|
|
Daanh
|
|
|
Is het alsnog mogelijk om me ook in te schrijven voor deze Subpoule? Ik doe ook mee aan sportpooler, en zou graag mee doen aan deze sub poule.
Bvd,
Daan |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Van mij mag iedereen meedoen die wil. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hier mijn voorspellingen.......maakt me geen fuck uit, ik sta toch al laatste! :)
FC TWENTE2 AZ1 _________________________________________________ Zaterdag 13 augustus 2011, om 19:45 uur: PSV2 RKC-WAALWIJK1 _________________________________________________ Zaterdag 13 augustus 2011, om 19:45 uur: VITESSE2 VVV-VENLO1 _________________________________________________ Zaterdag 13 augustus 2011, om 20:45 uur: FEYENOORD2 RODA JC1 _________________________________________________ Zondag 14 augustus 2011, om 12:30 uur: HERACLES-ALMELO2 NAC-BREDA1 _________________________________________________ Zondag 14 augustus 2011, om 14:30 uur: FC UTRECHT3 DE GRAAFSCHAP1 _________________________________________________ Zondag 14 augustus 2011, om 14:30 uur: AJAX4 SC HEERENVEEN1 _________________________________________________ Zondag 14 augustus 2011, om 16:30 uur: FC GRONINGEN2 ADO DEN HAAG1 _________________________________________________ Maandag 15 augustus 2011, om 18:45 uur: NEC2 EXCELSIOR1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Oftewel, bijna alles 2-1 behalve Ajax 4-1 en utrecht 3-1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 14:43 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Boudewijn, ik lees dit zo allemaal ff door en hoop dat je je niet rot voelt door de discussie die is ontstaan. Ik ben van mening dat je gewoon mee mag doen, puur om de rede dat je nooit iets verkeerd doet! Kan me goed herinneren dat je voor "ons" zo druk bezig was om een AVATAR te regelen, en wat was men toen aardig tegen je..... Hypocriet is het juiste woord denk ik. Slap hoor jongens, niet iedereen hoor, maar zo kinderachtig gaan doen om dit gaat mij echt te ver. Ik wil graag dat Boudewijn WEL meedoet in onze poule, hij mag ook trots zijn op zn HEADLINERS, gewoon een goed georganiseerde website! Boudewijn, wat mij betreft welkom in de poule! Remco, wat mij betreft kap jij er dan mee. Had je niet zo kinderachtig verwacht! "anders kap ik ermee" dat zei je misschien vroeger als je op voetbal bij het zwakste team zat op trainen, maar niet als volwassen vent. Gegroet! Het doel van het hele poultje was om het met mensen te doen die vast in het cafe posten en komen, hij komt daar nooit dus heeft ie er niks te zoeken. Daar heeft heel zijn website niks mee te maken. Ik vind het voor zover je daar online over kan oordelen een onsympathiek persoon, en zou niet inzien waarom ik daar leuk een poultje mee zou moeten doen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Toeval, of express?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hij kan niet zo goed tellen... ;-) Bij 2 houdt het over het algemeen op... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 01:21 schreef Boudewijn het volgende:Oh, we zaten al aan pagina 2 over m'n wel/niet aanmelding. Voor mij is het niet belangrijk of ik nou wel of niet mee doe maar voor om de discussie niet nog verder offtopic te laten gaan heb ik mezelf weer afgemeld. [..] En als dit zo was afgesproken is het niet meer dan logisch dat ik niet mee kan doen. Maar joduh, ga zo door, vind het een goed initiatief! Ik vind dit een puik gebaar van je Boudewijn! Leuke vakantie gehad? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En het kan geen kwaad... Het houdt iedereen scherp. Even goede vrienden, kerel :-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Maar dan krijg je weer dezelfde discussie... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Prima toch, gewoon een lekker discussie is gewoon prima.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ongeacht of iemand aardig is of niet staat hierbuiten vind ik...ik vind het hypocriet(om in altijd prijs zijn woorden te blijven)om een mod te accepteren en een grote nee te durven zeggen tegen bijv serero........ongeacht of dit zijn site is....want ook zonder ons was deze site niks........en daarbij?boudewijn begrijpt heus wel dat onze regels waren(hebben jullie allemaal duideklijk aangegeven)dat je een vaste poster in het cafe moest zijn.........en aangezien ik boudewijn daar nooit heb zien posten lijkt mij dit een duidelijk verhaal van niet meedoen...... en ook boudewijn is welkom in ons cafe!!!!mits hij ajacied is......... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 16:53 schreef joduh het volgende:ongeacht of iemand aardig is of niet staat hierbuiten vind ik...ik vind het hypocriet(om in altijd prijs zijn woorden te blijven)om een mod te accepteren en een grote nee te durven zeggen tegen bijv serero........ongeacht of dit zijn site is....want ook zonder ons was deze site niks........en daarbij?boudewijn begrijpt heus wel dat onze regels waren(hebben jullie allemaal duideklijk aangegeven)dat je een vaste poster in het cafe moest zijn.........en aangezien ik boudewijn daar nooit heb zien posten lijkt mij dit een duidelijk verhaal van niet meedoen...... en ook boudewijn is welkom in ons cafe!!!!mits hij ajacied is......... Ach Boudewijn heeft inmiddels zelf ook geconstateerd dat hij het niet moet doen. Het "probleem" heeft zichzelf opgelost... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 16:56 schreef Pietje het volgende:[..] Ach Boudewijn heeft inmiddels zelf ook geconstateerd dat hij het niet moet doen. Het "probleem" heeft zichzelf opgelost... yep,netjes man..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 14:54 schreef Daanh het volgende:Is het alsnog mogelijk om me ook in te schrijven voor deze Subpoule? Ik doe ook mee aan sportpooler, en zou graag mee doen aan deze sub poule. Bvd, Daan sollie man.....enkel luis suarez 19 mag zich nog inschrijven..... |
|
|
|
|
Daanh
|
|
|
np, dan richt ik me enkel op de sportpooler. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 16:53 schreef joduh het volgende:ongeacht of iemand aardig is of niet staat hierbuiten vind ik...ik vind het hypocriet(om in altijd prijs zijn woorden te blijven)om een mod te accepteren en een grote nee te durven zeggen tegen bijv serero........ongeacht of dit zijn site is....want ook zonder ons was deze site niks........en daarbij?boudewijn begrijpt heus wel dat onze regels waren(hebben jullie allemaal duideklijk aangegeven)dat je een vaste poster in het cafe moest zijn.........en aangezien ik boudewijn daar nooit heb zien posten lijkt mij dit een duidelijk verhaal van niet meedoen...... en ook boudewijn is welkom in ons cafe!!!!mits hij ajacied is......... Weet je eigenlijk heb je ook wel gelijk ;-)
Ik vind het eigenlijk een verhaal van 2 kanten, maar jij bent de leider!!
MAAR KUNNEN WE HET NU ALSJEBLIEFT WEER HEBBEN OVER AANKOMEND WEEKEND, WANT DENK NIET DAT HET BACO ZIJN IDEE WAS OM 2 PAGINA'S VOL TE LULLEN OVER EEN AANMELDING?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 16:53 schreef joduh het volgende:ongeacht of iemand aardig is of niet staat hierbuiten vind ik...ik vind het hypocriet(om in altijd prijs zijn woorden te blijven)om een mod te accepteren en een grote nee te durven zeggen tegen bijv serero........ongeacht of dit zijn site is....want ook zonder ons was deze site niks........en daarbij?boudewijn begrijpt heus wel dat onze regels waren(hebben jullie allemaal duideklijk aangegeven)dat je een vaste poster in het cafe moest zijn.........en aangezien ik boudewijn daar nooit heb zien posten lijkt mij dit een duidelijk verhaal van niet meedoen...... en ook boudewijn is welkom in ons cafe!!!!mits hij ajacied is......... Helemaal mee eens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 17:20 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Weet je eigenlijk heb je ook wel gelijk ;-) Ik vind het eigenlijk een verhaal van 2 kanten, maar jij bent de leider!! MAAR KUNNEN WE HET NU ALSJEBLIEFT WEER HEBBEN OVER AANKOMEND WEEKEND, WANT DENK NIET DAT HET BACO ZIJN IDEE WAS OM 2 PAGINA'S VOL TE LULLEN OVER EEN AANMELDING?? Helemaal mee eens... Jij hebt alles fout behalve Ajax iedere week...:-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Zet het bier dan alvast maar koud, want dan zijn we in maart al kampioen!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 17:20 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Weet je eigenlijk heb je ook wel gelijk ;-) Ik vind het eigenlijk een verhaal van 2 kanten, maar jij bent de leider!! MAAR KUNNEN WE HET NU ALSJEBLIEFT WEER HEBBEN OVER AANKOMEND WEEKEND, WANT DENK NIET DAT HET BACO ZIJN IDEE WAS OM 2 PAGINA'S VOL TE LULLEN OVER EEN AANMELDING?? klasse ouwe!!!!!!!!!!1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja dat zou pas lekker zijn man.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 16:27 schreef remco k het volgende:[..] Het doel van het hele poultje was om het met mensen te doen die vast in het cafe posten en komen, hij komt daar nooit dus heeft ie er niks te zoeken. Daar heeft heel zijn website niks mee te maken. Ik vind het voor zover je daar online over kan oordelen een onsympathiek persoon, en zou niet inzien waarom ik daar leuk een poultje mee zou moeten doen.. Door wat je nu hebt neergetypt (raar woord), denk ik er nog eens goed over na, je hebt een punt remco, alleen ben ik iemand die gauw medelijden heeft als het om (niet raar opvatten aub, dit meen ik serieus :)) pesten, buitensluiten, onrecht etc. gaat en ik kreeg een kutgevoel toen ik de reactie van Boudewijn las, vind ik gewoon zielig.
Maar na je uitleg over de vaste posters enzo, snap ik het redelijk.
Boudewijn? Wil je een poultje met mij starten misschien? :)
Proost iedereen! No probs for me! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Vrijdag Thuis ? - ? Uit uiteindelijke uitslag 05 aug '11 20:00 Excelsior 1 - 1 Feyenoord 0 - 2 0 punten
Zaterdag Thuis ? - ? Uit uiteindelijke uitslag 06 aug '11 18:45 Roda JC 1 - 2 FC Groningen 2 - 1 0 punten 06 aug '11 19:45 sc Heerenveen 1 - 0 N.E.C. 2 - 2 0 punten 06 aug '11 19:45 RKC Waalwijk 1 - 1 Heracles Almelo 2 - 2 2 punten 06 aug '11 20:45 VVV-Venlo 1 - 3 FC Utrecht 0 - 0 0 punten
Zondag Thuis ? - ? Uit uiteindelijke uitslag 07 aug '11 12:30 AZ 2 - 2 PSV 3 - 1 0 punten 07 aug '11 14:30 ADO Den Haag 2 - 0 Vitesse 0 - 0 1 punt 07 aug '11 14:30 De Graafschap 1 - 3 Ajax 1 - 4 3 punten 07 aug '11 16:30 NAC Breda 1 - 1 FC Twente 0 - 1 1 punt ---------------- 7 punten
Diep trieste score!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: start er maar eentje, doe ik wel mee!
maar wel alleen wij twee, anders doe ik niet meer mee hoor.... ;) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 19:28 schreef Boudewijn het volgende:[..] start er maar eentje, doe ik wel mee! maar wel alleen wij twee, anders doe ik niet meer mee hoor.... ;) Boudewijn, wanneer kom je eigenlijk een keer langs in het CAFE. Krijg je van mij een glaasje chocomel en kan je een keer gezellig meepraten in het gezelligste CAFE van Nederland! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 19:08 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Door wat je nu hebt neergetypt (raar woord), denk ik er nog eens goed over na, je hebt een punt remco, alleen ben ik iemand die gauw medelijden heeft als het om (niet raar opvatten aub, dit meen ik serieus :)) pesten, buitensluiten, onrecht etc. gaat en ik kreeg een kutgevoel toen ik de reactie van Boudewijn las, vind ik gewoon zielig. Maar na je uitleg over de vaste posters enzo, snap ik het redelijk. Boudewijn? Wil je een poultje met mij starten misschien? :) Proost iedereen! No probs for me! We kunnen toch ook een algemene Ajax headliner poule aanmaken?? Iedereen is welkom.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 19:28 schreef Boudewijn het volgende:[..] start er maar eentje, doe ik wel mee! maar wel alleen wij twee, anders doe ik niet meer mee hoor.... ;) Vat het niet te persoonlijk op van mijn kant, dat is niet aanvallend bedoeld, maar als mensen worden afgewezen omdat ze niet posten in het cafe, geld dat ook voor jou lijkt me..
.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:30 schreef remco k het volgende:[..] Vat het niet te persoonlijk op van mijn kant, dat is niet aanvallend bedoeld, maar als mensen worden afgewezen omdat ze niet posten in het cafe, geld dat ook voor jou lijkt me.. .. T is toch voor de rest geen probleem man.. Laat je niet op focken.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jongens, alsjeblieft nu weer over aankomend weekend!!
Ik wacht tot en met vrijdag voordat ik de voorspelling op sportpooler ga invullen. Ben benieuwd wat er komende dagen gebeurt op de transfermarkt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 21:42 schreef amsterdammer113 het volgende:Jongens, alsjeblieft nu weer over aankomend weekend!! Ik wacht tot en met vrijdag voordat ik de voorspelling op sportpooler ga invullen. Ben benieuwd wat er komende dagen gebeurt op de transfermarkt. Ik zet het er donderdag op ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: You don't have a chance.. ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 21:42 schreef amsterdammer113 het volgende:Jongens, alsjeblieft nu weer over aankomend weekend!! Ik wacht tot en met vrijdag voordat ik de voorspelling op sportpooler ga invullen. Ben benieuwd wat er komende dagen gebeurt op de transfermarkt. Ik heb je toch al gezegd dat je enkel Ajax goed hebt, voor de rest kun je gewoon wat neerpleuren want het klopt toch niet. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 21:54 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb je toch al gezegd dat je enkel Ajax goed hebt, voor de rest kun je gewoon wat neerpleuren want het klopt toch niet. Dus als jij zijn post ziet met antwoorden is het eerste wat je doet, kijken of jouw uitslagen (op Ajax na) anders zijn dan die van jou? ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 21:55 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dus als jij zijn post ziet met antwoorden is het eerste wat je doet, kijken of jouw uitslagen (op Ajax na) anders zijn dan die van jou? ;-) Nee, want ik heb ook alles fout man....hahahaha.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Da's niet goed he? Ik verwacht wel meer van je komende weken, Remco! ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee ik had er wel wat goed geloof ik, maar ik had aardig wat pech, kijk mijn uitslagen na, 4 van die uitslagen stonden exact op het scorebord totdat er 5 minuten voor tijd weer gescoord werd.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 22:01 schreef remco k het volgende:Nee ik had er wel wat goed geloof ik, maar ik had aardig wat pech, kijk mijn uitslagen na, 4 van die uitslagen stonden exact op het scorebord totdat er 5 minuten voor tijd weer gescoord werd.. Hahaha, da's naaiend.. Heb het 2 jaar geleden voor de grap gespeeld, was best goed, alleen niet afgemaakt.. 1x vergeten en dan heeft het al geen zin meer.. Maar wat mij opviel is dat ik eigenlijk nooit gelijkspel invoerde.. Toch gek.. Ook vorige week heb ik geen enkel gelijkspel ingevoerd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 22:04 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Hahaha, da's naaiend.. Heb het 2 jaar geleden voor de grap gespeeld, was best goed, alleen niet afgemaakt.. 1x vergeten en dan heeft het al geen zin meer.. Maar wat mij opviel is dat ik eigenlijk nooit gelijkspel invoerde.. Toch gek.. Ook vorige week heb ik geen enkel gelijkspel ingevoerd.. en toch eordt er regelmatig gelijk gespeeld, natuurlijk niet door Ajax want wij winnen alles.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
na volgende week sta ik gewoon op 1...................komt omdat jullie allemaal geen fuck verstand van voetbal hebben man..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 22:30 schreef joduh het volgende:na volgende week sta ik gewoon op 1...................komt omdat jullie allemaal geen fuck verstand van voetbal hebben man..... +1 |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: +1 maar?beetje weinig man?????????? |
|
|
|