de deadline. Hier onder staan alle wedstrijden van het aankomende weekend. In de post daarna zal ik als voorbeeld mijn voorspellingen posten. Deze tekst kunnen jullie selecteren om het vervolgens in je eigen post te plakken, dan uiteraard voorzien van jullie eigen voorspelling. Succes,veel plezier en ik hoop dat hier onder straks 13 posts met voorspellingen staan. Comentaar leveren op elkaars voorspellingen,kan hier uiteraard ook. ___________________________ Vrijdag 04-08-2011, 20:00 uur. [ afbeelding ] EXCELSIOR[ afbeelding ] FEYENOORD___________________________ Zaterdag 05-08-2011, 18:45 uur. [ afbeelding ] RODA JC[ afbeelding ] FC GRONINGEN___________________________ Zaterdag 05-08-2011, 19:45 uur. [ afbeelding ] SC HEERENVEEN[ afbeelding ] NEC___________________________ Zaterdag 05-08-2011, 19:45 uur. [ afbeelding ] RKC-WAALWIJK[ afbeelding ] HERACLES-ALMELO___________________________ Zaterdag 05-08-2011, 20:45 uur. [ afbeelding ] VVV-VENLO[ afbeelding ] FC UTRECHT___________________________ Zondag 06-08-2011, 12:30 uur. [ afbeelding ] AZ[ afbeelding ] PSV___________________________ Zondag 06-08-2011, 14:30 uur. [ afbeelding ] DE GRAAFSCHAP[ afbeelding ] AJAX___________________________ Zondag 06-08-2011, 14:30 uur. [ afbeelding ] ADO DEN HAAG[ afbeelding ] VITESSE___________________________ Zondag 06-08-2011, 16:30 uur. [ afbeelding ] NAC-BREDA[ afbeelding ] FC TWENTE_______________________________ Wat een prachtig werk van je baco! Mijn enorme complimenten, man.
Hierbij mijn voorspellingen:
Excelsior - Feyenoord = 1-3 Roda JC - FC Groningen = 2-1 sc Heerenveen - NEC Nijmegen = 2-0 RKC Waalwijk - Heracles Almelo = 0-2 VVV-Venlo - FC Utrecht = 1-3 AZ - PSV = 1-2 ADO Den Haag - Vitesse = 2-2 de Graafschap - Ajax = 0-4 NAC Breda - FC Twente = 0-1
Succes mannen! Let the show get started :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 17:43 schreef baco74 het volgende:[..] Das duidelijke taal vriend. Nu jouw voorspellingen graag. Ben benieuwd. Alles goed met jullie,trouwens? Hey Baco, ja ik hou van duidelijke taal. Laat er geen gras over groeien hoe ik erover denk. Die gozer is welgeteld 5 dagen langsgeweest in het CAFE en denkt dan al onderdeel uit te maken van het selecte groepje. Nou dan kan ik hem wel vertellen: NOT!!
Bij ons is alles goed. Laatste vrije dag. Morgenavond weer aan de bak. En zoals beloofd mijn voorspellingen.
Excelsior-Feyenoord 3-1 Roda JC-FC Groningen 2-2 SC Heerenveen-NEC 2-0 RKC Waalwijk-Heracles 1-3 VVV Venlo-FC Utrecht 1-2 AZ-PSV 1-1 De Graafschap-Ajax 1-5 ADO Den Haag-Vitesse 1-1 NAC Breda-FC Twente 1-3 |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 17:51 schreef Pietje het volgende:[..] Wat een prachtig werk van je baco! Mijn enorme complimenten, man. Hierbij mijn voorspellingen: Excelsior - Feyenoord = 1-3 Roda JC - FC Groningen = 2-1 sc Heerenveen - NEC Nijmegen = 2-0 RKC Waalwijk - Heracles Almelo = 0-2 VVV-Venlo - FC Utrecht = 1-3 AZ - PSV = 1-2 ADO Den Haag - Vitesse = 2-2 de Graafschap - Ajax = 0-4 NAC Breda - DC Twente = 0-1 Succes mannen! Let the show get started :-) Dank je voor het compliment,Pietje. Logische voorspellingen heb je gedropped. Al denk ik niet dat Brommetje gelijk voor een stunt gaat zorgen bij zijn oude club. We zullen zien, zal leuk voor hem zijn. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 18:00 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hey Baco, ja ik hou van duidelijke taal. Laat er geen gras over groeien hoe ik erover denk. Die gozer is welgeteld 5 dagen langsgeweest in het CAFE en denkt dan al onderdeel uit te maken van het selecte groepje. Nou dan kan ik hem wel vertellen: NOT!! Bij ons is alles goed. Laatste vrije dag. Morgenavond weer aan de bak. En zoals beloofd mijn voorspellingen. Excelsior-Feyenoord 3-1 Roda JC-FC Groningen 2-2 SC Heerenveen-NEC 2-0 RKC Waalwijk-Heracles 1-3 VVV Venlo-FC Utrecht 1-2 AZ-PSV 1-1 De Graafschap-Ajax 1-5 ADO Den Haag-Vitesse 1-1 NAC Breda-FC Twente 1-3 Jij gunt die kakkies echt nix, he? Moet je zondag tijdens graafschap-Ajax ook werken?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ja helaas wel. Heb daarnaast een goede maat van mij belooft iets eerder hem af te lossen. Dit ivm privezaken bij hem thuis die hogere prioriteit hebben dan het feit dat ik eventueel Ajax kan kijken!
Maar idd ik gun die kakkies helemaal niets en het zal me echt niet verbazen aan ze ook echt verliezen vanavond! ;-)
En trouwens nog complimenten voor je mooie topic. Deze nodigt uit tot reageren!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 18:04 schreef baco74 het volgende:[..] Dank je voor het compliment,Pietje. Logische voorspellingen heb je gedropped. Al denk ik niet dat Brommetje gelijk voor een stunt gaat zorgen bij zijn oude club. We zullen zien, zal leuk voor hem zijn. Ik vermoed dat ADO Den Haag minder prominent zal zijn dan vorig seizoen. Trainer weg en die twee veel scorende spitsen weg. Daarnaast vermoed ik dat Vitesse slim heeft ingekocht. Nog niet om aan de top mee te kunnen doen, maar ze zullen het beslist beter gaan doen dan het afgelopen seizoen. Ach, het blijft gokken en koffiedik kijken... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 18:13 schreef Pietje het volgende:[..] Ik vermoed dat ADO Den Haag minder prominent zal zijn dan vorig seizoen. Trainer weg en die twee veel scorende spitsen weg. Daarnaast vermoed ik dat Vitesse slim heeft ingekocht. Nog niet om aan de top mee te kunnen doen, maar ze zullen het beslist beter gaan doen dan het afgelopen seizoen. Ach, het blijft gokken en koffiedik kijken... Ik denk dat Vitesse met het aantrekken van V.d. Brom al een aardige slag heeft geslagen. Echt een toptrainer in spe die dit jaar nog wel eens heel erg kan gaan verrassen met Vitesse. |
|
|
|
|
Serero
|
|
|
hoe meer zielen hoe meer vreugd? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Joh loop nou eens niet zo zielig te janken. Het is je uitgelegd waarom je niet bent toegevoegd. Deze subpoule is echt alleen voor de vaste gasten van het CAFE, dus heeft niets te maken met hoe meer zielen hoe meer vreugd. Deze gasten kennen elkaar. Jij bent er welgeteld 5 dagen geweest, waarvan 4 keer terwijl er niemand was. Dat betekent echt niet dat je gelijk tot de vaste groep behoord. Neem je verlies, meldt je aan bij het Headliner Ajax Forum van sportpooler en kom posten in het CAFE. Misschien maak je dan kans om volgend jaar mee te doen.
Begrepen?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 17:40 schreef baco74 het volgende:[..] Misschien met een lief PB'tje naar Joduh en een regulierder bezoek aan het Cafe. Maar Joduh's wegen zijn ondoorgrondelijk en hij had dacht ik aangegeven geen mensen meer aan de poule toe te voegen. Probeer het. Nee heb je en ja kun je krijgen. Er was al besproken dat hij een nee was, volgend seizoen beter, de groep bestaat uit enkel en allees gasten die hier al langere tijd posten, lekker laten zo maar dat is mijn mening. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Excelsior-Feyenoord 1-3 Roda JC-FC Groningen 2-2 SC Heerenveen-NEC 3-1 RKC Waalwijk-Heracles 0-2 VVV Venlo-FC Utrecht 0-2 AZ-PSV 2-1 De Graafschap-Ajax 0-3 ADO Den Haag-Vitesse 3-1 NAC Breda-FC Twente 1-3
Ben benieuwd mensen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
Serero
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 18:23 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Joh loop nou eens niet zo zielig te janken. Het is je uitgelegd waarom je niet bent toegevoegd. Deze subpoule is echt alleen voor de vaste gasten van het CAFE, dus heeft niets te maken met hoe meer zielen hoe meer vreugd. Deze gasten kennen elkaar. Jij bent er welgeteld 5 dagen geweest, waarvan 4 keer terwijl er niemand was. Dat betekent echt niet dat je gelijk tot de vaste groep behoord. Neem je verlies, meldt je aan bij het Headliner Ajax Forum van sportpooler en kom posten in het CAFE. Misschien maak je dan kans om volgend jaar mee te doen. Begrepen?? zozo kalm aan is niet goed voor je hart man!
wist niet dat de cafe poule zo heilig zou zijn dat er niet eentje bij mag, jammer dan? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 17:07 schreef baco74 het volgende:JODUH ..presenteert....in samenwerking met SPORTPOOLERHET [ afbeelding ] [ afbeelding ] SUBPOULE.___________________________ Beste Ajacieden. Aankomend weekend is het eindelijk zover,dan start jaargang 2011-2012 van de Nederlandse Eredivisie. Dit jaar hebben de meest trouwe klanten van het Ajax-cafe zich op gegeven voor de subpoule, die onze directeur voetbalzaken Joduh heeft aangemaakt. Na een strenge selectie, van onze directeur zelf, is het aantal deelnemers van de poule uitgekomen op 13 deelnemers (12 man en een lieftallige dame). In alfabethische volgorde zijn dit : Alibabba, Altijd Prijs, Amsterdammer113,Baco74, Benno, Freakie, Joduh, Miss Mokum, Nenam-til, Pietje, Remco K, Thomass en Tobias "hasjkoph". Nu zou ik het leuk vinden als iedereen elke vrijdag met de billen bloot zou gaan. D.m.v. het openbaren van de door jullie voorspelde uitslagen. Dit uiteraard natuurlijk wel pas na het verstrijken van de deadline. Hier onder staan alle wedstrijden van het aankomende weekend. In de post daarna zal ik als voorbeeld mijn voorspellingen posten. Deze tekst kunnen jullie selecteren om het vervolgens in je eigen post te plakken, dan uiteraard voorzien van jullie eigen voorspelling. Succes,veel plezier en ik hoop dat hier onder straks 13 posts met voorspellingen staan. Comentaar leveren op elkaars voorspellingen,kan hier uiteraard ook. ___________________________ Vrijdag 04-08-2011, 20:00 uur. [ afbeelding ] EXCELSIOR[ afbeelding ] FEYENOORD___________________________ Zaterdag 05-08-2011, 18:45 uur. [ afbeelding ] RODA JC[ afbeelding ] FC GRONINGEN___________________________ Zaterdag 05-08-2011, 19:45 uur. [ afbeelding ] SC HEERENVEEN[ afbeelding ] NEC___________________________ Zaterdag 05-08-2011, 19:45 uur. [ afbeelding ] RKC-WAALWIJK[ afbeelding ] HERACLES-ALMELO___________________________ Zaterdag 05-08-2011, 20:45 uur. [ afbeelding ] VVV-VENLO[ afbeelding ] FC UTRECHT___________________________ Zondag 06-08-2011, 12:30 uur. [ afbeelding ] AZ[ afbeelding ] PSV___________________________ Zondag 06-08-2011, 14:30 uur. [ afbeelding ] DE GRAAFSCHAP[ afbeelding ] AJAX___________________________ Zondag 06-08-2011, 14:30 uur. [ afbeelding ] ADO DEN HAAG[ afbeelding ] VITESSE___________________________ Zondag 06-08-2011, 16:30 uur. [ afbeelding ] NAC-BREDA[ afbeelding ] FC TWENTE_______________________________ Mooi Baco!!! Goed werk kerel!!
Moet op dit topic nog eens de uitslagen vermeld worden die je voorspeld? De uitslagen zijn denk ik toch te zien bij sportpooler en dan bij subpoule's?
Als het niet zo is, kom ik voor vanavond met een 0-1 voorspelling. De rest volgt dan want ik ben net thuis!! In ieder geval, SUCCES MENSEN!!!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 19:26 schreef alibabba het volgende:[..] Mooi Baco!!! Goed werk kerel!! Moet op dit topic nog eens de uitslagen vermeld worden die je voorspeld? De uitslagen zijn denk ik toch te zien bij sportpooler en dan bij subpoule's? Als het niet zo is, kom ik voor vanavond met een 0-1 voorspelling. De rest volgt dan want ik ben net thuis!! In ieder geval, SUCCES MENSEN!!!!!!! Je kan alleen de voorspellingen van jezelf zien, niet van je tegenstanders. Wel is er na elke speelronde een nieuwe stand. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 19:19 schreef Serero het volgende:[..] zozo kalm aan is niet goed voor je hart man! wist niet dat de cafe poule zo heilig zou zijn dat er niet eentje bij mag, jammer dan? Vind je het goed als ik zelf bepaal hoe ik mij gedraag?? Doe toch niet zo wijs!
En als je nu alles goed gelezen zou hebben zou je begrijpen waarom de CAFE-poule zo heilig is. Die is alleen voor vaste posters uit het CAFE. Dus niet voor gassies die 1 keer een post plaatsen. Nu begrepen? |
|
|
|
|
Serero
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 19:44 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Vind je het goed als ik zelf bepaal hoe ik mij gedraag?? Doe toch niet zo wijs! En als je nu alles goed gelezen zou hebben zou je begrijpen waarom de CAFE-poule zo heilig is. Die is alleen voor vaste posters uit het CAFE. Dus niet voor gassies die 1 keer een post plaatsen. Nu begrepen? ik heb meer als ik 1x gepost hoor maar ik snap het wel. Maar ik vind het toch beter als je om je hart denkt! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 19:42 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Je kan alleen de voorspellingen van jezelf zien, niet van je tegenstanders. Wel is er na elke speelronde een nieuwe stand. Oké Amsterdammer, maar het lijkt me toch mooier als je vantevoren geen uitslagen van mekaar ziet? Ik was op school altijd een goeie spieker en ik heb er veel straf voor gehad ;) |
|
|
|
|
AJACIED uit enschede
|
|
|
Excelsior-Feyenoord 2-3 Roda JC-FC Groningen 1-0 SC Heerenveen-NEC 3-0 RKC Waalwijk-Heracles 1-2 VVV Venlo-FC Utrecht 1-1 AZ-PSV 2-4 De Graafschap-Ajax 0-3 ADO Den Haag-Vitesse 1-2 NAC Breda-FC Twente 0-3 |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 19:55 schreef alibabba het volgende:[..] Oké Amsterdammer, maar het lijkt me toch mooier als je vantevoren geen uitslagen van mekaar ziet? Ik was op school altijd een goeie spieker en ik heb er veel straf voor gehad ;) Ik begrijp je, maar aan de andere kant vind ik het wel leuk om te zien wat eenieder voorspelt heeft. Niemand kan beloven dat hij nadien gaat wijzigen, maar het lijkt me toch fijner om bij je eigen voorspelling te blijven dan van iemand een voorspelling over te nemen. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 17:40 schreef baco74 het volgende:[..] Misschien met een lief PB'tje naar Joduh en een regulierder bezoek aan het Cafe. Maar Joduh's wegen zijn ondoorgrondelijk en hij had dacht ik aangegeven geen mensen meer aan de poule toe te voegen. Probeer het. Nee heb je en ja kun je krijgen. Beste Serero. Leuk en dom dat je mij een PB hebt gestuurd en wat ik nog leuker en dommer vind is dat je de PB aan mij gericht met: "Beste Joduh...." begint. Ik ben baco74 en heb slechts dit topic aangemaakt. Joduh is de beheerder van het ajaxcafe sportpooler subpoule. Dat jj het verschil tussen mij en Joduh niet weet, geeft aan dat je te weinig aanwezig bent geweest in het cafe en/of dat je een slecht lezer bent. In mijn topic inleiding heb ik het al over de beheerder van de subpoule directeur voetbalzaken: Joduh en dat ben ik niet dus. Daar had je dit al uit kunnen afleiden en dit had jouw een PB naar mij toe gescheeld. Kortom staak je poging om deel te kunnen nemen aan de poule van het Ajaxcafe en zorg ervoor dat je je wat meer in het Ajax cafe vertoont en verdiept. Als je qua mening en humor wat intebrengen hebt, word je daar vanzelf wel geaccepteerd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Krijg ik wel dubbele punten.............jullie hebben Eredivisie Live en ik niet........is competitie vervalsing........jullie zien alles |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 19:55 schreef alibabba het volgende:[..] Oké Amsterdammer, maar het lijkt me toch mooier als je vantevoren geen uitslagen van mekaar ziet? Ik was op school altijd een goeie spieker en ik heb er veel straf voor gehad ;) Als je van tevoren elkaars voorspellingen kan zien, dan kan de gene die aan de leiding is de laatste paar speelrondes gewoon dezelfde uitslagen als zijn of haar directe concurrent invullen en zal dan nooit meer ingehaald kunnen worden. Het zou wel leuk zijn om elkaars voorspellingen na de betreffende speelronde te kunnen zien. Dit is volgens mij niet het geval, slechts een ranking van de behaalde punten. Vandaar dit topic. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 20:20 schreef Nenam_tiL het volgende:Krijg ik wel dubbele punten.............jullie hebben Eredivisie Live en ik niet........is competitie vervalsing........jullie zien alles Morgen telegraafie kopen,pik. Zitten voor 2 maanden gratis codes bij. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja weet ik,ga ik ook doen........hehehehehehe ben een echte hollander......als het maar gratis is |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 20:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja weet ik,ga ik ook doen........hehehehehehe ben een echte hollander......als het maar gratis is Super jood. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dank je,vindt jou ook lief |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 20:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja weet ik,ga ik ook doen........hehehehehehe ben een echte hollander......als het maar gratis is Tegenwoordig is ook alles via stream te kijken op internet. Is ook gratis. Zit meestal wel een vertraging in van een paar minuten, maar als Hollander moet je dat geen reet schelen! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 20:33 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Tegenwoordig is ook alles via stream te kijken op internet. Is ook gratis. Zit meestal wel een vertraging in van een paar minuten, maar als Hollander moet je dat geen reet schelen! ;-) Bij lopen die altijd vast na 40 minuten |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 20:15 schreef baco74 het volgende:[..] Beste Serero. Leuk en dom dat je mij een PB hebt gestuurd en wat ik nog leuker en dommer vind is dat je de PB aan mij gericht met: "Beste Joduh...." begint. Ik ben baco74 en heb slechts dit topic aangemaakt. Joduh is de beheerder van het ajaxcafe sportpooler subpoule. Dat jj het verschil tussen mij en Joduh niet weet, geeft aan dat je te weinig aanwezig bent geweest in het cafe en/of dat je een slecht lezer bent. In mijn topic inleiding heb ik het al over de beheerder van de subpoule directeur voetbalzaken: Joduh en dat ben ik niet dus. Daar had je dit al uit kunnen afleiden en dit had jouw een PB naar mij toe gescheeld. Kortom staak je poging om deel te kunnen nemen aan de poule van het Ajaxcafe en zorg ervoor dat je je wat meer in het Ajax cafe vertoont en verdiept. Als je qua mening en humor wat intebrengen hebt, word je daar vanzelf wel geaccepteerd. Hahahaha geweldige reactie. En ook zo lekker duidelijk. Ik vroeg me al af of die gozer het niet wilde begrijpen of dat hij gewoon te dom was. Nu weet ik het antwoord!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Trouwens......goeieavond Mokumpie |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Komt omdat jij op de achtergrond ook nog eens een pornofilm via internet aan het bekijken bent. Dan wordt je internet trager en loopt het allemaal vast ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Goeienavond vriend, tijd om weer naar het CAFE te gaan. Ga je mee? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 20:02 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik begrijp je, maar aan de andere kant vind ik het wel leuk om te zien wat eenieder voorspelt heeft. Niemand kan beloven dat hij nadien gaat wijzigen, maar het lijkt me toch fijner om bij je eigen voorspelling te blijven dan van iemand een voorspelling over te nemen. Ik vind dat je gelijk hebt. De pret vooraf is namelijk ook altijd leuk! |
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
Dit zijn mijn voorspellingen: Excelsior-Feyenoord 2-2 Roda JC-FC Groningen 1-2 SC Heerenveen-NEC 2-0 RKC Waalwijk-Heracles 0-1 VVV Venlo-FC Utrecht 1-3 AZ-PSV 1-1 De Graafschap-Ajax 0-4 ADO Den Haag-Vitesse 2-1 NAC Breda-FC Twente 1-1 |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Begint wel eng te worden dat jij het zo vaak met mij eens bent!! ;-) |
|
|
|
|
Serero
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 20:15 schreef baco74 het volgende:[..] Beste Serero. Leuk en dom dat je mij een PB hebt gestuurd en wat ik nog leuker en dommer vind is dat je de PB aan mij gericht met: "Beste Joduh...." begint. Ik ben baco74 en heb slechts dit topic aangemaakt. Joduh is de beheerder van het ajaxcafe sportpooler subpoule. Dat jj het verschil tussen mij en Joduh niet weet, geeft aan dat je te weinig aanwezig bent geweest in het cafe en/of dat je een slecht lezer bent. In mijn topic inleiding heb ik het al over de beheerder van de subpoule directeur voetbalzaken: Joduh en dat ben ik niet dus. Daar had je dit al uit kunnen afleiden en dit had jouw een PB naar mij toe gescheeld. Kortom staak je poging om deel te kunnen nemen aan de poule van het Ajaxcafe en zorg ervoor dat je je wat meer in het Ajax cafe vertoont en verdiept. Als je qua mening en humor wat intebrengen hebt, word je daar vanzelf wel geaccepteerd. gadverdamme natuurlijk mag ik geen foutje maken?
'en humor wat intebrengen hebt' Lekkere humor heb je, ik maak een foutje en je bent bloed erieus |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 20:55 schreef Serero het volgende:[..] gadverdamme natuurlijk mag ik geen foutje maken? 'en humor wat intebrengen hebt' Lekkere humor heb je, ik maak een foutje en je bent bloed erieus Zeg ik dan dat je geen foutje mag maken? Deze reactie vind ik pas een foutje...... Zoals ik al zei ik vond jouw 'foutje'(je eigen woorden) leuk en dom: That's It! Dat jij nu op je tenen getrapt bent en zo reageert zegt veel. |
|
|
|