|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 22:28 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Waarschijnlijk toch stiekem een bezoek gebracht aan het CAFE toen wij allemaal even de andere kant opkeken ;-) Hahahaha. O... was hij dat??? ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik ben helemaal niet stout, ik denk dat ze me zelfs wel lief vindt. Heb vanavond met de kids wel soep gegeten maar daar had zij geen trek in. Die soep had er trouwens in no-time weer naast gelegen. Ze doet wel veel aan snurken dus verwennen kan ik wel uit mijn hoofd zetten. Ergens kan ik beter naar het Mooie vrouwen topic gaan maar daar is sinds juli ook geen lekker wijf meer bij gekomen. Welterusten pik! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 22:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik ben helemaal niet stout, ik denk dat ze me zelfs wel lief vindt. Heb vanavond met de kids wel soep gegeten maar daar had zij geen trek in. Die soep had er trouwens in no-time weer naast gelegen. Ze doet wel veel aan snurken dus verwennen kan ik wel uit mijn hoofd zetten. Ergens kan ik beter naar het Mooie vrouwen topic gaan maar daar is sinds juli ook geen lekker wijf meer bij gekomen. Welterusten pik! Misschien een optie daar een foto van je eigen vrouw te plaatsen ;-)
Maar de hoofdanimator van dat topic was een paar weekjes met vakantie, maar vanaf komende week komen er wss weer nieuwe pictures bij. Ik persoonlijk heb niets met dat topic! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wie is er nu een stoute man 113 ? Jij wilt mij er toe bewegen om fotoos van mijn vrouw te plaatsen terwijl je niets met dat vrouwen topic heeft. Ik vind dat jij goed op de hoogte bent. Laat mij even weten wanneer het de moeite is om dat topic te bezoeken Amsterdammertje! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 22:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik ben helemaal niet stout, ik denk dat ze me zelfs wel lief vindt. Heb vanavond met de kids wel soep gegeten maar daar had zij geen trek in. Die soep had er trouwens in no-time weer naast gelegen. Ze doet wel veel aan snurken dus verwennen kan ik wel uit mijn hoofd zetten. Ergens kan ik beter naar het Mooie vrouwen topic gaan maar daar is sinds juli ook geen lekker wijf meer bij gekomen. Welterusten pik! Moet jij er 'es gaan posten! Ben de enige over.. Is sinds ik op vakantie ging niet meer gepost.. Maar wel stiekem allemaal rukken op die plaatjes.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 23:01 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Misschien een optie daar een foto van je eigen vrouw te plaatsen ;-) Maar de hoofdanimator van dat topic was een paar weekjes met vakantie, maar vanaf komende week komen er wss weer nieuwe pictures bij. Ik persoonlijk heb niets met dat topic! Precies! APIK doet er ook geen fuck meer aan.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 23:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:Wie is er nu een stoute man 113 ? Jij wilt mij er toe bewegen om fotoos van mijn vrouw te plaatsen terwijl je niets met dat vrouwen topic heeft. Ik vind dat jij goed op de hoogte bent. Laat mij even weten wanneer het de moeite is om dat topic te bezoeken Amsterdammertje! De eerste keer dat je weer op het forum komt.. Dan zul je minimaal 50 dames posten! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 23:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:Wie is er nu een stoute man 113 ? Jij wilt mij er toe bewegen om fotoos van mijn vrouw te plaatsen terwijl je niets met dat vrouwen topic heeft. Ik vind dat jij goed op de hoogte bent. Laat mij even weten wanneer het de moeite is om dat topic te bezoeken Amsterdammertje! Daarmee bedoelde ik te zeggend at je dan nog een reden hebt om dat topic te bezoeken. Zodat je naar de foto van je vrouw kan staren ;-)
Mij zul je nooit in dat topic zien. Zelfs niet als er een foto van jouw vrouw zou staan!
En Hasjkoph is terug van vakantie. De grootste poster in het topic. En dat is algemeen bekend, dus heb ik zelf niet eens hoeven waar te nemen! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Jezus! Jullie hebben echt geen hart, hahahahaha.
Ik vind het gewoon aandoenlijk hoe graag Serero mee wil doen.
Ach toen nou... mag ie? hahahahaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 15:39 schreef Stanley het volgende:Jezus! Jullie hebben echt geen hart, hahahahaha. Ik vind het gewoon aandoenlijk hoe graag Serero mee wil doen. Ach toen nou... mag ie? hahahahaha ik weet gewoon zeker dat jij ook graag mee had willen doen ouwe........maar je weet het he???;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 17:02 schreef joduh het volgende:[..] ik weet gewoon zeker dat jij ook graag mee had willen doen ouwe........maar je weet het he???;-) Whahahahahahaha mag ik ook nog meedoen???? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: tuurlijk vriend!!!!!jij mag met alles meedoen man..... |
|
|
|