|
|
miss mokum
|
|
|
quote: weet niet precies moet ik ff aan amsterdammer vragen als hij thuis is, iig op de hoofdtribune |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ok.. Ik zit in 124.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 14:26 schreef Johnnyafca het volgende:[..] Hij start geen topic, want dan begint iedereen weer te janken dat er al een topic was, danwel een topic waar hij dat makkelijk had kunnen stellen. Zodoende komt er dan een slotje op en is het dag topic. pffffff |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
quote: ik 108, dat is schuin tegenover je, zal naar je zwaaien ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ik zit (zoals de afgelopen 15 jaar) in 428. |
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
quote: oke zal ook ff naar jou zwaaien dan |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik ben die gozer in dat Ajax shirt :) |
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
quote: hahaha, dat zal wel opvallen! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik neem verrekijker mee ;) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Wel op het gezicht richten he!! ;-) |
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
quote: ik zal een mooi spandoek meenemen, moet alleen nog ff bedenken wat ik erop zet ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiii |
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
amsterdammer zat te denken aan: Ajax is niets zonder een Missie Dat moet opvallen dan toch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door miss mokum -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahaha en bedankt!! |
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
quote: ja dat vind ik ook wel een goeie |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: waarom heb je geen kaarten voor vakkie 113 gekocht? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ehm omdat ik ze gewonnen heb ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: ok te gek, met wat dan? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Ajax 2 - 1 Heerenveen.
Kan helaas niet kijken :( Heb VIP kaarten voor de Formule 3000 op Zandfoort. Dus jullie moeten voor een iemand extra juichen zondag! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 00:11 schreef E-J het volgende:Ajax 2 - 1 Heerenveen. Kan helaas niet kijken :( Heb VIP kaarten voor de Formule 3000 op Zandfoort. Dus jullie moeten voor een iemand extra juichen zondag! Ik ben er.. |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
|
|
|
marius
|
|
|
haha ik zit er nu ook, heb de 2 vip kaartjes gewonne bij veronica, wat is dat foking vet zeg ffe smsje die 40 cent kost en je hebt 2 vip kaartjes. en nu maar hopen dat ajax wint:p |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Vorige week was het gelijk prijs en gaven we de Graafschap in Doetinchem het nakijken. Het leverde gelijk de koppositie op, maar om de koppositie te behouden, zal er beter gevoetbald moeten worden. De 2e helft was het aanzien wel waard van AJAX, maar het eerste half uur was niet best. Morgenmiddag in de eigen Arena tegen Heerenveen zal 90 minuten lang de concentratie optimaal moeten zijn, want de Friezen zijn van een ander kaliber dan de Superboeren. Ik vind de Noorderlingen echt een goed elftal hebben en het is mij een raadsel waarom er vorig seizoen niet meer punten werden behaald door onze tegenstander van morgen.
AJAX - Heerenveen werd tot dusverre in de competitie 19x gespeeld. 14 overwinningen kwamen daar uit voort, 3x moesten wij de overwinning aan de Friezen laten en 2x eindigde het duel in een gelijkspel. Doelcijfers: 56-20. Een overzicht met prachtige goals, waarin een Ajacied van nu een doelpunt scoort voor Heerenveen;
De allereerste Ajax - Heerenveen in competitieverband was op 21-04-1991. Het is leuk om f dat basiselftal op papier te zetten; Menzo, Silooy, Blind, Vink, Frank de Boer, Winter, Richard Witschge, Bergkamp, Kreek, Ron Willems en van't Schip. Jonk en Reiziger vervingen in de 2e helft Kreek en Willems. Kreek en Willems hadden voor rust voor 2-0 gezorgd, die oud-Ajax keeper Sjaak Storm hadden verschalkt. De 3 en 4-0 kwamen op naam van Bergkamp. In het elftal van Heerenveen destijds stonden ook René vd.Gijp, Gertjan Verbeek en oud-Ajacied Danny Hesp.
Op 23-11-2003 stonden oud-Ajacieden Sibon, keeper Hans Vonk en Knopper in de basis bij Heerenveen en eerstgenoemde tekende in de 18e minuut voor de 0-1. Nog voor rust bogen onze Ajacieden door Sneijder en Mitea de stand om. In de 2e helft zorgde Zlatan voor de 3-1 eindstand.
Een 0-0 eindstand was er te noteren op 28-10-2005. Niet zoveel te melden dus, of toch? Derk Boerrigter zat toen al op de bank bij Ajax. Is dat alles zou je zeggen..., maar er is nog een vermelding waard over die wedstrijd. Namelijk dat Klaas-Jan Huntelaar destijds het Heerenveen-shirt verdedigde en een paar maanden later het debuut voor Ons Aller Ajax maakte in de competitiewedstrijd tegen Nec. HUNTELAAR, een echte goalgetter;
Volgens De Boer wordt het duel met Heerenveen een lastiger duel dan tegen De Graafschap. "We zijn gewaarschuwd", aldus De Boer. Het team van Ron Jans is volgens De Boer een 'leuke ploeg die leuk voetbal speelt'. "En ze hebben met Luciano Narsingh, Assaidi en Bas Dost een sterke voorhoede." Wederom wijze praat van Frankie! Het is te hopen dat Vertonghen er morgen bij is, want Jan hebben we nodig. Aras Özbiliz mist het duel vanwege een onderrugblessure. De lang uitgeschakelde Bruno Silva en Nicolas Lodeiro, die deze week begonnen is met trainen bij Jong Ajax, zijn niet van de partij.
Ik heb best een positief gevoel over morgen, omdat ik weet dat er genoeg voetbal in het elftal zit om Heerenveen te kloppen. Met het thuisvoordeel moet het 100% lukken om de Friezen te kloppen.
Ik voorspel 3-1!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Prachtig werk weer Ali. Ali/////HELD!!! |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: gelukkig maar, nu is er nog hoop! |
|
|
|
|
JohnnyH
|
|
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
alles over links morgen daar speelt ene schmidt als rechtsback....trappen we er zo een stuk of zes in....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door Frank V. -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lees net dat Jan Vertonghen zeker morgen niet inzetbaar is voor Ajax... Flinke aderlating tegen de toch wel sterke Friezen.. Heel benieuwd hoe ver Ajax is, als ze spelen als afgelopen week is een puntverlies niet ondenkbaar.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
JohnnyH
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 14:53 schreef remco k het volgende:Lees net dat Jan Vertonghen zeker morgen niet inzetbaar is voor Ajax... Flinke aderlating tegen de toch wel sterke Friezen.. Heel benieuwd hoe ver Ajax is, als ze spelen als afgelopen week is een puntverlies niet ondenkbaar.. Idd geen Verthongen, dat is zwaar balen. Zie Blind nou niet zomaar Dost in pakken. En met die watervlugge buitenspelers van Heerenveen is goeder rugdekking gewenst... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat Blind het morgen zwaar kan krijgen, we zullen zien, hopelijk doet hij het goed, en anders moet hij hier veel van leren.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 14:53 schreef remco k het volgende:Lees net dat Jan Vertonghen zeker morgen niet inzetbaar is voor Ajax... Flinke aderlating tegen de toch wel sterke Friezen.. Heel benieuwd hoe ver Ajax is, als ze spelen als afgelopen week is een puntverlies niet ondenkbaar.. Shit dat is zeker een flinke aderlating, hoop dat hij kundig vervangen wordt. Dost is geen kleine jongen dus zal Ooijer zijn vervanger zijn. Had 4-1 op de sportpooler snel gewijzigt naar 4-2 |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 14:53 schreef remco k het volgende:Lees net dat Jan Vertonghen zeker morgen niet inzetbaar is voor Ajax... Flinke aderlating tegen de toch wel sterke Friezen.. Heel benieuwd hoe ver Ajax is, als ze spelen als afgelopen week is een puntverlies niet ondenkbaar.. Zou het niet kunnen zijn dat Vertonghen verwikkeld zit met een mogelijke transfer??? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: laten we hopen dat dat in ieder geval niet zo is!!!
AJAX FOREVER!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee, daar geloof ik niks van, mocht dat wel zo zijn, dan moet hij alsnog gewoon spelen, want hij is nog van Ajax.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 17:42 schreef remco k het volgende:[..] Nee, daar geloof ik niks van, mocht dat wel zo zijn, dan moet hij alsnog gewoon spelen, want hij is nog van Ajax.. EENS |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hoezo vraag je het dan? ;-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Het was maar een suggestie, maar wat Remco daarna zei was ik het mee eens ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Baal er goed van dat onze Jan niet mee speelt. Wat meerdere mensen al melden, Blind gaat het niet redden tegen ene Dost. Verder kan (met alle respect) Opa Ooijer niet meer een wedstrijd volledig 100% spelen, dus ben ik bang dat Blind het wel gaat worden. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
blind gaat als een tierelier m orgen man........let maar op.......komt goed man....... |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote: zo is het! Alderweireld speelt Dost helemaal zoek en Blind doet de rugdekking. geen probleem. 2 - 0 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Laten we het hopen man.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 19:01 schreef Boilesen het volgende:[..] zo is het! Alderweireld speelt Dost helemaal zoek en Blind doet de rugdekking. geen probleem. 2 - 0 Isdie rugdekking nodig dan als alder hem zoek speelt? Of speelt hij de bal zoek? Dat is natuurlijk ook niet leuk want dan wordt het voetballen afgelast.... Ach ik denk dat we niet zo heel bang over te zijn.. Totale dominatie?:D |
|
|
|