|
|
remco k
|
|
|
quote: hehe.....en dat uit jou mond?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Maar bovenal is en blijft het een Nederlander! En die kunnen weinig missen ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat is wel een klote combinatie man, een Hollandse jood.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahaha dat dan weer wel ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik denk dat ik dit invul:
Zaterdag 13 augustus 2011, om 18:45 FC TWENTE 2 AZ 1 _________________________________________________ Zaterdag 13 augustus 2011, om 19:45 uur: PSV 3 RKC-WAALWIJK 0 _________________________________________________ Zaterdag 13 augustus 2011, om 19:45 uur: VITESSE 2 VVV-VENLO 0 _________________________________________________ Zaterdag 13 augustus 2011, om 20:45 uur: FEYENOORD 1 RODA JC 1 _________________________________________________ Zondag 14 augustus 2011, om 12:30 uur: HERACLES-ALMELO 2 NAC-BREDA 1 _________________________________________________ Zondag 14 augustus 2011, om 14:30 uur: FC UTRECHT 2 DE GRAAFSCHAP 0 _________________________________________________ Zondag 14 augustus 2011, om 14:30 uur: AJAX 2 SC HEERENVEEN 0 _________________________________________________ Zondag 14 augustus 2011, om 16:30 uur: FC GRONINGEN2 ADO DEN HAAG1 _________________________________________________ Maandag 15 augustus 2011, om 18:45 uur: NEC 3 EXCELSIOR 1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hallo cafévrienden en mede-Ajacieden!
Hier zijn mijn voorspellingen voor de tweede ronde van de SportPooler...
FC Twente - AZ = 2-1 Vitesse - VVV-Venlo = 2-0 PSV 0- RKC Waalwijk = 4-0 Feyenoord - Roda JC = 1-2 Heracles Almelo - NAC Breda = 2-0 FC Utrecht - de Graafschap = 2-1 Ajax - sc Heerenveen = 5-2 FC Groningen - ADO Den Haag = 2-1 NEC Nijmegen - Excelsior = 3-1
Enne... de uitslagen niet kopieëren, hè?? ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 12:19 schreef Pietje het volgende:Hallo cafévrienden en mede-Ajacieden! Hier zijn mijn voorspellingen voor de tweede ronde van de SportPooler... FC Twente - AZ = 2-1 0 puntenVitesse - VVV-Venlo = 2-0 2 puntenPSV 0- RKC Waalwijk = 4-0 2 puntenFeyenoord - Roda JC = 1-2 1 puntHeracles Almelo - NAC Breda = 2-0 2 puntenFC Utrecht - de Graafschap = 2-1 2puntenAjax - sc Heerenveen = 5-2 2 puntenFC Groningen - ADO Den Haag = 2-1 1 puntNEC Nijmegen - Excelsior = 3-1 2 puntenEnne... de uitslagen niet kopieëren, hè?? ;-) Zo heb bij jouw alvast het aantal punten erachter gezet ;-)
Met 14 punten eindig je denk ik in de middenmoot. Zou als ik jouw was nog even het 1 en ander aanpassen ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 12:29 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Zo heb bij jouw alvast het aantal punten erachter gezet ;-) Met 14 punten eindig je denk ik in de middenmoot. Zou als ik jouw was nog even het 1 en ander aanpassen ;-) Whahahaha. Just wait and see, amsterdammer ;-) Ik denk dat ik minstens 25 punten ga halen en daarmee mijn koppositie zal versterken ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 12:36 schreef Pietje het volgende:[..] Whahahaha. Just wait and see, amsterdammer ;-) Ik denk dat ik minstens 25 punten ga halen en daarmee mijn koppositie zal versterken ;-) Niet als ik 30 punten haal.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Maar die ga jij zeker niet halen... ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Wat nou als ik het wel haal? :P |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik krijg sowieso meer punten dan jij ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een grote mondjes allemaal. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 12:36 schreef Pietje het volgende:[..] Whahahaha. Just wait and see, amsterdammer ;-) Ik denk dat ik minstens 25 punten ga halen en daarmee mijn koppositie zal versterken ;-) Whahaha positief blijf je wel ;-)
Ik ga hooguit uit van 15 punten voor jouw. Wedden om een biertje / wijntje in het CAFE? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 13:07 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahaha positief blijf je wel ;-) Ik ga hooguit uit van 15 punten voor jouw. Wedden om een biertje / wijntje in het CAFE? Die uitdaging neem ik zeker aan, vriend! :-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Daar past meer eten in... ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zaterdag 13 augustus 2011, om 18:45 FC TWENTE 1 AZ 1 _________________________________________________ Zaterdag 13 augustus 2011, om 19:45 uur: PSV 3 RKC-WAALWIJK 1 _________________________________________________ Zaterdag 13 augustus 2011, om 19:45 uur: VITESSE 2 VVV-VENLO 0 _________________________________________________ Zaterdag 13 augustus 2011, om 20:45 uur: FEYENOORD 2 RODA JC 0 _________________________________________________ Zondag 14 augustus 2011, om 12:30 uur: HERACLES-ALMELO 1 NAC-BREDA 1 _________________________________________________ Zondag 14 augustus 2011, om 14:30 uur: FC UTRECHT 2 DE GRAAFSCHAP 1 _________________________________________________ Zondag 14 augustus 2011, om 14:30 uur: AJAX 2 SC HEERENVEEN 1 _________________________________________________ Zondag 14 augustus 2011, om 16:30 uur: FC GRONINGEN 4 ADO DEN HAAG 2 _________________________________________________ Maandag 15 augustus 2011, om 18:45 uur: NEC 1 EXCELSIOR 0 |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Dan hebben wij een deal. Het hoeven er niet exact 15 te zijn, mag ook minder maar zeker niet meer!! ;-)
Dus zijn het er 16 dan trakteer ik in het CAFE op een wijntje ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 13:18 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dan hebben wij een deal. Het hoeven er niet exact 15 te zijn, mag ook minder maar zeker niet meer!! ;-) Dus zijn het er 16 dan trakteer ik in het CAFE op een wijntje ;-) Hahahaha. Daar houd ik je aan. Ik ga gelijk maar eens wat voetballers benaderen en trachten hen over te halen om mijn uitslagen te realiseren ;-) Dat wijntje moet ik hebben. Whahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waar doen jullie moeilijk over mensen.. Alle uitslagen staan al in mijn post vermeld..:-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahahahaha. Je dacht het ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Denken doen we niet, we weten enkel.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik weet ook, dat je het mis hebt ... ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: hahahaha, ongetwijfeld, maar we hebben deze week wel wat beter gekeken naar de ploegen, ik hoop toch wel wat meer goed te hebben dan vorige week... Dadelijk weer met het beestje naar de dierenarts, ze gaan nu foto's maken en bloed afnemen.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 13:46 schreef remco k het volgende:[..] hahahaha, ongetwijfeld, maar we hebben deze week wel wat beter gekeken naar de ploegen, ik hoop toch wel wat meer goed te hebben dan vorige week... Dadelijk weer met het beestje naar de dierenarts, ze gaan nu foto's maken en bloed afnemen.. Sterkte bij de dierenarts! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat hebben we wel ff nodig, zeker mijn vrouwtje, die is helemaal overstuur en voelt de bui al hangen... ff afwachten dus.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 13:29 schreef Pietje het volgende:[..] Hahahaha. Daar houd ik je aan. Ik ga gelijk maar eens wat voetballers benaderen en trachten hen over te halen om mijn uitslagen te realiseren ;-) Dat wijntje moet ik hebben. Whahahahaha Whahahaha dondersteen!!! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 13:52 schreef remco k het volgende:Dat hebben we wel ff nodig, zeker mijn vrouwtje, die is helemaal overstuur en voelt de bui al hangen... ff afwachten dus.. Sterkte man!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nou daar komt ie dan pikkies!!!!!en .ja ik weet het:dit zijn de uitslagen van de aankomende week winnaar!!!!!!!!!!!!! fcpony-az 1-1 vites-vvv 3-0 pisvee-rkc 2-0 010-roda 1-0 almeleu-naks 2-2 kutrecht-graafsch 2-2 AJAX- heerenv 4-1 kreuning-aso 2-1 nek-exc 2-1 |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 16:44 schreef joduh het volgende:nou daar komt ie dan pikkies!!!!!en .ja ik weet het:dit zijn de uitslagen van de aankomende week winnaar!!!!!!!!!!!!! fcpony-az 1-1 vites-vvv 3-0 pisvee-rkc 2-0 010-roda 1-0 almeleu-naks 2-2 kutrecht-graafsch 2-2 AJAX- heerenv 4-1 kreuning-aso 2-1 nek-exc 2-1 Hahahahahahahaha...die benamingen van de clubs ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Fc Twente AZ 2-2 Vitesse VVV 1-0 PSV RKC 3-0 Feyenoord Roda 1-3 Heracles NAC 2-1 Fc Utrect Graafschap 2-0 AJAX Heereveen 2-0 Groningen Ado 3-1 Nec Exelsior 4-0 |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
FC Twente - AZ = 1-1 Vitesse - VVV-Venlo = 1-0 PSV - RKC Waalwijk = 4-0 Feyenoord - Roda JC = 0-1 Heracles Almelo - NAC Breda = 1-0 FC Utrecht - de Graafschap = 2-0 Ajax - sc Heerenveen = 4-0 FC Groningen - ADO Den Haag = 2-0 NEC Nijmegen - Excelsior = 2-0 |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Fc Twente AZ 1-1 Vitesse VVV 3-1 PSV RKC 4-0 Feyenoord Roda 1-2 Heracles NAC 3-1 Fc Utrect Graafschap 2-1 AJAX Heereveen 3-1 Groningen Ado 2-0 Nec Exelsior 3-1 |
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
Fc Twente AZ 2-1 Vitesse VVV 2-1 PSV RKC 3-0 Feyenoord Roda 2-1 Heracles NAC 1-1 Fc Utrecht Graafschap 3-1 AJAX Heereveen 3-2 Groningen Ado 2-0 Nec Exelsior 2-0 |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nou m@nnn,@lleen v@n@@f @l $ijn 24 punten voor mij......h@h@h@h@ |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Jah.. Zal wel.. Voor mij 35 punten.. Ik zal ze vanavond posten.. Of zo meteen even.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
jaja fietstas 2-0...nog 1 erbij en het is lekker 6 puntjes in de pocket van JODUHHHHHHHHHHH |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
kut man wordt weer helemaal niks deze week..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zolang ik maar boven Joduh sta,vind ik alles best...............moest van hem mee doen |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Eerste 3 punten al binnen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: wat interesseert mijn dat nou ?????? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Jou misschien niet.. ThomASS wel, want ik heb hem net ingehaald.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Twente weer op 1-0 door een vrije trap wat er geen een was.. Begint het nu al weer... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
PSV door het oog van de naald.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het gebeurt bij Twente gewoon zo vaak man, zo vaak door een fout van de scheidsrecher een vrije trap die er dan invliegt.. |
|
|
|