BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Plaats 10 hoogst haalbare

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - zondag 07 augustus 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 11:13 schreef Ikbenkees het volgende:
hoi
Is dit je voorstelrondje?
Ronaldihno
 Ronaldihno - zondag 07 augustus 2011 - 11:28   quote  deeplink  
Ondanks alles toch wel een aardige topic al zeg ik het zelf! Veel reacties. Veel goede ook! Behalve van een paar kontmaatjes die denken de wijsheid in pacht te hebben!! Nee Obiku10, jou bedoel ik niet hoor 
FR-Han
 FR-Han - zondag 07 augustus 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 11:28 schreef Ronaldihno het volgende:
Ondanks alles toch wel een aardige topic al zeg ik het zelf! Veel reacties. Veel goede ook! Behalve van een paar kontmaatjes die denken de wijsheid in pacht te hebben!! Nee Obiku10, jou bedoel ik niet hoor õª
goed bezig man. maar een paar?? noem ze effe dan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2011 door FR-Han --
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 augustus 2011 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 16:22 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik denk dat jullie je eigen in Luc vergissen en dat Luc een hele grote word!
Fernandez heeft ook vel rek maar de absolute top??
fernandez oogt sterker met een snellere handeling snelheid.
En is nog lekker ongecompliceerd.Als ik Luc hoorde praten leek het of hij het al gemaakt had.Wat nog niet zo is.
Rovert
 Rovert - zondag 07 augustus 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 11:13 schreef Ikbenkees het volgende:
hoi
Ha
hotjumper
 hotjumper - zondag 07 augustus 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 22:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Hoezo nieuw pispaaltje?

Cissé blijft een waardeloos blind paard die geen man voorbij gaat, nooit scoort en nooit een assist geeft.

Mario nog bedankt voor deze topper voor maar 3.5 miljoen!
Wat ging er ook al weer aan de 0-1 vooraf? Hahahahahah
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 augustus 2011 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 14:42 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wat ging er ook al weer aan de 0-1 vooraf? Hahahahahah
Was toeval joh..
Mokotjo die was pas goed!
MMM
 MMM - zondag 07 augustus 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 14:42 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wat ging er ook al weer aan de 0-1 vooraf? Hahahahahah
Een hele slechte voorzet van Cissé die door slecht uitverdedigen van Excelsior voor de voeten kwam van Fernandez.
hotjumper
 hotjumper - zondag 07 augustus 2011 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 15:12 schreef MMM het volgende:

[..]

Een hele slechte voorzet van Cissé die door slecht uitverdedigen van Excelsior voor de voeten kwam van Fernandez.
Maar hij gaf tenminste een voorzet.
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 augustus 2011 - 15:37   quote  deeplink  
Het duurt nog best wel een paar daagjes eer de deadline van aankoop spelers sluit.
Er zijn nog best wel voetballers (met naam) die nog geen club hebben.
Ik verwacht (ben een ras optimist) Myaichi terug een verkoop van Fer en dat we 2 milj mogen investeren,bovendien kan er nog wat geld binnenkomen(opleidingskosten) van Deguzman dan zal er best nog wel iets binnengehaald kunnen worden.
Indien niet het geval dan moeten we afwachten tot de winterstop.En dan eens zien waar we staan.Het belangrijkste is wel (en dat is pijnlijk) dat we moeten beseffen dat we best wel wedstrijden gaan verliezen.En dan moeten Fans en spelers rustig blijven.Niets is fijner voor 020/wanabe Twente/Pisvee/Nos/VI om te gaan graven en zorgen voor onrust zodat ze weer fijn kunnen zagen en artikeltjes kunnen schrijven
Zodat VG weer wat kan roepen de capuchonetjes kunnen rellen en hun (liefde) kapot kunnen maken.En vul alle narigheid maar in.
De toekomst zal het leren hoe we er voor staan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2011 door piet de paler --
hotjumper
 hotjumper - zondag 07 augustus 2011 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 15:37 schreef piet de paler het volgende:
Het duurt nog best wel een paar daagjes eer de deadline van aankoop spelers sluit.
Er zijn nog best wel voetballers (met naam) die nog geen club hebben.
Ik verwacht (ben een ras optimist) Myaichi terug een verkoop van Fer en dat we 2 milj mogen investeren,bovendien kan er nog wat geld binnenkomen(opleidingskosten) van Deguzman dan zal er best nog wel iets binnengehaald kunnen worden.
Indien niet het geval dan moeten we afwachten tot de winterstop.En dan eens zien waar we staan.Het belangrijkste is wel (en dat is pijnlijk) dat we moeten beseffen dat we best wel wedstrijden gaan verliezen.En dan moeten Fans en spelers rustig blijven.Niets is fijner voor 020/wanabe Twente/Pisvee/Nos/VI om te gaan graven en zorgen voor onrust zodat ze weer fijn kunnen zagen en artikeltjes kunnen schrijven
Zodat VG weer wat kan roepen de capuchonetjes kunnen rellen en hun (liefde) kapot kunnen maken.En vul alle narigheid maar in.
De toekomst zal het leren hoe we er voor staan
Of Gudde en Co. Rotten lekker op...
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 augustus 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 15:51 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Of Gudde en Co. Rotten lekker op...
En dan?
hotjumper
 hotjumper - zondag 07 augustus 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 15:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

En dan?
Worden we kampioen
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 augustus 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 15:51 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Of Gudde en Co. Rotten lekker op...
Maar Hotjumper,wat zou er dan op korte termijn veranderen?
Ik bedoel kun je dan het seizoen redden,komen er beter spelers,en zijn in een keer alle problemen voorbij.
Je kan beter zeggen dat je volgend seizoen het bestuur gaat evalueren.
Ik kijk naar nu,en naar het seizoen wat zijn onze mogelijkheden ?
Die veranderen mijns inziens niet met het opstappen van Gudde en co
Of zie ik dit verkeerd ?
hotjumper
 hotjumper - zondag 07 augustus 2011 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 15:56 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Maar Hotjumper,wat zou er dan op korte termijn veranderen?
Ik bedoel kun je dan het seizoen redden,komen er beter spelers,en zijn in een keer alle problemen voorbij.
Je kan beter zeggen dat je volgend seizoen het bestuur gaat evalueren.
Ik kijk naar nu,en naar het seizoen wat zijn onze mogelijkheden ?
Die veranderen mijns inziens niet met het opstappen van Gudde en co
Of zie ik dit verkeerd ?
Ik heb er gewoon geen vertrouwen in dat Gudde en Co. ons echt uit het slop trekken. Ze zijn al een aantal jaren bezig en eigenlijk wordt het alleen maar slechter. Ook stoort het mij zeer dat ze weigeren inhoudelijk op de documentatie, die door de VG naar buiten is gebracht, het liefst zou ik zien dat ze alles kunnen ontkrachten maar dat kunnen ze blijkbaar niet. En als het allemaal leugens en achterklap was hadden ze allang bij derechter gestaan om de verschillende sites en groepen aan te moa hen wegens smaad!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 augustus 2011 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 22:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Hoezo nieuw pispaaltje?

Cissé blijft een waardeloos blind paard die geen man voorbij gaat, nooit scoort en nooit een assist geeft.

Mario nog bedankt voor deze topper voor maar 3.5 miljoen!
Ach dat weet je toch? Zodra mensen (bv been en bruins) het bij jou verbruid hebben dan kunnen ze ook echt helemaal geen goed meer doen, al scoren ze 3x tegen Ajax.

Ik bedoel het overigens niet negatief hoor, tis meer een soort ingeburgerd gegeven op dit forum, teminste zo zie ik het.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 augustus 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 16:26 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik heb er gewoon geen vertrouwen in dat Gudde en Co. ons echt uit het slop trekken. Ze zijn al een aantal jaren bezig en eigenlijk wordt het alleen maar slechter. Ook stoort het mij zeer dat ze weigeren inhoudelijk op de documentatie, die door de VG naar buiten is gebracht, het liefst zou ik zien dat ze alles kunnen ontkrachten maar dat kunnen ze blijkbaar niet. En als het allemaal leugens en achterklap was hadden ze allang bij derechter gestaan om de verschillende sites en groepen aan te moa hen wegens smaad!
Koevermans heeft toch wel een aantal dingen weerlegd een maandje terug. Bovendien is het begrijpelijk dat feyenoord die sites niet aanklaagd omdat ze dan geheid een significant deel van het legioen nog meer tegen zich in het harnas jagen. Die documentatie is ook zeker niet volledige onzin. Meer delen van de waarheid. Feyenoord is er niet bij gebaat de sites aan te klagen maar wil eerder de supporters overtuigen en dat gaat beter in informele sfeer dan in de rechtzaal.

Ben overigens geen groot fan van gudde maar hij voldoet voor bij het bezuiningsproces. Daarna moet hij denk ik inderdaad wel gaan wieberen. Hij duidelijk geen visionair/kapitein die feyenoord terug naar de top gaat brengen.
MMM
 MMM - zondag 07 augustus 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 18:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ach dat weet je toch? Zodra mensen (bv been en bruins) het bij jou verbruid hebben dan kunnen ze ook echt helemaal geen goed meer doen, al scoren ze 3x tegen Ajax.

Ik bedoel het overigens niet negatief hoor, tis meer een soort ingeburgerd gegeven op dit forum, teminste zo zie ik het.
Been en vooral Bruins deden ook niets meer goed, dan valt er weinig toe te geven toch? En als ik zo'n Cissé weer zie spelen vrijdag, kan ik wel janken.. Voor 3.5 miljoen had je andere leuke spelers kunnen kopen.

En als Cissé er 3 maakt tegen die neuzen schrijf ik onder elk bericht, het hele seizoen lang, zijn naam.
hotjumper
 hotjumper - zondag 07 augustus 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 18:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

....... Feyenoord is er niet bij gebaat de sites aan te klagen maar wil eerder de supporters overtuigen en dat gaat beter in informele sfeer dan in de rechtzaal.
.....
Dat overtuigen, daar slagen ze wat mij betreft dus helemaal niet in.
Net als bij de affaire Been blinken ze alleen maar uit in slap nietszeggend gedrag.
Koevermans is inderdaad de enige geweest die reageerde en dat was ook een plausibel verhaal.
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 augustus 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 18:52 schreef MMM het volgende:

[..]

Been en vooral Bruins deden ook niets meer goed, dan valt er weinig toe te geven toch? En als ik zo'n Cissé weer zie spelen vrijdag, kan ik wel janken.. Voor 3.5 miljoen had je andere leuke spelers kunnen kopen.

En als Cissé er 3 maakt tegen die neuzen schrijf ik onder elk bericht, het hele seizoen lang, zijn naam.
Over cise kom ik bij je terug,dat is wel een goede voetballer.Hij is er alleen een jaar uit geweest.Let maar op die komt terug.Bruins tja ik zou hem terughalen met een prestatie contract
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 07 augustus 2011 - 20:31   quote  deeplink  
heeft bruins al ergens een contract?
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 augustus 2011 - 20:35   quote  deeplink  
Volgens mij niet
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 augustus 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 18:52 schreef MMM het volgende:

[..]

Been en vooral Bruins deden ook niets meer goed, dan valt er weinig toe te geven toch? En als ik zo'n Cissé weer zie spelen vrijdag, kan ik wel janken.. Voor 3.5 miljoen had je andere leuke spelers kunnen kopen.

En als Cissé er 3 maakt tegen die neuzen schrijf ik onder elk bericht, het hele seizoen lang, zijn naam.
Houd ik je aan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2011 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 augustus 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 19:20 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat overtuigen, daar slagen ze wat mij betreft dus helemaal niet in.
Net als bij de affaire Been blinken ze alleen maar uit in slap nietszeggend gedrag.
Koevermans is inderdaad de enige geweest die reageerde en dat was ook een plausibel verhaal.
Vond koevermans wel betrouwbaar overkomen al kan ik natuurlijk niet ech controleren of hij gelijk heeft.

Voor de rest ben ik het wel met je eens.
sevillana
 sevillana - maandag 08 augustus 2011 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 22:49 schreef obiku010 het volgende:

[..]

wen er maar aan! hahahaha
was ff leuk, verder nog niks aan de hand, hoop alleen dat 't niet weer 2 jaar gaat duren tot de volgende keer :) . . .
dr. Love
 dr. Love - maandag 08 augustus 2011 - 04:47   quote  deeplink  
Einde van de compact.
1. Az
2. Twente
3. Feyenoord
4. Ajax
5. Groningen
6. Roda
7.hierenveen
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 08 augustus 2011 - 07:49   quote  deeplink  
Feyenoord kan en moet gewoon de eerste 5 wedstrijden winnen. Over de hele linie werd door alle clubs matig gespeeld dit weekeinde. AZ en Twente uitgezonderd.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 augustus 2011 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 20:31 schreef FR-Douwe het volgende:
heeft bruins al ergens een contract?
Gelukkig niet ! Dat doe pijn aan mijn ogen om die te zien spelen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 augustus 2011 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 16:26 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik heb er gewoon geen vertrouwen in dat Gudde en Co. ons echt uit het slop trekken. Ze zijn al een aantal jaren bezig en eigenlijk wordt het alleen maar slechter. Ook stoort het mij zeer dat ze weigeren inhoudelijk op de documentatie, die door de VG naar buiten is gebracht, het liefst zou ik zien dat ze alles kunnen ontkrachten maar dat kunnen ze blijkbaar niet. En als het allemaal leugens en achterklap was hadden ze allang bij derechter gestaan om de verschillende sites en groepen aan te moa hen wegens smaad!
Wat denk je van de rust bewaren in de tent?
Els
 Els - maandag 08 augustus 2011 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 07:49 schreef sportdwaas het volgende:
Feyenoord kan en moet gewoon de eerste 5 wedstrijden winnen. Over de hele linie werd door alle clubs matig gespeeld dit weekeinde. AZ en Twente uitgezonderd.
Eens, het niveau van de rest (behalve Ajax, dat was matig) was echt bedroevend. De competitie kan eigenlijk alleen maar verder achterop raken bij andere competities.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 augustus 2011 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 08:06 schreef Els het volgende:

[..]

Eens, het niveau van de rest (behalve Ajax, dat was matig) was echt bedroevend. De competitie kan eigenlijk alleen maar verder achterop raken bij andere competities.
eerste wedstrijd altijd lastig.
AZ speelde leuk hoor.
Els
 Els - maandag 08 augustus 2011 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 10:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

eerste wedstrijd altijd lastig.
AZ speelde leuk hoor.
Klopt, daarom bevestigde ik ook de uitspraak van Sportdwaas.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 augustus 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 10:45 schreef Els het volgende:

[..]

Klopt, daarom bevestigde ik ook de uitspraak van Sportdwaas.
ohja, sportswaas zat weer eens in mn blinde vlek.
Els
 Els - maandag 08 augustus 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 10:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ohja, sportswaas zat weer eens in mn blinde vlek.
Hij heeft bij mij wat aan sympathie gewonnen omdat hij zo wordt aangevallen op het Ajaxforum.
JanM
 JanM - maandag 08 augustus 2011 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 20:29 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Over cise kom ik bij je terug,dat is wel een goede voetballer.Hij is er alleen een jaar uit geweest.Let maar op die komt terug.Bruins tja ik zou hem terughalen met een prestatie contract
Ik hoop dat je gelijk krijgt over Cissé en een prestatiecontract voor Bruins vind ik uiteraard ook een heel goed voorstel! Denk alleen niet dat dat gaat gebeuren ...
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 augustus 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 08:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat denk je van de rust bewaren in de tent?
Dat doe je toch door duidelijkheid te scheppen? En vertrouwen te scheppen in je bestuurlijke vermogen?
sinds Gudde voorzitter is is de rust bewaard, ook door de verschillende supporters verenigingen afgelopen seizoen zijn er genoeg aanleidingen geweest om de vlam in de pan te laten slaan.
Als ik nu weer lees dat ze met investeerders een Immers willen gaan halen, dan heb ik ernstige twijfels aan het zelflerend vermogen van de mensen in het maasgebouw. Stel ze halen hem voor 3 miljoen, mochten ze hem verkopen over in twee jaar dan gaat er eerst weer 3 miljoen naar de investeerder terug, laten we z'n salaris over die twee jaar op 3 ton per jaar schatten dan verdient Feyenoord pas aan hem als hij meer dan 3.6 miljoen gaat opleveren (overige overhead buiten beschouwing gelaten). Zie jij dat gebeuren? Maken ze dus weer dezelfde fout als met de talentpools en het FiF.
Tel daarbij op hun houding in de zaak Been (niet of het goed is dat hij al dan niet weg moest) dan kan ik je wel vertellen dat ik daar niet echt rustig van wordt.
PieterBos
 PieterBos - maandag 08 augustus 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 10:51 schreef Els het volgende:

[..]

Hij heeft bij mij wat aan sympathie gewonnen omdat hij zo wordt aangevallen op het Ajaxforum.
kom jij daar dan?
Milo
 Milo - maandag 08 augustus 2011 - 11:01   quote  deeplink  
waarom een nieuwe spits? fernandes loopt 1 op 1 dat deed luc niet hehehehehehe...
Els
 Els - maandag 08 augustus 2011 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 10:59 schreef PieterBos het volgende:

[..]

kom jij daar dan?
Er stond een link in een topic, waardoor je daar terecht komt. Heb op de link gedrukt, en ja, ik lees zo af en toe ook wel eens mee, kijken wat er bij hun leeft. Ik koester de gedachte dat ik Ajax nog steeds als rivaal zie, en niet als vijand.
FIIIR
 FIIIR - maandag 08 augustus 2011 - 11:45   quote  deeplink  
eerst maar eens kijken hoe we de eerste paar wedstrijden door komen, zaterdag roda en daar heb ik al een hard hoofd in
Pietje1
 Pietje1 - maandag 08 augustus 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 08:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Gelukkig niet ! Dat doe pijn aan mijn ogen om die te zien spelen.
Ik denk dat Bruins bij een andere club het heel goed zal doen. Hij is technisch een van de meest begaafde spelers in de eredivisie. Hij paste niet bij Feyenoord omdat er geen fysiek sterke spelers om hem heen speelden. Zelf heeft hij het fysiek van een natte Kleenex...
MMM
 MMM - maandag 08 augustus 2011 - 12:10   quote  deeplink  
Laat 'm eerst maar eens een andere club vinden..
Milo
 Milo - maandag 08 augustus 2011 - 12:18   quote  deeplink  
;)
JanM
 JanM - maandag 08 augustus 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 12:10 schreef MMM het volgende:
Laat 'm eerst maar eens een andere club vinden..
Hij schijnt al 14 aanbiedingen op zak te hebben maar kan niet kiezen en hoopt stiekum nog op een nieuw contract bij zijn grote liefde:

Bruins///HELD!
MMM
 MMM - maandag 08 augustus 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 13:07 schreef JanM het volgende:

[..]

Hij schijnt al 14 aanbiedingen op zak te hebben maar kan niet kiezen en hoopt stiekum nog op een nieuw contract bij zijn grote liefde:

Bruins///HELD!
Hij mag het Feyenoord shirt best nog wel even aan in z'n vrije tijd!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 09 augustus 2011 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 21:42 schreef MMM het volgende:

[..]

Hij mag het Feyenoord shirt best nog wel even aan in z'n vrije tijd!
mwa... toen ie er dik voor betaald werd leek hij het al met tegenzin te dragen. graag of niet toch...
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 09 augustus 2011 - 09:39   quote  deeplink  
Met dit team speel je tussen plaats 6 en 10, dat is ook afhankelijk van hoe een team werkt voor elkaar en ingespeeld raakt etc. Dat was onder Been in elk geval niks. Ik hoop alleen wel dat er nog minimaal 1 speler komt. Als je Immers/Schone en Miyaichi kan halen dan speel je om 4 tm 8
plannetje
 plannetje - dinsdag 09 augustus 2011 - 09:43   quote  deeplink  
SLOT

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Plaats 10 hoogst haalbare









0.0080399