|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 21:18 schreef Nenam_tiL het volgende:Moet hem niet,is een brood voetballer.......wordt nooit een Ajacied. Maar ja mijn mening is bekend Ik snap jou wel, hij is inderdaad een broodvoetballer zoals zovelen die daar niet vooruit durven te komen. Janssen is niet te binden aan een club als hij zijn biertje en zijn peukie maar blijft behouden dit zit nou eenmaal in zijn karakter als hij ons maar naar de volgende ronde van C.L. schopt dan vind ik het goed Neman. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 21:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik snap jou wel, hij is inderdaad een broodvoetballer zoals zovelen die daar niet vooruit durven te komen. Janssen is niet te binden aan een club als hij zijn biertje en zijn peukie maar blijft behouden dit zit nou eenmaal in zijn karakter als hij ons maar naar de volgende ronde van C.L. schopt dan vind ik het goed Neman. Maar hier ben ik het ook met je eens vriend.....maar over drie jaar heeft het niemand meer over Janssen.............terwijl Jari Litmanen nu nog steeds wordt gemist,en niet alleen om zijn voetbal...........snap je wat ik bedoel sjakie???????? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik snap precies wat je bedoeld, Jari, Jopie, Sjakie, Benny en Rudy galmen nog steeds rond bij Ajax. Dat kun je idd wel vergeten met Janssen, die blijft bij ons 1 jaar, voetbalt zich in de kijker volgt dan De Zeeuw om nog meer poen op te strijken. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 21:18 schreef Nenam_tiL het volgende:Moet hem niet,is een brood voetballer.......wordt nooit een Ajacied. Maar ja mijn mening is bekend nee,leg nog eens uit vriend??????vind het heerlijk om dat te lezen man....... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 21:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Vorig jaar was Janssen juist in de tweede helft van de competitie super bij Twente. We zijn pas twee wedstrijden onderweg die gaat zijn draai nog wel vinden, geef hem het voordeel van de twijfel. Ik vind hem juist een aanwinst Jack :) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: flikker op gast...jij heb alleen maar verstand van biefstuk ouwe!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehehehe hoef jou niks uit te leggen gap.......jij kent mij als geen ander pik |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
[
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hoho liever niet pik....hebben nog wat in petto |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Ik hoop ook dat Janssen een andere positie krijgt wanneer Vertonghen weer terug is. Het feit dat Janssen controlerend stond heeft ook wel zijn vruchten afgeworpen. Toby kon scoren omdat ze Toby vrij lieten komen. De opbouwer is Janssen en hier stond een mannetje op. Bij Toby niet. Dit was anders geweest wanneer Anita op Janssens zijn plaats had gestaan. Anita was dan vrijgelaten en waren ze doorgeschoven naar Toby. Als dadelijk Vertonghen weer terug is hoop ik dat Janssen een plaatje doorschuift. En de Jong plaatsmaakt voor Anita. Ik denk niet dat dit gaat gebeuren, omdat vandaag weer de Jong bleef staan. Misschien dat dit een tacktische overweging was, vanwege het wisselen van Sigthorson. Mijn ideale middenveld zou zijn (mits Vertonghen speelt) Anita(controlerend) Janssen (links) en Eriksen of Sereno (rechts)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: na jou hersenloze....... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 20:46 schreef Ztjes het volgende:Bijna al zijn goals zijn door zeer goed weg te lopen in de vrije ruimte. En laat hij die nu bijna nooit als Ajax-spits krijgen. Dus het is geen onzin. Matavs is een zeer goede spits, maar niet voor Ajax. Hij maakt juist veel goals in de kleine ruimte.. Groningen pretendeerd hetzelfde spel te spelen als Ajax, dominerend op de helft van de tegenstander, ook niet gek als je onze oud trainer van Jong Ajax op de bank hebt zitten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 20:53 schreef Ztjes het volgende:Onzin, heb jij niet gezien, dat alle 3 verdedigers te ver van Matavs staan en altijd te laat zijn met hun actie. Wel de actie opjectief bekijken. Ik kijk niet maar naar 1 wedstrijdje, ik heb hem vorig seizoen constant zien spelen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 22:38 schreef remco k het volgende:[..] Hij maakt juist veel goals in de kleine ruimte.. Groningen pretendeerd hetzelfde spel te spelen als Ajax, dominerend op de helft van de tegenstander, ook niet gek als je onze oud trainer van Jong Ajax op de bank hebt zitten. juist,das de volgende die het goed ziet...he he? lijkt me ook nie zo moeilijk he?????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 21:09 schreef alibabba het volgende:[..] Ik vind dat Janssen op die plek prima uit de voeten kan Remco. Hij moet nog wennen, maar op den duur zal hij voor Ajax belangrijk worden. We zullen het zien kerel. Die foute passen moeten er inderdaad uit, want hij heeft dat met zijn traptechniek niet nodig.. We hebben het er eerder even over gehad, en in balbezit is hij daar de perfecte speler, ik twijfel echter steeds meer of hij dat ook is bij balverlies.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
janssen is een middenvelder achter de spitsen......dus op eriksen zijn stekkie..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lijkt mij ook niet, maar Sigthorson gaat het ook maken kerel, let maar op.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Eriksen en Janssen kunnen prima naast elkaar spelen, Anita daarachter, en Serrero iedere wedstrijd inbrengen voor Janssen de laatste 20 minuten, zo haalt Ajax het maximale uit Janssen en wordt Serero langzaam gebracht, tegen echt zwakke tegenstanders zoals VVV zou moeten zijn komende week moet de Boer gewoon gaan spelen met Jannssen Erikssen en Serrero op 1 lijn en Jantje die doorschuift het middenveld in.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Had ik maar meegedaan aan de TOTO |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Tsja.. Pech gehad, eh? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 22:45 schreef remco k het volgende:[..] Eriksen en Janssen kunnen prima naast elkaar spelen, Anita daarachter, en Serrero iedere wedstrijd inbrengen voor Janssen de laatste 20 minuten, zo haalt Ajax het maximale uit Janssen en wordt Serero langzaam gebracht, tegen echt zwakke tegenstanders zoals VVV zou moeten zijn komende week moet de Boer gewoon gaan spelen met Jannssen Erikssen en Serrero op 1 lijn en Jantje die doorschuift het middenveld in.. Helemaal mee eens, als de boer dat gaat doen, dan haal je in mijn ogen het maximale uit de ploeg en dan zie ik ze het ook ver schoppen in de CL. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Nou ja, dan was ik al die andere keren veel geld kwijt geweest, dus misschien is het wel goed zo ;) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 22:45 schreef remco k het volgende:[..] Eriksen en Janssen kunnen prima naast elkaar spelen, Anita daarachter, en Serrero iedere wedstrijd inbrengen voor Janssen de laatste 20 minuten, zo haalt Ajax het maximale uit Janssen en wordt Serero langzaam gebracht, tegen echt zwakke tegenstanders zoals VVV zou moeten zijn komende week moet de Boer gewoon gaan spelen met Jannssen Erikssen en Serrero op 1 lijn en Jantje die doorschuift het middenveld in.. Dit is een prima optie ja. Een Anita op de plaats van Janssen en Eriksen/Janssen ervoor is een prima idee. Zoveel varianten, zoveel keus voor FRANKIE!!!! |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 22:45 schreef remco k het volgende:[..] Eriksen en Janssen kunnen prima naast elkaar spelen, Anita daarachter, en Serrero iedere wedstrijd inbrengen voor Janssen de laatste 20 minuten, zo haalt Ajax het maximale uit Janssen en wordt Serero langzaam gebracht, tegen echt zwakke tegenstanders zoals VVV zou moeten zijn komende week moet de Boer gewoon gaan spelen met Jannssen Erikssen en Serrero op 1 lijn en Jantje die doorschuift het middenveld in.. dus toch de Jong opofferen? Ben het er helemaal mee eens! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik heb altijd geroepen dat ik vind dat de Jong een hele goede spits zou kunnen worden, ook kan hij hele goede wedstrijden spelen op het middenveld en zorgt hij voor balans, maar hij kan mij daar niet blij maken, een speler als Jannssen maakt mij op die positie wel blij naast Eriksen, en Janssen komt nu nit tot zijn recht als controleur. Anita kan dat weer heel goed invullen, maar ik vind het wel jammer als de Jong niet meer zo veel in de basis zou staan want ik vind dat wel een goede voetballer die altijd 200% geeft en vaak op de echt belangrijke momenten scoort..
Moeilijke keuzes voor de Boer... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik wil ff kwijt dat jij een fan van de jong was ouwe?????whats up???? |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 15:47 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb altijd geroepen dat ik vind dat de Jong een hele goede spits zou kunnen worden, ook kan hij hele goede wedstrijden spelen op het middenveld en zorgt hij voor balans, maar hij kan mij daar niet blij maken, een speler als Jannssen maakt mij op die positie wel blij naast Eriksen, en Janssen komt nu nit tot zijn recht als controleur. Anita kan dat weer heel goed invullen, maar ik vind het wel jammer als de Jong niet meer zo veel in de basis zou staan want ik vind dat wel een goede voetballer die altijd 200% geeft en vaak op de echt belangrijke momenten scoort.. Moeilijke keuzes voor de Boer... klopt, maar een trainer die moeilijke keuzes moet maken staat er beter voor dan een trainer die niets te kiezen heeft. We moeten ons gelukkig prijzen met spelers als de Jong en Serero op de bank. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Altijd ook geweest, maar wel voor de spits positie dan he.. En op het middenveld lopen denk ik misschien wel betere spelers rond momenteel..
Maar zeker weten dat ik nog Siempie fan ben, iedereen schijnt hier makkelijk te vergeten dat hij ons die derde ster op de borst heeft geschoten tegen Twente, hij stond er wel man, en gaat altijd 200% voor ons shirt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 17:31 schreef Boilesen het volgende:[..] klopt, maar een trainer die moeilijke keuzes moet maken staat er beter voor dan een trainer die niets te kiezen heeft. We moeten ons gelukkig prijzen met spelers als de Jong en Serero op de bank. Ik denk echt niet dat de Boer de Jong op de bank gaat zetten hoor, de Boer is fan van Siem, dat merk je aan alles.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 18:32 schreef remco k het volgende:[..] Altijd ook geweest, maar wel voor de spits positie dan he.. En op het middenveld lopen denk ik misschien wel betere spelers rond momenteel.. Maar zeker weten dat ik nog Siempie fan ben, iedereen schijnt hier makkelijk te vergeten dat hij ons die derde ster op de borst heeft geschoten tegen Twente, hij stond er wel man, en gaat altijd 200% voor ons shirt.. Precies! |
|
|
|