|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: En anders???? Als je iets wil vertellen kom dan ook met het hele verhaal man!! Of zoek op google wat de aanleiding was!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
snotverdomme man,,,wat hadik graag die matavz bij ons ziwen spelen man.........kolere wat een spits........tering..... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Had geen zin om het op te zoeken en vertel gewoon hoe ik het heb gezien.. Simpel toch.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 19:25 schreef joduh het volgende:snotverdomme man,,,wat hadik graag die matavz bij ons ziwen spelen man.........kolere wat een spits........tering..... Zullen we even geld uit de kas van het CAFE halen?? NENAM heeft nog een rekening open staan van 500.000 euro, REMCO nog 1 van 275.000 euro, BACO nog 1 van 400.000 euro, PIETJE nog 1 van 750.000 euro (komt door de dure wijnen) en HASJKOPH 1 van 1.500.000 euro!!! Kunnen we toch makkelijk hem kopen?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Jezus man, het word tijd dat jij weer naar school gaat!! Vervelend jong!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 19:27 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Zullen we even geld uit de kas van het CAFE halen?? NENAM heeft nog een rekening open staan van 500.000 euro, REMCO nog 1 van 275.000 euro, BACO nog 1 van 400.000 euro, PIETJE nog 1 van 750.000 euro (komt door de dure wijnen) en HASJKOPH 1 van 1.500.000 euro!!! Kunnen we toch makkelijk hem kopen?? Heb maar 170 euro.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vond het eerlijk gezegd nog niet zo heel erg goed hoor, het was een prima wedstrijd van Ajax, maar het kan echt nog heeeeel veel beter dan dit.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Wat doe ik nou weer fout? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Hiero Hasjkoph, weet je gelijk waarover die matpartij ging!!
Was niet met stewards, enkele tjappies wilde het doek dat op de 2e ring hing met er op: Piet,fam en kids sterkte! weghalen waarop eerst een paar verhaal gingen halen, dit zorgte voor wat duw en trek werk. Toen ging er een grotere groep heen en liep het een beetje uit de hand. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 19:28 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond het eerlijk gezegd nog niet zo heel erg goed hoor, het was een prima wedstrijd van Ajax, maar het kan echt nog heeeeel veel beter dan dit.. Weet ik.. Maar die periode viel veel op en dat was gewoon klote. Met Vertonghen erbij MOET het gewoon beter gaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 19:25 schreef joduh het volgende:snotverdomme man,,,wat hadik graag die matavz bij ons ziwen spelen man.........kolere wat een spits........tering..... Hij is wel goed he, lekker voetballertje, maar wat dacht je van die linksbuiten van Groningen Tadic, die gast is echt mister assist man, ik zei vorig jaar al dat Ajax hem had moeten halen, nu speelt hij de sterren van de hemel bij Groningen... Al doet Boerrigter het bij ons tot nu toe ook boven verwachting goed, ik had dat niet verwacht in ieder geval.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 19:30 schreef amsterdammer113 het volgende:Hiero Hasjkoph, weet je gelijk waarover die matpartij ging!! Was niet met stewards, enkele tjappies wilde het doek dat op de 2e ring hing met er op: Piet,fam en kids sterkte! weghalen waarop eerst een paar verhaal gingen halen, dit zorgte voor wat duw en trek werk. Toen ging er een grotere groep heen en liep het een beetje uit de hand. Ok weet ik dat oOk weer.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 19:27 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Zullen we even geld uit de kas van het CAFE halen?? NENAM heeft nog een rekening open staan van 500.000 euro, REMCO nog 1 van 275.000 euro, BACO nog 1 van 400.000 euro, PIETJE nog 1 van 750.000 euro (komt door de dure wijnen) en HASJKOPH 1 van 1.500.000 euro!!! Kunnen we toch makkelijk hem kopen?? Pietje moet hem maar kopen, die gast heeft geld als water man... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 19:30 schreef remco k het volgende:[..] Hij is wel goed he, lekker voetballertje, maar wat dacht je van die linksbuiten van Groningen Tadic, die gast is echt mister assist man, ik zei vorig jaar al dat Ajax hem had moeten halen, nu speelt hij de sterren van de hemel bij Groningen... Al doet Boerrigter het bij ons tot nu toe ook boven verwachting goed, ik had dat niet verwacht in ieder geval.. Inderdaad. Ik ben het met je eens wat betreft Boerrigter. Ik snapte de aankoop niet, maar tot nu toe doet hij erg aardig mee!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: EENS!!
Hij doet volgens mij ook al die scheidsrechters omkopen om te winnen bij sportpooler!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 19:30 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Weet ik.. Maar die periode viel veel op en dat was gewoon klote. Met Vertonghen erbij MOET het gewoon beter gaan.. Inderdaad man, je zou het bijna vergeten, maar we missen gewoon onze beste speler nog, al was Blind vandaag wel goed.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: En zo makkelijk gevonden ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 19:32 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] EENS!! Hij doet volgens mij ook al die scheidsrechters omkopen om te winnen bij sportpooler!! Ja man, hij neemt gewoon een loopje met ons man.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tja jij zit elke keer aan de duurdere drankjes hoor, niet ik!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Idd man, maar wie heeft dit topictitel geplaatst??? Het was toch 5-1???? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Leuk voor je.. Misschien heb ik het ook niet opgezocht omdat ik het niet waard vond om op te zoeken.. Interesseerde niet genoeg om het op te zoeken.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 19:34 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Leuk voor je.. Misschien heb ik het ook niet opgezocht omdat ik het niet waard vond om op te zoeken.. Interesseerde niet genoeg om het op te zoeken.. KUTJONG!! Wanneer beginnen die scholen weer??? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Met mijn suikerziekte zou ik dan al tig keer zijn flauwgevallen.. Bier is goed genoeg en af en toe wat duurders.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Had het ook gezien.. Beetje een faal... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: 5 september pas.. ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 19:30 schreef remco k het volgende:[..] Hij is wel goed he, lekker voetballertje, maar wat dacht je van die linksbuiten van Groningen Tadic, die gast is echt mister assist man, ik zei vorig jaar al dat Ajax hem had moeten halen, nu speelt hij de sterren van de hemel bij Groningen... Al doet Boerrigter het bij ons tot nu toe ook boven verwachting goed, ik had dat niet verwacht in ieder geval.. yep man.....paar klassen hoger dan kolbein man...kopsterk,technisch....kolere man,had een paar centen meer uitgegeven man.........en die tadic is ook zo goed man....hoop voor groningen dat ze ze kunnen houden man......anders maar naar ons toe...hahahahahh |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Aangepast door 1 van de Moderators, en niet door mij, ik zal het zelf maar weer doen.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahaha dan is het goed ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 19:37 schreef joduh het volgende:[..] yep man.....paar klassen hoger dan kolbein man...kopsterk,technisch....kolere man,had een paar centen meer uitgegeven man.........en die tadic is ook zo goed man....hoop voor groningen dat ze ze kunnen houden man......anders maar naar ons toe...hahahahahh Als ik Ajax was zou ik Matavz er gewoon bijnemen ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: En als we dan nog wat geld overhouden zou ik Tadic er ook bijnemen!! We spelen CL dus een paar extra spelers is altijd handig! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 19:32 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad man, je zou het bijna vergeten, maar we missen gewoon onze beste speler nog, al was Blind vandaag wel goed.. Inderdaad met Jantje erbij gaan we vlammen! Wat mijn opviel was toch weer dat Blind snelheid te kort komt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 19:43 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] En als we dan nog wat geld overhouden zou ik Tadic er ook bijnemen!! We spelen CL dus een paar extra spelers is altijd handig! Inderdaad of aisaiddi, Matavs op dit moment wel echt de beste afmaker hoor. Ik zeg halen! |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 19:53 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad of aisaiddi, Matavs op dit moment wel echt de beste afmaker hoor. Ik zeg halen! Zien men niet dat Matavs geen Ajax-spits is. Hij wordt elke keer in de diepte aangespeeld en niet met de rug naar de verdediging. Zeer goede afmaker, maar niet voor Ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door Ztjes -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 19:37 schreef joduh het volgende:[..] yep man.....paar klassen hoger dan kolbein man...kopsterk,technisch....kolere man,had een paar centen meer uitgegeven man.........en die tadic is ook zo goed man....hoop voor groningen dat ze ze kunnen houden man......anders maar naar ons toe...hahahahahh Ze mogen van mij allebei zo komen, ze zullen ons echt sterker maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 19:51 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad met Jantje erbij gaan we vlammen! Wat mijn opviel was toch weer dat Blind snelheid te kort komt. Vertonghen is ook niet sneller dan Narsingh en Assaidi hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 20:12 schreef Ztjes het volgende:[..] Zien men niet dat Matavs geen Ajax-spits is. Hij wordt elke keer in de diepte aangespeeld en niet met de rug naar de verdediging. Zeer goede afmaker, maar niet voor Ajax. Hey, en juist daarom zou hij goed bij ons passen, twee dezelfde types spitsen hebben we geen reet aan.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Gaan we onze speelstijl aanpassen aan een andere spits. Krijgen we hetzelfde probleem als bij El Hammy. We moeten een breekijzer (groot,sterk en kopsterk) hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door Ztjes -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 20:22 schreef Ztjes het volgende:Gaan we onze speelstijl aanpassen aan een andere spits. Krijgen we hetzelfde probleem als bij El Hammy. We moeten een breekijzer (groot,sterk en kopsterk). Onzin trouwens dat hij niet met de rug naar de goal kan spelen, vandaag lag daar toevallig veel ruimte, maar veel vaker is Groningen de ploeg die domineerd en dus kort tegen de 16 van de tegenstander aanspeelt en dus weinig ruimte voor zich heeft. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Op zondag 14 augustus 2011 - 19:25 schreef joduh het volgende: snotverdomme man,,,wat hadik graag die matavz bij ons ziwen spelen man.........kolere wat een spits........tering.....
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 19:30 schreef remco k het volgende:[..] Hij is wel goed he, lekker voetballertje, maar wat dacht je van die linksbuiten van Groningen Tadic, die gast is echt mister assist man, ik zei vorig jaar al dat Ajax hem had moeten halen, nu speelt hij de sterren van de hemel bij Groningen... Al doet Boerrigter het bij ons tot nu toe ook boven verwachting goed, ik had dat niet verwacht in ieder geval.. Remco wij riepen hier het hardst om Matavs en Tadic. Matavs omdat hij gewoon verder in zijn ontwikkeling is als Sigthorsson. Niet dat Sigthorsson het niet gaat redden nee die komt er ook wel alleen is Matavs in de kleine ruimte behendiger. In Europese wedstrijden wordt een spits kort gedekt, dan heb je aan een Matavs een parel van een spits in huis. Matavs had over pakweg 2 jaar het drievoudige opgebracht. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Bijna al zijn goals zijn door zeer goed weg te lopen in de vrije ruimte. En laat hij die nu bijna nooit als Ajax-spits krijgen. Dus het is geen onzin. Matavs is een zeer goede spits, maar niet voor Ajax. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 20:12 schreef Ztjes het volgende:[..] Zien men niet dat Matavs geen Ajax-spits is. Hij wordt elke keer in de diepte aangespeeld en niet met de rug naar de verdediging. Zeer goede afmaker, maar niet voor Ajax. Onzin, hij is juist in de kleine ruimte veel beter als Sigthorsson. Matavs is verfijnder als Sigthorsson, gelukkig is Sigthorsson weer sterker. Heb je zitten slapen, heb je die aktie van Matavs niet gezien waarin hij 3 spelers liet staan alsof ze er niet stonden jammer dat Tadic nadien niet scoorde. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Onzin, heb jij niet gezien, dat alle 3 verdedigers te ver van Matavs staan en altijd te laat zijn met hun actie. Wel de actie opjectief bekijken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 20:46 schreef Ztjes het volgende:Bijna al zijn goals zijn door zeer goed weg te lopen in de vrije ruimte. En laat hij die nu bijna nooit als Ajax-spits krijgen. Dus het is geen onzin. Matavs is een zeer goede spits, maar niet voor Ajax. Vorig seizoen scoorde Matavs opvallend veel in de thuiswedstrijden waneer er druk werd gezet, dus in de kleine ruimte. Hij wordt een superspits wanneer hij getransfereerd wotrdt naar een topteam, wanneer hij tussen echte goede voetballers staat. Denk niet dat ze hem kunnen behouden bij Groningen. Jammer dat Matavs naast Assaidi en Tadic niet bij ons spelen alhoewel ik ook gecharmeerd ben van Boerrichter. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 20:53 schreef Ztjes het volgende:Onzin, heb jij niet gezien, dat alle 3 verdedigers te ver van Matavs staan en altijd te laat zijn met hun actie. Wel de actie opjectief bekijken. Kijk vanavond nog maar eens onder studio voetbal, pak je rolmaat er maar bij! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 17:04 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben ook zeker niet ontevreden Alibabba, al vind ik echt dat Jannssen van de controlerende plek af moet en naast Eriksen moet gaan spelen, hij is vandaag bij die 1-1 ook gewoon te laat en zijn man kan zonder problemen die voorzet geven, ja daar gaat nog veel mis, maar het gaat erom dat Janssen gewoon niet op zijn beste plek staat momenteel. Hij was vandaag trouwens wel goed aan het coachen en eist vandaag meer ballen op, dat is al stukken beter dan afgelopen week.. Maar die ballen die hij slecht inspeelt moeten er wel uit, van spelers van zijn caliber mag je verwachten dat hij dat in ieder geval vrijwel foutloos doet, spelers die jong zijn en net debuteren mogen dat soort passes weleens missen, maar een Janssen met zijn trap hoort dat niet te doen. Zoals ik al zei, een redelijk goede wedstrijd waarbij er weer genoeg te verbeteren valt, en dat is alleen maar goed, we moeten niet te vroeg pieken.. Ik vind dat Janssen op die plek prima uit de voeten kan Remco. Hij moet nog wennen, maar op den duur zal hij voor Ajax belangrijk worden. We zullen het zien kerel. Die foute passen moeten er inderdaad uit, want hij heeft dat met zijn traptechniek niet nodig.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 21:09 schreef alibabba het volgende:[..] Ik vind dat Janssen op die plek prima uit de voeten kan Remco. Hij moet nog wennen, maar op den duur zal hij voor Ajax belangrijk worden. We zullen het zien kerel. Die foute passen moeten er inderdaad uit, want hij heeft dat met zijn traptechniek niet nodig.. Vorig jaar was Janssen juist in de tweede helft van de competitie super bij Twente. We zijn pas twee wedstrijden onderweg die gaat zijn draai nog wel vinden, geef hem het voordeel van de twijfel. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Moet hem niet,is een brood voetballer.......wordt nooit een Ajacied. Maar ja mijn mening is bekend |
|
|
|