|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 15:27 schreef Humankillz het volgende:ik weet niet of dat gaat, maar als je kunt zien hoevaak iemand het bezoekt zie je dat ik er dagelijks ben;) ok man als je belooft regelmatig in cafe te komen en dom mee te lullen laat ik je erin ....maar pleur je er ook zo weer uit als het me nie bevalt ouwe........ |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 15:27 schreef joduh het volgende:weet je human?we hebben nog 1 plekkie over man...die was vrijgehouden voor luis suarez 19......maardaar hoor ikniks meer van...... ow, oke. dus word ik nu toegelaten?:) zit er btw een maximum aantal spelers aan zon subpoule dan?:S |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
ik heb pas 9 punten deze speelronde:( bij ajax moet het 2-1 blijven haha |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 15:28 schreef joduh het volgende:[..] ok man als je belooft regelmatig in cafe te komen en dom mee te lullen laat ik je erin ....maar pleur je er ook zo weer uit als het me nie bevalt ouwe........ ja is goed:) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nou je zit erbij pik,...staat 113 gelijk nie meer onderaan...hahahahahaha |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote: ja ik zie het, maar vorige peelronde had ik niet gedaan daarom |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Dan wordt het tijd dat je gaat posten ;-) |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote: ja ik zal fanatieker gaan zijn haha straks raak ik mijn laatste plaats nog kwijt:O |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: YYYYYYYEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Dat gaat nie gebeuren. Ajax gaat nog 1x scoren!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote: da hoop ik wel ja, ik heb 3-1 ingevuld |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahaha dan loop je niet in, want ik heb dezelfde uitslag!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
3-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote: ik had dus 2-1, dus dan loop jij uit haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ik had 2-1 man, dat zijn 3 puntjes... Maar liever dat Ajax met 10 wint, dan dat ik de poule moet winnen.. Sommige supporter hier zien dat blijkbaar anders.....Whahahahahaa, maar ik noem geen namen hoor... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
JAJA!!!!! ik sta weer met stip op plekkie 7!!!!!!!hahahah superboeren!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 16:27 schreef remco k het volgende:[..] ik had 2-1 man, dat zijn 3 puntjes... Maar liever dat Ajax met 10 wint, dan dat ik de poule moet winnen.. Sommige supporter hier zien dat blijkbaar anders.....Whahahahahaa, maar ik noem geen namen hoor... je bedoelt mij he pik????????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee niet jou man, die poule kan jou ook gestolen worden als Ajax met 200 goals voor en 10 tegen kampioen wordt... Grappig om te zien hoe fanatiek die oude Piet is zeg, niet normaal man...:-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hehehe.. 19 punten al binnen en nog 2 wedstrijden te gaan.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nog 1 punt Piet! Ik ga je inhalen! Volgende week dan.. Want die laatste 2 wedstrijden hebben we beiden hetzelfde.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
19 puntjes bij elkaar dit weekend, en nog 1 wedstrijd te gaan.. Groningen had ik gewoon goed met 4-2 hahahaha... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 19:26 schreef remco k het volgende:19 puntjes bij elkaar dit weekend, en nog 1 wedstrijd te gaan.. Groningen had ik gewoon goed met 4-2 hahahaha... boeie,.......gaaapp!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik zag het. Ik was verbaasd ;-) Heb er 21 binnengehaald tot nu toe.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Enkel omdat jij alles weer fout had??? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ach jongens ik heb nu meer punten dan de vorige keer en verder interesseert het me niet!!! Ik wil dat AJAX wint, dat vind ik het belangrijkste. Die anderen boeien me niet ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
ik sta nog steeeds lekker laatste hahahaha |
|
|
|