|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Vanavond |
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Alvast maar weer een nieuw topic over aankomende wedstrijd. Zaterdagavond wedstrijden zijn meestal wel mooie wedstrijden dus ben benieuwd wat jullie denken hoeveel het wordt. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik wacht met mijn voorspelling tot zondag avond |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Zodat we Cabral snappen als hij gescoord heeft...
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Eerste wedstrijd voor eigen publiek, wedstrijd zal ons allen verassen in positieve zin met goed voetbal en een uitblinkende Fer.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik doe mijn voorspelling bij sportpooler |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Heb ik al gedaan, gisteren 2 puntjes verdient.. net geen 6. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Even wachten wat er de komende week gaat gebeuren op de transfermarkt...... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Helaas niet aanwezig,maar probeer online de wedstrijd te volgen. Vanavond eerst eens kijken of Roda sterker geworden is. dan ga ik pas een voorspelling doen. Maar als Biseswar erbij is verwacht ik wel meer scorend vermogen. |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
|
|
|
Ikbenkees
|
|
|
1-1 Biseswar scoort en blinkt uit samen met clasie en fer |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Jongens tegen de mannen is mijn gevoel bij deze wedstrijd. Talent tegen wilskracht en teamgeest. Ik hoop op een kleine overwinning (bv. 2-1), maar ik vrees een kansloze nederlaag (0-2). Oftewel, eigenlijk heb ik geen idee. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
5-0 makkkie kat in het bakkie eitje |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja, vertel eens, waar moet ik positief over zijn? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: *Dat deze wedstrijd vorig seizoen verloren ging *Dat we koploper zijn
realistisch: geen idee, maar begin elk seizoen positief. Vaste patronen heb ik nog niet ontdekt, maar ik hoop dat het beter gaat... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1-4 daar ben ik toch nog positief mee? |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Met 30 a 40 duizend man die achter je staan kan het snel gaan ivm een paar 100 man zoals gisteren. Zoals ik vanaf de stream kon horen, was het niet al te veel. In de Kuip zal het zeker anders zijn en ook vanwege het feit dat ze gisteren gewonnen hebben.
Koeman zal weer met dezelfde opstelling starten, was niks mis mee. Cisse zal meer actie moeten maken en Fer lekker van de nr. 10 positie inschuiven. Cabral een standje geven omdat hij een paar verzuimd had pass te geven waaruit gescoord kon worden. Verder gewoon weer lekker druk zetten en veelal de vrije man zoeken.
3-0 winst voor Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 18:38 schreef King - 010 het volgende:Met 30 a 40 duizend man die achter je staan kan het snel gaan ivm een paar 100 man zoals gisteren. Zoals ik vanaf de stream kon horen, was het niet al te veel. In de Kuip zal het zeker anders zijn en ook vanwege het feit dat ze gisteren gewonnen hebben. Koeman zal weer met dezelfde opstelling starten, was niks mis mee. Cisse zal meer actie moeten maken en Fer lekker van de nr. 10 positie inschuiven. Cabral een standje geven omdat hij een paar verzuimd had pass te geven waaruit gescoord kon worden. Verder gewoon weer lekker druk zetten en veelal de vrije man zoeken. 3-0 winst voor Feyenoord. Cabral naar Excelsior. Mokotjo op dr tribune! Biseswar in de basis indien fit! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hmmmm, ik ga er gewoon van uit dat we winnen, 2-1... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Vormer heeft rood gekregen tegen Groningen.Volgende week geschorst dus! |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: ik las het net helemaal goed en die missen ze volgende week dus weer geluk voor ons Ik voorspel een 2-0 winst |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: mooie lul, loopt mn voorspelling helemaal mis.... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:40 schreef piet de paler het volgende:Helaas niet aanwezig,maar probeer online de wedstrijd te volgen. Vanavond eerst eens kijken of Roda sterker geworden is. dan ga ik pas een voorspelling doen. Maar als Biseswar erbij is verwacht ik wel meer scorend vermogen. Ja en Dani Fernandez en Miquel Nelom er nog in |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Met tien man spelen ze Groningen van de mat. Wordt niks dus volgende week. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: groningen ernstig verzwakt hoor, zegt denk ik niet zoveel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van de mat... Hahaha
Ze hebben onwijs mazzel gehad |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: echt niet groningen 75 minuten veel beter en overspeelde Roda juist. Na de 1-1 kreeg Roda vluegels. Dus zorgen dat ze niet gelijk maken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wordt een topper om de koppositie ! En nu om 21.47 uur staat Feyenoord nog steeds boven aan. Lachen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nou , van de mat! Dat is wel overdreven. Fc Groningen had er gewoon veel meer moeten maken voor de rust. Maar verder vind ik ze allebei wel zwak spelen . Wel knap van Roda jc om met 10 man te winnen ..... |
|
|
|
|
MikeM
|
|
|
Wordt een zware pot volgende week! Maar met Biseswar erbij en Een top spelende Clasie en Fer wordt het 2-1! (hopelijk zien we el ahmadi wat meer) |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vormer doet in ieder geval niet mee. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
we kunnen ze hebben volgende week |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Roda scoort minimaal 1 keer dus idd 2-1 fernandes en jawel karim ;) |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Ronaldihno
|
|
|
Zien volgende week een ouderwets Feyenoord dus ze winnen afgetekend met 3 0 van Roda |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tot nu toe de wedstrijden gezien conclusie zowel vrijdag/zaterdag nog geen ploegen gezien waar ik van dacht dat Feyenoord kansloos is.Het is allemaal niet best. dus 1-0 feyenoord |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Misselijk gedrag van dat ventje. Hij krijgt van mij ook een vinger de middelste |
|
|
|