|
|
piet de paler
|
|
|
Net voor het vertrek naar Woudensteijn even RTV Rijnmond gekeken (ja ik moet dat eigenlijk nooit meer doeN) Zit daar die Jan doedel stouten even een stelling te verkondigen over Fer dat je het hem niet kwalijk mag nemen dat hij naar topclub Twente wil ? Ik had het al gelijk weer gehad met die mister nobody. Ik hoop toch zo dat ons Feyenoord,echt beter gaat spelen dan vorig seizoen en dat dat gelul over die Fer ophoudt. En al die randzaken over vg en andere groepen stopt Alstublieft spelers vreet het kunstgras en over 1 week het kuip gras op,en laat nu eens echt zien dat je het shirt waard bent.En zorg dat ik het vertrouwen in onze jeugd terugkrijg. En meneer v Geel en investeerders geef ons even een mooi kado,het hoeft geen Immers te zijn maar laat iemand komen die kan scoren.Nou ik vertrek naar Woudensteijn met een rot gevoel over al die rand zaken ik wil voetbal passie en succes zien HAND IN HAND KAMERADEN
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2011 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Wat is er over 2 weken te doen dan? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: met zn allen gras maaien.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
vanuit het stadion ge edit. Feyenoord verdedigend goed aanvallend zonder ballen. wel veel beter |
|
|
|