|
|
Ronaldihno
|
|
|
Die gozer maakt in tegenstelling tot de rest een hele positieve indruk! vond hem heel solide en opbouwend goed! Eindelijk weer iemand die ons doet denken aan een verdediging met konterman en van wonderen!! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ga fietsen je kan duidelijk zien dat hij geen gewelige spelr is en op linksback (niet zijn vaste positie !) zeeeeeer ma!tig is |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 22:23 schreef Ronaldihno het volgende:Die gozer maakt in tegenstelling tot de rest een hele positieve indruk! vond hem heel solide en opbouwend goed! Eindelijk weer iemand die ons doet denken aan een verdediging met konterman en van wonderen!! wereld topic! buitengewoon goed! had het zelf niet beter kunnen verzinnen. ga zo door!! ramsteijn///hardrock!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: eens! doe me meer van dit soort topics!!! |
|
|
|
|
Ronaldihno
|
|
|
Laat obiku nu gewoon eens zijn sarcastische kop houden! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: anders pleur jij gewoon eens op. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: sarcastisch? vind ik het een geweldige topic is het ook niet goed... heb je wat tegen me ofzo? ongesteld? |
|
|
|
|
Ronaldihno
|
|
|
|
|
|
Ronaldihno
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 22:23 schreef Ronaldihno het volgende:Die gozer maakt in tegenstelling tot de rest een hele positieve indruk! vond hem heel solide en opbouwend goed! Eindelijk weer iemand die ons doet denken aan een verdediging met konterman en van wonderen!! veel gezopen ofzo? |
|
|
|
|
DY
|
|
|
doet het neit slect voor iemand die normaal centraal speelt. |
|
|
|