BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SportPooler speelronde 2: Subpoule 'Het Ajax Cafe'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
baco74
 baco74 - maandag 08 augustus 2011 - 21:28   quote  deeplink  
Ik denk dat ik deze voorspellingen ga doen voor aankomend weekend.
Als het Nederlands 11-tal en eventuele transfers cq blessures geen roet in het eten gooien.

Twente-AZ 0-0

Vitesse-VVV 3-0

PSV-RKC Waalwijk 3-0

Feyenoord-Roda JC 1-2

Utrecht-De Graafschap 2-0

Heracles-NAC Breda 0-1

logo_ajax_normal.png-heerenveen_1305119022.png 2-0

Groningen-ADO Den Haag 1-0

NEC-Excelsior 2-1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2011 door baco74 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 augustus 2011 - 22:06   quote  deeplink  
Joduh ik vind dat je Boudewijn moet toevoegen,dank zij hem zijn we hier.......zie het als een uitzondering,maar ik denk dat hij dat recht wel heeft.
Dank zij hem hebben we de grootste plezier hiero
wat vinden jullie??
Pietje
 Pietje - maandag 08 augustus 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 22:06 schreef Nenam_tiL het volgende:
Joduh ik vind dat je Boudewijn moet toevoegen,dank zij hem zijn we hier.......zie het als een uitzondering,maar ik denk dat hij dat recht wel heeft.
wat vinden jullie??
Hier ben ik het helemaal mee eens, vriend!
baco74
 baco74 - maandag 08 augustus 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
wat vinden jullie??
Ik vind alles goed.
Al moet Boudewijn als beheerder zelf ook nog 10 wachtende aan zijn 'Headliner Ajax Forum-poule' toevoegen.
Eneh...hoeveel punten heb je al Boudewijn?
Als je teveel hebt dan ..........., nee hoor we zijn net bezig.
Nog bedankt voor de complimentjes.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 08 augustus 2011 - 22:24   quote  deeplink  
Ik ben het er eigenlijk ook wel mee eens!!
Pietje
 Pietje - maandag 08 augustus 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 22:24 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ik ben het er eigenlijk ook wel mee eens!!
Wat een sympathieke gasten zijn wij toch, hè? ;-)
joduh
 joduh - maandag 08 augustus 2011 - 23:04   quote  deeplink  
jammer dat ik nie z o sympathiek ben he???;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 08 augustus 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:04 schreef joduh het volgende:
jammer dat ik nie z o sympathiek ben he???;-)
Whahahahaahhaah
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
wat vinden jullie??
Compleet oneens, als je op het werk een poultje doet met het personeel doet de eigenaar waar je misschien een hekel aan hebt toch ook niet mee of wel soms. Hij doet niks op het Ajax forum aan posten, heeft met niemand een band voor zover ik weet en post nooit in het cafe. Iedereen loopt hier altijd op hem te zeiken dat ie nooit eens wat beantwoord, en dan moet meneer nu ineens meedoen aan dit cafepoultje...

Ik vind het prima dat ie meedoet, maar dan kap ik ermee..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 augustus 2011 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Compleet oneens, als je op het werk een poultje doet met het personeel doet de eigenaar waar je misschien een hekel aan hebt toch ook niet mee of wel soms. Hij doet niks op het Ajax forum aan posten, heeft met niemand een band voor zover ik weet en post nooit in het cafe. Iedereen loopt hier altijd op hem te zeiken dat ie nooit eens wat beantwoord, en dan moet meneer nu ineens meedoen aan dit cafepoultje...

Jezus man maak je je godverdomme druk om......we zitten toch niet aan je vrouw en/of kinderen......doe ff normaal gap,is maar een spelletje man
Als je zo door gaat trek ik ook mijn handen van je af.........en zoek je het maar uit ouwe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2011 door Nenam_tiL --
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2011 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

je quote maar antwoord niet??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 augustus 2011 - 23:31   quote  deeplink  
Nu wel lul
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jezus man maak je je godverdomme druk om......we zitten toch niet aan je vrouw en/of kinderen......doe ff normaal gap,is maar een spelletje man
Als je zo door gaat trek ik ook mijn handen van je af.........en zoek je het maar uit ouwe
"trek ik me handen van je af" hoor je wat je zelf zegt man??

Je maakt je wel druk om "nieuwe" gasten die mee willen doen, maar als de grote baas hier mee wil doen kruipen we er ineens met z'n allen in terwijl je hem zelf normaal vrijwel altijd vervloekt??? Nee sorry, maar dat gaat tegen mijn principes in kerel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2011 door remco k --
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:31 schreef Nenam_tiL het volgende:
Nu wel lul
Niet nodig om te schelden he..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 augustus 2011 - 23:36   quote  deeplink  
Wat jij wil vriend........gooi je maatje als peuken uit het raam
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 augustus 2011 - 23:38   quote  deeplink  
Remco ik laat het hier bij...................voordat ik dingen ga zeggen waar ik spijt van krijg
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:36 schreef Nenam_tiL het volgende:
Wat jij wil vriend........gooi je maatje als peuken uit het raam
Heb jij je eigen uitbarstingen tegen je maatjes inclusief ondergetekende wel eens terug gelezen???

Ik vind het gewoon onzin om Boudewijn hier aan mee te laten doen omdat niemand hier wat met hem heeft en hij hier zelden iets post en dus gewoon een vreemde van ons is. Heeft toch niks met jou te maken man..

Ik was in de veronderstelling dat we dit zouden doen met de vaste posters van het cafe, dat vond ik leuk om te doen, als dat niet het geval is vind ik het ook niet leuk om aan mee te doen en doe dat dan ook niet... Ik snap niet wat daar mis mee zou zijn man...

Nogmaals, heeft toch niks met jou te maken of wel soms..
Pietje
 Pietje - maandag 08 augustus 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:34 schreef remco k het volgende:

[..]

"trek ik me handen van je af" hoor je wat je zelf zegt man??

Je maakt je wel druk om "nieuwe" gasten die mee willen doen, maar als de grote baas hier mee wil doen kruipen we er ineens met z'n allen in terwijl je hem zelf normaal vrijwel altijd vervloekt??? Nee sorry, maar dat gaat tegen mijn principes in kerel..
Het feit dat wij ons café kunnen "runnen" op een voetbalforum hebben we - denk ik - te danken aan Boudewijn (en Thomas). Ik denk eerlijk gezegd niet, dat het de bedoeling van een voetbalforum is... Dat laten de moderators wel toe. Kortom, het feit dat wij in ons virtuele café ongedwongen met elkaar kunnen lullen hebben we wel aan die twee moderators te danken. Uit oogpunt daarvan vind ik het helemaal geen slechte gedachte om die toe te laten, wanneer ze dat zouden willen. Dat heeft helemaal niks te maken met principes. Overigens vervloek ik hen helemaal niet, integendeel, zij beantwoorden mij altijd snel en correct, zelfs vanavond nog, omdat ik een smerig bericht van een Feyenoorder kreeg (naar aanleiding van een van mijn posts op het PSV-forum). Ik heb er helemaal geen bezwaar tegen dat Boudewijn met ons meedoet. Zie het als mijn beloning naar hem toe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2011 door Pietje --
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het feit dat wij ons café kunnen "runnen" op een voetbalforum hebben we - denk ik - te danken aan Boudewijn (en Thomas). Ik denk eerlijk gezegd niet, dat het de bedoeling van een voetbalforum is... Dat laten de moderators wel toe. Kortom, het feit dat wij in ons virtuele café ongedwongen met elkaar kunnen lullen hebben we wel aan die twee moderators te danken. Uit oopunt daarvan vind ik het helemaal geen slechte gedachte om die toe te laten, wanneer ze dat zouden willen. Dat heeft helemaal niks te maken met principes. Overigens vervloek ik hen helemaal niet, integendeel, zij beantwoorden mij altijd snel en correct, zelfs vanavond nog, omdat ik een smerig bericht van een Feyenoorder kreeg (naar aanleiding van een van mijn posts op het PSV-forum). Ik heb er helemaal geen bezwaar tegen dat Boudewijn met ons meedoet. Zie het als mijn beloning naar hem toe.
Prima, ieder zijn mening daarin..

Mij heeft ie nog nooit ergens mee geholpen, en ik vind dat hij met twee maten meet op dit forum t.o.v. de feyenoordzijde..

Zoals ik al zei is het ieder zijn eigen ding om te bepalen waarom en of hij meedoet.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 augustus 2011 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb jij je eigen uitbarstingen tegen je maatjes inclusief ondergetekende wel eens terug gelezen???

Ik vind het gewoon onzin om Boudewijn hier aan mee te laten doen omdat niemand hier wat met hem heeft en hij hier zelden iets post en dus gewoon een vreemde van ons is. Heeft toch niks met jou te maken man..

Ik was in de veronderstelling dat we dit zouden doen met de vaste posters van het cafe, dat vond ik leuk om te doen, als dat niet het geval is vind ik het ook niet leuk om aan mee te doen en doe dat dan ook niet... Ik snap niet wat daar mis mee zou zijn man...

Nogmaals, heeft toch niks met jou te maken of wel soms..
Ja regelmatig...........en even zo vaak mijn excusses aangeboden....zo ben ik ook.....en dat weet je donders goed vriend,het is ook geen moeten........ik geef puur alleen mijn mening meer niet...............gappie
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 augustus 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het feit dat wij ons café kunnen "runnen" op een voetbalforum hebben we - denk ik - te danken aan Boudewijn (en Thomas). Ik denk eerlijk gezegd niet, dat het de bedoeling van een voetbalforum is... Dat laten de moderators wel toe. Kortom, het feit dat wij in ons virtuele café ongedwongen met elkaar kunnen lullen hebben we wel aan die twee moderators te danken. Uit oogpunt daarvan vind ik het helemaal geen slechte gedachte om die toe te laten, wanneer ze dat zouden willen. Dat heeft helemaal niks te maken met principes. Overigens vervloek ik hen helemaal niet, integendeel, zij beantwoorden mij altijd snel en correct, zelfs vanavond nog, omdat ik een smerig bericht van een Feyenoorder kreeg (naar aanleiding van een van mijn posts op het PSV-forum). Ik heb er helemaal geen bezwaar tegen dat Boudewijn met ons meedoet. Zie het als mijn beloning naar hem toe.
Whahahahahaha die heb ik ook gehad Piet
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2011 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja regelmatig...........en even zo vaak mijn excusses aangeboden....zo ben ik ook.....en dat weet je donders goed vriend,het is ook geen moeten........ik geef puur alleen mijn mening meer niet...............gappie
Alleen val ik jou niet aan, ik zeg enkel wat ik vind van het toelaten van Boudewijn..

De Subpoules zijn toch bedacht om met selecte groepen eigen poultjes bij te houden, als ie overal aan mee wil doen had ie het maar anders moeten instellen..
Pietje
 Pietje - maandag 08 augustus 2011 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Whahahahahaha die heb ik ook gehad Piet
Dan zal het ongetwijfeld van dezelde gekomen zijn... Triest volk man...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 augustus 2011 - 23:55   quote  deeplink  
Oke Remco........dikke kus man,love you pik
Pietje
 Pietje - maandag 08 augustus 2011 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Prima, ieder zijn mening daarin..

Mij heeft ie nog nooit ergens mee geholpen, en ik vind dat hij met twee maten meet op dit forum t.o.v. de feyenoordzijde..

Zoals ik al zei is het ieder zijn eigen ding om te bepalen waarom en of hij meedoet.
Ach, zoveel zielen, zoveel meningen. Daar is helemaal niks mis mee. Jij wilt het niet en sommige anderen, waaronder ik, hebben er geen bezwaar tegen. Maar om dan maar te zeggen, dat je ermee wilt kappen, vind ik jammer. Eigenlijk moet zo'n discussie volkomen onbelangrijk zijn!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 09 augustus 2011 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ach, zoveel zielen, zoveel meningen. Daar is helemaal niks mis mee. Jij wilt het niet en sommige anderen, waaronder ik, hebben er geen bezwaar tegen. Maar om dan maar te zeggen, dat je ermee wilt kappen, vind ik jammer. Eigenlijk moet zo'n discussie volkomen onbelangrijk zijn!
BROEVA HARO voor mijn kanjer Piettekke
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2011 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ga ook niet met mensen om die ik niet mag, ik zou ook niet inzien waarom ik online dat wel zou doen?

Het heeft trouwens ook niet zoveel te maken met wat ik wil gezien het feit dat ik hierin helemaal geen stem heb, alleen heb ik wel een stem of ik er mee stop of niet..
Pietje
 Pietje - dinsdag 09 augustus 2011 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 00:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

BROEVA HARO voor mijn kanjer Piettekke
Ach nenam... op zich begrijp ik Remco goed, dat is niet het punt. Ik ben alleen van mening dat wij dank zij Boudewijn en Thomas ons café open kunnen houden, nota bene op een voetbalforum... Vandaar dat ik voor hem (min of meer als beloning) een uitzondering zou willen maken. Maar als de meerderheid daarop tegen is, heb ik daar zeker geen moeite mee. Dat is democratie ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2011 - 00:08   quote  deeplink  
Ik ben weg, we zullen zien..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 09 augustus 2011 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 00:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ach nenam... op zich begrijp ik Remco goed, dat is niet het punt. Ik ben alleen van mening dat wij dank zij Boudewijn en Thomas ons café open kunnen houden, nota bene op een voetbalforum... Vandaar dat ik voor hem (min of meer als beloning) een uitzondering zou willen maken. Maar als de meerderheid daarop tegen is, heb ik daar zeker geen moeite mee. Dat is democratie ;-)
+ 100 man......en ik leg me bij de meerheid neer vriend
Pietje
 Pietje - dinsdag 09 augustus 2011 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 00:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ga ook niet met mensen om die ik niet mag, ik zou ook niet inzien waarom ik online dat wel zou doen?

Het heeft trouwens ook niet zoveel te maken met wat ik wil gezien het feit dat ik hierin helemaal geen stem heb, alleen heb ik wel een stem of ik er mee stop of niet..
Online op dit forum wil niet zeggen dat je rechtstreeks contact met hem of met wie dan ook hebt.
En wil je stoppen..? Dat is serieus jammer, maar dat is jouw eigen beslissing.
Pietje
 Pietje - dinsdag 09 augustus 2011 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 00:08 schreef remco k het volgende:
Ik ben weg, we zullen zien..
Slaap lekker man. Ik ga ook slapen. Veel te serieus op dit late uur.
Pietje
 Pietje - dinsdag 09 augustus 2011 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 00:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

+ 100 man......en ik leg me bij de meerheid neer vriend
So do I...
Maar ik ga slapen, vriend. Slaap lekker en ik wens je mooie dromen toe!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 09 augustus 2011 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 20:31 schreef joduh het volgende:
en daarbij had ik hem een pb gestuurd met een vragie en nooit antwoord gekregen man,.....ook niet netjes ouwe!!! enn daarbij doe je niks aan die sportmongooldwaas...ook niet netjes......dus sollie man,probeer een andere poule......
ben 2 weken op vakantie geweest zonder internet dus moet nog een heleboel inhalen.
en wie, wanneer en hoe we iemand moderen doen we zoals altijd geen uitspraken over.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 09 augustus 2011 - 01:21   quote  deeplink  
Oh, we zaten al aan pagina 2 over m'n wel/niet aanmelding.
Voor mij is het niet belangrijk of ik nou wel of niet mee doe maar voor om de discussie niet nog verder offtopic te laten gaan heb ik mezelf weer afgemeld.

quote:
En als dit zo was afgesproken is het niet meer dan logisch dat ik niet mee kan doen.

Maar joduh, ga zo door, vind het een goed initiatief!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door Boudewijn --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 09 augustus 2011 - 05:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 01:21 schreef Boudewijn het volgende:
Voor mij is het niet belangrijk of ik nou wel of niet mee doe maar voor om de discussie niet nog verder offtopic te laten gaan heb ik mezelf weer afgemeld.

[..]

En als dit zo was afgesproken is het niet meer dan logisch dat ik niet mee kan doen.

Ok Boudewijn, bedankt voor de reactie!

JONGENS ZULLEN WIJ DAAR WEER, OP NORMALE VOET, VERDER GAAN MET DE DISCUSSIE OVER HET KOMEND WEEKEND?
joduh
 joduh - dinsdag 09 augustus 2011 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 01:21 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ok ,bedankt man!
joduh
 joduh - dinsdag 09 augustus 2011 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:10 schreef remco k het volgende:

[..]

das jammer man...had je nie hoeven zeggen ouwe......zolang ik het kon bepalen dan was het toch nie gebeurt man....zoalng er keihard wordt gedaan tegen `nieuwe`mensen,moet je mijns inziens dat dan ook doen tegen de mods......en precies wat amsterdammer zei:laten we weer lekker ouwehoeren over de uitslagen man!!!!!!finito!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door joduh --
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2011 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 00:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Slaap lekker man. Ik ga ook slapen. Veel te serieus op dit late uur.
Ach.. hoort erbij af en toe toch..
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2011 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 08:33 schreef joduh het volgende:

[..]

das jammer man...had je nie hoeven zeggen ouwe......zolang ik het kon bepalen dan was het toch nie gebeurt man....zoalng er keihard wordt gedaan tegen `nieuwe`mensen,moet je mijns inziens dat dan ook doen tegen de mods......en precies wat amsterdammer zei:laten we weer lekker ouwehoeren over de uitslagen man!!!!!!finito!
Nou voor mij klaar dan....
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 09 augustus 2011 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 10:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou voor mij klaar dan....
??
Hij heeft zich toch al afgemeld? Dus wat is je probleem nu dan?
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 10:38 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

??
Hij heeft zich toch al afgemeld? Dus wat is je probleem nu dan?
Geen probleem, daarom zeg ik toch ook dat het dan klaar is...:-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 09 augustus 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 11:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen probleem, daarom zeg ik toch ook dat het dan klaar is...:-)
Ow, ik dacht dat je bedoelde dat jij het voor jou klaar was en dat je dus niet meer mee zou doen.. Sorry ;)
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 11:22 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ow, ik dacht dat je bedoelde dat jij het voor jou klaar was en dat je dus niet meer mee zou doen.. Sorry ;)
Hahaha, fout gedacht..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 09 augustus 2011 - 11:56   quote  deeplink  
Zullen we nou weer gaan discussieren over de komende speelronde?
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 11:56 schreef amsterdammer113 het volgende:
Zullen we nou weer gaan discussieren over de komende speelronde?
Ja, jij hebt op ajax na alles fout...:-) Zo beter??
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 09 augustus 2011 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 12:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, jij hebt op ajax na alles fout...:-) Zo beter??
Hahaha maar dat betekent dat ik mijn cluppie dus altijd goed voorspel en wij dus kampioen worden ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 09 augustus 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 12:33 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hahaha maar dat betekent dat ik mijn cluppie dus altijd goed voorspel en wij dus kampioen worden ;-)
Ik zei toch ook niet dat ik niet blij met je was......:-) Whahahaha..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 09 augustus 2011 - 14:43   quote  deeplink  
Boudewijn, ik lees dit zo allemaal ff door en hoop dat je je niet rot voelt door de discussie die is ontstaan. Ik ben van mening dat je gewoon mee mag doen, puur om de rede dat je nooit iets verkeerd doet!

Kan me goed herinneren dat je voor "ons" zo druk bezig was om een AVATAR te regelen, en wat was men toen aardig tegen je.....

Hypocriet is het juiste woord denk ik. Slap hoor jongens, niet iedereen hoor, maar zo kinderachtig gaan doen om dit gaat mij echt te ver.

Ik wil graag dat Boudewijn WEL meedoet in onze poule, hij mag ook trots zijn op zn HEADLINERS, gewoon een goed georganiseerde website!

Boudewijn, wat mij betreft welkom in de poule!
Remco, wat mij betreft kap jij er dan mee. Had je niet zo kinderachtig verwacht! "anders kap ik ermee" dat zei je misschien vroeger als je op voetbal bij het zwakste team zat op trainen, maar niet als volwassen vent.

Gegroet!
joduh
 joduh - dinsdag 09 augustus 2011 - 14:53   quote  deeplink  
ja de groeten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SportPooler speelronde 2: Subpoule 'Het Ajax Cafe'

0.0069971