|
|
Bosifyable
|
|
|
Wel mooi dat Fernandez gelijk op het Feyenoord logo sloeg. Niet dat dat tegenwoordig iets zegt, maar goed. Beter dan wegrennen van je supporters en een hartje maken naar..? Je zaakwaarnemer? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Meteen een koplopers duel, spannend! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 12:43 schreef Bosifyable het volgende:Wel mooi dat Fernandez gelijk op het Feyenoord logo sloeg. Niet dat dat tegenwoordig iets zegt, maar goed. Beter dan wegrennen van je supporters en een hartje maken naar..? Je zaakwaarnemer? Of ze oma |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Of ze homies van de Koopgoot posse... |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Misschien deed ie dat wel in de richting van de Gay Parade? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nee die was een dag later hè..... |
|
|
|
|
STS
|
|
|
De botenparade wel ja, maar er was nog een feesie vooraf..... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ik denk na afgelopen weekend 2-1 voor Feyenoord. Vormer doet niet mee, het is een avondwedstrijd (is toch altijd mooi) en ik hoop dat ze na een week training onder Koeman weer wat verder zijn. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 21:02 schreef FR-Douwe het volgende:ik denk na afgelopen weekend 2-1 voor Feyenoord. Vormer doet niet mee, het is een avondwedstrijd (is toch altijd mooi) en ik hoop dat ze na een week training onder Koeman weer wat verder zijn. Wat verwacht je dan wel niet na een maand training onder Koeman? |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
We gaan eenvoudig winnen, Roda was een groot drama tegen Groningen, echt een wonder dat ze nog gewonnen hebben! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: inkoppertje nog beter natuurlijk |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Kampioenuh!
Edit: Oh nee; dat is pas na 9 maanden onder Koeman.
Edit: Tenzij we in maart het kampioenschap al veilig stellen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: een elftal wat staat qua organisatie, spelend om het achterin dicht te houden en met snelle counters doelpunten maken. Uitstraling op het veld. Maar ik ben nog steeds niet zo'n koeman fan hoor. Gun hem echter wel het voordeel van de twijfel. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 21:05 schreef FR-Douwe het volgende:[..] een elftal wat staat qua organisatie, spelend om het achterin dicht te houden en met snelle counters doelpunten maken. Uitstraling op het veld. Maar ik ben nog steeds niet zo'n koeman fan hoor. Gun hem echter wel het voordeel van de twijfel. Kampioenen! |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: als dat zo is dan gaan we een leuk feestje bouwen op de coolsingel en op varkenoord! nodigen we meteen de VG uit. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 21:07 schreef FR-Douwe het volgende:[..] als dat zo is dan gaan we een leuk feestje bouwen op de coolsingel en op varkenoord! nodigen we meteen de VG uit. Hup vg |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahaha, lafbek.. goed bedoelt natuurlijk, wil geen ban krijgen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Vg kampioenen vg kampioenen vg kampioenen |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
cisse breekt geen pot open is een grote prutser ik hoop op winst maar denk aan een gelijkspel |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 21:10 schreef flipje tiel het volgende:cisse breekt geen pot open is een grote prutser ik hoop op winst maar denk aan een gelijkspel Zeg
Die Betuwe jam wordt toch allang niet meer in Tiel gemaakt? Waarom heet je dan toch nog Flipje? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: je stelt me niet teleur..... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Zei mijn vriendinnetje dat maar eens |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Poeh Els. Wil graag met je meedenken, maar wie moet ze er bij ons inschieten dan? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: als ze het al zegt en ze bedoelt hetzelfde als ik dan zou ik me niet al teveel illusies maken hahahaha ouwe Rovert! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Fernandez 1x Clasie 1x |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 21:19 schreef FR-Douwe het volgende:[..] als ze het al zegt en ze bedoelt hetzelfde als ik dan zou ik me niet al teveel illusies maken hahahaha ouwe Rovert! Hmmmmmm
Slechte zaak dus? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
2-1, roda won wel, maar dat had meer met groningen te maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2011 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: moet je dan maar diep in haar ogen kijken hahahaha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Fernandez, Vlaar, Fer, de tegenstander..... opties zat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2011 door Els -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Bron: Feyenoordnieuws
Roda JC zal volgende week zaterdag zonder Ruud Vormer afreizen naar Rotterdam-Zuid. De middenvelder kreeg in het duel met FC Groningen een directe rode kaart en is in ieder geval geschorst voor het treffen met Feyenoord.
Vormer werkte na twaalf minuten de doorgebroken Marcus Pedersen tegen het gras. Arbiter Jan Wegereef trok terecht een directe rode kaart, wat tot gevolg heeft dat de voormalig speler van AZ volgend weekend ontbreekt in de Kuip.
Het duel tussen Feyenoord en Roda JC op zaterdag 13 augustus vangt om 20.45 uur aan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2011 door Els -- |
|
|
|
|
FIIIR
|
|
|
ben bang dat we een hele zware avond gaan krijgen , zou al blij zijn met een gelijk spel want roda is wel van een ander niveau dan excelsior |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
hoolie077
|
|
|
word n zwaar bevochte 2-1 voor ons |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: idd wat jumper al zei, wordt gespeeld om de eerste plek spannend! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik geloof ook in een nipte overwinning. Roda was ook niet best, dus moet lukken! |
|
|
|
|
Dondiego
|
|
|
iedereen zegt 2-1 maar wie gaat ze scoren dan? Het is niet zo dat roda ze der net als excelsior zelf inlegt of ze zo makkelijk weggeeft. Het zou mooi zijn als ze het achterin dicht weten te houden en dan misschien een keer naar de 1-0 weten te counteren |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 13:52 schreef Dondiego het volgende:iedereen zegt 2-1 maar wie gaat ze scoren dan? Het is niet zo dat roda ze der net als excelsior zelf inlegt of ze zo makkelijk weggeeft. Het zou mooi zijn als ze het achterin dicht weten te houden en dan misschien een keer naar de 1-0 weten te counteren Fernandez, als Bieseswar speelt ipv Cabral zal Fernandez meer kansen krijgen (als Diego's tenminste zo voetbalt als in de tweede seizoens helft). tegen Excelsior stond Fernandez regelmatig vrij in scoringspositie maar werd hij over het hoofd gezien. |
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
ligt aan of bisewar speelt jo of nei |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 13:52 schreef Dondiego het volgende:iedereen zegt 2-1 maar wie gaat ze scoren dan? Het is niet zo dat roda ze der net als excelsior zelf inlegt of ze zo makkelijk weggeeft. Het zou mooi zijn als ze het achterin dicht weten te houden en dan misschien een keer naar de 1-0 weten te counteren fernandez loopt 1 op 1 en jawel karim! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ga ook voor de 2-1, in the winning mood blijven dus . . . |
|
|
|