BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heerenveen (Zondag 14-08-2011 , 14:30): 5 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 07 augustus 2011 - 22:21   quote  deeplink  
ajax_logo_grijs.jpg SC%20Heerenveen.png

Zo na de eerste wedstrijd die we uiteindelijk vrij makkelijk hebben gewonnen is de competitie echt begonnen. Nu mogen we eindelijk weer een echte thuiswedstrijd spelen, en wel tegen Heerenveen.

Onder Ron Jans lijkt Heerenveen langzaam maar zeker steeds beter te worden, en met de gevaarlijk voorhoede van Heerenveen met Assaidi, Dost en Narsingh hoop ik dat Vertonghen weer van de partij is want we zullen hem zeker nodig hebben. Heerenveen speelde hun eerste wedstrijd van het seizoen gelijk, maar domineerden de eerste 70 minuten met goed voetbal.

Zoals gewoonlijk in de Arena zal het publiek er weer op fantastische wijze achter gaan staan, en moet een overwinning voor ons mogelijk zijn.

Mijn gevoel zegt dat Ajax deze wedstrijd met 2-1 gaat winnen.

PS: Alibabba zal weer zorgen voor een mooi staaltje journalistiek voor de wedstrijd..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door remco k --
baco74
 baco74 - zondag 07 augustus 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 22:21 schreef remco k het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Zo na de eerste wedstrijd die we uiteindelijk vrij makkelijk hebben gewonnen is de competitie echt begonnen. Nu mogen we eindelijk weer een echte thuiswedstrijd spelen, en wel tegen Heerenveen.

Onder Ron Jans lijkt Heerenveen langzaam maar zeker steeds beter te worden, en met de gevaarlijk voorhoede van Heerenveen met Assaidi, Dost en Narsingh hoop ik dat Vertonghen weer van de partij is want we zullen hem zeker nodig hebben. Heerenveen speelde hun eerste wedstrijd van het seizoen gelijk, maar domineerden de eerste 70 minuten met goed voetbal.

Zoals gewoonlijk in de Arena zal het publiek er weer op fantastische wijze achter gaan staan, en moet een overwinning voor ons mogelijk zijn.

Mijn gevoel zegt dat Ajax deze wedstrijd met 2-1 gaat winnen.

PS: Alibabba zal weer zorgen voor een mooi staaltje journalistiek voor de wedstrijd..
Wederom een mooie inleiding van jou Remco.
Ali zal de verleiding niet kunnen weerstaan om jouw topic met de nodige statistieken te onderbouwen.

quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 22:21 schreef remco k het volgende:
Lachen,dat je er al niet meer om vraagt maar er gewoon van uit gaat.
Kom maar op met je kunstwerk Ali, ik heb de complimentjes al klaar liggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2011 door baco74 --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 07 augustus 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 22:29 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ali zal de verleiding niet kunnen weerstaan om jouw topic met de nodige statistieken te onderbouwen.

[..]

Eens en een mooie inleiding en met hopelijk een mooi einde! :)
remco k
 remco k - zondag 07 augustus 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:

[..]

[..]

Ach, we proberen er al een jaar of twee allebei wat leuks van te maken, en dat het gewaardeerd word is dan natuurlijk prima en maakt het leuker om het te blijven doen. Topics over wedstrijden die worden gestart met "zeg het maar" kan ik echt niet tegen..
joduh
 joduh - zondag 07 augustus 2011 - 22:41   quote  deeplink  
zeg het maar....
remco k
 remco k - zondag 07 augustus 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 22:41 schreef joduh het volgende:
zeg het maar....
het maar.
Pietje
 Pietje - zondag 07 augustus 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 22:43 schreef remco k het volgende:

[..]

het maar.
maar
remco k
 remco k - zondag 07 augustus 2011 - 22:47   quote  deeplink  
aar
Pietje
 Pietje - zondag 07 augustus 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 22:47 schreef remco k het volgende:
aar
ar
remco k
 remco k - zondag 07 augustus 2011 - 22:49   quote  deeplink  
rrrrrrrrrrrrrr, maak me gek....:-)
Pietje
 Pietje - zondag 07 augustus 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 22:49 schreef remco k het volgende:
rrrrrrrrrrrrrr, maak me gek....:-)
...
alibabba
 alibabba - zondag 07 augustus 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:

[..]

[..]

Jullie zullen er nog effe op moeten wachten jongens...
Pietje
 Pietje - zondag 07 augustus 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 23:01 schreef alibabba het volgende:

[..]

Maar... ons geduld wordt vast beloond ;-)
alibabba
 alibabba - zondag 07 augustus 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 23:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar... ons geduld wordt vast beloond ;-)
Daar kun je van uitgaan Pietje ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 07 augustus 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 23:07 schreef alibabba het volgende:

[..]

Daar kun je van uitgaan Pietje ;-)
Weet ik toch! Ik kijk er serieus naar uit. Ik heb je al eens gecomplimenteerd met het feit, dat jij journalistieke aanleg hebt! :-)
alibabba
 alibabba - zondag 07 augustus 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 23:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Weet ik toch! Ik kijk er serieus naar uit. Ik heb je al eens gecomplimenteerd met het feit, dat jij journalistieke aanleg hebt! :-)
;-)
remco k
 remco k - zondag 07 augustus 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 23:01 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar zoals Pietje al zei zullen we wederom beloond worden..
remco k
 remco k - zondag 07 augustus 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 23:10 schreef alibabba het volgende:

[..]

;-)
Is dat een Smiley of een verlegen Shyley??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2011 door remco k --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 07 augustus 2011 - 23:32   quote  deeplink  
2-0 of 2-1 denk ik..
Met nog niet echt geweldig voetbal..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2011 door Hasjkoph --
freakie
 freakie - zondag 07 augustus 2011 - 23:48   quote  deeplink  
6-0
freakie
 freakie - zondag 07 augustus 2011 - 23:49   quote  deeplink  
Twente en psv verliezen met 10-0
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 08 augustus 2011 - 00:13   quote  deeplink  
Realistisch.. Zo he! Had ik nog niet aan gedacht, man! ;)
joduh
 joduh - maandag 08 augustus 2011 - 07:05   quote  deeplink  
denk dat we het tegen heerenveen makkelijker hebben dan tgen de graafschap........
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 08 augustus 2011 - 08:49   quote  deeplink  
Hoop voor de "zekerheid" dat Vertonghen weer kan spelen aankomende zondag. Dat voetbalt toch net iets lekkerder achterin. Niets ten nadele van Blind overigens, hij doet het best aardig op die positie, al staat hij vaak positioneel verkeerd.

Verder hoop ik van harte dat de Boer wederom kiest voor Boerrigter ipv 'tikkie terug jaap' Ebecilio. Hoewel Boerrigter niet altijd even scherp was, gaat er 10X zoveel dreiging van hem uit, en is niet bang om zijn tegenstander op te zoeken. Maar goed, mijn mening wat betreft Boerrighter vs Ebecilio is bekend.

Wel denk ik dat we iets meer ruimte zullen krijgen om te voetballen. Dus onze vriend Sightorson zal wel eens zijn eerste officiele doelpunt in het shirt van ons aller Ajax kunnen maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2011 door Booya4Afca --
Geert C
 Geert C - maandag 08 augustus 2011 - 09:05   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd hoe boilesen/blind gaan presteren tegen die narsingh, die speler is toch wel echt heel snel en onze backs hebben laten zien daar wel redelijk veel moeite mee te hebben. Assaidi moet in de zak van Van der Wiel zitten dus daar maak ik me niet zo druk over.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 08 augustus 2011 - 11:22   quote  deeplink  
Dat wordt 4-1, Ajax gaat los tegen Heerenveen, als Siem nog steeds geblesseerd is. Al hoop ik dat hij gewoon op de bank plaats kan nemen voor als we 3-0 voor staan, dan kan Sightorsson weer uitrusten en kan Siem laten zien dat we geen tweede spits nodig hebben.

Ben alleen benieuwd hoe het publiek zal zijn... Ik hoop elke week op een heerlijke heksenketel, maar helaas zitten er teveel stille jongens ssn de lange zijden in het stadion.
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 08:49 schreef Booya4Afca het volgende:
Hoop voor de "zekerheid" dat Vertonghen weer kan spelen aankomende zondag. Dat voetbalt toch net iets lekkerder achterin. Niets ten nadele van Blind overigens, hij doet het best aardig op die positie, al staat hij vaak positioneel verkeerd.

Verder hoop ik van harte dat de Boer wederom kiest voor Boerrigter ipv 'tikkie terug jaap' Ebecilio. Hoewel Boerrigter niet altijd even scherp was, gaat er 10X zoveel dreiging van hem uit, en is niet bang om zijn tegenstander op te zoeken. Maar goed, mijn mening wat betreft Boerrighter vs Ebecilio is bekend.

Wel denk ik dat we iets meer ruimte zullen krijgen om te voetballen. Dus onze vriend Sightorson zal wel eens zijn eerste officiele doelpunt in het shirt van ons aller Ajax kunnen maken.
Ik vond Boerrigter ook redelijk goed spelen, al lijdt hij wel azo af en toe onnodig balverlies, maar dat zal na verloop van tijd wel wat minder worden..
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 09:05 schreef Geert C het volgende:
Ik ben benieuwd hoe boilesen/blind gaan presteren tegen die narsingh, die speler is toch wel echt heel snel en onze backs hebben laten zien daar wel redelijk veel moeite mee te hebben. Assaidi moet in de zak van Van der Wiel zitten dus daar maak ik me niet zo druk over.
Eindelijk een keer een echte test voor deze spelers, als Vertonghen er nog niet bij is ben ik ook wel erg benieuwd hoe Blind tegen Dost zal spelen..
freakie
 freakie - maandag 08 augustus 2011 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 07:05 schreef joduh het volgende:
denk dat we het tegen heerenveen makkelijker hebben dan tgen de graafschap........
dan toch 10-0?
freakie
 freakie - maandag 08 augustus 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 12:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond Boerrigter ook redelijk goed spelen, al lijdt hij wel azo af en toe onnodig balverlies, maar dat zal na verloop van tijd wel wat minder worden..
Ja dat had ik ook wel eens.. Hij gaat een actie aan maar weet niet wat hij er mee moet.. En verliest dan onnodig de bal.. Dat gaat nog wel veranderen..
freakie
 freakie - maandag 08 augustus 2011 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 08:49 schreef Booya4Afca het volgende:

Ik denk dat die ruimte voor sigthorsson niet echt nodig is.. Sigthorsson heeft er nu 1? assist bij.. En als je dit het hele seizoen blijft doen ben je ook goed.. Goed aanspeel punt en kan lekker passen..
dege
 dege - maandag 08 augustus 2011 - 13:23   quote  deeplink  
verwacht een open wedstrijd met een aanvallend heereveen, dat zal het voetbal voor ajax alleen maar makkelijker maken.
inderdaad hopen dat jan terug is en van mij mag serero starten ipv de jong, dan verwacht ik toch wel een 3-0 of 3-1
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2011 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 12:53 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik denk dat die ruimte voor sigthorsson niet echt nodig is.. Sigthorsson heeft er nu 1? assist bij.. En als je dit het hele seizoen blijft doen ben je ook goed.. Goed aanspeel punt en kan lekker passen..
Nou een spits bij Ajax moet toch echt minimaal 17 goals maken anders ben je echt gewoon mislukt ook al zou hij 15/20 assists hebben. Een Ajax spits in dit systeem behoort gewoon veel goals te maken, en dat zal hij ook wel gaan laten zien..
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 08 augustus 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 16:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou een spits bij Ajax moet toch echt minimaal 17 goals maken anders ben je echt gewoon mislukt ook al zou hij 15/20 assists hebben. Een Ajax spits in dit systeem behoort gewoon veel goals te maken, en dat zal hij ook wel gaan laten zien..
Yup.

Dat was precies mijn punt. Met meer ruimte tussen hem (laatste linie tegenstander) en de keeper (tegenstander), gaat hij vlammen. Dat weet ik 100% zeker. Hij heeft niet alleen de snelheid, maar is ook in staat om het spel te lezen, en de gaten in te duiken.

Met spelers als Eriksen en Janssen (sorry Remco) is dit natuurlijk levensgevaarlijk.

Naast het feit dat we met Boerrigter eindelijk een linksbuiten hebben die een voorzet kan geven.

Nee, ik zie niet in waarom hij minder dan 18 doelpunten zou maken dit seizoen.
alibabba
 alibabba - maandag 08 augustus 2011 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 23:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Is dat een Smiley of een verlegen Shyley??
Het zou een knipoog moeten betekenen...een shyley???? Wat is dat dan????
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 17:48 schreef alibabba het volgende:

[..]

Het zou een knipoog moeten betekenen...een shyley???? Wat is dat dan????
Ik verzon het terplekke, maar een soort van Smiley, maar dan verlegen....:-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 08 augustus 2011 - 18:41   quote  deeplink  
Ik denk dat het 3-1 gaat worden. Jantje, onze rots, weer terug in het centrum van de verdediging samen met zijn Belgische collega Alderweireld. Van der Wiel als rechtsachter en Boilesen als linksachter.

Een middenveld met Anita in de verdedigende rol en daarvoor Eriksen en Janssen (ja helaas).

Een aanval met Sulejmani als rechteraanvaller, Boerrigter als linkeraanvaller en Sigthorsson in het centrum.

Ik ga bij mijn opstelling ervan uit dat Siem de Jong nog niet blessurevrij is en iedereen die met zijn land gaat meespelen blessurevrij terugkeert van de nutteloze oefeninterlands.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2011 door amsterdammer113 --
joduh
 joduh - maandag 08 augustus 2011 - 20:35   quote  deeplink  
ik mis urby.......
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2011 - 20:46   quote  deeplink  
Start er een topic over jankerd..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 08 augustus 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 20:35 schreef joduh het volgende:
ik mis urby.......
Hahaha Mafkees
ajacied
 ajacied - dinsdag 09 augustus 2011 - 14:01   quote  deeplink  
Ik denk dat het een hele moeilijke wedstrijd gaat worden. ik verwacht zeker dat we winnen maar niet gemakkelijk! 3-1 denk ik 2 doelpunten na de 80ste minuut. zou mooi zijn als mickey weer weet te scoren. hoop dat hij er deze competitie er 15 in knalt + 25 assist! zou ook mooi zijn als onze spits er 1 of meer in het netje legt.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 11 augustus 2011 - 13:58   quote  deeplink  
Ik ga erheen :D
miss mokum
 miss mokum - donderdag 11 augustus 2011 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 13:58 schreef Hasjkoph het volgende:
ik ook :-)
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 11 augustus 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 20:46 schreef remco k het volgende:
Start er een topic over jankerd..
Hij start geen topic, want dan begint iedereen weer te janken dat er al een topic was, danwel een topic waar hij dat makkelijk had kunnen stellen. Zodoende komt er dan een slotje op en is het dag topic.
freakie
 freakie - donderdag 11 augustus 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 14:26 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Hij start geen topic, want dan begint iedereen weer te janken dat er al een topic was, danwel een topic waar hij dat makkelijk had kunnen stellen. Zodoende komt er dan een slotje op en is het dag topic.
Er is geen topic over..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 11 augustus 2011 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 14:22 schreef miss mokum het volgende:

[..]

Door mij ;-)
miss mokum
 miss mokum - donderdag 11 augustus 2011 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 14:29 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Door mij ;-)
;-p
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 11 augustus 2011 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 13:58 schreef Hasjkoph het volgende:
Prijzie gewonnen??
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 11 augustus 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 14:37 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Prijzie gewonnen??
Nee, een moeder en stiefvader hebben die ook graag naar Ajax willen..
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 11 augustus 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 14:22 schreef miss mokum het volgende:

[..]

Welk vak?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heerenveen (Zondag 14-08-2011 , 14:30): 5 - 1

0.0155398