BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heerenveen (Zondag 14-08-2011 , 14:30): 5 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - zondag 14 augustus 2011 - 07:49   quote  deeplink  
t word 6-5

10 van sigthorsson en 1 van eriksen..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 14 augustus 2011 - 10:06   quote  deeplink  
3-1 heb ik in m'n lijstke..
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - zondag 14 augustus 2011 - 10:18   quote  deeplink  
Misschien is het iets om Boilessen in het centrum te zetten. Vlgs mij is hij groter dan Blind en kopsterker. Dit om Dost op te vangen. Op de plaats van Boilessen, toch weer de snelle Anita op LB om tegen de snelle Narsing een kans te maken. Ik weet niet of het slim is, maar Blind is niet zo'n kopper of wel? Bovendien is hij ook niet heel snel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door Eindhovense Ajaxfan --
nora
 nora - zondag 14 augustus 2011 - 10:40   quote  deeplink  
Ajax hoeft zich niet aan tepassen aan de tegenstander in de Eredivisie wij zijn zonder ons aan te passen sterk genoeg om Heerenveen te verslaan.
Boilesen
 Boilesen - zondag 14 augustus 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 07:47 schreef freakie het volgende:

[..]

Isdie rugdekking nodig dan als alder hem zoek speelt? Of speelt hij de bal zoek? Dat is natuurlijk ook niet leuk want dan wordt het voetballen afgelast.... Ach ik denk dat we niet zo heel bang over te zijn.. Totale dominatie?:D
rugdekking voor onze backs die het vast niet makkelijk krijgen tegen de buitenspelers van Heerenveen
freakie
 freakie - zondag 14 augustus 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 11:15 schreef Boilesen het volgende:

[..]

rugdekking voor onze backs die het vast niet makkelijk krijgen tegen de buitenspelers van Heerenveen
uitschakelen.. Hakkeeeeeeeen!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 14 augustus 2011 - 12:28   quote  deeplink  
4-1 denk en wil ik!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 14 augustus 2011 - 12:29   quote  deeplink  
hoop 8-0 of hoger!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 14 augustus 2011 - 12:29   quote  deeplink  
*** staan er sowieso de komende 10 jaar!
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2011 - 18:26 schreef joduh het volgende:
blind gaat als een tierelier m orgen man........let maar op.......komt goed man.......
Ik hoop dat je gelijk hebt..
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 12:57   quote  deeplink  
Vandaag denk ik dat we duidelijk te weten komen hoe Ajax ervoor staat, het kon vanmiddag zowel positief als negatief zomaar eens heel apart gaan verlopen..
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 10:18 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Misschien is het iets om Boilessen in het centrum te zetten. Vlgs mij is hij groter dan Blind en kopsterker. Dit om Dost op te vangen. Op de plaats van Boilessen, toch weer de snelle Anita op LB om tegen de snelle Narsing een kans te maken. Ik weet niet of het slim is, maar Blind is niet zo'n kopper of wel? Bovendien is hij ook niet heel snel.
Heb je toch bijna gelijk, alleen zit Boilesen op de bank.... Anita linksback..
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 13:38   quote  deeplink  
Opstelling Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Blind, Anita; De jong, Janssen (c), Eriksen; Sulejmani, Sigthórsson, Boerrigter.
Wissels: Verhoeven, Boilesen, Enoh, Ebecilio, Ooijer, Serero, Sneijder.

Opstelling sc Heerenveen: VandenBussche; Schmidt, Breuer, Kruiswijk (c), El Akchaoui; Kums, Djuricic, Viktor Elm; Narsingh, Dost, Assaidi.
Wissels: Oosterhof, Svec, Martinus, Kainz, Otigba, Sibon, Van Anholt
nummer10
 nummer10 - zondag 14 augustus 2011 - 13:42   quote  deeplink  
zow daar was ik weer....

waarom nu weer die de jong op het midden !!!!!!!!

gewoon boilesen in centrum en blind linksback en dan midden met janssen eriksen en anita..

zo lastig is hettoch allemaal niet ?
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 13:42 schreef nummer10 het volgende:
zow daar was ik weer....

gewoon boilesen in centrum en blind linksback en dan midden met janssen eriksen en anita..

Boilesen niet in het centrum man... War was je trouwens?? Vakantie??
alibabba
 alibabba - zondag 14 augustus 2011 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 13:42 schreef nummer10 het volgende:
zow daar was ik weer....

De Boer heeft al aangegeven dat hij Anita op linksback wilde om Narsingh te bedwingen. Ik had gewoon Boilesen linksback gezet en Blind in het centrum. Jou middenveld vind ik ook het beste!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 14 augustus 2011 - 15:10   quote  deeplink  
GGGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!

Heerlijk doelpunt KOLBEINN!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door amsterdammer113 --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 14 augustus 2011 - 15:10   quote  deeplink  
Godverdomme!!!!!! Gelijk weer 1-1!!!!!!!
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 15:13   quote  deeplink  
Ongelooflijk, wat een achtelijke domme tegengoal, en lekker H'veen in het zadel helpen, alles is veel te langzaam wat er gebeurt op het veld, en Janssen kan gewoon niet de controleur zijn, hij kan het simpelweg verdedigend niet belopen..
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 15:13   quote  deeplink  
Heerlijke goal zeg van Alder..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 14 augustus 2011 - 15:13   quote  deeplink  
GGGGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!

FUCKING HELL WAT EEN DOELPUNT!!!!!!!!!!!! TOBY!!!!!!!!!!!!
joduh
 joduh - zondag 14 augustus 2011 - 15:16   quote  deeplink  
yep en dikke neus naar alle toby twijfelaars...FUCK YOU!!!!!!!!!
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 15:16   quote  deeplink  
Anita wordt toch wel overlopen af en toe door Narsingh, en Blind was ook een keer flink te laat met rugdekking..
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 15:16 schreef joduh het volgende:
20000000000000000000000000% mee eens..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 14 augustus 2011 - 15:18   quote  deeplink  
Twijfelen aan TOBY!!!! FUCKING NEVER!!! SAMEN MET JANTJE ONS VERDEDIGEND BLOK!!!
dege
 dege - zondag 14 augustus 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 15:18 schreef amsterdammer113 het volgende:
Twijfelen aan TOBY!!!! FUCKING NEVER!!! SAMEN MET JANTJE ONS VERDEDIGEND BLOK!!!
zo is het maar net, wel jammer dat het maar 2-1 is, hadden meer verdiend vind ik.
joduh
 joduh - zondag 14 augustus 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 15:20 schreef dege het volgende:

[..]

zo is het maar net, wel jammer dat het maar 2-1 is, hadden meer verdiend vind ik.
schoppen er nog wel een paar bij in 2e helft ouwe!!!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 14 augustus 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 15:24 schreef joduh het volgende:

[..]

NEE man!!! 1tje is genoeg ;-)

Alles voor mijn punten!! En dan zorgen dat we geen tegendoelpunt meer krijgen!!
Humankillz
 Humankillz - zondag 14 augustus 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 15:24 schreef joduh het volgende:

[..]

hoop het, dan staan we weer bovenaan:D
joduh
 joduh - zondag 14 augustus 2011 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 15:25 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

NEE man!!! 1tje is genoeg ;-)

Alles voor mijn punten!! En dan zorgen dat we geen tegendoelpunt meer krijgen!!
ik wil bovenaan blijven staan pik!!!fuck jou met je punten....hahahahahahahah
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 14 augustus 2011 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 15:30 schreef joduh het volgende:

[..]

ik wil bovenaan blijven staan pik!!!fuck jou met je punten....hahahahahahahah
Hahahahaha 3-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En nu nokken en affluiten daarzo!!!!! Whahahahaha. Dan blijven we koploper, toch???
joduh
 joduh - zondag 14 augustus 2011 - 15:40   quote  deeplink  
rot op ouwe!!!jij denk alleen maar aan je eigen plekkie pik!!!!hahahahah
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 14 augustus 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 15:40 schreef joduh het volgende:
rot op ouwe!!!jij denk alleen maar aan je eigen plekkie pik!!!!hahahahah
Whahahahahaha nee ik wil alles best fout hebben, als ik alles qua Ajax maar goed heb!!! Dan zijn we in maart al kampioen!!!
Humankillz
 Humankillz - zondag 14 augustus 2011 - 16:01   quote  deeplink  
deze zit er best lekker in!:) 2x 4-1 al haha wij staan bovenaan!
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 16:26   quote  deeplink  
Goede wedstrijd van Ajax, al ging er echt heel veel fout, veel foute passes van met name Janssen en Sulejmani die beiden echt slecht speelden, ook Eriksen was niet om aan te gluren. de beteren vandaag vond ik, v/d Wiel, Alder, Blind Boerrigter en Sigthorson. Anita, Vermeer en de Jong waren redelijk.

Dit kan met deze ploeg echt nog veel beter, Serero is echt een verademing om te zien spelen, lekker kort combineren met Eriksen, Serero, Sulejmani Sigthorson Boerrigter en Janssen moet straks echt iedere ploeg in Nl kunnen oprollen..
Booya4Afca
 Booya4Afca - zondag 14 augustus 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 16:29 schreef Ajax we love you het volgende:
5-1 gaat het worden
Je moet mee doen aan de loterij :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door Booya4Afca --
alibabba
 alibabba - zondag 14 augustus 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 16:26 schreef remco k het volgende:
Goede wedstrijd van Ajax, al ging er echt heel veel fout, veel foute passes van met name Janssen en Sulejmani die beiden echt slecht speelden, ook Eriksen was niet om aan te gluren. de beteren vandaag vond ik, v/d Wiel, Alder, Blind Boerrigter en Sigthorson. Anita, Vermeer en de Jong waren redelijk.

Dit kan met deze ploeg echt nog veel beter, Serero is echt een verademing om te zien spelen, lekker kort combineren met Eriksen, Serero, Sulejmani Sigthorson Boerrigter en Janssen moet straks echt iedere ploeg in Nl kunnen oprollen..
Ik ben het met je eens dat er nog veel fout gaat, maar ik zie steeds meer goeie dingen. Ajax boekt echt progressie sinds Frank de Boer aan het roer is. De bemoeienissen van Cruijff beginnen echt zijn vruchten af te werpen. Janssen had inderdaad enkele slechte passes, maar in de 1e helft had ie ook 2 prachtige lange ballen. Ik vind Janssen op die positie echt een versterking. Hij straalt rust uit, wat Ajax hard nodig had. Bovendien is hij een baasje, een etter en zorgt hij voor de juiste balans vind ik. Sulejmani vind ik met de week scherper worden en hij is bijna op het niveau van zijn Heerenveen-tijd. Eriksen had toch weer enkele juiste pasjes waaruit ook gescoord werd, maar hij kan nog veel beter. Boerrigter, Sightorsson en Serero vind ik duidelijke versterkingen en met de aanwas van jeugdig talent zie ik het helemaal zitten.

Ik ben best tevreden en ik zie Ajax de titel 100% pakken. Er komt steeds meer spelvreugde in en het zelfvertrouwen groeit met de week. Over een week of 6 zie ik ze echt briljant voetbal spelen en daar willen we naartoe. Ik ben een gelukkig man!!!
joduh
 joduh - zondag 14 augustus 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 16:44 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat er nog veel fout gaat, maar ik zie steeds meer goeie dingen. Ajax boekt echt progressie sinds Frank de Boer aan het roer is. De bemoeienissen van Cruijff beginnen echt zijn vruchten af te werpen. Janssen had inderdaad enkele slechte passes, maar in de 1e helft had ie ook 2 prachtige lange ballen. Ik vind Janssen op die positie echt een versterking. Hij straalt rust uit, wat Ajax hard nodig had. Bovendien is hij een baasje, een etter en zorgt hij voor de juiste balans vind ik. Sulejmani vind ik met de week scherper worden en hij is bijna op het niveau van zijn Heerenveen-tijd. Eriksen had toch weer enkele juiste pasjes waaruit ook gescoord werd, maar hij kan nog veel beter. Boerrigter, Sightorsson en Serero vind ik duidelijke versterkingen en met de aanwas van jeugdig talent zie ik het helemaal zitten.

Ik ben best tevreden en ik zie Ajax de titel 100% pakken. Er komt steeds meer spelvreugde in en het zelfvertrouwen groeit met de week. Over een week of 6 zie ik ze echt briljant voetbal spelen en daar willen we naartoe. Ik ben een gelukkig man!!!
ohhhhh ali!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ik ben zoooooooooooooooo blij voor je man!!!!!!
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 16:44 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik ben ook zeker niet ontevreden Alibabba, al vind ik echt dat Jannssen van de controlerende plek af moet en naast Eriksen moet gaan spelen, hij is vandaag bij die 1-1 ook gewoon te laat en zijn man kan zonder problemen die voorzet geven, ja daar gaat nog veel mis, maar het gaat erom dat Janssen gewoon niet op zijn beste plek staat momenteel.

Hij was vandaag trouwens wel goed aan het coachen en eist vandaag meer ballen op, dat is al stukken beter dan afgelopen week.. Maar die ballen die hij slecht inspeelt moeten er wel uit, van spelers van zijn caliber mag je verwachten dat hij dat in ieder geval vrijwel foutloos doet, spelers die jong zijn en net debuteren mogen dat soort passes weleens missen, maar een Janssen met zijn trap hoort dat niet te doen.

Zoals ik al zei, een redelijk goede wedstrijd waarbij er weer genoeg te verbeteren valt, en dat is alleen maar goed, we moeten niet te vroeg pieken..
joduh
 joduh - zondag 14 augustus 2011 - 17:08   quote  deeplink  
heb de wedstrijd nie fijn kunnen kijken op een kutstream man....wat me opviel:serero!
verder kan janssen mij nog niet bekoren en denk dat hij nie goed staat.......vanavond maar eens goed kijken man.......owja!toby is een klasbak en mijn aanvoerder nummer 1!
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 17:08 schreef joduh het volgende:
heb de wedstrijd nie fijn kunnen kijken op een kutstream man....wat me opviel:serero!
verder kan janssen mij nog niet bekoren en denk dat hij nie goed staat.......vanavond maar eens goed kijken man.......owja!toby is een klasbak en mijn aanvoerder nummer 1!
Na Vertonghen hoop ik toch??
joduh
 joduh - zondag 14 augustus 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 17:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Na Vertonghen hoop ik toch??
yep maar voor janssen......
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 17:26 schreef joduh het volgende:

[..]

yep maar voor janssen......
Eens dan..
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 17:35   quote  deeplink  
Speelde vandaag trouwens een prima wesdtrijd ondanks de grove fout bij de 1-1
Boilesen
 Boilesen - zondag 14 augustus 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 15:16 schreef joduh het volgende:
Bestaan die dan? TOBY = een baas

Mooie pot, Heerenveen heeft voetbal les gekregen en dat in een wedstrijd waar nog zoveel dingen beter konden.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 14 augustus 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 17:35 schreef remco k het volgende:
Speelde vandaag trouwens een prima wesdtrijd ondanks de grove fout bij de 1-1
Alleen in de 2de helft werd er een periode gekut, joh..
Heerenveen was niks!
Jacco
 Jacco - zondag 14 augustus 2011 - 17:56   quote  deeplink  
Prima wedstrijd en het kan zeker nog beter! Dat belooft veel!
Er werd trouwens wat gemat op de 2e ring van zuid aan het begin van de wedstrijd.
Weet iemand wat daar aan de hand was?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 14 augustus 2011 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 17:56 schreef Jacco het volgende:
Prima wedstrijd en het kan zeker nog beter! Dat belooft veel!
Er werd trouwens wat gemat op de 2e ring van zuid aan het begin van de wedstrijd.
Weet iemand wat daar aan de hand was?
Het gebeurde boven me..
Maar ik heb geen idee, wij zagen allemaal ME en mensen knokken, maar geen idee dus wat er precies aan de hand was..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 14 augustus 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 17:59 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Het gebeurde boven me..
Maar ik heb geen idee, wij zagen allemaal ME en mensen knokken, maar geen idee dus wat er precies aan de hand was..
Ok spannend!! ;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 14 augustus 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 19:20 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ok spannend!! ;-)
Rot op..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heerenveen (Zondag 14-08-2011 , 14:30): 5 - 1

0.0132279