|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Melder!!! Tyton had hem niet zo van Cabral.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Roy_Feyenoord
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
mulder keept toch wel ijzersterk hoor. |
|
|
|
|
WIMO
|
|
|
|
|
|
WbD ANJO
|
|
|
What the fuck met een FER logo op ere live????????????????????????????????????????? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
3-0 halve liter 4 roses top avond! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geef die bal nu eens in 1x Cabral! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: ja ga janken man met je negatieve gedoe de hele wedstrijd al we staan 3-0 voor mafkees!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Daar gaat het niet om. Dat doet ir altijd. Ook goed gedaan vandaag, maar dat is Ergerlijk!
Plus roda id echt bedroefd vandaag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zoiets móet gewoon beter. |
|
|
|
|
WIMO
|
|
|
Das waar, vandaag luktbeen hoop, echt fantastisch. Maar moet soms wat simpeler durven spelen. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
schaken speelt ook niet misselijk zeg |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord
|
|
|
Ik denk dat we trots op onze boys mogen zijn vanavond !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Roy_Feyenoord
|
|
|
Diep maar dan ook diepe respect voor onze Dani !!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
prima, had niet verwacht dat het zo'n eitje was |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
erg mooi gedaan....we staan gewoon aan kop. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
kippenvel moment met Dani Fernandez!! Klasse jongens |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
DRIE PUNTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHH!!! Heb eindelijk weer een strijdend Feyenoord gezien......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door Suijltje -- |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Ze hebben een heerlijk potje lopen ballen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 22:41 schreef Suijltje het volgende:DRIE PUNTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHH!!! Heb eindelijk weer een strijdend Feyenoord gezien...... Ja veel gevallen tegen een kramp aan zag ik! Toch wel weer een teken dat er vroeger niet goed is getraind. Maar inderdaad goed gestreden. Klasse mannen |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Dat is lang geleden dat ik zo tevreden ben geweest over het veldspel. Cabral qua statistieken man of the match, maar in mijn optiek is El Ahmadi man of the match. Wat speelde die gast een beregoede partij zeg, niet alleen qua voetbal maar ook qua werk. Overigens was iedereen voldoende tot ruim voldoende. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen onvoldoendes. Trots op mn cluppie. Als dit de voorbode is wordt t een leuk seizoen |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Ik zeg, ik had gelijk hahah. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Hebben we het toch goed gehoopt:p haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geweldige wedstrijd. Hele wedstrijd gecontroleerd, op het kwartiertje voor rust na. Gelukkig kregen we toen geen goal tegen.. Tweede helft niets weggeven en professioneel uitgespeeld.
Cabral(!) en Clasie waren wat mij betreft de beste. cabral met 2 goals en een assist, en er kwam veel dreiging van zijn kant. Werd alleen wat overmoedig in de tweede helft.
Cissé was weer een ramp. Schaken was nog beter op links..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
FR
|
|
|
quote: Meen je het nog steeds wat je zei met ''Cabral naar Excelsior'' ?? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zal wel los lopen nu denk ik! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 23:27 schreef MMM het volgende:Geweldige wedstrijd. Hele wedstrijd gecontroleerd, op het kwartiertje voor rust na. Gelukkig kregen we toen geen goal tegen.. Tweede helft niets weggeven en professioneel uitgespeeld. Cabral(!) en Clasie waren wat mij betreft de beste. cabral met 2 goals en een assist, en er kwam veel dreiging van zijn kant. Werd alleen wat overmoedig in de tweede helft. Cissé was weer een ramp. Schaken was nog beter op links.. Cissé zijn grote teen moet er nog aan wennen! Heeft nog zijn tijd nodig. Ik denk dat iedereen beetje bij beetje gaat groeien binnen dit elftal. En ik blijf hopen dat Fer blijft! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Leuke wedstrijd, prachtig resultaat. Op naar Heracles. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jazeker. Iedereen heeft recht op een redelijke wefstrijd. Ik vind t nog steeds een egoist en een blind paard. Als ie dat eruit krijgt kan t wel een goeie worden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja weer naar dat KUnsTgras in Almelo. Sorry voor mijn woordkeuze Els |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik begrijp je punt. Maar voor technische spelers moet er op kunstgras wat te halen zijn.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En ze werkten weer voor elkaar, goed om te zien! Dat heb ik lang gemist.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ben ik met je eens, . . je ziet nu wel weer een beetje team voetballen |
|
|
|
|
Laurel
|
|
|
Lex Immers zat vanavond op de tribune op uitnodiging van Fer...... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: dat wel, maar vindt kunstgras wat traag, dus bal circuleert wat minder snel |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: De bal rolt juist sneller op kunstgras kerel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goede wedstrijd. Eerste halfuur goed en eerste kwartier na rust. De rest van de wedstrijd controleerd, zo hoort het want je kan niet 90 minuten domineren.
MOTM was Cabral natuurlijk, maar de beste man op het veld vond ik El Ahmadi, geweldig hoe hij speelde. Heel veel veroverd en uitstekend het spel verdeeld. Niet zozeer met briljante steekpasses, maar door heel goed te zien waar de ruimte lag. Maar nog opvallender vond ik zijn verdedigende kwaliteiten, had ik niet zo gauw achter hem gezocht. Hou dit vol Karim! |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 23:42 schreef Stylzz het volgende:[..] Jazeker. Iedereen heeft recht op een redelijke wefstrijd. Ik vind t nog steeds een egoist en een blind paard. Als ie dat eruit krijgt kan t wel een goeie worden. rare praat Stylzz, Cabral was top en verdiend credits... bovendien kunnen ze bij Excelsior geen blinde paarden gebruiken. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
mooie wedstrijd gezien jongens, iedereen een voldoende behalve cisse. Die viel me echt tegen (misschien op tv anders maar in het stadion zag ik hem alleen maar rare dingen doen.) Verders weer een ouderwetse sfeer en weer een forumlid ontmoet. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Niks meer aan doen, gewoon zo laten. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 01:32 schreef FR-Douwe het volgende:mooie wedstrijd gezien jongens, iedereen een voldoende behalve cisse. Die viel me echt tegen (misschien op tv anders maar in het stadion zag ik hem alleen maar rare dingen doen.) Verders weer een ouderwetse sfeer en weer een forumlid ontmoet. Nieuwsgierig.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: t antwoord staat volgens mij in het afmelden en aanmelden topic... |
|
|
|