|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We hadden vorig jaar nog een Fred.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben er uit...............Betghuis , Elija en een vervanger en dan hoe heet die spits.....juist Kramer laten staan. Goede middenvelder en verdediger en hup plaats 2 en wederom de beker, en overwinteren in europa |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Daar word je geen 2e mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat van Geel ook gaat doen, jij vindt t kudt, we weten t. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Er moet teveel gebeuren om mee te doen om het kampioenschap, pak dat plaatje er eens bij wat ik hier van de week plaatste..
Voorin helemaal geen back-up, een middenveld zonder geur/smaak en zonder scorend vermogen. Kongolo zal vertrekken, Dammers kan er niks van. Hou je centraal alleen nog van Beek en Botteghin over.
Er moet echt veel bij.
Als hij goede spelers haalt, zal ik de eerste zijn om een compliment te geven.
EDIT:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oke Prima
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mag al bijna met pensioen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2016 - 12:22 schreef MMM het volgende:[..] Er moet teveel gebeuren om mee te doen om het kampioenschap, pak dat plaatje er eens bij wat ik hier van de week plaatste.. Voorin helemaal geen back-up, een middenveld zonder geur/smaak en zonder scorend vermogen. Kongolo zal vertrekken, Dammers kan er niks van. Hou je centraal alleen nog van Beek en Botteghin over. Er moet echt veel bij. Als hij goede spelers haalt, zal ik de eerste zijn om een compliment te geven. EDIT: [ afbeelding ] Even beperken tot wat van Geel moet gaan doen: Inderdaad op diverse posities versterken en aanvullen. Selectie moet tevens EL-bestendig zijn. Dirkie bv. gaat dat allemaal minder belopen. Minimaal 6 versterkingen nodig. Dammers heeft bij Cambuur idd geen poot aan de grond gekregen. VdH als backup Botteghin is risicovol. Twee buitenspelers (mits exit Bilal), een spits. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Warner Hahn dan maar omkatten in een CV. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Hoe kun je nou met deze namen komen
Immers: komt niet meer terug
Dost: is veel te duur
Schone: een speler als hem hebben we zelf wel n huis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Komt 'ie in 2020 wel een keer achter, onze kennerT |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: jarenlang leider geweest in een betaalde organisatie. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zal wel op Varkenoord zijn geweest.... verklaart een heel eind dat we achter de feiten aan lopen.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
we zullen na RvW als deze jongen komt nog een paar buitenspelers moetten halen minimaal een maar wie?en dan erbij moet het ook nog betaalbaar zijn dat word niet makkelijk voor van geel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T hoeft niet, ik denk dat je met RvW juist met valse buitenspelers kan spelen. Dan heb je Toornstra, Kuyt, Elia en Robertha. Een goede nummer tien lijkt me meer prioriteit. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja dat zou ook niet verkeerd zijn ik weet er nog eentje is misschien transfervrij over een week , moetten de vvf maar over de brug komen dan is deze speler wel haalbaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, je moet niet afhankelijk zijn van de VvF, zelf doen of niet doen. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
dan is deze speler niet haalbaar voor ons. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Lees over dit nog eens op deze Topic zondag 12 juni 2016 -13.22 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2016 - 13:22 schreef de bluffer het volgende:Hoe kun je nou met deze namen komen Immers: komt niet meer terug Dost: is veel te duur Schone: een speler als hem hebben we zelf wel n huis Tadaaaaaa |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jarenlang ervaring in een betaalde organisatie |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik schiet die ooievaar persoonlijk uit de lucht voordat ie de duinen bereikt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vreet je op gek..
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De held, een beetje met regenwormen spelen.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|