|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 21:48 schreef remco k het volgende:[..] Het gebeurt bij Twente gewoon zo vaak man, zo vaak door een fout van de scheidsrecher een vrije trap die er dan invliegt.. hoorde vab 113 dat de2e van ruiz heel mooi was???????? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
GODVER DE GODVER DE GODVER DE GODVER DE GODVER DE GODVER DE GODVERREDOMME!!!!zie nu net dat ik op sportpooler 010-roda 1-1 heb ingevuld.......................kut weg 3 punten!!!!!!!!!!!!hoerenspel is ditman............. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wie staat er eigenlijk onderaan??????????? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Joduh.. Ik vind het niet leuk om gelijk te staan met jou man.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahaahah we hebben er dus allebei geen verstand van freak!!!!!!!!!!ik heb meer verstand van kutjes!!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 22:37 schreef joduh het volgende:[..] hahaahah we hebben er dus allebei geen verstand van freak!!!!!!!!!!ik heb meer verstand van kutjes!!!! En ik van kinderen?
Hahaha nee heb er geen verstand van.. Ja ik heb wel verstand van ajax.. De rest gok ik goed in het voordeel van ajax.. Zodat we naar de winter stop nog 6 potjes moeten winnen ofzo..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 22:40 schreef freakie het volgende:[..] En ik van kinderen? Hahaha nee heb er geen verstand van.. Ja ik heb wel verstand van ajax.. De rest gok ik goed in het voordeel van ajax.. Zodat we naar de winter stop nog 6 potjes moeten winnen ofzo.. ik heb zelfs geen verstand van ajax man,,,ging mij alleen maar om het rellen man.......autos slopen....ruitjes kinkelen....dingen gooien...tegenstanders tikken........zingen,zuipen.....kortom rellen hahahhahahaah en de rest ken ik nie en boeit me niet........ hahahah maar we staan wel gelijk pik...en toch ga ik winnen...ikpleur gewoon iedereen eraf........whahahahahahaha |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Whahahaaaaa.. Jaja! ik zei t al.. Op het einde gooi je iedereen eraf.. En heb jij gewonnen.. Wat we doen is zinloos!:P |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 22:47 schreef freakie het volgende:Whahahaaaaa.. Jaja! ik zei t al.. Op het einde gooi je iedereen eraf.. En heb jij gewonnen.. Wat we doen is zinloos!:P jij bent een van de weinige die dat door heeft man,,,;-) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Denk t ook.. Ach ik heb de hersens?:P
Laten we morgen nou maar winnen.. Das erg belangrijk..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
maarre je wordt milder tegen mij freak?????vroeger vrat je me op ouwe? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja begin van je te houden man:P nee ik negeer je soms gewoon.. En lul met jou over niks.. En met andere die het over ajax hebben kan ik over ajax lullen:P Maar jou kan ik de laatste tijd niet serieus nemen man:P |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 22:52 schreef freakie het volgende:[..] Ja begin van je te houden man:P nee ik negeer je soms gewoon.. En lul met jou over niks.. En met andere die het over ajax hebben kan ik over ajax lullen:P Maar jou kan ik de laatste tijd niet serieus nemen man:P hahahah je leert het eindelijk..........bij mij precies zo ouwe......als ik serieus over ajax wil kletsen doen ik dat met mijn echte gappies...hiero is alles nep man.....internet he???? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
8 puntjes vandaag in 4 wedstrijden, niet slecht.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 22:57 schreef joduh het volgende:[..] hahahah je leert het eindelijk..........bij mij precies zo ouwe......als ik serieus over ajax wil kletsen doen ik dat met mijn echte gappies...hiero is alles nep man.....internet he???? Inderdaad:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ik heb er gewoon 5 SIKK!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Stink lekker in je punten.. Drol.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hehehe.. Hoeveel punten zou je alleen al scoren afgelopen avond?? ;) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Godver de tering man. Ik sta gewoon laatste. Komt allemaal doordat ik onze concurrenten het liefst zie verliezen en dat dus ook invul. Het enige wat ik wil is dat AJAX wint. De rest boeit me eigenlijk geen ene flikker. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: ikke 10 zie ik net :) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
mag ook wel hoor, je klote, ik stond laatste!!!!
Joduh staat na vandaag laatste!!!! jalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaa nanananananananaaaaaaaa lalalalalalalalaaaaaaaaa jalalalalalalala tok tok..... oweeeeee heeee oweeeheeeee!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 10:13 schreef amsterdammer113 het volgende:Godver de tering man. Ik sta gewoon laatste. Komt allemaal doordat ik onze concurrenten het liefst zie verliezen en dat dus ook invul. Het enige wat ik wil is dat AJAX wint. De rest boeit me eigenlijk geen ene flikker. Slechte verliezen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ik zou het hele seizoen minder dan 8 punten halen.. Maar dat gaat al niet op.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik vind dit gewoon een kutspel man........ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ook, weer geen 6 punten door een grove fout van de scheids, die mag bij Heracles nooit die penalty geven.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik heb gewoon weer 0 punten gladiool...... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Niet waar. Je hebt 1 punt wat je hebt het doelpuntentotaal van Heracles goed. Je had toch 2-2 voorspeld? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Godverdomme man, waarom scoort Heracles nou niet 1 doelpunt meer. Dan had ik 6 punten. Nu heeft NENAM er 6!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
NOPE MAN....1-2 VOOR NAKS |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
HOERIG KUTSPEL GODVERDOMME..... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ow hahahah ja dan is het kut!! Misschien haal ik je nog wel in vandaag ;-)
Maar bij de voorspellingen die je hier hebt gepost staat 2-2 bij die wedstrijd???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 14:31 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ow hahahah ja dan is het kut!! Misschien haal ik je nog wel in vandaag ;-) Maar bij de voorspellingen die je hier hebt gepost staat 2-2 bij die wedstrijd??? HAHAHAHA heb zo maar wat neergezet voor jullie gladiolen.......;-)je kent me toch?????niet te vertrouwen pik..... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 14:33 schreef joduh het volgende:[..] HAHAHAHA heb zo maar wat neergezet voor jullie gladiolen.......;-)je kent me toch?????niet te vertrouwen pik..... Whahahaahaha ik mag jouw wel!!! ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
kijk eens naar de stand pik...samen strak onderaan hahahahahahahah |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahaha jij gaat toch ook niet van mijn vrouwtje verliezen he??? Whahaha wij hebben gewoon alleen verstand van Ajax!! Die anderen zeggen wel dat ze alleen voor AJAX leven, maar hier bewijst maar weer dat wij dus echt helemaal niets met de andere clubs hebben!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 14:41 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahaha jij gaat toch ook niet van mijn vrouwtje verliezen he??? Whahaha wij hebben gewoon alleen verstand van Ajax!! Die anderen zeggen wel dat ze alleen voor AJAX leven, maar hier bewijst maar weer dat wij dus echt helemaal niets met de andere clubs hebben!!! hahah precies man.....dat heb je goed gezegt ouwe.....de rest boeit me ook werkelijk geen reet man,mijn vrouwtje zei net tegen mij dat ik gewoon invul wat ik hoop dat het wordt dus dat ik dat niet moest doen hahahahahah |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 14:44 schreef joduh het volgende:[..] hahah precies man.....dat heb je goed gezegt ouwe.....de rest boeit me ook werkelijk geen reet man,mijn vrouwtje zei net tegen mij dat ik gewoon invul wat ik hoop dat het wordt dus dat ik dat niet moest doen hahahahahah Hahaha inderdaad, zo doe ik dat eigenlijk ook altijd. Ik zet de concurrenten altijd op puntverlies want dat hoop ik in het echt ook. Tja en die kakkies zet ik eigenlijk altijd op verlies ;-) Meer gun ik die gasten namelijk niet!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 14:48 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hahaha inderdaad, zo doe ik dat eigenlijk ook altijd. Ik zet de concurrenten altijd op puntverlies want dat hoop ik in het echt ook. Tja en die kakkies zet ik eigenlijk altijd op verlies ;-) Meer gun ik die gasten namelijk niet!!! wij hebben gewoon meer verstand van kutjes ouwe........ |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Idd man!! Nu maar even Ajax kijken!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 14:41 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahaha jij gaat toch ook niet van mijn vrouwtje verliezen he??? Whahaha wij hebben gewoon alleen verstand van Ajax!! Die anderen zeggen wel dat ze alleen voor AJAX leven, maar hier bewijst maar weer dat wij dus echt helemaal niets met de andere clubs hebben!!! jaja, lul het maar goed in je eigen richting...hahahahahahahaha.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahaahaha mot toch een smoes verzinnen waarom ik onderaan sta ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Alsjeblieft AJAX, nog 1 doelpuntje erbij en niet meer tegen laten scoren!! Dan ben ik blij!! |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
waarom zit ik nog steeds nie in de poule:S |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Misschien omdat jij geen vaste bezoeker bent van het CAFE?? |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
jawel maar ik post nooit zoveel |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
ik weet niet of dat gaat, maar als je kunt zien hoevaak iemand het bezoekt zie je dat ik er dagelijks ben;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
weet je human?we hebben nog 1 plekkie over man...die was vrijgehouden voor luis suarez 19......maardaar hoor ikniks meer van...... |
|
|
|