BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Silvercard naar Goldcard

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
boyan19
 boyan19 - zondag 07 augustus 2011 - 14:43   quote  deeplink  
Hallo allemaal

ik heb nu al 8 jaar een seizoenskaart bij Feyenoord op vak X.

nu heb ik er dit jaar een Silvercard bijgenomen maar nu is mijn vraag

hoeveel punten heb je nodig om een goldcard te krijgen en hoeveel punten krijg je voor een wedstrijd

ik heb al heel internet af lopen zoeken maar ik kan echt niks vinden en bij de feyenoord site staat iedere keer punten: NNB

ik hoop dat er hier mensen zijn die me een beetje duidelijkheid willen en kunnen geven
Els
 Els - zondag 07 augustus 2011 - 14:44   quote  deeplink  
hangt af van het aantal collega supporters wat ook de wedstrijden bezoekt. Bepaald percentage krijgt Diamond, zelfde met gold en silver.
boyan19
 boyan19 - zondag 07 augustus 2011 - 14:52   quote  deeplink  
ik dacht altijd dat je een zoveel punten moest halen om een goldcard te krijgen
Rovert
 Rovert - zondag 07 augustus 2011 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 14:52 schreef boyan19 het volgende:
ik dacht altijd dat je een zoveel punten moest halen om een goldcard te krijgen
Ik koop de mijne altijd rechtstreeks bij Gudde, in een parkeergarage
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 07 augustus 2011 - 15:13   quote  deeplink  
Never mind..! :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2011 door Bosifyable --
Els
 Els - zondag 07 augustus 2011 - 15:13   quote  deeplink  
Nee, Feyenoord krijgt elk jaar per uitwedstrijd een bepaald aantal plaatsen toegewezen. Stel dat het minste aantal 500 is, dan kunnen er dus max 500 Diamond kaarthouders zijn, als je wil dat die in elk geval elke wedstrijde kunnen. Het minste aantal wat we dit jaar aan uitkaarten krijgen is trouwens '0'. Ben benieuwd hoe ze daar mee omgaan.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 07 augustus 2011 - 15:22   quote  deeplink  
Maar als ik nu dus een uitkaart aanvraag, dan krijg ik de Silver Card. In principe zou ik een kaartje kunnen kopen voor een uitwedstrijd, maar stel dat er dus 500 kaarten beschikbaar zijn, en 300 Diamond card houders en 200 Gold card houders hebben al een kaart, is het voor mij niet meer mogelijk een kaart te kopen.

Als er nou onder de Diamond card en Gold card houders 499 kaarten verkocht worden, zou ik als Silver card houder dus snel een kaartje moeten kopen?

Of stel dat ik als Silver card houder nu een kaartje voor de uitwedstrijd tegen Heracles zou kopen, hebben de Diamond card en Gold card houders dan voorrang, of geldt nog altijd het 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'?

Edit: Zie nu dat de verkoopdata per 'rang' verschillen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2011 door Bosifyable --
Rovert
 Rovert - zondag 07 augustus 2011 - 15:30   quote  deeplink  
Koop gewoon een kaart via marktplaats
hotjumper
 hotjumper - zondag 07 augustus 2011 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 15:30 schreef Rovert het volgende:
Koop gewoon een kaart via marktplaats
Dat vindGudde niet leuk hoor....
willian_fr
 willian_fr - zondag 07 augustus 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 15:22 schreef Bosifyable het volgende:
Maar als ik nu dus een uitkaart aanvraag, dan krijg ik de Silver Card. In principe zou ik een kaartje kunnen kopen voor een uitwedstrijd, maar stel dat er dus 500 kaarten beschikbaar zijn, en 300 Diamond card houders en 200 Gold card houders hebben al een kaart, is het voor mij niet meer mogelijk een kaart te kopen.

Als er nou onder de Diamond card en Gold card houders 499 kaarten verkocht worden, zou ik als Silver card houder dus snel een kaartje moeten kopen?

Of stel dat ik als Silver card houder nu een kaartje voor de uitwedstrijd tegen Heracles zou kopen, hebben de Diamond card en Gold card houders dan voorrang, of geldt nog altijd het 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'?

Edit: Zie nu dat de verkoopdata per 'rang' verschillen.
als eerst mogen de diamond houders kaartje kopen dan goldcard houden en dan pas de silvercard houders. met geluk kan je dus 4 uit wedstrijden bezoeken psv uit vitesse uit heerenveen uit gronigen uit. met een beetje geluk komen we 1 van die 4 ploegen tegen in de beker. of als je heel veel geluk hebt nog een andere wedstrijd. met andere woorden, je moet geluk hebben en snel zijn voor een kaartje
willian_fr
 willian_fr - zondag 07 augustus 2011 - 15:45   quote  deeplink  
vergeten te melden, alle stadions met een minimaal van 1000/1200 uit plaatsen kan je tussen komen
boyan19
 boyan19 - zondag 07 augustus 2011 - 15:46   quote  deeplink  
dit is informatie waar ik wat aan heb!

mijn maat die had wel heel veel geluk die had binnen een jaar een goldcard maar idd psv vitesse heerenveen groningen twente en miss nog wel heerenveen zullen denk ik wel haalbaar zijn
willian_fr
 willian_fr - zondag 07 augustus 2011 - 16:08   quote  deeplink  
nja dat is geen geluk, heel veel goldcard houders stopten denk ik want 2 maten van mij met wie ik altijd naa de kuip ga hadden ook ineens goldcard. en sins dit seizoen is daar een 3e bij gekomen. ik zelf had silver card, en heb toen sparta, vitesse, heerenveen uit bezocht.. en moet zeggen uitwedstrijden zijn echt vet. utrecht kom je ook tussen want dat zijn 1200 uit plaatsen
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 07 augustus 2011 - 16:14   quote  deeplink  
'Probleem' voor mij is alleen het vervoer waarschijnlijk. Mocht ik een uitwedstrijd tegen PSV willen bezoeken, moet ik eerst vanuit thuis (Valkenswaard, 7km van Eindhoven) naar Rotterdam, met de combi naar Eindhoven, terug naar Rotterdam en dan weer voorbij Eindhoven naar huis.

Ik weet het, je moet er iets voor over hebben, maar dat? ;)

Hoe werkt het eigenlijk met zo'n autocombi, zoals naar Heracles bijvoorbeeld? Bepaald punt opstappen, en minimaal 3 andere supporters die met je meerijden of zo?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 07 augustus 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 16:14 schreef Bosifyable het volgende:

Hoe werkt het eigenlijk met zo'n autocombi, zoals naar Heracles bijvoorbeeld? Bepaald punt opstappen, en minimaal 3 andere supporters die met je meerijden of zo?
altijd eerst langs Zwolle
willian_fr
 willian_fr - zondag 07 augustus 2011 - 16:42   quote  deeplink  
ik zelf woon in zevenbergen, en moes toen ook eerst naar rotterdam dan trein naar eindhoven dan weer naar rotterdam en dan naar huis. heerenveen was toen vrij vervoer ideaal. het beste is als je uit kaart hebt, en je wilt wedstrijd bezoeken dat je een rijbewijs hebt en natuurlijk een auto. anders zit je elke keer met openbaar vervoer te klote, en dan kan je zelf zeggen hoe laat je weg rijd enzovoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2011 door willian_fr --
Crisismanager
 Crisismanager - zondag 07 augustus 2011 - 16:51   quote  deeplink  
Het staat vast dat er jaarlijks 400 diamondcardhouders zijn en 1200 goldcardhouders. Voor dit seizoen had je volgens mij minimaal rond de 65 punten moeten verzamelen de laatste 3 jaar voor een goldcard.

Het aantal punten per wedstrijd is verschillend, de criteria die worden toegepast zijn te vinden op feyenoord.nl. Het is o.a. afhankelijk van buscombi's, vrij vervoer, vrijdag avond of zondagmiddag wedstrijd, het aantal beschikbare kaarten etc.

Maar meestal zijn het 8 punten. Met een silvercard zijn wedstrijden tegen Excelsior, NAC en Heracles niet te doen (uitvak dan heh;)...) Dit komt omdat die clubs schandalig weinig kaarten beschikbaar stellen voor de bezoekers, met name het uitvak van NAC...
MrChriz
 MrChriz - zondag 07 augustus 2011 - 20:08   quote  deeplink  
Kan het wel n keer precies voor je opzoeken maar met ongeveer 5 wedstrijden per seizoen (wat nog niet zo heel simpel is als silvercardhouder) heb je hem na 2 seizoenen wel :) Zal morgen wel effe in mn mail graven voor je!
Crisismanager
 Crisismanager - zondag 07 augustus 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 20:08 schreef MrChriz het volgende:
Kan het wel n keer precies voor je opzoeken maar met ongeveer 5 wedstrijden per seizoen (wat nog niet zo heel simpel is als silvercardhouder) heb je hem na 2 seizoenen wel :) Zal morgen wel effe in mn mail graven voor je!
En zo leg ut...
Rovert
 Rovert - zondag 07 augustus 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 16:14 schreef Bosifyable het volgende:
'Probleem' voor mij is alleen het vervoer waarschijnlijk. Mocht ik een uitwedstrijd tegen PSV willen bezoeken, moet ik eerst vanuit thuis (Valkenswaard, 7km van Eindhoven) naar Rotterdam, met de combi naar Eindhoven, terug naar Rotterdam en dan weer voorbij Eindhoven naar huis.

Ik weet het, je moet er iets voor over hebben, maar dat? ;)

Koop toch gewoon een kaart in een ander vak....
Rovert
 Rovert - zondag 07 augustus 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 15:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat vindGudde niet leuk hoor....
Joh
Die is toch zo weg
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 07 augustus 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 20:26 schreef Rovert het volgende:

[..]

Koop toch gewoon een kaart in een ander vak....
Ja, gezellig! Ik word altijd al zo leuk aangesproken in Eindhoven met mijn mini-shirts in de auto.
Rovert
 Rovert - zondag 07 augustus 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 21:04 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ja, gezellig! Ik word altijd al zo leuk aangesproken in Eindhoven met mijn mini-shirts in de auto.
Niet je auto meenemen het stadion in dan
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 07 augustus 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 21:05 schreef Rovert het volgende:

[..]

Niet je auto meenemen het stadion in dan
Sinds wanneer doen ze daar moeilijk over?
Rovert
 Rovert - zondag 07 augustus 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 21:19 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Sinds wanneer doen ze daar moeilijk over?
Geen idee, ik weet niet hoelang je al rond rijdt in Eindhovuh met die minishirts?
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 07 augustus 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 21:22 schreef Rovert het volgende:

[..]

Geen idee, ik weet niet hoelang je al rond rijdt in Eindhovuh met die minishirts?
Pfft, jaartje of 4. Rondlopen in de minishirts (zo'n ontblote buik is af en toe wel fijn) doe ik een jaar of 7.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 07 augustus 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 21:29 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Pfft, jaartje of 4. Rondlopen in de minishirts (zo'n ontblote buik is af en toe wel fijn) doe ik een jaar of 7.
met die buik van jou? pffffffff zie nu allemaal beelden voor me die ik niet wil zien brrrrrrrr
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 07 augustus 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 21:30 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

met die buik van jou? pffffffff zie nu allemaal beelden voor me die ik niet wil zien brrrrrrrr
Afgetraind!

Op bier drinken dan.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 07 augustus 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 21:31 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Afgetraind!

Op bier drinken dan.
je hebt mazzel dat ik niet weet hoe je een plaatje kan posten hahahaha
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 07 augustus 2011 - 21:40   quote  deeplink  
[img] link [/img]

Ik geef er toch helemaal niets om joh ;)

bierbuik.jpg

Dit is wat ik me van jou kan herinneren :P
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 07 augustus 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 21:40 schreef Bosifyable het volgende:
[img] link [/img]

Ik geef er toch helemaal niets om joh ;)

[ afbeelding ]

Dit is wat ik me van jou kan herinneren :P
buik wel ja, kop lijkt inderdaad op jou!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 07 augustus 2011 - 21:54   quote  deeplink  
Had je al zoveel gezopen dan die middag?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 07 augustus 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 21:54 schreef Bosifyable het volgende:
Had je al zoveel gezopen dan die middag?
dat wel, maar zaterdag zal ik helaas met de auto moeten (tenzij iemand een slaapplek heeft!!!!!) dus ben dan zo nuchter als wat.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 07 augustus 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Ik zit nou toevallig te kijken op de site van de NS voor je, maar om 10 voor 11 gaat de trein vanaf Rotterdam Stadion richting Centraal, naar Utrecht en dan Zwolle.

Check het maar, ben je 10 voor 1 thuis en kun je drinken!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 07 augustus 2011 - 22:05   quote  deeplink  
gaat niet verder als zwolle als ik me niet vergis. heb ik ook een keer gehad, sta je in zwolle en dan??!!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 07 augustus 2011 - 22:06   quote  deeplink  
Hij woont toch in Zwolle? Of zit ik er nu weer naast? :P

In dat geval, sorry dat ik het alweer vergeten ben FR-Douwe ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2011 door Bosifyable --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 07 augustus 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 22:03 schreef Bosifyable het volgende:
Ik zit nou toevallig te kijken op de site van de NS voor je, maar om 10 voor 11 gaat de trein vanaf Rotterdam Stadion richting Centraal, naar Utrecht en dan Zwolle.

Check het maar, ben je 10 voor 1 thuis en kun je drinken!
wedstrijd begint om 20:45 uur, is om 22:30 uur afgelopen. hoe kom ik in godsnaam binnen 20 minuten op centraal?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 07 augustus 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 22:06 schreef Bosifyable het volgende:
Hij woont toch in Zwolle? Of zit ik er nu weer naast? :P

In dat geval, sorry dat ik het alweer vergeten ben FR-Douwe ;)
woon idd in zwolle dus das wel goe
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 07 augustus 2011 - 22:07   quote  deeplink  
Lees even goed, hij vertrekt vanaf Rotterdam Stadion. Recht voor de deur. En dan pas naar Centraal ;)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 07 augustus 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 22:07 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

woon idd in zwolle dus das wel goe
oh, serieus. dacht dat je nog verder als mij woonde? verwar je zeker met iemand anders:P
willian_fr
 willian_fr - zondag 07 augustus 2011 - 22:10   quote  deeplink  
wat je ook kan doen, en dat doe ik dus. ik woon in zevenbergen en hebben een vast groepje, wij gaan altijd naar zwijndrecht andere groepje (standaard altijd verzamelen). zetten we de auto in zwijndrecht en pakken we de trein verder naar de kuip. zo zitten we nooit met de tijden van openbaar vervoer
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 07 augustus 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 22:09 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

oh, serieus. dacht dat je nog verder als mij woonde? verwar je zeker met iemand anders:P
jij woont in tilburg hahahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 07 augustus 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 22:10 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

jij woont in tilburg hahahaha
bijna, hoop ik. huur is nog steeds niet rond van mijn hondenhok die ik daar wil huren;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2011 door Jappie_FEY --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 07 augustus 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 22:07 schreef Bosifyable het volgende:
Lees even goed, hij vertrekt vanaf Rotterdam Stadion. Recht voor de deur. En dan pas naar Centraal ;)
verdomd, je hebt gelijk! wel 100 keer overstappen maar toch....
Dan kom ik zaterdag mooi met het openbaar vervoer gozert, andere keer maar op afgesproken plek afspreken!
We kunnen natuurlijk wel wat eerder komen en dan op varkenoord bijeenkomen?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 07 augustus 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 22:10 schreef willian_fr het volgende:
wat je ook kan doen, en dat doe ik dus. ik woon in zevenbergen en hebben een vast groepje, wij gaan altijd naar zwijndrecht andere groepje (standaard altijd verzamelen). zetten we de auto in zwijndrecht en pakken we de trein verder naar de kuip. zo zitten we nooit met de tijden van openbaar vervoer
is op zich geen probleem om met de auto te gaan maar wil ook graag een biertje drinken. Baal dan van die late wedstrijden.... maar goed, ik schijn met de trein te kunnen gaan dus komt helemaal goed.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 07 augustus 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 22:12 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

verdomd, je hebt gelijk! wel 100 keer overstappen maar toch....
Dan kom ik zaterdag mooi met het openbaar vervoer gozert, andere keer maar op afgesproken plek afspreken!
We kunnen natuurlijk wel wat eerder komen en dan op varkenoord bijeenkomen?
Goed man, hoe laat denk je op Varkenoord te willen zijn? Wil zelf toch om kwart voor 8 wel in de Kuip zijn, dus zeg het maar!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 07 augustus 2011 - 22:27   quote  deeplink  
maakt me niet zoveel uit, uurtje of 18:45 uur dan maar? neem je Jappie meteen mee hahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 07 augustus 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 22:27 schreef FR-Douwe het volgende:
maakt me niet zoveel uit, uurtje of 18:45 uur dan maar? neem je Jappie meteen mee hahaha
als ik daar dan woon, vind ik het helemaal prima;)
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 07 augustus 2011 - 22:32   quote  deeplink  
Moet zaterdagavond nog naar een verjaardag in Delft, dus wordt 'm dan niet ;)

Maar kwart voor 7 is goed. Waar de fuck zit die zuipkeet eigenlijk? Nooit geweest, en ja, ik schaam me.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 07 augustus 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 22:32 schreef Bosifyable het volgende:
Moet zaterdagavond nog naar een verjaardag in Delft, dus wordt 'm dan niet ;)

Maar kwart voor 7 is goed. Waar de fuck zit die zuipkeet eigenlijk? Nooit geweest, en ja, ik schaam me.
zit tussen de dreef en de kuip

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Silvercard naar Goldcard









0.0069279