|
|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Vertonghen: Stoppen met lunchpotjes (Ajax Club)
|
|
|
alibabba
|
|
|
Gewoon voetballen op de tijden die er staan. Al is het half 1, half 3 of half 5, Ajax moet niet zeuren over het aanvangstijdstip!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 16:35 schreef alibabba het volgende:Gewoon voetballen op de tijden die er staan. Al is het half 1, half 3 of half 5, Ajax moet niet zeuren over het aanvangstijdstip!!! Op zich ben ik het wel met je eens. Alleen zijn er 2 a 3 clubs die veel wedstrijden spelen om deze tijden, en de rest niet, dat is natuurlijk niet eerlijk. half 1 spelen is gewoon klote wat betreft eten en dat merk je gewoon bij iedere ploeg die veel om die tijd speelt.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 16:35 schreef alibabba het volgende:Gewoon voetballen op de tijden die er staan. Al is het half 1, half 3 of half 5, Ajax moet niet zeuren over het aanvangstijdstip!!! We hebben het wel over topsport, waar je lang voor de wedstrijd al bezig bent met de voorbereiding. Het is niet de zondag amateurs van de FC Bal Op Het Dak die met 19 pils in hun nek 20 minuten voor de wedstrijd de kleedkamer instrompelen....
Men begint gewoon al heel lang voor de pot met de voorbereiding, en vroeg voetballen betekent ook al heel vroeg beginnen. Nou ben ik met je eens dat in een ideale wereld dit allemaal niet uit zou moeten maken, maar dit soort details zijn wel belangrijk. Bovendien, Jan heeft er vorig jaar iets over gezegd, en nu weer eens. Als 2 keer in een jaar tijd al als zeuren telt... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 19:28 schreef Eide het volgende:[..] We hebben het wel over topsport, waar je lang voor de wedstrijd al bezig bent met de voorbereiding. Het is niet de zondag amateurs van de FC Bal Op Het Dak die met 19 pils in hun nek 20 minuten voor de wedstrijd de kleedkamer instrompelen.... Men begint gewoon al heel lang voor de pot met de voorbereiding, en vroeg voetballen betekent ook al heel vroeg beginnen. Nou ben ik met je eens dat in een ideale wereld dit allemaal niet uit zou moeten maken, maar dit soort details zijn wel belangrijk. Bovendien, Jan heeft er vorig jaar iets over gezegd, en nu weer eens. Als 2 keer in een jaar tijd al als zeuren telt... Ik vind het wel zeuren ja. Er is zeker iets te verzinnen om je helemaal klaar te stomen voor een wedstrijd om half 1. Gewoon gezamenlijk er een leuk uitje van maken. Je staat wat eerder op en je eet wat eerder. Het hoeft toch ook geen bord spaghetti te zijn wat je moet eten? Bovendien tref je een tegenstander die ook om half 1 moet spelen... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 14:18 schreef alibabba het volgende:[..] Ik vind het wel zeuren ja. Er is zeker iets te verzinnen om je helemaal klaar te stomen voor een wedstrijd om half 1. Gewoon gezamenlijk er een leuk uitje van maken. Je staat wat eerder op en je eet wat eerder. Het hoeft toch ook geen bord spaghetti te zijn wat je moet eten? Bovendien tref je een tegenstander die ook om half 1 moet spelen... Bij Ajax is het altijd Spaghetti eten voor de wedstrijd, heb zelf paar keer tegen ze moeten voetballen om half 1 ;) Wel tegen de amateurs hoor, dus stelt niet echt iets voor, maar wie zat daar in de kantine op de toekomst in de ochtend. Frank de Boer en de A1 aan de spaghetti!! Alhoewel Frank gewoon aan een broodje vruchtenhagel zat en de spelers aan de spaghetti.
Je hebt wel pasta nodig voor je gaat voetballen, dus broodje is echt niet goed genoeg en dat merk je meteen in de wedstrijd, juist omdat het topsport is. Je hebt wel gelijk dat ook de tegenstander gewoon om half 1 moet spelen, dus veel mag het niet uitmaken. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 15:02 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Bij Ajax is het altijd Spaghetti eten voor de wedstrijd, heb zelf paar keer tegen ze moeten voetballen om half 1 ;) Wel tegen de amateurs hoor, dus stelt niet echt iets voor, maar wie zat daar in de kantine op de toekomst in de ochtend. Frank de Boer en de A1 aan de spaghetti!! Alhoewel Frank gewoon aan een broodje vruchtenhagel zat en de spelers aan de spaghetti. Je hebt wel pasta nodig voor je gaat voetballen, dus broodje is echt niet goed genoeg en dat merk je meteen in de wedstrijd, juist omdat het topsport is. Je hebt wel gelijk dat ook de tegenstander gewoon om half 1 moet spelen, dus veel mag het niet uitmaken. Dan was/ben je een goeie voetballer ;)...ik kon er zelf ook wel wat van hoor..wat was je hoogste niveau dan Ajax we love you? Heb je idd pasta nodig voor een wedstrijd? Ikzelf deed het op een lege maag en had de avond daarvoor 30 potten bier in de pens gemikt:), maar het ging allemaal best hoor. Ik ben nog een beetje van de oude stempel, dus niet zeuren..voetballen :) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 16:32 schreef alibabba het volgende:[..] Dan was/ben je een goeie voetballer ;)...ik kon er zelf ook wel wat van hoor..wat was je hoogste niveau dan Ajax we love you? Heb je idd pasta nodig voor een wedstrijd? Ikzelf deed het op een lege maag en had de avond daarvoor 30 potten bier in de pens gemikt:), maar het ging allemaal best hoor. Ik ben nog een beetje van de oude stempel, dus niet zeuren..voetballen :) Haha, nou dat valt wel mee hoor, ik moest tegen Ajax 3 en die spelen reserve eerste klas op zaterdag. Het is niet echt heel laag, maar ook weer geen top niveau. Het is wel leuk om op de toekomst te lopen en tussen al die bekenden te lopen. Ze staan ook allemaal langs de kant te kijken. Op mijn leeftijd heb ik wel pasta nodig!! Ik merk het verschil direct. Ik heb alleen in de jeugd hoog gespeeld, dat was Eredivisie, maar ben toen geblesseerd geraakt helaas, ik was ook niet goed genoeg voor dat niveau. Na jaren niet gevoetbald te hebben en bij een amateur clubje ging voetballen, ben ik niet verder gekomen dan 2de klas KNVB. In mijn nadagen speelde ik dus reserve 1ste klas en sinds dit jaar zelfs reserve 3de klas met een vriendenteam, maar ben ook inmiddels 36. Leukste wedstrijden die ik heb gespeeld was tegen het eerste van Haarlem en 9-1 verliezen, waarbij ik met geluk de enige tegentreffer maakte en een paar keer tegen AFC spelen waar destijds (niet heel lang geleden) Van Basten, Gullit, Menzo, v/h Schip, Bryan Roy etc speelden. Dat was echt lachen, vooral tijdens en na de wedstrijd. eerste 15 minuten sta je alleen maar je ogen uit te kijken en heb je ontzag, dan ga je ineens voetballen en interesseerd het je geen hol wie je tegenover je hebt en zijn zij net zo fanatiek en dan na afloop gewoon ouwehoeren over voetbal op het veld, onder de douche en in de kantine en wat hebben die gasten toch een balbeheersing en die fucking Menzo wat een sprongkracht heeft die gozer. |
|
|
|
|
|