|
|
STS
|
|
|
Ik weet niet wat de planning precies is van de Ahoy dit jaar...... |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
quote: Jij hebt er kijk op. Zou gelijk solliciteren op een functie bij Feyenoord als ik jou was. Worden we zo kampioen. |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 14:43 schreef hotjumper het volgende:Ik vind het nog te vroeg daar wat zinnigs over te zeggen. Gister leek het erop dat een deel van de selectie het moeilijk heeft met de druk die ze zichzelf hebben opgelegd. Fer speelt lekker vrij uit omdat hij voor z'n gevoel toch niks meer met Feyenoord te maken heeft. Clasie was verfrissend vond ik. Ik denk dat we gewoon kampioen worden.... Ik hou wel van een beetje positief denken |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik ook.
In 020 vieren ze vandaag ook het positieve denken, het sero-positieve dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik begrijp ook niet dat lijdensweg kan posten vanaf zo'n boot, met een mamba tussen zijn billetjes. daar heb je toch helemaal geen tijd voor? |
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
Al drie punten meer dan vorig jaar! |
|
|
|
|
Ikbenkees
|
|
|
1. Ajax 2. Fc Twente 3. Psv 4. Az 5. Heerenveen 6. FEYENOORD 7. Fc Groningen 8. Roda JC 9. Vitesse 10. Fc Utrecht 11. Heracles Almelo 12. Ado Den Haag 13. NEC 14. Nac Breda 15. Excelsior 16. VVV Venlo 17. Rkc Waalwijk 18. De GRaafschap 12 |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 18:09 schreef Ikbenkees het volgende:1. Ajax 2. Fc Twente 3. Psv 4. Az 5. Heerenveen 6. FEYENOORD 7. Fc Groningen 8. Roda JC 9. Vitesse 10. Fc Utrecht 11. Heracles Almelo 12. Ado Den Haag 13. NEC 14. Nac Breda 15. Excelsior 16. VVV Venlo 17. Rkc Waalwijk 18. De GRaafschap 12 min of meer wel mee eens |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 18:09 schreef Ikbenkees het volgende:1. Ajax 2. Fc Twente 3. Psv 4. Az 5. Heerenveen 6. FEYENOORD 7. Fc Groningen 8. Roda JC 9. Vitesse 10. Fc Utrecht 11. Heracles Almelo 12. Ado Den Haag 13. NEC 14. Nac Breda 15. Excelsior 16. VVV Venlo 17. Rkc Waalwijk 18. De GRaafschap 12 Feyenoord De rest.....Lekker belangrijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 12:34 schreef piet de paler het volgende:[..] Excelsior, is niet veel minder Utrecht (zonder aankopen), is beter de Graafschap, is een beter collectief RKC bedoel je denk ik, zie excelsior NAC, is gelijkwaardig VVV, is misschien wel beter Roda (twijfelgeval), is beter ADO den Haag, is beter Heracles (twijfel geval), is beter Vitesse (weet ik niet), verwacht dat ze minstens gelijkwaardig zijn Bovendien kan Feyenoord in de winterstop mits zwarte cijfers zich versterken. --> wie wil er nou naar ons op dit moment. |
|
|
|
|
Ikbenkees
|
|
|
quote: ja de rest is ook belangrijk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hoe slecht was het dan gisteren? Ben op vakantie dus niet gezien. Beter of slechter dan de gemiddelde overwinning van vorig jaar? En MMM, al een nieuw pispaaltje na het vertrek van Been en Bruins? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 18:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Hoe slecht was het dan gisteren? Ben op vakantie dus niet gezien. Beter of slechter dan de gemiddelde overwinning van vorig jaar? En MMM, al een nieuw pispaaltje na het vertrek van Been en Bruins? Van Haaren |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
In de samenvatting leek Cissé zelfs goed... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hahaha, kon eigenlijk niet missen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Cisse, Mulder.
Stokpaardjes heeft ie altijd.
Ik brand lekker Mokotjo af. Heerluk! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Laat me raden: kan alleen hard rennen? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Ikbenkees
|
|
|
cisse gaat nog wel alleen van haar aiaiaiaiaiaiaiai wat is dat voor een slechte spelert zeg |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: das duidelijke taal |
|
|
|
|
Boondock saint
|
|
|
Mokotjo vandaag goed gespeeld tegen Barendrecht, speelde op zijn eigen plek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Boondock saint
|
|
|
quote: Dat is jouw mening, maar ik begrijp dat je hem op basis van deze wedstrijd afserveerd?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee. En de invalbeurten ervoor. Had ooit potentie, is helemaal weg |
|
|
|
|
Boondock saint
|
|
|
Is naar mijn mening een tijd slecht gebruikt door hem rechtsback te zetten, Zie nog steeds potentie. Misschien weer een gevalletje kuipvrees, maar deze jongen kan echt ballen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 19:45 schreef Boondock saint het volgende:Is naar mijn mening een tijd slecht gebruikt door hem rechtsback te zetten, Zie nog steeds potentie. Misschien weer een gevalletje kuipvrees, maar deze jongen kan echt ballen... Klopt, hebben we allemaal gezien, naar Bruins had ook dezelfde potentie. Plus Mokotjo is een dure jongen... |
|
|
|
|
Boondock saint
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 19:48 schreef Stylzz het volgende:[..] Klopt, hebben we allemaal gezien, naar Bruins had ook dezelfde potentie. Plus Mokotjo is een dure jongen... Daar heb je gelijk in, alleen heeft Bruins wat langer de tijd gehad om zich te kunnen bewijzen in de kuip. Het aantal wedstrijden waarin Mokotjo een basisplaats heeft gehad op zijn "echte" positie zijn op een hand te tellen. Je zou kunnen zeggen dat dwing je af, aan de andere kant denk ik persoonlijk, dat met vertrouwen, deze jongen nog wel zijn kans grijpt. Is 2 benig, heeft een goed schot en in de diepte een goede passing. Alleen speelt hij vaak breed achterin en neemt teveel risico's. Dit moet hij absoluut afleren om zich te kunnen ontwikkelen |
|
|
|
|
argos11
|
|
|
quote: nee jij heb lekker verstand eikel, feyenoord gaat naar de klote en iedereen huppelt mee het graf in
iedereen in het maasgebouw er uit pleure en nieuwe verstandige mensen er in |
|
|
|
|
argos11
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 09:30 schreef obiku010 het volgende:[..] ook bilmaatje van ronaldinho en larsson 1409 en larsson14 enz enz?? wat een simpele post. kom je net onder een steen vandaan ofzo? houd lekker je muil, alsof t zo lekker gaat |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 22:03 schreef argos11 het volgende:[..] nee jij heb lekker verstand eikel, feyenoord gaat naar de klote en iedereen huppelt mee het graf in iedereen in het maasgebouw er uit pleure en nieuwe verstandige mensen er in Ben jij het soms? Lijdensweg? Met wederom een nieuwe naam? |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
hij was vanochtend ook al zo lekker bezig, kwestie van slaaptekort denk ik :) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: er is duidelijk een tekort aan iets in ieder geval |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 22:03 schreef argos11 het volgende:[..] nee jij heb lekker verstand eikel, feyenoord gaat naar de klote en iedereen huppelt mee het graf in iedereen in het maasgebouw er uit pleure en nieuwe verstandige mensen er in vriend! was je er weer. Vertel eens: wat zit je dwars? we hebben hier op dit forum verschillende leden die ergens bij kunnen helpen. heb je lekkage? heb je krassen in de lak van je auto? moet je gewoon even praten over wat je allemaal overkomt? Zeg het gewoon maar, ik zal je dan vergeven dat je me eikel noemt. En ik herhaal mijn vraag nog even voor je hem vergeten bent: het klopt dat ik een eikel ben, wat is jouw excuus? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: je zit op een forum slimmert. als je een beetje normaal post krijg je normale reacties ook. je slingert je bagger op het forum en noemt iedereen eikel. ben je beter als de rest ofzo? heet je v gaal met je achternaam? kan je gewoon allemaal over praten hoor. iets minder vijhandig zou je goed staan |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
wtf allemaal; . . . we staan (nog steeds) aan de kop van de ranglijst :) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: wen er maar aan! hahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 18:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Hoe slecht was het dan gisteren? Ben op vakantie dus niet gezien. Beter of slechter dan de gemiddelde overwinning van vorig jaar? En MMM, al een nieuw pispaaltje na het vertrek van Been en Bruins? Hoezo nieuw pispaaltje?
Cissé blijft een waardeloos blind paard die geen man voorbij gaat, nooit scoort en nooit een assist geeft.
Mario nog bedankt voor deze topper voor maar 3.5 miljoen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Al veel concurrenten voor de zogenaamd max haalbare 10e plek hebben punten verspeeld.
haha. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Verhuren aan Excelsior. Word 't wat: contract verlengen, zo niet lekker laten gaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Maar Mokotjo gaat jou ongelijk nog wel bewijzen. Maak ik me geen zorgen over. Gaat de belangrijkste speler worden bij Feyenoord. Is het niet dit jaar, dan wel volgend jaar. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 23:22 schreef MMM het volgende:[..] Maar Mokotjo gaat jou ongelijk nog wel bewijzen. Maak ik me geen zorgen over. Gaat de belangrijkste speler worden bij Feyenoord. Is het niet dit jaar, dan wel volgend jaar. Speelt hier volgend jaar niet meer. Zit ie weer san mama's rijst prut |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Is me ook opgevallen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Groot talent, contract zal wel verlengd worden..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Moet ie wel gaan presteren |
|
|
|