|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat hangt van t type af en of er op gesproeid is. T veld van Excelsior is heel stroef. En vliegt de turf om je oren. Heracles heeft ander materiaal idd. Volgens mij was dat wel sneller. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 01:00 schreef Jhon de Beuk het volgende:[..] rare praat Stylzz, Cabral was top en verdiend credits... bovendien kunnen ze bij Excelsior geen blinde paarden gebruiken. Nee, echt. Die 2 goals en die ene assist verhulde veel. Maar de eerste helft echt heb ik me kapot geërgerd aan Cabral. Als je de bal krijgt hoor je al gezien te hebben wat je gaat doen. Hij krijgt de bal, doet 30 overstapjes, halve scharen, kapbewegingen en gaat dan kijken of de bal voor kan. Als dat eruit gaat en hij sneller kijkt of hij vrije medespelers heeft, dan is het echt een aanwinst.
Wat hij nu gedaan heeft, lukt hem niet meer de volgende week. Simpelweg omdat iedereen t weet en niet zo slecht verdedigd als Roda gisteren. Maar goed, als ik t mis blijk te hebben dit seizoen, mag van mij! Ik zal de eerste zijn die t toegeeft en er blij mee is :) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Op de laatste wedsrijd tegen Pisvee na is het lang geleden dat ik zo trots op alle jongens ben geweest!!
WE WORDEN KAMPIOEN!!
Mis nog wel een echte spits. Cabral zal niet elke wedstrijd dit kunnen presteren en dan is een veel scorende spits erg belangrijk! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Goeie spelhervattingen van Mulder overigens. Jammer dat Fernandez niet meer tot een schot kwam... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vond (wat ik gezien heb) de invalbeurt van Schaken wederom goed.Is geen topper maar voor de breedte van de selectie niet slecht.van Haren gaf een hele mooie diepte pass alleen vond ik Vlaar een beetje chaotisch |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vlaar speelt nog niet helemaal vrij... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 12:06 schreef piet de paler het volgende:Ik vond (wat ik gezien heb) de invalbeurt van Schaken wederom goed.Is geen topper maar voor de breedte van de selectie niet slecht.van Haren gaf een hele mooie diepte pass alleen vond ik Vlaar een beetje chaotisch Idd weer goed ingevallen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 12:06 schreef piet de paler het volgende:Ik vond (wat ik gezien heb) de invalbeurt van Schaken wederom goed.Is geen topper maar voor de breedte van de selectie niet slecht. Deed het beter dan Cissé. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Van Cissé was alleen die ene verdedigende actie goed.... Hij is wel lastig van de bal te krijgen overigens.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD